üks pisike seadus

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

üks pisike seadus

Lugemata postitus Postitas puhh »

EU-s selline tore seadus arutluse all - http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... OTHER-NEWS
Mõnes mõttes võib neist ka aru saada, põhjus ka meil tasapisi peab tõstmas (kes sai aru, see sai).
Nii, et hakakem 1-silindrilisi ja 650 kuubikulisi rattaid vaatama. :D
Kasutaja avatar

Monstro
Kaupmees
Postitusi: 131
Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
Asukoht: kadriorg
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Monstro »

Jälle üks ametnike looming, mida nad välja mõtlevad ühiskonna huvides. (siis kui oma mersu tagaistmel liiklust jälgivad) :evil:
Mootorrataste lisavarustus www.motokaup.ee ja akud/laadijad www.patareid.ee
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 777
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

mis seaduse sisu paari lausega on?
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

Siis läheb ka enamus choppereid keelu alla. Ehh, mida need persestunud eurobürokraadid-sotsialistid ka välja ei mõtle. :evil:
Ja isegi kui selline keeld tuleks ega siis sellepärast sõitmata ei jääks. :twisted:


Samas ma mõne asjaga järgnevalt lingilt nõustuksin: http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... OTHER-NEWS

Näiteks see, et vahepealne kategooria ja rohkem teste.
Viimati muutis stonefree, 12 Juun 2006, 11:13, muudetud 1 kord kokku.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

InterFace
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Juun 2005, 04:43
Asukoht: tln / pääsküla
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas InterFace »

Freaksmart kirjutas:
mis seaduse sisu paari lausega on?
raske linki avada ja lugeda :roll: ?

enivei eurokad tahavad bännida teedelt kõik mootorrattad millel on rohkem kui 1 silinder või suurem kui 650cc
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
Kasutaja avatar

tsiklimees
Postitusi: 84
Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
Asukoht: Ida-Virumaa

Lugemata postitus Postitas tsiklimees »

stonefree kirjutas:

Samas ma mõne asjaga järgnevalt lingilt nõustuksin: http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... OTHER-NEWS

Näiteks see, et vahepealne kategooria ja rohkem teste.

Vahepealsed kategooriad ja testid oleksid täiesti õigustatud, kui nende kategooriate andmine ei oleks seotud vanusega vaid sõidustaasiga. 5 aastat staasi ei näita küll ilmtingimatta juhi kogemust, kuid on siiski olemas juba küllaldased juhtimiskogemused lubatud kategooriaga sõites.

Point tegelikult selles, et sul võib olla ka 10 kümme aastat B-kategooria juhiload ja ise kasvõi 35 aastane, kuid see ei anna ju mingit juhtimiskogemust A-kategooria suhtes.


Meie seaduse järgi saab vähemalt 21 aastane kodanik A-kategooriat tehes kohe piiramatud load, istudes võibolla autokooli minnes esimest korda elus tsikli selga.

Samas see kes teeb 16 aastaselt A-1 kategooria, peab sõitma 2 aastat, et saada A-kat (kuni 25KW) ja veel 3 aastat, et saada piiramatu A-kat, tehes sealjuures kokku 3 sõidueksamit. (Mina nende hulgas)

Ajas ikka vihale küll, kui paar aastat vanem sõber sai kohe piiramatud, ostis bike'i ja mina pidin oma viimast, viiendat aastat veel kuni 25 kw tsikliga töristama.
:evil:
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

:D

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Täiesti mõttetu ! Sest kui see isegi jõusse läheb tekib tänavatele tohutult palju Ghost ridereid ja ma ei usu, et sellega nüüd siklimatsud nüüd vähenevad. Arvestades, kui palju on meid Euroopas siis ma ei usu, et see läbi läheb.

apsik
Postitusi: 213
Liitunud: 22 Sept 2004, 10:48
Asukoht: Jõhvi linn / Aprilia SXV / RXV 550

Lugemata postitus Postitas apsik »

hmzzz ... nii et "kasvuhoone" PÄRAST .... sai vist valest otsast nigu alustatud... alustada tuleks minuarust 2-taktiste võrride "ahistamisega". Need ju suitsevad, tahmavad, saastavad jubedalt. ;)
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Kui selline asi jõustub siis ma hakkan küll outlawiks - numbrid maha ja mentidel eest ära kihutama. PS praegu olen enam-vähem seadusekuulelik. Sest see on lihtsalt perverssus. Arvata võib missuguste protestide osaliseks see saab ....

EDIT: Ja whitebalance`ga ühel nõul olles - justnimelt minusuguseid sureks siis ainult rohkem, mitte vähem.
Viimati muutis bash, 13 Juun 2006, 12:27, muudetud 1 kord kokku.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Esiteks, me tegelikult ei tea, mis tegelikult plaanis on ja kas üldse midagi plaanis on. Antud lingi taga oli kellegi tõlgendus artiklist, mis on kellegi tõlgendus millestki, mida me ei tea. Ehk siis ma ei näe põhjust devnjaška rebimiseks.

Teiseks, mis siis halvasti läheks, kui selline reegel tõesti kehtestataks? Mida halba sellest juhtuks? Mul poleks midagi põhimõttelist selle vastu, kuigi ma peaks ka oma pemmil ühe poti maha lõikama või kogu tsikli lihtsalt seina äärde tõstma.

Meie isad sõitsid kuni 350cc tsiklitega kogu NLiidu läbi ja polnd häda midagi, oleksid ka kogu Euroopa läbi sõitnud, kui oleks võimalik olnud. Kuni japside turuvallutusteni, millega hävitati Euroopa tsiklitööstus ja suruti meie peale teise massituru, USA, tarbimismallid, olid Euroopas üle 500cc tsiklid suured koljatid. Kõik sõitsid väikeste susladega ja olid õnnelikud.

Ehk mida ma tahan öelda: tsiklite juures ei peitu põhiline rahuolu töömahus ega võimsuse numbris, vaid naudingus sõidust ja teega kahekesi olemisest. Kõik muu on juba nipet-näpet ja teisene. Küsige seda näiteks kasvõi Kallelt ja Neemelt, kes 125cc MZdega Elbrusel käisid, Oli nende matk siis seetõttu alaväärtuslik või jäi neil midagi olulist saamata/saavutamata?

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

sang kirjutas:
Esiteks, me tegelikult ei tea, mis tegelikult plaanis on ja kas üldse midagi plaanis on. Antud lingi taga oli kellegi tõlgendus artiklist, mis on kellegi tõlgendus millestki, mida me ei tea. Ehk siis ma ei näe põhjust devnjaška rebimiseks.

Teiseks, mis siis halvasti läheks, kui selline reegel tõesti kehtestataks? Mida halba sellest juhtuks? Mul poleks midagi põhimõttelist selle vastu, kuigi ma peaks ka oma pemmil ühe poti maha lõikama või kogu tsikli lihtsalt seina äärde tõstma.

Meie isad sõitsid kuni 350cc tsiklitega kogu NLiidu läbi ja polnd häda midagi, oleksid ka kogu Euroopa läbi sõitnud, kui oleks võimalik olnud. Kuni japside turuvallutusteni, millega hävitati Euroopa tsiklitööstus ja suruti meie peale teise massituru, USA, tarbimismallid, olid Euroopas üle 500cc tsiklid suured koljatid. Kõik sõitsid väikeste susladega ja olid õnnelikud.

Ehk mida ma tahan öelda: tsiklite juures ei peitu põhiline rahuolu töömahus ega võimsuse numbris, vaid naudingus sõidust ja teega kahekesi olemisest. Kõik muu on juba nipet-näpet ja teisene. Küsige seda näiteks kasvõi Kallelt ja Neemelt, kes 125cc MZdega Elbrusel käisid, Oli nende matk siis seetõttu alaväärtuslik või jäi neil midagi olulist saamata/saavutamata?

Mis on su jutu point?
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

Cyberdyne
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
Tsikkel: Yamaha XT 660 X
Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Cyberdyne »

Point on selles, miks igal tondil peab liitrine, kõvema sõiduauto võimsusega tsikkel perse all olema :lol:

IZ-iga on võimalik ennast kah surnuks sõita :twisted:

PS. Päriselt pointi polegi, mis siis terve Euroopa hakkab endurode/supermotode ja 650 JAWA-dega ringi sõitma või? Täielik absurd! Paljalt kubatuuri ja võimsuse piiramine oleks küll täitsa loogline.
See jälle mingi Waporware uudis, nagu see et meil kohe-kohe hakatakse kõiki rollereid ARK-s registreerima. :lol:
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

Kamoon -- mõelge millises mahus on EL tsikliturg!!! Pole lihtsalt võimalik, et paar igavlevat Brüsseli tilli mõtlevad asja välja ja kõik tootjad vaatavad rahumeeli pöidlaid keerutades pealt, kuidas suurem osa nende toodangust korstnasse kirjutatakse... :wack: :wack: :wack:

Ja mis olemasolevatest saab? Müüakse Shveitsi ja Norrasse? Rwandasse? Paljudel teist on kaherattaline, ühepütiline, max-kuuesajaviiekümnene? OK– mõnel on. Teised müüvad ratta maha? :lol:

Ilm on ilus, jooge õlut... :bsmile:
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

scryth kirjutas:
Kamoon -- mõelge millises mahus on EL tsikliturg!!! Pole lihtsalt võimalik, et paar igavlevat Brüsseli tilli mõtlevad asja välja ja kõik tootjad vaatavad rahumeeli pöidlaid keerutades pealt, kuidas suurem osa nende toodangust korstnasse kirjutatakse... :wack: :wack: :wack:

Ja mis olemasolevatest saab? Müüakse Shveitsi ja Norrasse? Rwandasse? Paljudel teist on kaherattaline, ühepütiline, max-kuuesajaviiekümnene? OK– mõnel on. Teised müüvad ratta maha? :lol:

Ilm on ilus, jooge õlut... :bsmile:
ahha kõik ostavad siis peaaegu samasuguse nagu mul (1 pütt ja 660cc)

se ju puha ohutu naistekas brüsseli arust
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

scryth kirjutas:
Kamoon -- mõelge millises mahus on EL tsikliturg!!! Pole lihtsalt võimalik, et paar igavlevat Brüsseli tilli mõtlevad asja välja ja kõik tootjad vaatavad rahumeeli pöidlaid keerutades pealt, kuidas suurem osa nende toodangust korstnasse kirjutatakse... :wack: :wack: :wack:

Ja mis olemasolevatest saab? Müüakse Shveitsi ja Norrasse? Rwandasse? Paljudel teist on kaherattaline, ühepütiline, max-kuuesajaviiekümnene? OK– mõnel on. Teised müüvad ratta maha? :lol:
Ei usu seda täieklikku ärakeelamist. Kyll võivad need eurosead mingi uue maksu leiutada ja selle kaudu võimsamate tsiklite ostmist reguleerida.


Mis puutub sellesse, et meie isad olid õnnelikud kui java perse alla said, siis meie vanaisad olid hobuse v jalgrattaga sama õnnelikud :D
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

jami
Postitusi: 107
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:24

Lugemata postitus Postitas jami »

Kamoon -- mõelge millises mahus on EL tsikliturg!!! Pole lihtsalt võimalik, et paar igavlevat Brüsseli tilli mõtlevad asja välja ja kõik tootjad vaatavad rahumeeli pöidlaid keerutades pealt...
Aga nii see ju ongi!!!
Tobe näide, aga kas keegi kujutas 5a tagasi ette, et kõrtsides keelatakse suitsetamine...
Aprillis Pegasuses!!!
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Karupoiss »

No kurat...
Mina sõitsin eelmine hooaeg 525 supermotoga - tore ja lõbus küll, kuid kaua sellega taielda viitsid ikka.
Praegu on Z750 - väga rahul olen. Tõesti mõnus ratas, millega sõita.

Siiski. Tahes-tahtmata ei suuda ma ennast talitseda, kui istun tuttava 1600 ccm HD otsa ning panen need ilusaimad kroomist torud podisema.
Lihtsalt meeletu fiiling! (NB! Seda kohapeal, sõita pole veel saanud :wink: )

Kui keegi siin eurojorssidest kavatseb sellise seaduse tõesti heaks kiita, siis mina emigreerun USAsse! Seal ei võta keegi HD-vastaseid seaduseid vastu... 8)

Khm, juba jutt poliitikal... JA KUI Rüütel uuesti presidendiks peaks juhtuma.... No siis on ikka täitsa pekkis! :evil:
Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!

Chromed

Lugemata postitus Postitas Chromed »

Liiga jabur seadus et kunagi jõustuda. Kabinettides vahtivatel läsudel pole midagi targemat vist välja mõelda. Kui mingeid paralleele tõmbama hakata siis võiks keelustada ka Hummerid ja teised maantee tankid, läheks nö. samasse kategooriasse (teistele liiklejatele ohtlikud ja bla-bla mida veel...). Üks näide: saksas tehti kunagi ettepanek keelata ära VW Corrado VR6 - hinna/võimsusnäitajate suhte pärast noortele/kogenematutele kergelt kättesaadav auto. Siiamaani ei ole keelustatud.
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

Tobe näide, aga kas keegi kujutas 5a tagasi ette, et kõrtsides keelatakse suitsetamine...
Noh, suitsetamine siiski semantiliselt natuke teine kategooria. Samas -- kui keegi suudab "avalikkuse" ära veenda, et euroopas on mootorratturid nagu natsid, eestis pronksikarva ja USAs meenutavad bin Ladenit, on kõik võimalik. Selles osas pole mõtet alahinnata proletariaadi võimu :-)

PS! HD on suuresti õnnelik juhuste kokkulangemine. Tore bränd on sinna hiljem juurde mõeldud. Kui kogu maailma inimesed unustaksid ühel öösel magades ära Coca-Cola brändi oleks meil järgmisel hommikul laod täis imelikku pruuni vedelikku mis maitseb nagu Pepsi.

Ikkagi jooge õlut. Öö on ilus :bsmile:
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Lugemata postitus Postitas gangsta »

Keelame ära kõik autod mille töömaht ületab 900ccm. Siis ei ole nii palju õnnetusi. Issand jumal see on ju jaburus. Kui nad hakkaks ka võimsama tsikliga sõitjaid nöörima ja suuremaid makse küsima siis tõesti arvan, et need tsiklivnnad söövad vähem ja sõidavad ikkagi võimsamaga või tekib sama seis nagu meil rolleritega. Seaduses 45km/h, aga näe Pets sõitis 120 mööda ja passis rõõmsalt 50ccm, tehasekiirus 45km/h
Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

blah.

Lugemata postitus Postitas Aizar »

No nüüd leiti küll asi, mida piirata.. samas, arvestades kommentaare iga natukenegi mootorrattaid puudutava artikli juures päevalehtedes, oleks vähemalt Eestis tegemist suhteliselt populaarse otsusega.

Samas, kui võrrelda Fordi 5l mootorite 150hj Mitsubishi 2l 400hj-ga.. siis võibolla ei olekski nii traagiline see lugu :twisted: Piirangud sunnivad arenema.
Aivar
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

gangsta kirjutas:
Keelame ära kõik autod mille töömaht ületab 900ccm. Siis ei ole nii palju õnnetusi. Issand jumal see on ju jaburus.
Aga see oleks päris huvitav mõttearendus. Mis siis ikkagi juhutub??? Päris tõsiselt. Võtame näiteks möödasõidu. Tln. - Tartu mnt. :twisted:

Kunagi oli selline uudis. Berliini müür oli äsja langenud ja sakslased juba ja alles veel ühtne rõõmus pere. Tegevuspaik: autobahn :roll:

Aeglaselt liikuv Trabant liikus teises reas 60 km/h. Temast üritas kolmanda raja kaudu mööduda teine samasugune. Kiirus oli kõva 90 ja kopikad peale. Tagant 180 km/h lähenenud Toyotal oli räme tegemine, et:
a) Teel püsida
b) Terveks jääda
c) Eelpool liigelnud juhte mitte vahetu kontakti läbi teavitada, mida ta sellest chillimisest arvab. :twisted:
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Kui mingeid paralleele tõmbama hakata siis võiks keelustada ka Hummerid ja teised maantee tankid, läheks nö. samasse kategooriasse (teistele liiklejatele ohtlikud ja bla-bla mida veel...)
Muide, paar aastat tagasi tõesti liikus ELis ringi plaan, et keelata tänavaliikluses raamile ehitatud maassturid. Põhjus: liiga ohtlikud jalakäijatele ja laupkokkupõrkel teistele, tavalistele autodele.
Keelame ära kõik autod mille töömaht ületab 900ccm. Siis ei ole nii palju õnnetusi. Issand jumal see on ju jaburus.
Aga nii see ju saakski olema :) ja kütusele kuluks kah oluliselt vähem ja kuna autod oleksid väiksemad, oleks tänavatel ja parkimisalades rohkem ruumi. Keegi arvutas kunagi kokku, kui mitu kilomeetrit New Yorgi tänavapinda vabaneks, kui kõik Yellow Cab'id asendada väikeautodega. See number tuli päris suur.
sõidavad ikkagi võimsamaga või tekib sama seis nagu meil rolleritega. Seaduses 45km/h, aga näe Pets sõitis 120 mööda ja passis rõõmsalt 50ccm, tehasekiirus 45km/h
Siin on küsimus mitte seaduse halvas mõttes vaid kontrolli kehtestamise võimetuses. Küll hakatakse ühel päeval nende rolleritega ka Eestis aktiivselt tegelema.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Siin käib arutelu tõenäoliselt mingi üle võimendatud ja moondunud infomüra üle. Aga sellegipoolest - kui me nüüd vaatleme mootorratast kui liiklusvahendit, siis näiteks liitersajane gixxer jättis mulle küll sügava mulje, kuid samas jõudsin kohe veendumusele, et niisama liiklemiseks sealt mingit mugavust ei leia. Seitsmepoolene tänavaratas Suzuki GSX 750 on liiklemiseks küllaga võimas ( 63 kw) ja sellegagi on tegu, et enam-vähem heades tavades püsida. Kuuesajane Cagiva on liikluses täiesti OK ja enamusele autodele ta jalgu küll ei jää. Vaadeldes mootorratast spordivahendina on asjalood loomulikult sootuks vastupidised. Kui nüüd veel lisaks mõelda mootorratturite oma süül juhtunud liiklusõnnetuste tekkemehhanismidele, siis äärmiselt tihti leiab põhjuste seast ikkagi kahte nähtust : 1-värske rattur, hiljuti soetatud võimas ( või eelmisest oluliselt võimsam) ratas millega kaasneb ka hea veermik ning seega oma kiiruste ebaadekvaatne tajumine ning asi läheb lihtsalt kontrolli alt välja. Tagajärjed on tavaliselt rasked või väga rasked. 2- sama eellugu mis esimesel variandil, kuid kontrolli alt väljumise asemel on lihtsalt üldisest liikluskeskkonnast kardinaalselt erinev käitumine ( õnnetuskoha üldise taustaga mittesobiv kiirus ja/või kiirendus näiteks ), sellest tulenev " auto ettekeeramine" ja tagajärjed taaskord sellised nagu neid lehest ikka loeme.

Kas see võrripiirangu idee nüüd just mõistlik on, aga eelpool ülestähendatu läbimõtlemisel võib küll päris heaks süsteemiks lugeda näiteks sellist moodust nagu nõuka ajal autojuhtidel oli : lisaks kategooriatele ka liigid, kusjuures liigi tõstmine eeldas reaalset tööstaazhi eelmise, lahjema liigi sõidukiga. Tänaseks ongi see juba mingil moel vist rakendunud nende c1 ja c ktegooriate jms näol. Probleem ei ole tegelikult ju üleüldse sõidukites, vaid inimestes : bmw 325 ei ole kindlasti hea valik esimeseks autoks vemmeldava verega noorukile, täpselt nagu ka mitte liitrine superbike.

Niisama mõtisklus...
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas boob »

417 kirjutas:
ahha kõik ostavad siis peaaegu samasuguse nagu mul (1 pütt ja 660cc)

se ju puha ohutu naistekas brüsseli arust
Ei tea midagi, sul ju 10ccm üle :twisted:
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

:D

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

:lol: Viil kätte ja tuunima :D:D. Tglt oleks võibolla jahm see areng just väiksematele amsinatele ja kui nüüd honda tuleb selle uue mootoriga välja millel pidi tohutult võimsust olema siis ei ole ka enam probleemi 250 liigub nagu 500 ;)
Kasutaja avatar

tige päkapikk
Postitusi: 184
Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tige päkapikk »

Põleva tsikkliga ei ole tore sõita !
---------------------------------------
www.zoomfoto.ee/
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2411
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 26 korda

Re: blah.

Lugemata postitus Postitas kris. »

Aizar kirjutas:
Samas, kui võrrelda Fordi 5l mootorite 150hj Mitsubishi 2l 400hj-ga.. siis võibolla ei olekski nii traagiline see lugu :twisted: Piirangud sunnivad arenema.
Ikka on traagiline küll. See nn. "areng" sakib täiega. Kes on reaalselt tagumikuga vahet tunnetanud, see teab millest jutt käib.
Ja lepime kohe kokku et me ei räägi siin mingist kuluefektiivsest (igapäevasest_tööle_koju) transpordivahendi etalonist 8) .

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

Ei jõudnud dokumenti eriti süveneda. Kas keegi sealt ka välja luges, millise saatuse lugupeetud paberimäärijad enne seaduse jõustumist hangitud ratastele määranud on?
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”