küsimused Africa Twini omanikele!

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

küsimused Africa Twini omanikele!

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Tere!
Esiteks võite õnne soovida,kuna nüüd vurab Eestit teedel üks twin rohkem ;)
Kuid ratta kasutamisega tekkisid paar küsimust.

Nimelt on rattal suunatulede tööle hakkamine liiga aeglane.Lülitan nuppu ja umbes 2. sekundi pärast hakkavad nad alles plinkima.

Kas keegi suudaks anda mingit infot tripmeetri kella-aja muutmise kohta ?

Kas pildil on tegemist bensiinipumbaga ?
http://www.asfalt.pri.ee/africatwin/slides/PIC02931.JPG
http://www.asfalt.pri.ee/africatwin/slides/PIC02929.JPG

Kuidas tagumise amordi sättimine käib ning mis omadustega hetkel pepu on ,kui vedru on nii sätitud ja mis ulatuse ja mis moodi teda veel sättida saab. http://www.asfalt.pri.ee/africatwin/slides/PIC02932.JPG

PS!! Üks asi ajab vihale! Nimelt kütuse indikaatorit pole ;)
Kasutaja avatar

Dillinger
Postitusi: 103
Liitunud: 23 Mai 2006, 12:49
Asukoht: Paldiski

Lugemata postitus Postitas Dillinger »

Kongrädjuleisäns!
(Raigo endise ratta omanik)

PS muide, mul on kütusenäidik... aga tripinuppu pole see eest....
Muus osas aidata ei oska
Aeglane. Aga 102 kw rulli all ootamas.

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Õnne uue pereliikme puhul!
Suunakat ei oska kommenteerida, kellal hoia time ja adjust nuppe korraga all nats aega, edasi saad juba ise aru. Ja pildil on jah see kurikuulus bensupump. Minu rattal on tagumise amordi reg.mutter umbes poole vindi peal ja kannatab sõita küll.
Mind ajab ka üks asi vihale, krt üldse pole aega sõita :evil:

Cowboy
Postitusi: 232
Liitunud: 30 Jaan 2005, 00:24

Re: küsimused Africa Twini omanikele!

Lugemata postitus Postitas Cowboy »

Raigo kirjutas:
Esiteks võite õnne soovida,kuna nüüd vurab Eestit teedel üks twin rohkem..
Nimelt on rattal suunatulede tööle hakkamine liiga aeglane.
Lülitan nuppu ja umbes 2. sekundi pärast hakkavad nad alles plinkima.
K6igepealt, Africa Twini omanikule palju turvalisi kilomeetreid.
Saan vist 6ieti aru et see on kasutatud ratas, siis kus see ratas ennem s6itis?
Vahet muidugi pole, kui meie kandis, siis vaata kas suuna pirnide v6imsus W wattides on ikka see mis manual ette naeb.
Ja et ei ole valesid pirne sisse topitud!! Juhtub vahest, et pannakse kogematta veoauto 24V v6i muid pirne sisse.
OK, kui muud ei aita, ehk saad kellegagi korra ara vahetada suunarelee, siis saad kohe aru kas relee on mada ja idanenud.
Relee massijuhe?? K6ik keerulised vead on ju tegelikult lihtsad kui vaid ules leiaks.
Head veeremist.

ps. Ei soovita laane tehnikas kasutada VENE pirne!! Eriti suundades. See on ammu labi proovitud asi teepeal.
Tegelikud v6imsused on erinevad kuna on kasutatud hoopis teisi materjale h66gniitide valmistamisel. See v6ibki olla 2sek peap6hjus.
Kasutaja avatar

sokk
Postitusi: 224
Liitunud: 06 Mai 2004, 21:34
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sokk »

Whoa! Mehetemp, Raigo! :bsmile:
Selle amordi eelpingsus paistab olevat päris lõppu keeratud (ja see on ka imelik, et ta sul ratta küljes kuidagi horisontaalasendis on :wink: ), aga kui ta oma tööd teeb ja peale istudes vajub u. 1/3 jagu täiesti kompressimata olekuga võrreldes, siis peaks justkui ok olema. Kas A-mudelil seda lisaregulli õhureservuaari ei ole kust jäigemaks/pehmemaks keerata saab? Vasakul küljel u. tagapiduri peasilindri kohal?
Mul on olemas orig.(!) kasutaja manuaal. Ehk siis see väike raamatuke, mis poest ostjale pilliga kaasa antakse ja kus üldised speksid-värgid kirjas on. Seal on tripmeetri suguelu päris selgelt lahti kirjutatud. Ma pean ise ka ikka mingi paari kuu tagant seda raamatut sirvima kui aku juhtub maas käima. Meelde jätta ju ei oska, raisk...
Noja mis sest bentsunäidikust!? Niikuinii on need näidud tsiklitel suhtkoht abstraktsed ja alati jälgid igaks juhuks ju odomeetrit ka, onju? Sul on reservasendiga kraan ja tripmeeter, millega saab mõõta kolme sõltumatut teepikkust. (Pluss veel tavaline odomeeter.) Minumeelest no probleemo, harju ära! :wink:

terv, sokk

ps: Mis kell on uue ratta presentatsioon Annimatsil? :roll:
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Õnne Raigo :) ...

Millal metsa lähme?
Challenge the Adventure.Ride The World

Teema algataja
Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

To sokk,no umbes 6 stardime rakverest ;)

To Primo, metsa hetkel väga ei kisu.Tahaks niisama rattaga sõita ja harjuda.
Kasutaja avatar

tedre
Postitusi: 178
Liitunud: 25 Okt 2005, 23:10
Tsikkel: BMW R 1200 GS, Sherco 300
Asukoht: L-virumaa

Lugemata postitus Postitas tedre »

pole just teemakohane küsimus Rakvere meestele aga kus metsas ka käite ja millal.
tuleks vahel seltsi

2wheels

Lugemata postitus Postitas 2wheels »

Kas siinviibijad sellega on kursis et tripmeetri saab väikse vaevaga panna ka kiirust lugema? Kusjuures täpselt mitte nagu mehhaaniline. Ise teist spidokat ei kasutanudki kuna trip kogu aega silma all.
Ja bensunäidikust ma küll puudust ei tundnud, trip tanklas nulli ja pilt selge millal reservi peale kipub. (Ma tegin küll pikki otsi ja panin paagi alati täis.)

BTW Kui sul raudu külgedel pole siis osta. Parim investeering.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”