UUS RS125

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Laiksoo

UUS RS125

Lugemata postitus Postitas Laiksoo »

Löpuks tuli välja ka ilus RS125, mida ma väga ootasin! :twisted:

http://www.aprilia.com/portale/eng/rs125_home.phtml
Kasutaja avatar

Len
Postitusi: 234
Liitunud: 15 Sept 2005, 20:45
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Len »

Ropp ilus on küll, tahaks häält ka kuulda siuksel.
Aprilia RS 50-> Aprilia RS 125 -> Suzuki GSX 600F -> Honda CBR 600F -> Aprilia RSV Mille
Kasutaja avatar

Võnnu
Postitusi: 292
Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
Tsikkel: otsimisel...
Asukoht: Saue/Saku
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Võnnu »

Ma arvan, et hääl on sellel nagu ikka 125-stel aga välimus on viimase peal.
Huvitav millal Eesti teedel seda näha saab. Hind on sellel kindlasti krõbe nagu neil ikka on.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'

Teema algataja
Laiksoo

Lugemata postitus Postitas Laiksoo »

Eks ta vist sinna 70k kanti mine.. Järgmine aasta vaatab, ehk saab saksast juba kasutatud, kui veab.
Kasutaja avatar

rix125
Postitusi: 182
Liitunud: 01 Sept 2004, 15:11
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas rix125 »

Esiots on CBR`i pealt nagu maha tehtud, aga eks see välimus ole suht maitse asi.
Kasutaja avatar

Võnnu
Postitusi: 292
Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
Tsikkel: otsimisel...
Asukoht: Saue/Saku
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Võnnu »

Võibolla on tõesti maha tehtud aga kirjas on ju et, "A new design, many new technical aspects, and an even more refined racing spirit: this is the debut of the new RS 125 that is even more similar to the super-sport RSV 1000R, the admiral on the family. Nii, et tehtud aprilia lipulaeva järgi nagu õeldud.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
Kasutaja avatar

wumwum
Postitusi: 101
Liitunud: 31 Okt 2004, 01:36
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas wumwum »

Huvitav kas keegi seda apriliat juba tänaseks ka omab ?
Delta->Aprilia SR 50 DiTech[2001]->Aprilia RS 125 [2006]
Pilt

Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Omab küll,see mis seal aprilia poes oli, on müüdud. Sõber peaks ka selle suve keskel saama.

zid50/cz125
Postitusi: 123
Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A

Lugemata postitus Postitas zid50/cz125 »

ilus on ta tõesti,kui ainult see hind nii kirves ei oleks võiks isegi mõelda,aga no jääb järgmist aastat ootama et siis ta võibolla Saksast tuua.

Teema algataja
bikemaniac

Lugemata postitus Postitas bikemaniac »

kuidas lood hindadega saksas on siis? kõvasti odavamad?
Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Hmm

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Ma ei tea poisid, kui väga teile selline teema meeldib. aga endal juhtus nii, et sai seda ja teisigi tsikleid testitud, justnimelt 125. Terve test peaks ilmuma järgmises BIKE lehti numbris samuti. Aga tahan öelda, et linnavahele on see väga halb ratas. Justnimelt sõidumugavuse tõttu. Vastikult kõva sadul, ning jõledalt pidurdav esipidur, mis sageli üle kipub pidurdama. Muidugi liikumise poolest talle vastast pole. Peale selle spidomeeter ning odomeeter valetavad, suur kütusekulu ning pealegi ebamugav jalaraudade asend. Parem mõelge uuest 4-taktilisest NSR125st kui tahate head ning mugavat rataast. Sellele väga vastast ei tohiks olla.

zid50/cz125
Postitusi: 123
Liitunud: 15 Mai 2005, 15:49
Asukoht: Tallinna lähiümbrus/Otepää/KAWASAKI AR 125A

Re: Hmm

Lugemata postitus Postitas zid50/cz125 »

KoVaL73 kirjutas:
Ma ei tea poisid, kui väga teile selline teema meeldib. aga endal juhtus nii, et sai seda ja teisigi tsikleid testitud, justnimelt 125. Terve test peaks ilmuma järgmises BIKE lehti numbris samuti. Aga tahan öelda, et linnavahele on see väga halb ratas. Justnimelt sõidumugavuse tõttu. Vastikult kõva sadul, ning jõledalt pidurdav esipidur, mis sageli üle kipub pidurdama. Muidugi liikumise poolest talle vastast pole. Peale selle spidomeeter ning odomeeter valetavad, suur kütusekulu ning pealegi ebamugav jalaraudade asend. Parem mõelge uuest 4-taktilisest NSR125st kui tahate head ning mugavat rataast. Sellele väga vastast ei tohiks olla.
Milline see uus 4-taktiline NSR on pole siiamaani küll sellist kohanud,kuulnud olen vaid seda et 2-taktilise NSRi vahetas välja 4-taktiline CBR,info 4-taktilise NSRi kohta on oodatud. :wink:

Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

Uuel rs125el pole olulisi muudatusi peale esipiduri ja välimuse.
Raam on sama, ja kogu tsikkel on natuke kõrgemaks aetud.
Pidurdamise kohapealt pole muud õelda kui, et testimees on lahja sõitja olnud, kui ei suuda normaalselt pidurdada. Uuel tahhomeetril on peal 12 tuhat pööret, samas kui vanal on 14. See 125ne cbr on küll paras käikudega roller. Rsiga on pikka maad natuke ebamugav sõita kuna 100kmh on pöörded nati üle 7 tuhande. CBRist siinkohal ei hakka rääkimagi.

Lauri23
Postitusi: 428
Liitunud: 01 Mai 2004, 19:46
Asukoht: Tallinn/07 R6

Lugemata postitus Postitas Lauri23 »

Räägi räägi cbr-ist. Kas ta tõesti piirajatega ka nii sitalt liigub?
Kasutaja avatar

Karupoiss
Postitusi: 301
Liitunud: 12 Apr 2006, 09:30
Tsikkel: Z750
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Karupoiss »

Kämbu kirjutas:
Uuel rs125el pole olulisi muudatusi peale esipiduri ja välimuse.
Raam on sama, ja kogu tsikkel on natuke kõrgemaks aetud.
Pidurdamise kohapealt pole muud õelda kui, et testimees on lahja sõitja olnud, kui ei suuda normaalselt pidurdada. Uuel tahhomeetril on peal 12 tuhat pööret, samas kui vanal on 14. See 125ne cbr on küll paras käikudega roller. Rsiga on pikka maad natuke ebamugav sõita kuna 100kmh on pöörded nati üle 7 tuhande. CBRist siinkohal ei hakka rääkimagi.
Vaevalt on BIKE lehe testisõitudes lahjad sõitjad... :wink:
Kawasaki Z-fighter

Ära sõida kiiremini, kui mõtelda suudad!
Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Re: Hmm

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

zid50/cz125 kirjutas:
KoVaL73 kirjutas:
Ma ei tea poisid, kui väga teile selline teema meeldib. aga endal juhtus nii, et sai seda ja teisigi tsikleid testitud, justnimelt 125. Terve test peaks ilmuma järgmises BIKE lehti numbris samuti. Aga tahan öelda, et linnavahele on see väga halb ratas. Justnimelt sõidumugavuse tõttu. Vastikult kõva sadul, ning jõledalt pidurdav esipidur, mis sageli üle kipub pidurdama. Muidugi liikumise poolest talle vastast pole. Peale selle spidomeeter ning odomeeter valetavad, suur kütusekulu ning pealegi ebamugav jalaraudade asend. Parem mõelge uuest 4-taktilisest NSR125st kui tahate head ning mugavat rataast. Sellele väga vastast ei tohiks olla.
Milline see uus 4-taktiline NSR on pole siiamaani küll sellist kohanud,kuulnud olen vaid seda et 2-taktilise NSRi vahetas välja 4-taktiline CBR,info 4-taktilise NSRi kohta on oodatud. :wink:
Sorry Minu viga, see on ikkagi see CBR, vanast harjumusest see NSR külge jäänud. Hea ratas oli. Pikemal sõitjal (180+ cm) natuke keeruline ja ebamugav ära mahtuda alguses, aga mina oma 175 juures leidsin kiiresti sõiduasendi. Ütlemata tore pill on see. Ja sellele soomes vist juba mingi KIT kah leiutatud ja müügis.

Meil seal testis olid kõik pillid 0 km sissesõitu teinud täpselt. Ja siis alguses esimesed 200km olid piin mis piin. Mõnel poisil vedas need said mingite 600 sõita aga see selleks.

Aga CBR'ist võin teile nii palju öelda, et maanteel on see kõigemugavam ratas millega sõita, hea mõnusalt kitsas, see oli ka ainuke pill millega kohapealses ringtestis põlve maha sain. Maanteel see kahetaktilise loll kärin hakkab nii kuradi kõrvadele ja paneb lõpuks pea valutama. Eriti täheldasime seda Husqwarna ja Derbi puhul. Kuigi see Derbi supermoto taoline pill oli äge ja käis hästi edasi. Kehvaks tegi just sõiduasend ning esipidur, mis oli paskade pask. Tipp kiiruse suhtes, ei olnud maanteel vastast RS125, talle järgnesid võrdselt Yamaha DT125, Husky, Derbi ning Honda, mis kõik suhtkoht võrdsed olid. Pikalt jäi maha Rieyu. Kuid Yamaha kohta võin kirjutada, et kahekesi selle pilliga sõites, annaks see nö. mõeldud sõiduasend idiootse sõiduasendi juhile, kuna ta tooks selle keha liiga ette, ning mootorratast oleks lõpp haige juhtida. Derbi sõiduasendi leiad kiiresti aga kõva ning libe sadul rikub selle pidurdamisel ära. Selle Rieyu koha pealt võin öelda, et see oli 4-takti 125 ja tegi maanteel piisavalt kõva lärmi aga see oli ka maailma kõige uimasem pill mis olemas on. Et Kui keegi tahab ohutut pilli endale otsigu see.

Et kurat, hetkel ei oskagi rohkem midagi kirjutada. Kui siis vaid seda, et linnavahel sõitmiseks oleks kõige ehedam pill see Yamaha, supermoto 125. Hea kallutada, ei jää see kuradi selg haigeks ega midagi. Saab natuke lollitada, ikkagi testis osales kolm pilli mis tagarattale tulid, kuid Yamaha oli ainuke millega sai ka natuke esirattal sõita.

Testis siis võrdlesime järgnevaid Rattaid: Aprilia RS125, Yamaha DT125SM, Derbi, Rieyu, Honda CBR125 ja Husqwarna 125 (mingi selline enduro ja krossipill oli)
Kasutaja avatar

wumwum
Postitusi: 101
Liitunud: 31 Okt 2004, 01:36
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas wumwum »

No iste on on mugav , kui sa just ei ole inimene kellel tagumikust kondid väljas.Kiirendus on super aga hääl on jah veits tobe , kuid sellest saab väga lihtsalt sumpsi vahetusega.
Mille alusel sa väidad , et odomeeter ja spidomeeter valetavad , äkki põhjendad ära ?
Pidurduse kohta ütlen nii palju , et kui sa ei suuda ise tunnetada pidurit siis on kõigil sitad pidurid ja jalaraudade asendi mugavus oleneb inimese pikkusest ka väga suurel määral.
Ise olen umbes 1.90m pikk ja ei kurda , et asend oleks ebamugav.
Ratta väga suureks plussiks on tema ilus disain.
Delta->Aprilia SR 50 DiTech[2001]->Aprilia RS 125 [2006]
Pilt

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

BIKE testis nimelt alati mõõdetakse mis on tegelik elu.
Kasutaja avatar

wumwum
Postitusi: 101
Liitunud: 31 Okt 2004, 01:36
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas wumwum »

seda ütlesid sa selle odomeetri ja spidomeetri kohta ?
Aga Lgp. härra võiks siis avaldada paljuga valetasid antud atribuudid
Delta->Aprilia SR 50 DiTech[2001]->Aprilia RS 125 [2006]
Pilt

Teema algataja
.A.G.

Lugemata postitus Postitas .A.G. »

ise oman ka seda 2006 aasta rs125-te. mul kyll mingeid etteheiteid pole. sõiduasendiga harjub esimese päevaga ära. maanteel on ka minuarust väga 5+ sõita.linnaski pole paha. ja ka ringrajal on väga super sõita. igastahes ma ise väga rahul masinaga! ja soovitan soojalt kõigile :)
Kasutaja avatar

wumwum
Postitusi: 101
Liitunud: 31 Okt 2004, 01:36
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas wumwum »

Liitun .A.G. 100%-liselt.
Btw a.g su signatuuris on 124 , 125 peaks ikka olema ju ? :P
Delta->Aprilia SR 50 DiTech[2001]->Aprilia RS 125 [2006]
Pilt
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

wumwum kirjutas:
Pidurduse kohta ütlen nii palju , et kui sa ei suuda ise tunnetada pidurit siis on kõigil sitad pidurid ja jalaraudade asendi mugavus oleneb inimese pikkusest ka väga suurel määral.
Noormees, enne kui paukuma hakkad, tee väike kodutöö kellega sa hüppad.:twisted: Löö otsingusse Peeter Koval näiteks!

Btw, see kui sina selle ratta ostsid, ei tee ta nõrku kohti veel paremaks!
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

wumwum
Postitusi: 101
Liitunud: 31 Okt 2004, 01:36
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas wumwum »

Pole kellegagi paukunud!
Mulle lihtsalt meeldib kui asjad ära seletatakse/põhjendatakse :lol: aga jah eks ita Li*s kiidab oma pu*si :roll:
Delta->Aprilia SR 50 DiTech[2001]->Aprilia RS 125 [2006]
Pilt
Kasutaja avatar

KoVaL73
Postitusi: 246
Liitunud: 30 Dets 2005, 13:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas KoVaL73 »

Spidomeetri ja odomeetri mõõteriistaks sobib vägahästi GPS süsteem, mida me väga usinalt kasutasime. Ning Palju need täpselt valetasid, seda saad lugeda Juulikuu BIKE'st. Kui Sul raha sumpa jaoks olemas, omad ka niipalju raha et ka see endale 120 krooniga lubada
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

Võibolla te sellepärast ütlete, et esipidurid EI ole sitad, et te pole ühegi sellise pilliga sõitnud millel nad head oleksid ja võibolla te kogemused piirduvadki näiteks ainult trummlitega. Siis tunduvad nad kindlasti head.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”