KTM vs. Honda (krossikad)
Tõsi tsikkel ei tee midagi. Ma räägin ju sulle et vaata privateeride listi. Kaaluvõit pole mitte 1,5 vaid 4 kilo. Ma ei tea mida see "taat" kaalus aga mul on nad kõrvuti olnud nii käes kui kaalul. Vaidled vaidlemise pärast või lihtsalt ei anna rahu ?mx77 kirjutas:Ja mis see Unicam nii erilist on, ma olen neid Honda päid küll lahti võtnud. KTM-il on tõesti samuti üks nukkvõll. Ja aluraami kaaluvõit on ca 1,5 kg. Sest alu on terasest 3x kergem ja vastavalt ka 3x pehmem. Ma ei viitsi praegu seda linki otsida aga üks taat kaalus mõlemad ükskord ajaviiteks ära. MM-i ratastest ei maksa üldse rääkida, seal ei ole ükski ratas standardile eriti lähedane ja peaks ütlema et ega Honda seal suures klassis ka midagi eriti ei tee.
Ma ei saa aru sellest KTM meeste "ättituudist". Üks teine kodanik vaidleb mulle alati lc4 koha pealt vastu, et oi oi ja ai ai see on ikka kõvem kui xr650. Jällegi olen mina see kes on mõlemat kõrvuti proovinud ja mitte korra kuskil tankokal vaid olen mõlema seljas üle tuhande kildi lasknud ja neid kõrvuti proovinud jne.
Ju siis minu all käivad Hondad alati kõvemini ja ktm-id mitte. Ja võib olla ainult minu käes keeravad ktm uimaselt, amorti on raske paika saada jne.
Võib olla on mul mingi jaapani veri või midagi vanaema poolt

Samas mulle jällegi see "300cc" meeldis. Väga superluks mootor harrastada, ei lähe käest ära ega midagi. Võib olla on Honda su jaoks liiga äkiline ja sa ei julge gaasi keerata seal et tõmbest aru saada ?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.