Eesti krossirajad
Spinna, tehniliselt on sul ilmselt õigus. Samas kui nüüd läheneda asjale kaubamärgi haldaja seisukohast, on sponsorluse eesmärgid segu imagoreklaami ja PR-i eesmärkidest. Pikemas perspektiivis tahab ka sponsor, et tema investeering kasumlikult tagasi tuleks.
Sidudes enda kaubamärgi mingi tegevusalaga, soovin ma kinnistada seda mingi potentsiaalse tarbijaskonna ajukäärudes. Mida paremate tulemuste ja laiema publicity'ga seoses mu kaubamärk esindatud on, seda suurem on võimalik tarbijaskond, klientuur, käive, kasum...
Tõepoolest ei pruugi ma sponssides mõelda kategooriates GRP, TRP jne aga minu eesmärk on ikkagi tulusalt investeerida.
Aga muidugi erandid kinnitavad reeglit. Suurettevõtted kes Balbiinusid haldavad, siiski enamasti erandid ei ole.
Edit: teema hakkab OT-ks kiskuma...
Sidudes enda kaubamärgi mingi tegevusalaga, soovin ma kinnistada seda mingi potentsiaalse tarbijaskonna ajukäärudes. Mida paremate tulemuste ja laiema publicity'ga seoses mu kaubamärk esindatud on, seda suurem on võimalik tarbijaskond, klientuur, käive, kasum...
Tõepoolest ei pruugi ma sponssides mõelda kategooriates GRP, TRP jne aga minu eesmärk on ikkagi tulusalt investeerida.
Aga muidugi erandid kinnitavad reeglit. Suurettevõtted kes Balbiinusid haldavad, siiski enamasti erandid ei ole.
Edit: teema hakkab OT-ks kiskuma...
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.