UUS RS125
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
UUS RS125
Löpuks tuli välja ka ilus RS125, mida ma väga ootasin!
http://www.aprilia.com/portale/eng/rs125_home.phtml

http://www.aprilia.com/portale/eng/rs125_home.phtml
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Ma arvan, et hääl on sellel nagu ikka 125-stel aga välimus on viimase peal.
Huvitav millal Eesti teedel seda näha saab. Hind on sellel kindlasti krõbe nagu neil ikka on.
Huvitav millal Eesti teedel seda näha saab. Hind on sellel kindlasti krõbe nagu neil ikka on.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Võibolla on tõesti maha tehtud aga kirjas on ju et, "A new design, many new technical aspects, and an even more refined racing spirit: this is the debut of the new RS 125 that is even more similar to the super-sport RSV 1000R, the admiral on the family. Nii, et tehtud aprilia lipulaeva järgi nagu õeldud.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
-
- Postitusi: 123
- Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
- Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A
Hmm
Ma ei tea poisid, kui väga teile selline teema meeldib. aga endal juhtus nii, et sai seda ja teisigi tsikleid testitud, justnimelt 125. Terve test peaks ilmuma järgmises BIKE lehti numbris samuti. Aga tahan öelda, et linnavahele on see väga halb ratas. Justnimelt sõidumugavuse tõttu. Vastikult kõva sadul, ning jõledalt pidurdav esipidur, mis sageli üle kipub pidurdama. Muidugi liikumise poolest talle vastast pole. Peale selle spidomeeter ning odomeeter valetavad, suur kütusekulu ning pealegi ebamugav jalaraudade asend. Parem mõelge uuest 4-taktilisest NSR125st kui tahate head ning mugavat rataast. Sellele väga vastast ei tohiks olla.
-
- Postitusi: 123
- Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
- Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A
Re: Hmm
Milline see uus 4-taktiline NSR on pole siiamaani küll sellist kohanud,kuulnud olen vaid seda et 2-taktilise NSRi vahetas välja 4-taktiline CBR,info 4-taktilise NSRi kohta on oodatud.KoVaL73 kirjutas:Ma ei tea poisid, kui väga teile selline teema meeldib. aga endal juhtus nii, et sai seda ja teisigi tsikleid testitud, justnimelt 125. Terve test peaks ilmuma järgmises BIKE lehti numbris samuti. Aga tahan öelda, et linnavahele on see väga halb ratas. Justnimelt sõidumugavuse tõttu. Vastikult kõva sadul, ning jõledalt pidurdav esipidur, mis sageli üle kipub pidurdama. Muidugi liikumise poolest talle vastast pole. Peale selle spidomeeter ning odomeeter valetavad, suur kütusekulu ning pealegi ebamugav jalaraudade asend. Parem mõelge uuest 4-taktilisest NSR125st kui tahate head ning mugavat rataast. Sellele väga vastast ei tohiks olla.

Uuel rs125el pole olulisi muudatusi peale esipiduri ja välimuse.
Raam on sama, ja kogu tsikkel on natuke kõrgemaks aetud.
Pidurdamise kohapealt pole muud õelda kui, et testimees on lahja sõitja olnud, kui ei suuda normaalselt pidurdada. Uuel tahhomeetril on peal 12 tuhat pööret, samas kui vanal on 14. See 125ne cbr on küll paras käikudega roller. Rsiga on pikka maad natuke ebamugav sõita kuna 100kmh on pöörded nati üle 7 tuhande. CBRist siinkohal ei hakka rääkimagi.
Raam on sama, ja kogu tsikkel on natuke kõrgemaks aetud.
Pidurdamise kohapealt pole muud õelda kui, et testimees on lahja sõitja olnud, kui ei suuda normaalselt pidurdada. Uuel tahhomeetril on peal 12 tuhat pööret, samas kui vanal on 14. See 125ne cbr on küll paras käikudega roller. Rsiga on pikka maad natuke ebamugav sõita kuna 100kmh on pöörded nati üle 7 tuhande. CBRist siinkohal ei hakka rääkimagi.
Vaevalt on BIKE lehe testisõitudes lahjad sõitjad...Kämbu kirjutas:Uuel rs125el pole olulisi muudatusi peale esipiduri ja välimuse.
Raam on sama, ja kogu tsikkel on natuke kõrgemaks aetud.
Pidurdamise kohapealt pole muud õelda kui, et testimees on lahja sõitja olnud, kui ei suuda normaalselt pidurdada. Uuel tahhomeetril on peal 12 tuhat pööret, samas kui vanal on 14. See 125ne cbr on küll paras käikudega roller. Rsiga on pikka maad natuke ebamugav sõita kuna 100kmh on pöörded nati üle 7 tuhande. CBRist siinkohal ei hakka rääkimagi.

Kawasaki Z-fighter
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Re: Hmm
Sorry Minu viga, see on ikkagi see CBR, vanast harjumusest see NSR külge jäänud. Hea ratas oli. Pikemal sõitjal (180+ cm) natuke keeruline ja ebamugav ära mahtuda alguses, aga mina oma 175 juures leidsin kiiresti sõiduasendi. Ütlemata tore pill on see. Ja sellele soomes vist juba mingi KIT kah leiutatud ja müügis.zid50/cz125 kirjutas:Milline see uus 4-taktiline NSR on pole siiamaani küll sellist kohanud,kuulnud olen vaid seda et 2-taktilise NSRi vahetas välja 4-taktiline CBR,info 4-taktilise NSRi kohta on oodatud.KoVaL73 kirjutas:Ma ei tea poisid, kui väga teile selline teema meeldib. aga endal juhtus nii, et sai seda ja teisigi tsikleid testitud, justnimelt 125. Terve test peaks ilmuma järgmises BIKE lehti numbris samuti. Aga tahan öelda, et linnavahele on see väga halb ratas. Justnimelt sõidumugavuse tõttu. Vastikult kõva sadul, ning jõledalt pidurdav esipidur, mis sageli üle kipub pidurdama. Muidugi liikumise poolest talle vastast pole. Peale selle spidomeeter ning odomeeter valetavad, suur kütusekulu ning pealegi ebamugav jalaraudade asend. Parem mõelge uuest 4-taktilisest NSR125st kui tahate head ning mugavat rataast. Sellele väga vastast ei tohiks olla.
Meil seal testis olid kõik pillid 0 km sissesõitu teinud täpselt. Ja siis alguses esimesed 200km olid piin mis piin. Mõnel poisil vedas need said mingite 600 sõita aga see selleks.
Aga CBR'ist võin teile nii palju öelda, et maanteel on see kõigemugavam ratas millega sõita, hea mõnusalt kitsas, see oli ka ainuke pill millega kohapealses ringtestis põlve maha sain. Maanteel see kahetaktilise loll kärin hakkab nii kuradi kõrvadele ja paneb lõpuks pea valutama. Eriti täheldasime seda Husqwarna ja Derbi puhul. Kuigi see Derbi supermoto taoline pill oli äge ja käis hästi edasi. Kehvaks tegi just sõiduasend ning esipidur, mis oli paskade pask. Tipp kiiruse suhtes, ei olnud maanteel vastast RS125, talle järgnesid võrdselt Yamaha DT125, Husky, Derbi ning Honda, mis kõik suhtkoht võrdsed olid. Pikalt jäi maha Rieyu. Kuid Yamaha kohta võin kirjutada, et kahekesi selle pilliga sõites, annaks see nö. mõeldud sõiduasend idiootse sõiduasendi juhile, kuna ta tooks selle keha liiga ette, ning mootorratast oleks lõpp haige juhtida. Derbi sõiduasendi leiad kiiresti aga kõva ning libe sadul rikub selle pidurdamisel ära. Selle Rieyu koha pealt võin öelda, et see oli 4-takti 125 ja tegi maanteel piisavalt kõva lärmi aga see oli ka maailma kõige uimasem pill mis olemas on. Et Kui keegi tahab ohutut pilli endale otsigu see.
Et kurat, hetkel ei oskagi rohkem midagi kirjutada. Kui siis vaid seda, et linnavahel sõitmiseks oleks kõige ehedam pill see Yamaha, supermoto 125. Hea kallutada, ei jää see kuradi selg haigeks ega midagi. Saab natuke lollitada, ikkagi testis osales kolm pilli mis tagarattale tulid, kuid Yamaha oli ainuke millega sai ka natuke esirattal sõita.
Testis siis võrdlesime järgnevaid Rattaid: Aprilia RS125, Yamaha DT125SM, Derbi, Rieyu, Honda CBR125 ja Husqwarna 125 (mingi selline enduro ja krossipill oli)
No iste on on mugav , kui sa just ei ole inimene kellel tagumikust kondid väljas.Kiirendus on super aga hääl on jah veits tobe , kuid sellest saab väga lihtsalt sumpsi vahetusega.
Mille alusel sa väidad , et odomeeter ja spidomeeter valetavad , äkki põhjendad ära ?
Pidurduse kohta ütlen nii palju , et kui sa ei suuda ise tunnetada pidurit siis on kõigil sitad pidurid ja jalaraudade asendi mugavus oleneb inimese pikkusest ka väga suurel määral.
Ise olen umbes 1.90m pikk ja ei kurda , et asend oleks ebamugav.
Ratta väga suureks plussiks on tema ilus disain.
Mille alusel sa väidad , et odomeeter ja spidomeeter valetavad , äkki põhjendad ära ?
Pidurduse kohta ütlen nii palju , et kui sa ei suuda ise tunnetada pidurit siis on kõigil sitad pidurid ja jalaraudade asendi mugavus oleneb inimese pikkusest ka väga suurel määral.
Ise olen umbes 1.90m pikk ja ei kurda , et asend oleks ebamugav.
Ratta väga suureks plussiks on tema ilus disain.
-
Teema algataja
Noormees, enne kui paukuma hakkad, tee väike kodutöö kellega sa hüppad.wumwum kirjutas:Pidurduse kohta ütlen nii palju , et kui sa ei suuda ise tunnetada pidurit siis on kõigil sitad pidurid ja jalaraudade asendi mugavus oleneb inimese pikkusest ka väga suurel määral.

Btw, see kui sina selle ratta ostsid, ei tee ta nõrku kohti veel paremaks!
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.