Kymco People 50 - 300km hooldus ja piirajad...

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
offf
Postitusi: 61
Liitunud: 11 Mai 2006, 16:11
Kontakt:

Kymco People 50 - 300km hooldus ja piirajad...

Lugemata postitus Postitas offf »

Kunagi sai innukalt rollerit otsitud selles teemas:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=1 ... highlight=

Alates elisest olen siis sellise saani 6nnelik omanik:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Ylemises teemas mainitud People 50, mis mulle ei meeldinud, oli vanema p6lvkonna People 50 - v2ga kitsa rehviga.

Esmamulje uuest on igati positiivne - m6nus stabiilne riist -- auke ka ei loe, aga mitte sellest ei tahtnud ma...
Kui ma Motoboxi meestega Agility ostmise yle kauplesin, siis j2i muu jutu hulgas k6lama v2ide, et peale 300 km hooldust eemadlavad nad ka piirajad (soovi korral).

Ma ei usu, et P50 ja Agility mootori poolest v2ga erinevad on, aga asi millest ma aru ei saa -- P50 hooldusraamat pajatab, et esimesed 1000 (tuhat) kilomeetrit tuleks mootorit "sisse" s6ita -- ehk siis alla 40 ja p88rdeid mitte yles ajades.

Kuidas need kaks asja kokku klapivad??? V6i on loogika selles, et piirajate eemadamise korral saab need 40 km/h k2tte madalamate p88rete korral ja sedasi on paremgi?

Siinset Agility kohta k2ivat sisses6itmise teemat lugesin, aga targemaks ei saanud.

A.

Aleks
Postitusi: 113
Liitunud: 21 Okt 2003, 12:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aleks »

esimene hooldus peale 300 km - õli vahetamine, õhufiltri puhastamine jne.
sissesõit ei ole veel lõppuni tehtud
pole mõtted teha ka piirajat mahavõtmist
jarjekordne hooldus vist peale 1000km - teevad samad asjad
siis tasub võtta piiraja variost
ja kui 2t mootor, siis sumbist ka

kui ca 65km/h sulle on vähe, siis jargmine samm -
http://zzip.de/html/tuning_people_s_50_4t.html
see on 4t mootori mudeli tuuning

mõnusat sõitu

Teema algataja
offf
Postitusi: 61
Liitunud: 11 Mai 2006, 16:11
Kontakt:

Inimkeeli?

Lugemata postitus Postitas offf »

Kas neid rolleri tuningu lehti inimkeeles ka on?
Google abil otsisin, aga ju ma ei tea neid "Õigeid Sõnu"[tm] ja sain koguaeg mingit jama... p6hjavalgustust ja tuleleegipildiga tohlusid.

Lasin viidatud jutu Paabelkalast l2bi, aga automaatt6lge on... noh nagu ta on
/../
As is the case for all 50ern must first times series throttles gradually raus. In this case first times the Variomatiklaufbuchse is to, their throttle federation the vehicle quasi 4. and 5. Course robs. Thus open Variobuchse purely and off geht's!
/../

Nii palju loeb suure h2daga v2lja, et variaatori kallale minnakse ja siis on veel mingi elektrooniline piiraja. Ei... ma ei kavatse kohe mingeid imetrikke tegema hakata. Lihtsalt pyyan pihta saada, et mis ja kuidas.
Huvitav, et People S 50 ja Agility 50 on nii erineva mootoriga pillid. Agility puhul r22giti midagi suurema avaga dyysist ja variost.

Oleks vahva kui keegi oskaks viidata m6nele inimkeelsele materjalile.

A.

Aleks
Postitusi: 113
Liitunud: 21 Okt 2003, 12:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aleks »

no ma saksa keel ka ei valda

aga siin rägetakse, et peale vario piiraja mahavõtmist a saad nagu 5-nda käiku sisse kaa panna, muidu sõidad kogu aeg 4-daga...

ja samuti seal rägitakse et kommutaatori piraja on ohtlik mahavõtta, siis kõrgedel rpm klappid võivad laiali lendama...
muidu isegi 70-75kmh originaal spidoka jargi saab sõita, kui kõik piirajad on maas..

ja 80cc ei anna suurt lõppkiirust (ca +5...+10), aga annavad hea kiirendust

Aleks
Postitusi: 113
Liitunud: 21 Okt 2003, 12:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aleks »

kas sull ikka 4t mootor?

Teema algataja
offf
Postitusi: 61
Liitunud: 11 Mai 2006, 16:11
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas offf »

Thanx seletamast. See "k2iguosa" j2i mulle arusaamatuks.
Aga jah, 4T on mul.

Kas ma saan 6igesti aru, et k6ik need "tuhande-kullised-tjuuningu-komplektid", mis suuremat dyysi, kergemaid rulle ja "sirgemat"(?) leegitoru sisaldavad, on puhtalt 2T p2rusmaa?

A.

Aleks
Postitusi: 113
Liitunud: 21 Okt 2003, 12:55
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aleks »

4t tuuning - rohkem cc
aga isege karb jaab samaks, võib olla düüs läheb suuremaks aga peab minna komplektis 80cc

peale selle tuleb ülekanne timmida uuesti - õige raskusega rullid panna
sest jõudu on juba rohkem, aga võib olla isegi see on mittevajalik kui kiirendus on ühtlane

sumps võib vana jatta, vahetamine on mõtetu

filter - sama

sidur - sama, pöördeid ju ei tõustnud eriti palju

FireBlade

Lugemata postitus Postitas FireBlade »

Minul on agility ... Mina garatniid ei võtnud hoolduse nn õliv2ljalaskmine on kökimöki.... Mina ise ei soovita piirajaid maha võtta kiirendus on parem aga kurnab mootorit see niigi tilluke... aga piirajad on leegitorus ja carburatoris;)

Teema algataja
offf
Postitusi: 61
Liitunud: 11 Mai 2006, 16:11
Kontakt:

Conclusion...

Lugemata postitus Postitas offf »

Conclusion on selline, et Tallinna n2rviline liiklus on mopeedi surm...
P2rast kahte p2eva testimist on selge, et neid j2rsu kiirendamise ja mootori piinamise kohti (keset ristmikku koperdama ka justkiu ei tahaks j22da) on tsutt liiga palju...
Viin parem saani maale ja s6idan seal oma kilomeetrid t2is, siis vaatab.

A.

Teema algataja
offf
Postitusi: 61
Liitunud: 11 Mai 2006, 16:11
Kontakt:

P2ris huvitav kiri Kymco listist

Lugemata postitus Postitas offf »

Ehk siis selline seisukoht piirajate eemaldamise ja sisses6idu koha pealt:

/../
~~~~~~~~Andres, Your P50 has not yet been derestricted. A wire
needs to be disconnected from the CDI to enable it to put out fully
and there is a narrower bushing spacer available for the front
pulley that will in turn allow the drive belt to ride higher in that
pulley for more revolutions (more speed).

Contrary to popular thought, those restrictions are not in place to
help the owner break in the motor, rather they are there so younger
unlicensed riders can legally ride a 49 cc scooter by keeping the
speeds down, limiting the top speed (think carburetor governor)
Also, the break in dogma in the Kymco manual, fuhgedabowdit. Kymco
builds incredible 2t motors. All that is need3d to properly break
your 2t motor in is 4 or 5 heat cycles and ride carefully w/o WOT
operation full time for the first 150 to 200 miles. After that,
ride WOT w/o giving it another thought, your motor will be properly
broken in.

A heat cycle is- you warming the motor up by riding for 5 minutes
or so, then riding for no more than 15-20 minutes, shut it down and
do not ride it again until the motor is dead cold. During the heat
cycle you want to ride it WOT but only for one mile or one minute if
you are riding rural type roads. You want the motor to be able to
run at the highest RPM, but only for a short period during break in
riding. If you're doing city riding break in and can't run WOT for
a mile or a minute at one time, bringing the motor up to WOT for
short bursts will suffice.

Riding a 49 cc scooter with a speed restricted motor in city traffic
is asking for trouble, especially if you are plying 45 MPH roads
where traffic moves at 5 to 10 MPH over the posted speed limit. As
always, others may have better or different ideas.

Jake
Reddick Fla.

/../
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”