Esiamort
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Esiamort
Tere
Mu rolleril tekkinud viimasel ajal väike probleem esiamortidega. Nimelt on need muutunud nö. üsna pehmeks. Selle tõttu on sõidu ajal amordi liikumise võimalus väiksem kui see olema peaks, kuna peale istumisel vajub amort kohe päris jupp maad sisse. Amordil nagu mingeid kahjustusi märgata ei ole, õline ka ei ole.
Kas keegi teab, milles võiks olla probleem ning kus seda parandada saaks.
Mu rolleril tekkinud viimasel ajal väike probleem esiamortidega. Nimelt on need muutunud nö. üsna pehmeks. Selle tõttu on sõidu ajal amordi liikumise võimalus väiksem kui see olema peaks, kuna peale istumisel vajub amort kohe päris jupp maad sisse. Amordil nagu mingeid kahjustusi märgata ei ole, õline ka ei ole.
Kas keegi teab, milles võiks olla probleem ning kus seda parandada saaks.
-
Teema algataja
Kahjuks ma ei oska öelda, kumb variant amorte mu rolleril on. Aga kas Tallinnas mõni firma ka neid amorte parandab?yammu kirjutas:Oleneb mis amort sul seal on..
Õliamordile tuleks õli sisse tagasi panna...kas siis spetsiaalsest kohast või süstlaga lükata amordi vahele..
Või õhkamort lihtsalt ära õhutada.
Viimati muutis andy, 12 Okt 2005, 17:52, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Alguses võtad esiratta alt, siis ühendad esiporika lahti, siis võtad pidurisuppordi ära(kui on) siis keerad ülevalt esihargi juures poldid lahti ja saad amordid kätte.
siis võtad amordi pealmise osa lahti mõnel on ära keerates punn mõnel aga splint ees, ette vaatust lahti võtmisel, amort võib olla kinni jäänud põhja ja vedru võib tulla sealt päris kõva litiga välja, me on saanud päris palju vastu vahtimis, üks vedru on isegi AS Ramo aknast läbi lennanud tänavale.
siis asud alumise poole peale 0sadel käib lahti keerates osadel on jälle alt üks kuuskant polt, mõnel aga mõlema süsteemiga. alguses keerad kuuskandi survekaga lahti kui ei tule käib lihtsalt ringi siis lükka harjavars teiseltpoolt suru vastu ühekäega ja teisega käega keera(teil niikuinii spets võtit ei ole).
Siis tõmbad amordi nn. pooleks, siis võtad mitte selle läikiva osa vaid selle alumise osa seal on splint ja kohe on simmer, võtad splindi eest ära siis tõmbad simmeri tõmmitsatega ära(ärge pindu kahjustage).
siis muidugi puhastad ja peseb bensiiniga kõik pinnad siis uus simmer sisse tagasi kokku, NII NAGU LAHTI VÕTSID pärast kui vedru sisse hakkad panema kalla ennem õli ära, õli koguse saad teda manuaalist, siis kokku alla ja tuld
Oh issand siin foorumis kirjutan nagu puder ja kapsad ise ka ei saa aru.
Kes saab aru see saab, ja kes ei saa siis helistagu mulle ma seletan remontimise käigus sulle ära 53804668
tagikiht on aastate jooksul tekkinud mustus, liiv, pori jne, mida võib vajadusel ka teadud kohtades kraapida.
siis võtad amordi pealmise osa lahti mõnel on ära keerates punn mõnel aga splint ees, ette vaatust lahti võtmisel, amort võib olla kinni jäänud põhja ja vedru võib tulla sealt päris kõva litiga välja, me on saanud päris palju vastu vahtimis, üks vedru on isegi AS Ramo aknast läbi lennanud tänavale.
siis asud alumise poole peale 0sadel käib lahti keerates osadel on jälle alt üks kuuskant polt, mõnel aga mõlema süsteemiga. alguses keerad kuuskandi survekaga lahti kui ei tule käib lihtsalt ringi siis lükka harjavars teiseltpoolt suru vastu ühekäega ja teisega käega keera(teil niikuinii spets võtit ei ole).
Siis tõmbad amordi nn. pooleks, siis võtad mitte selle läikiva osa vaid selle alumise osa seal on splint ja kohe on simmer, võtad splindi eest ära siis tõmbad simmeri tõmmitsatega ära(ärge pindu kahjustage).
siis muidugi puhastad ja peseb bensiiniga kõik pinnad siis uus simmer sisse tagasi kokku, NII NAGU LAHTI VÕTSID pärast kui vedru sisse hakkad panema kalla ennem õli ära, õli koguse saad teda manuaalist, siis kokku alla ja tuld
Oh issand siin foorumis kirjutan nagu puder ja kapsad ise ka ei saa aru.
Kes saab aru see saab, ja kes ei saa siis helistagu mulle ma seletan remontimise käigus sulle ära 53804668
tagikiht on aastate jooksul tekkinud mustus, liiv, pori jne, mida võib vajadusel ka teadud kohtades kraapida.
Mudakoll
-
Teema algataja
minu teda peaks olemaats91 kirjutas:tavalisel suzuki sepial ei olegi ju esiamorti.. vare271 omal küll ei olnud minu mäletamist möödaJoonsuu kirjutas:Üks loll jõuab rohkem küsida,kui sada tarka vastata:Mul suzuki Sepia ja ei ole manuali.Mis teen?Äkki tead
kui ma suutaksin kõik Ramo-st läbikäidavate tsiklite ja rollerite õlikogused meelde jätta siis ma oleks juba püsti hull. Aga helistad ramo-sse küsid sealt, ülo vaatab järgi.
eih ma magama ära homme tööpäev.
Mudakoll
Robskar kirjutas:Diol on ültse suht lühike amordi käik,võrreldes teiste rolleritega. samas puudub amordi kate, igasugune pori jms pääseb ligi. endal uhi uued amoridid all, ja väheke tee peal hüppab jah, kui ühe käega lenksust kinni hoida,siis võib suht risti visata.
kuule robskar sul on vist tihendid amortidelt ära kadunud
diodel ongi saastad amordid. tihendid lähevad katki, pori pääseb sisse ja plastikust puksid kuluvad ära. ma ise võtsin lahti ja vaatasin et äkki annab midagi teha aga lihtsam oleks uued amordid ostastreeter kirjutas:mul ka taoline jamaAmort jummala kinni kui kinni ,kui rolleri esiotsa maast lahti tõstan siis tuleb natuke ülesse poole,kui panan maha siis jälle ei taha töödata
Muidu on mul honda dio ja tõesti ei tea kumba sorti amort on.
Ei noh kui rahakott lubab siis anna minna uued amordid maksavad mul kuskil nii 8000kroltc1100 kirjutas:diodel ongi saastad amordid. tihendid lähevad katki, pori pääseb sisse ja plastikust puksid kuluvad ära. ma ise võtsin lahti ja vaatasin et äkki annab midagi teha aga lihtsam oleks uued amordid ostastreeter kirjutas:mul ka taoline jamaAmort jummala kinni kui kinni ,kui rolleri esiotsa maast lahti tõstan siis tuleb natuke ülesse poole,kui panan maha siis jälle ei taha töödata
Muidu on mul honda dio ja tõesti ei tea kumba sorti amort on.
Kõige hullem on siis kui see nn. läikiv osa on kahjustada saanud, täkked kraapimised, rooste jne, siis pole mõtet uusi simmereid panna kuna need hakkavad momentselt läbi ajama. Seda pinda on võimalik ka taastada, või siis hoopis uued osta.
Mudakoll
ei,ei. nii hull see asi pole. lihtsalt see sama, nn. läikiv osa saab poriga kokku,ja loomulikult ta siis ei tööta korralikult, tõmbad lapiga puhtaks ja voilaa.Samas,äkki on dio amort selle nii jäik,et tal on lühem käik?oltc1100 kirjutas:diodel ongi saastad amordid. tihendid lähevad katki, pori pääseb sisse ja plastikust puksid kuluvad ära. ma ise võtsin lahti ja vaatasin et äkki annab midagi teha aga lihtsam oleks uued amordid ostastreeter kirjutas:mul ka taoline jamaAmort jummala kinni kui kinni ,kui rolleri esiotsa maast lahti tõstan siis tuleb natuke ülesse poole,kui panan maha siis jälle ei taha töödata
Muidu on mul honda dio ja tõesti ei tea kumba sorti amort on.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.