ktm vs. honda vs. yamaha
Ei tao 
Nagu ma tegelt mainisin, selliste jukude jaoks nagu meie siin oleme pole sel kõigel suurt vahet. Iga tsikkel on tänapäeval täiesti okei. Kui asjasse suhtuda õieti. Ringiajale mõjuvad kõige paremini hea treener ja tahtmine kiiresti sõita mitte jahumine amortide headuse ja mootori tõmbe üle.
Kodanik Laksu küsimused on sellised nagu algajatel ikka. Uuritakse asjade kohta millest nad niikuinii tegelikult aru ei saa. Selleks, et reaalselt hakata aru saama kas mootor tõmbab ja amordid töötavad kulub keskmiselt andekal paarsada sõidutundi eeldusel, et keegi on talle kõigepealt selgeks teinud kuidas krossimootorrattaga sõita, ehk siis juhendanud treeninguid jne.
Sellisel tasemel võib jumala vabalt valida värvi järgi. Lõppkiirusele see mingit mõju ei avalda. Pigem peaks otsima lihtsalt kõige parima pakkumise. Võib olla vaatama seda, et näiteks kui elad Sakus siis on lihtne KTM või Kawasaki meestega asju ajada. Või kui linnas siis Yamu, Honda, Suzuki poed lähemal. Või mine vaata kellega jutule kõige paremini saada või midagi sellist.
Pealekauba pole sellisel tasemel kui õieti hooldada ka praktiliselt vahet selles kas mõni kestab rohkem või vähem. Seni kuni ringiaeg on näiteks Saku rajal + 30 ja enam seki võrriklassi viienda mehe ajast pole mõtet mingeid teooriad aretada sellest et üks pill käib lõpust ja teine algusest.
Tuleks õppida algatuseks pilli õieti kiirendama ja seda kuidas teda kiirena hoida.
Sii tuleb ka arusaam sellest mis ja kes kuskilt ning kuidas käib.
Ja selle aja peale tulevad ka muud tarkused ja üleüldse palju muid probleeme tänu millele saad aru et mootori käimine 450 klassis on pseudoprobleem millega tegeletakse kas igavusest või sellepärast et muid vabandusi enda valele treeningtaktikale või suutmatusele kiiremini sõita ei osata leida.
Seega, otsi kõige korralikum pill oma eelarve piires. Lase enne kui sõitma hakkad see täiesti üle kontrollida ( klapid jne jne). Vaheta mis tarvis. Kutsu keegi targem kes aitab amordisettingud paika panna ning leia keegi kes suunab sind õigele teele sõidutehnika jms.
Ning naudi sõitmist !
Motokross see on 95% mees, 5% tsikkel.

Nagu ma tegelt mainisin, selliste jukude jaoks nagu meie siin oleme pole sel kõigel suurt vahet. Iga tsikkel on tänapäeval täiesti okei. Kui asjasse suhtuda õieti. Ringiajale mõjuvad kõige paremini hea treener ja tahtmine kiiresti sõita mitte jahumine amortide headuse ja mootori tõmbe üle.
Kodanik Laksu küsimused on sellised nagu algajatel ikka. Uuritakse asjade kohta millest nad niikuinii tegelikult aru ei saa. Selleks, et reaalselt hakata aru saama kas mootor tõmbab ja amordid töötavad kulub keskmiselt andekal paarsada sõidutundi eeldusel, et keegi on talle kõigepealt selgeks teinud kuidas krossimootorrattaga sõita, ehk siis juhendanud treeninguid jne.
Sellisel tasemel võib jumala vabalt valida värvi järgi. Lõppkiirusele see mingit mõju ei avalda. Pigem peaks otsima lihtsalt kõige parima pakkumise. Võib olla vaatama seda, et näiteks kui elad Sakus siis on lihtne KTM või Kawasaki meestega asju ajada. Või kui linnas siis Yamu, Honda, Suzuki poed lähemal. Või mine vaata kellega jutule kõige paremini saada või midagi sellist.
Pealekauba pole sellisel tasemel kui õieti hooldada ka praktiliselt vahet selles kas mõni kestab rohkem või vähem. Seni kuni ringiaeg on näiteks Saku rajal + 30 ja enam seki võrriklassi viienda mehe ajast pole mõtet mingeid teooriad aretada sellest et üks pill käib lõpust ja teine algusest.
Tuleks õppida algatuseks pilli õieti kiirendama ja seda kuidas teda kiirena hoida.
Sii tuleb ka arusaam sellest mis ja kes kuskilt ning kuidas käib.
Ja selle aja peale tulevad ka muud tarkused ja üleüldse palju muid probleeme tänu millele saad aru et mootori käimine 450 klassis on pseudoprobleem millega tegeletakse kas igavusest või sellepärast et muid vabandusi enda valele treeningtaktikale või suutmatusele kiiremini sõita ei osata leida.
Seega, otsi kõige korralikum pill oma eelarve piires. Lase enne kui sõitma hakkad see täiesti üle kontrollida ( klapid jne jne). Vaheta mis tarvis. Kutsu keegi targem kes aitab amordisettingud paika panna ning leia keegi kes suunab sind õigele teele sõidutehnika jms.
Ning naudi sõitmist !
Motokross see on 95% mees, 5% tsikkel.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.