KTM vs. Honda (krossikad)
Jääme teemasse jah....
Samas ma ei tea oleks klapiprobleeme. Ei maksa tuunida asju millest jõud üle ei käi. Ja ükski asi mis on raamatus kirjas millal peab tegema jne. pole probleem. Samuti pole probleem kolvide vahetus kui kõik on ettenähtud aja piires mis raamat ette näeb( ja reaalaelus ületab selle mitmekordselt).
See et mingi asja hoolduse-eluiga on lühem on tingitud kas ellest, et näiteks ktm450 ja honda 450 mootorid pole võrreldavad asjad. ktm 450 on selline 300cc honda näiteks, kui sa tahad nii hirmsasti vaielda.
Või kui tahad vaielda siis räägime ka sellest kuidas uutel ktm-idel võetakse mootor lahti ja kukutakse "lõikama" käigukasti hammakaid "kalasabasse" et saaks natuke sõita.
Need käivad normaalse "hoolduse" alla või on raamatus kirjas ?
Väga mõtetu on tuua näiteid mingite eesti harrastajate varal kellele õhufiltri vahetus on ka veel selline on-ei-ole-kah teema.
Kui on ettenähtud klapiregull 15 tundi siis milles probleem aru ma ei saa ?
Või proovime sinu tsikli peal 10 tundi ühe õliga sõita ( nagu raamat ette näeb) aga sõitjaks paneme näiteks Lokotari või Krestinovi ?
Ja siis vaatame mis klappidest saab ?
Samas ma võin sulle tuua peast kümme hondameest kes pole elus klappe regullinud. Ja kes panevad samatmoodi pool suve ühe õliga.
Kõik oleneb lõppkokkuvõttes sellest, kes sõidab, kuidas sõidab jne. Ja kui on selge et KTM taob õli välja siis tuleb seda kontrollida ja kui Hondal on vaja 15h klappe regullida siis tuleb seda teha. See ei tähenda, et asi oleks halb. Lihtsalt olud on sellised.
Kui lõppkokkuvõttes aja kokku lööd teeb kõik enam vähem sama välja. Näiteks Hondal vahetad õhufiltrit kauem kui ktmi-il, samas õlivahetuseks keerad lahti kolm polti ja voila. KTM-il jälle lased kolmest kohast pluss kaks filtrit.
Tsiklid on tehtud sõitmiseks. Kui kõik toimib selles piires nagu targas raamatus ( selles mis kaasda antakse
) ette antud pole probleemi.
Kuigi ei saa väita et ka Honda sealjuures näiteks puusse kunagi ei pane. Sarnaselt KTM-ile selle nende pakutud õlivahetuse aja võib kohe unustada.
Krossirajal ei kannata ikka kuidagi rohkem kui üks võistlus või kaks tundi trenni ühe mootoriõliga teha. Kui just jumala suva pole.
Kuram mul need teemast väljas asjad ikka meeldivad

Samas ma ei tea oleks klapiprobleeme. Ei maksa tuunida asju millest jõud üle ei käi. Ja ükski asi mis on raamatus kirjas millal peab tegema jne. pole probleem. Samuti pole probleem kolvide vahetus kui kõik on ettenähtud aja piires mis raamat ette näeb( ja reaalaelus ületab selle mitmekordselt).
See et mingi asja hoolduse-eluiga on lühem on tingitud kas ellest, et näiteks ktm450 ja honda 450 mootorid pole võrreldavad asjad. ktm 450 on selline 300cc honda näiteks, kui sa tahad nii hirmsasti vaielda.
Või kui tahad vaielda siis räägime ka sellest kuidas uutel ktm-idel võetakse mootor lahti ja kukutakse "lõikama" käigukasti hammakaid "kalasabasse" et saaks natuke sõita.
Need käivad normaalse "hoolduse" alla või on raamatus kirjas ?
Väga mõtetu on tuua näiteid mingite eesti harrastajate varal kellele õhufiltri vahetus on ka veel selline on-ei-ole-kah teema.
Kui on ettenähtud klapiregull 15 tundi siis milles probleem aru ma ei saa ?
Või proovime sinu tsikli peal 10 tundi ühe õliga sõita ( nagu raamat ette näeb) aga sõitjaks paneme näiteks Lokotari või Krestinovi ?
Ja siis vaatame mis klappidest saab ?
Samas ma võin sulle tuua peast kümme hondameest kes pole elus klappe regullinud. Ja kes panevad samatmoodi pool suve ühe õliga.
Kõik oleneb lõppkokkuvõttes sellest, kes sõidab, kuidas sõidab jne. Ja kui on selge et KTM taob õli välja siis tuleb seda kontrollida ja kui Hondal on vaja 15h klappe regullida siis tuleb seda teha. See ei tähenda, et asi oleks halb. Lihtsalt olud on sellised.
Kui lõppkokkuvõttes aja kokku lööd teeb kõik enam vähem sama välja. Näiteks Hondal vahetad õhufiltrit kauem kui ktmi-il, samas õlivahetuseks keerad lahti kolm polti ja voila. KTM-il jälle lased kolmest kohast pluss kaks filtrit.
Tsiklid on tehtud sõitmiseks. Kui kõik toimib selles piires nagu targas raamatus ( selles mis kaasda antakse

Kuigi ei saa väita et ka Honda sealjuures näiteks puusse kunagi ei pane. Sarnaselt KTM-ile selle nende pakutud õlivahetuse aja võib kohe unustada.
Krossirajal ei kannata ikka kuidagi rohkem kui üks võistlus või kaks tundi trenni ühe mootoriõliga teha. Kui just jumala suva pole.
Kuram mul need teemast väljas asjad ikka meeldivad

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.