üks pisike seadus
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
üks pisike seadus
EU-s selline tore seadus arutluse all - http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... OTHER-NEWS
Mõnes mõttes võib neist ka aru saada, põhjus ka meil tasapisi peab tõstmas (kes sai aru, see sai).
Nii, et hakakem 1-silindrilisi ja 650 kuubikulisi rattaid vaatama.
Mõnes mõttes võib neist ka aru saada, põhjus ka meil tasapisi peab tõstmas (kes sai aru, see sai).
Nii, et hakakem 1-silindrilisi ja 650 kuubikulisi rattaid vaatama.

-
- Kaupmees
- Postitusi: 131
- Liitunud: 21 Dets 2004, 10:17
- Asukoht: kadriorg
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 10 korda
Jälle üks ametnike looming, mida nad välja mõtlevad ühiskonna huvides. (siis kui oma mersu tagaistmel liiklust jälgivad) 

Mootorrataste lisavarustus www.motokaup.ee ja akud/laadijad www.patareid.ee
-
- Postitusi: 777
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Siis läheb ka enamus choppereid keelu alla. Ehh, mida need persestunud eurobürokraadid-sotsialistid ka välja ei mõtle.
Ja isegi kui selline keeld tuleks ega siis sellepärast sõitmata ei jääks.
Samas ma mõne asjaga järgnevalt lingilt nõustuksin: http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... OTHER-NEWS
Näiteks see, et vahepealne kategooria ja rohkem teste.

Ja isegi kui selline keeld tuleks ega siis sellepärast sõitmata ei jääks.

Samas ma mõne asjaga järgnevalt lingilt nõustuksin: http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... OTHER-NEWS
Näiteks see, et vahepealne kategooria ja rohkem teste.
Viimati muutis stonefree, 12 Juun 2006, 11:13, muudetud 1 kord kokku.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

raske linki avada ja lugedaFreaksmart kirjutas:mis seaduse sisu paari lausega on?

enivei eurokad tahavad bännida teedelt kõik mootorrattad millel on rohkem kui 1 silinder või suurem kui 650cc
<a href="http://www.rolleriklubi.org/foorum/view ... 0">Piaggio Free 50 '1998 - "Juust"</a>
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
- Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
- Asukoht: Ida-Virumaa
stonefree kirjutas:
Samas ma mõne asjaga järgnevalt lingilt nõustuksin: http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... OTHER-NEWS
Näiteks see, et vahepealne kategooria ja rohkem teste.
Vahepealsed kategooriad ja testid oleksid täiesti õigustatud, kui nende kategooriate andmine ei oleks seotud vanusega vaid sõidustaasiga. 5 aastat staasi ei näita küll ilmtingimatta juhi kogemust, kuid on siiski olemas juba küllaldased juhtimiskogemused lubatud kategooriaga sõites.
Point tegelikult selles, et sul võib olla ka 10 kümme aastat B-kategooria juhiload ja ise kasvõi 35 aastane, kuid see ei anna ju mingit juhtimiskogemust A-kategooria suhtes.
Meie seaduse järgi saab vähemalt 21 aastane kodanik A-kategooriat tehes kohe piiramatud load, istudes võibolla autokooli minnes esimest korda elus tsikli selga.
Samas see kes teeb 16 aastaselt A-1 kategooria, peab sõitma 2 aastat, et saada A-kat (kuni 25KW) ja veel 3 aastat, et saada piiramatu A-kat, tehes sealjuures kokku 3 sõidueksamit. (Mina nende hulgas)
Ajas ikka vihale küll, kui paar aastat vanem sõber sai kohe piiramatud, ostis bike'i ja mina pidin oma viimast, viiendat aastat veel kuni 25 kw tsikliga töristama.

-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D
Täiesti mõttetu ! Sest kui see isegi jõusse läheb tekib tänavatele tohutult palju Ghost ridereid ja ma ei usu, et sellega nüüd siklimatsud nüüd vähenevad. Arvestades, kui palju on meid Euroopas siis ma ei usu, et see läbi läheb.
hmzzz ... nii et "kasvuhoone" PÄRAST .... sai vist valest otsast nigu alustatud... alustada tuleks minuarust 2-taktiste võrride "ahistamisega". Need ju suitsevad, tahmavad, saastavad jubedalt. 

APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Kui selline asi jõustub siis ma hakkan küll outlawiks - numbrid maha ja mentidel eest ära kihutama. PS praegu olen enam-vähem seadusekuulelik. Sest see on lihtsalt perverssus. Arvata võib missuguste protestide osaliseks see saab ....
EDIT: Ja whitebalance`ga ühel nõul olles - justnimelt minusuguseid sureks siis ainult rohkem, mitte vähem.
EDIT: Ja whitebalance`ga ühel nõul olles - justnimelt minusuguseid sureks siis ainult rohkem, mitte vähem.
Viimati muutis bash, 13 Juun 2006, 12:27, muudetud 1 kord kokku.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Esiteks, me tegelikult ei tea, mis tegelikult plaanis on ja kas üldse midagi plaanis on. Antud lingi taga oli kellegi tõlgendus artiklist, mis on kellegi tõlgendus millestki, mida me ei tea. Ehk siis ma ei näe põhjust devnjaška rebimiseks.
Teiseks, mis siis halvasti läheks, kui selline reegel tõesti kehtestataks? Mida halba sellest juhtuks? Mul poleks midagi põhimõttelist selle vastu, kuigi ma peaks ka oma pemmil ühe poti maha lõikama või kogu tsikli lihtsalt seina äärde tõstma.
Meie isad sõitsid kuni 350cc tsiklitega kogu NLiidu läbi ja polnd häda midagi, oleksid ka kogu Euroopa läbi sõitnud, kui oleks võimalik olnud. Kuni japside turuvallutusteni, millega hävitati Euroopa tsiklitööstus ja suruti meie peale teise massituru, USA, tarbimismallid, olid Euroopas üle 500cc tsiklid suured koljatid. Kõik sõitsid väikeste susladega ja olid õnnelikud.
Ehk mida ma tahan öelda: tsiklite juures ei peitu põhiline rahuolu töömahus ega võimsuse numbris, vaid naudingus sõidust ja teega kahekesi olemisest. Kõik muu on juba nipet-näpet ja teisene. Küsige seda näiteks kasvõi Kallelt ja Neemelt, kes 125cc MZdega Elbrusel käisid, Oli nende matk siis seetõttu alaväärtuslik või jäi neil midagi olulist saamata/saavutamata?
Teiseks, mis siis halvasti läheks, kui selline reegel tõesti kehtestataks? Mida halba sellest juhtuks? Mul poleks midagi põhimõttelist selle vastu, kuigi ma peaks ka oma pemmil ühe poti maha lõikama või kogu tsikli lihtsalt seina äärde tõstma.
Meie isad sõitsid kuni 350cc tsiklitega kogu NLiidu läbi ja polnd häda midagi, oleksid ka kogu Euroopa läbi sõitnud, kui oleks võimalik olnud. Kuni japside turuvallutusteni, millega hävitati Euroopa tsiklitööstus ja suruti meie peale teise massituru, USA, tarbimismallid, olid Euroopas üle 500cc tsiklid suured koljatid. Kõik sõitsid väikeste susladega ja olid õnnelikud.
Ehk mida ma tahan öelda: tsiklite juures ei peitu põhiline rahuolu töömahus ega võimsuse numbris, vaid naudingus sõidust ja teega kahekesi olemisest. Kõik muu on juba nipet-näpet ja teisene. Küsige seda näiteks kasvõi Kallelt ja Neemelt, kes 125cc MZdega Elbrusel käisid, Oli nende matk siis seetõttu alaväärtuslik või jäi neil midagi olulist saamata/saavutamata?
-
- Postitusi: 851
- Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
- Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
- Asukoht: Tallinn, WSK
- Kontakt:
sang kirjutas:Esiteks, me tegelikult ei tea, mis tegelikult plaanis on ja kas üldse midagi plaanis on. Antud lingi taga oli kellegi tõlgendus artiklist, mis on kellegi tõlgendus millestki, mida me ei tea. Ehk siis ma ei näe põhjust devnjaška rebimiseks.
Teiseks, mis siis halvasti läheks, kui selline reegel tõesti kehtestataks? Mida halba sellest juhtuks? Mul poleks midagi põhimõttelist selle vastu, kuigi ma peaks ka oma pemmil ühe poti maha lõikama või kogu tsikli lihtsalt seina äärde tõstma.
Meie isad sõitsid kuni 350cc tsiklitega kogu NLiidu läbi ja polnd häda midagi, oleksid ka kogu Euroopa läbi sõitnud, kui oleks võimalik olnud. Kuni japside turuvallutusteni, millega hävitati Euroopa tsiklitööstus ja suruti meie peale teise massituru, USA, tarbimismallid, olid Euroopas üle 500cc tsiklid suured koljatid. Kõik sõitsid väikeste susladega ja olid õnnelikud.
Ehk mida ma tahan öelda: tsiklite juures ei peitu põhiline rahuolu töömahus ega võimsuse numbris, vaid naudingus sõidust ja teega kahekesi olemisest. Kõik muu on juba nipet-näpet ja teisene. Küsige seda näiteks kasvõi Kallelt ja Neemelt, kes 125cc MZdega Elbrusel käisid, Oli nende matk siis seetõttu alaväärtuslik või jäi neil midagi olulist saamata/saavutamata?
Mis on su jutu point?
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Õigusabi.
Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
-
- Postitusi: 402
- Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
- Tsikkel: Yamaha XT 660 X
- Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
- Kontakt:
Point on selles, miks igal tondil peab liitrine, kõvema sõiduauto võimsusega tsikkel perse all olema 
IZ-iga on võimalik ennast kah surnuks sõita
PS. Päriselt pointi polegi, mis siis terve Euroopa hakkab endurode/supermotode ja 650 JAWA-dega ringi sõitma või? Täielik absurd! Paljalt kubatuuri ja võimsuse piiramine oleks küll täitsa loogline.
See jälle mingi Waporware uudis, nagu see et meil kohe-kohe hakatakse kõiki rollereid ARK-s registreerima.

IZ-iga on võimalik ennast kah surnuks sõita

PS. Päriselt pointi polegi, mis siis terve Euroopa hakkab endurode/supermotode ja 650 JAWA-dega ringi sõitma või? Täielik absurd! Paljalt kubatuuri ja võimsuse piiramine oleks küll täitsa loogline.
See jälle mingi Waporware uudis, nagu see et meil kohe-kohe hakatakse kõiki rollereid ARK-s registreerima.

Kamoon -- mõelge millises mahus on EL tsikliturg!!! Pole lihtsalt võimalik, et paar igavlevat Brüsseli tilli mõtlevad asja välja ja kõik tootjad vaatavad rahumeeli pöidlaid keerutades pealt, kuidas suurem osa nende toodangust korstnasse kirjutatakse...
Ja mis olemasolevatest saab? Müüakse Shveitsi ja Norrasse? Rwandasse? Paljudel teist on kaherattaline, ühepütiline, max-kuuesajaviiekümnene? OK– mõnel on. Teised müüvad ratta maha?
Ilm on ilus, jooge õlut...



Ja mis olemasolevatest saab? Müüakse Shveitsi ja Norrasse? Rwandasse? Paljudel teist on kaherattaline, ühepütiline, max-kuuesajaviiekümnene? OK– mõnel on. Teised müüvad ratta maha?

Ilm on ilus, jooge õlut...

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
ahha kõik ostavad siis peaaegu samasuguse nagu mul (1 pütt ja 660cc)scryth kirjutas:Kamoon -- mõelge millises mahus on EL tsikliturg!!! Pole lihtsalt võimalik, et paar igavlevat Brüsseli tilli mõtlevad asja välja ja kõik tootjad vaatavad rahumeeli pöidlaid keerutades pealt, kuidas suurem osa nende toodangust korstnasse kirjutatakse...![]()
![]()
![]()
Ja mis olemasolevatest saab? Müüakse Shveitsi ja Norrasse? Rwandasse? Paljudel teist on kaherattaline, ühepütiline, max-kuuesajaviiekümnene? OK– mõnel on. Teised müüvad ratta maha?
Ilm on ilus, jooge õlut...
se ju puha ohutu naistekas brüsseli arust
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Ei usu seda täieklikku ärakeelamist. Kyll võivad need eurosead mingi uue maksu leiutada ja selle kaudu võimsamate tsiklite ostmist reguleerida.scryth kirjutas:Kamoon -- mõelge millises mahus on EL tsikliturg!!! Pole lihtsalt võimalik, et paar igavlevat Brüsseli tilli mõtlevad asja välja ja kõik tootjad vaatavad rahumeeli pöidlaid keerutades pealt, kuidas suurem osa nende toodangust korstnasse kirjutatakse...![]()
![]()
![]()
Ja mis olemasolevatest saab? Müüakse Shveitsi ja Norrasse? Rwandasse? Paljudel teist on kaherattaline, ühepütiline, max-kuuesajaviiekümnene? OK– mõnel on. Teised müüvad ratta maha?
Mis puutub sellesse, et meie isad olid õnnelikud kui java perse alla said, siis meie vanaisad olid hobuse v jalgrattaga sama õnnelikud

ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

Aga nii see ju ongi!!!Kamoon -- mõelge millises mahus on EL tsikliturg!!! Pole lihtsalt võimalik, et paar igavlevat Brüsseli tilli mõtlevad asja välja ja kõik tootjad vaatavad rahumeeli pöidlaid keerutades pealt...
Tobe näide, aga kas keegi kujutas 5a tagasi ette, et kõrtsides keelatakse suitsetamine...
Aprillis Pegasuses!!!
No kurat...
Mina sõitsin eelmine hooaeg 525 supermotoga - tore ja lõbus küll, kuid kaua sellega taielda viitsid ikka.
Praegu on Z750 - väga rahul olen. Tõesti mõnus ratas, millega sõita.
Siiski. Tahes-tahtmata ei suuda ma ennast talitseda, kui istun tuttava 1600 ccm HD otsa ning panen need ilusaimad kroomist torud podisema.
Lihtsalt meeletu fiiling! (NB! Seda kohapeal, sõita pole veel saanud
)
Kui keegi siin eurojorssidest kavatseb sellise seaduse tõesti heaks kiita, siis mina emigreerun USAsse! Seal ei võta keegi HD-vastaseid seaduseid vastu...
Khm, juba jutt poliitikal... JA KUI Rüütel uuesti presidendiks peaks juhtuma.... No siis on ikka täitsa pekkis!
Mina sõitsin eelmine hooaeg 525 supermotoga - tore ja lõbus küll, kuid kaua sellega taielda viitsid ikka.
Praegu on Z750 - väga rahul olen. Tõesti mõnus ratas, millega sõita.
Siiski. Tahes-tahtmata ei suuda ma ennast talitseda, kui istun tuttava 1600 ccm HD otsa ning panen need ilusaimad kroomist torud podisema.
Lihtsalt meeletu fiiling! (NB! Seda kohapeal, sõita pole veel saanud

Kui keegi siin eurojorssidest kavatseb sellise seaduse tõesti heaks kiita, siis mina emigreerun USAsse! Seal ei võta keegi HD-vastaseid seaduseid vastu...

Khm, juba jutt poliitikal... JA KUI Rüütel uuesti presidendiks peaks juhtuma.... No siis on ikka täitsa pekkis!

Kawasaki Z-fighter
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Liiga jabur seadus et kunagi jõustuda. Kabinettides vahtivatel läsudel pole midagi targemat vist välja mõelda. Kui mingeid paralleele tõmbama hakata siis võiks keelustada ka Hummerid ja teised maantee tankid, läheks nö. samasse kategooriasse (teistele liiklejatele ohtlikud ja bla-bla mida veel...). Üks näide: saksas tehti kunagi ettepanek keelata ära VW Corrado VR6 - hinna/võimsusnäitajate suhte pärast noortele/kogenematutele kergelt kättesaadav auto. Siiamaani ei ole keelustatud.
Noh, suitsetamine siiski semantiliselt natuke teine kategooria. Samas -- kui keegi suudab "avalikkuse" ära veenda, et euroopas on mootorratturid nagu natsid, eestis pronksikarva ja USAs meenutavad bin Ladenit, on kõik võimalik. Selles osas pole mõtet alahinnata proletariaadi võimuTobe näide, aga kas keegi kujutas 5a tagasi ette, et kõrtsides keelatakse suitsetamine...

PS! HD on suuresti õnnelik juhuste kokkulangemine. Tore bränd on sinna hiljem juurde mõeldud. Kui kogu maailma inimesed unustaksid ühel öösel magades ära Coca-Cola brändi oleks meil järgmisel hommikul laod täis imelikku pruuni vedelikku mis maitseb nagu Pepsi.
Ikkagi jooge õlut. Öö on ilus

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Keelame ära kõik autod mille töömaht ületab 900ccm. Siis ei ole nii palju õnnetusi. Issand jumal see on ju jaburus. Kui nad hakkaks ka võimsama tsikliga sõitjaid nöörima ja suuremaid makse küsima siis tõesti arvan, et need tsiklivnnad söövad vähem ja sõidavad ikkagi võimsamaga või tekib sama seis nagu meil rolleritega. Seaduses 45km/h, aga näe Pets sõitis 120 mööda ja passis rõõmsalt 50ccm, tehasekiirus 45km/h
blah.
No nüüd leiti küll asi, mida piirata.. samas, arvestades kommentaare iga natukenegi mootorrattaid puudutava artikli juures päevalehtedes, oleks vähemalt Eestis tegemist suhteliselt populaarse otsusega.
Samas, kui võrrelda Fordi 5l mootorite 150hj Mitsubishi 2l 400hj-ga.. siis võibolla ei olekski nii traagiline see lugu
Piirangud sunnivad arenema.
Samas, kui võrrelda Fordi 5l mootorite 150hj Mitsubishi 2l 400hj-ga.. siis võibolla ei olekski nii traagiline see lugu

Aivar
Aga see oleks päris huvitav mõttearendus. Mis siis ikkagi juhutub??? Päris tõsiselt. Võtame näiteks möödasõidu. Tln. - Tartu mnt.gangsta kirjutas:Keelame ära kõik autod mille töömaht ületab 900ccm. Siis ei ole nii palju õnnetusi. Issand jumal see on ju jaburus.

Kunagi oli selline uudis. Berliini müür oli äsja langenud ja sakslased juba ja alles veel ühtne rõõmus pere. Tegevuspaik: autobahn

Aeglaselt liikuv Trabant liikus teises reas 60 km/h. Temast üritas kolmanda raja kaudu mööduda teine samasugune. Kiirus oli kõva 90 ja kopikad peale. Tagant 180 km/h lähenenud Toyotal oli räme tegemine, et:
a) Teel püsida
b) Terveks jääda
c) Eelpool liigelnud juhte mitte vahetu kontakti läbi teavitada, mida ta sellest chillimisest arvab.

kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Muide, paar aastat tagasi tõesti liikus ELis ringi plaan, et keelata tänavaliikluses raamile ehitatud maassturid. Põhjus: liiga ohtlikud jalakäijatele ja laupkokkupõrkel teistele, tavalistele autodele.Kui mingeid paralleele tõmbama hakata siis võiks keelustada ka Hummerid ja teised maantee tankid, läheks nö. samasse kategooriasse (teistele liiklejatele ohtlikud ja bla-bla mida veel...)
Aga nii see ju saakski olemaKeelame ära kõik autod mille töömaht ületab 900ccm. Siis ei ole nii palju õnnetusi. Issand jumal see on ju jaburus.

Siin on küsimus mitte seaduse halvas mõttes vaid kontrolli kehtestamise võimetuses. Küll hakatakse ühel päeval nende rolleritega ka Eestis aktiivselt tegelema.sõidavad ikkagi võimsamaga või tekib sama seis nagu meil rolleritega. Seaduses 45km/h, aga näe Pets sõitis 120 mööda ja passis rõõmsalt 50ccm, tehasekiirus 45km/h
Siin käib arutelu tõenäoliselt mingi üle võimendatud ja moondunud infomüra üle. Aga sellegipoolest - kui me nüüd vaatleme mootorratast kui liiklusvahendit, siis näiteks liitersajane gixxer jättis mulle küll sügava mulje, kuid samas jõudsin kohe veendumusele, et niisama liiklemiseks sealt mingit mugavust ei leia. Seitsmepoolene tänavaratas Suzuki GSX 750 on liiklemiseks küllaga võimas ( 63 kw) ja sellegagi on tegu, et enam-vähem heades tavades püsida. Kuuesajane Cagiva on liikluses täiesti OK ja enamusele autodele ta jalgu küll ei jää. Vaadeldes mootorratast spordivahendina on asjalood loomulikult sootuks vastupidised. Kui nüüd veel lisaks mõelda mootorratturite oma süül juhtunud liiklusõnnetuste tekkemehhanismidele, siis äärmiselt tihti leiab põhjuste seast ikkagi kahte nähtust : 1-värske rattur, hiljuti soetatud võimas ( või eelmisest oluliselt võimsam) ratas millega kaasneb ka hea veermik ning seega oma kiiruste ebaadekvaatne tajumine ning asi läheb lihtsalt kontrolli alt välja. Tagajärjed on tavaliselt rasked või väga rasked. 2- sama eellugu mis esimesel variandil, kuid kontrolli alt väljumise asemel on lihtsalt üldisest liikluskeskkonnast kardinaalselt erinev käitumine ( õnnetuskoha üldise taustaga mittesobiv kiirus ja/või kiirendus näiteks ), sellest tulenev " auto ettekeeramine" ja tagajärjed taaskord sellised nagu neid lehest ikka loeme.
Kas see võrripiirangu idee nüüd just mõistlik on, aga eelpool ülestähendatu läbimõtlemisel võib küll päris heaks süsteemiks lugeda näiteks sellist moodust nagu nõuka ajal autojuhtidel oli : lisaks kategooriatele ka liigid, kusjuures liigi tõstmine eeldas reaalset tööstaazhi eelmise, lahjema liigi sõidukiga. Tänaseks ongi see juba mingil moel vist rakendunud nende c1 ja c ktegooriate jms näol. Probleem ei ole tegelikult ju üleüldse sõidukites, vaid inimestes : bmw 325 ei ole kindlasti hea valik esimeseks autoks vemmeldava verega noorukile, täpselt nagu ka mitte liitrine superbike.
Niisama mõtisklus...
Kas see võrripiirangu idee nüüd just mõistlik on, aga eelpool ülestähendatu läbimõtlemisel võib küll päris heaks süsteemiks lugeda näiteks sellist moodust nagu nõuka ajal autojuhtidel oli : lisaks kategooriatele ka liigid, kusjuures liigi tõstmine eeldas reaalset tööstaazhi eelmise, lahjema liigi sõidukiga. Tänaseks ongi see juba mingil moel vist rakendunud nende c1 ja c ktegooriate jms näol. Probleem ei ole tegelikult ju üleüldse sõidukites, vaid inimestes : bmw 325 ei ole kindlasti hea valik esimeseks autoks vemmeldava verega noorukile, täpselt nagu ka mitte liitrine superbike.
Niisama mõtisklus...
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D



-
- Postitusi: 184
- Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
- Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
-
- Postitusi: 2411
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: blah.
Ikka on traagiline küll. See nn. "areng" sakib täiega. Kes on reaalselt tagumikuga vahet tunnetanud, see teab millest jutt käib.Aizar kirjutas:Samas, kui võrrelda Fordi 5l mootorite 150hj Mitsubishi 2l 400hj-ga.. siis võibolla ei olekski nii traagiline see luguPiirangud sunnivad arenema.
Ja lepime kohe kokku et me ei räägi siin mingist kuluefektiivsest (igapäevasest_tööle_koju) transpordivahendi etalonist

terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
sama asi kas siin: http://www.motopunkt.ee/uudised/560
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.