Chopperid ja biked
Moderaator: Moded
-
Bonaparte
Teema algataja
Chopperid ja biked
heh ma mõtlesin küsida siukest asja, et kui osta tsikkel, siis kuidas seda aastaarvu arvestada. Et ütleme et on Kawazaki Vulcan 750 onju mingi 95 või koguni vanem ja kui võrrelda seda mõne sama vana bikega. Et kumb siis nagu arvatavasti rohkem "kärriks" ära sõidetud on
Ja mis te üldse pakuksite paraja chopperi vanuseks
Kui vanaga siis veel nagu kannatab sõita, ilma et seda lappima peaks. Sama küsimus ka enduurokate kohta ja siis bikede kohta võite ka arvamust avaldada.
huvitaks just Vulcani (750) ja muidu chopperid.
huvitaks just Vulcani (750) ja muidu chopperid.
-
rix3
Teema algataja
-
Bonaparte
Teema algataja
Muidu olen kuulnud, et Vulcan pidavat olema väga töökindel masin. Aga kahtlustan siiski, et 1990-nest varasemat mudelit pole küll vist mõtet osta. Muidu on mõte saksast tuua, kui ostmiseks läheb. Sealsed hinnad on siukestel masinatel odavad ( 2-3 tuhat Euro). Ma küsin siis otse, et kas üle 10 aasta vana ratast tasub üldse osta??
Tasub küll, isegi vanemat tasub. Nagu eelkõnelejad juba märkisid, konkreetne ratas loeb, mitte ainult aastanumber. Mul oli 13a vana custom ratas ja peale tavahoolduste peaaegu problasid polnud. Ja reegel jah selline, et mida rohkem kuupi, seda vanemat võib osta (siis mootori ressursi silmas pidades).
Hans
Hans
V-MAX
-
Bonaparte
Teema algataja
Heh..Tegelikult eelistaksin ikka chopperit. Olen siukese rahuliku sõidustiiliga tegelane. Aga enduurokaga on lihtsalt tore matkal käia. Saab ka pisut ekstreemsemates oludes sõita ja bikega..noh...Ikkagi mootorratas kurat.
Tegelt see Vulcan 750 on hakanud eriliselt meeldima. Küsiks nüüd niiviisi, et kas on mõtekas seda ratast osta, kui ma tahan teda nagu pikemaks ajaks enda kätte jätta? Nii 5 või 6 aastaks.
Tegelt see Vulcan 750 on hakanud eriliselt meeldima. Küsiks nüüd niiviisi, et kas on mõtekas seda ratast osta, kui ma tahan teda nagu pikemaks ajaks enda kätte jätta? Nii 5 või 6 aastaks.
Arvan, et ei ole. Joo see raha parem maha, käi kasiinodes või veeda muud moodi kultuurselt aega. Kõik maine ja materiaalne on niikunii kaduv ja ei tasu investeerimise vaeva. Teine variant, mida oskaks välja pakkuda, on siuke, et anneta see raha mormoonidele või jehhoovatunnistajatele.Bonaparte kirjutas:Tegelt see Vulcan 750 on hakanud eriliselt meeldima. Küsiks nüüd niiviisi, et kas on mõtekas seda ratast osta, kui ma tahan teda nagu pikemaks ajaks enda kätte jätta? Nii 5 või 6 aastaks.
-
Bonaparte
Teema algataja
-
Julge
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Ei ole veel ühtki chopperimeest näinud, kes üle aasta/kahe oleks viitsind alla-tonnise chopperiga sõitnud....Bonaparte kirjutas:Heh..Tegelikult eelistaksin ikka chopperit. Olen siukese rahuliku sõidustiiliga tegelane. Aga enduurokaga on lihtsalt tore matkal käia. Saab ka pisut ekstreemsemates oludes sõita ja bikega..noh...Ikkagi mootorratas kurat.
Tegelt see Vulcan 750 on hakanud eriliselt meeldima. Küsiks nüüd niiviisi, et kas on mõtekas seda ratast osta, kui ma tahan teda nagu pikemaks ajaks enda kätte jätta? Nii 5 või 6 aastaks.
Siiski-siiski. Kord kuulsin täiesti adekvaatselt inimeselt kirumist miski juhtumisi just kroomi kohta, kus vist käigukasti võllid ei toetanud mitte laagritele vaid puksidele. Pukside vahetusega oli aga lugu selline, et neid sai vahetada vaid kahel viisil a) meetod a'la Jaan Tatikas, b) meetod - tutikad karteripooled. Mis rattaga tegu, ei mäleta, aga inimene kes sellest juhtumist rääkis on sel alal kompetentne ja usaldusväärne. Kuid vaevalt, et kulunud puksidega mootorit keegi ostmisel "ära diagnoosida oskab", ilmselt ka mitte müüja. Nii et loterii on pruugitud masina ostmine igal juhul. Isegi siis kui sõltumata aastaarvust jääb kõigil läbisõit 30...50 t vahele 
Ja ei olnud mingi hiina 125-ne. Ikka lugupeetud pilusilmne läikija , aga tõesti ma ei mäleta mis ratas ja mis mudel ja mis ajajärk
Ja ei olnud mingi hiina 125-ne. Ikka lugupeetud pilusilmne läikija , aga tõesti ma ei mäleta mis ratas ja mis mudel ja mis ajajärk
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Julge
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Kuulsin seda isegi väikse Kawa Vulcani kohta... Mina sain küll aru, et raamlaagreid ei saa vahetada muidu, kui koos "kaantega"...spinna kirjutas:Siiski-siiski. Kord kuulsin täiesti adekvaatselt inimeselt kirumist miski juhtumisi just kroomi kohta, kus vist käigukasti võllid ei toetanud mitte laagritele vaid puksidele. Pukside vahetusega oli aga lugu selline, et neid sai vahetada vaid kahel viisil a) meetod a'la Jaan Tatikas, b) meetod - tutikad karteripooled. Mis rattaga tegu, ei mäleta, aga inimene kes sellest juhtumist rääkis on sel alal kompetentne ja usaldusväärne. Kuid vaevalt, et kulunud puksidega mootorit keegi ostmisel "ära diagnoosida oskab", ilmselt ka mitte müüja. Nii et loterii on pruugitud masina ostmine igal juhul. Isegi siis kui sõltumata aastaarvust jääb kõigil läbisõit 30...50 t vahele
-
Bonaparte
Teema algataja
Ei maksa seda kubatuuri ja kestvuse suhet eriti üle tähtsustada. Sama hästi võib näidata igivanasid Honda Rebeleid mis tiksuvad nagu sveitsi kell või mõnda igivana ühesilindrist 250 kuubist endurokat aastast 80 jne.
Suurel kubatuuril on oma miinused. Kuna kõik on raskem ja võimsam siis sellevõrra on raam, käigukast, sidur rohkem vatti saanud.
Kui nüüd lüüa rahasse ümber kas vahetada kulunud kolb ja panna uus keps või osta pihutäis käigukastihammasrattaid siis esimene variant on iga kell odavam.
Kolvi kulumine ja ka vahetamine on neljataktilise mootori juures kõige väiksem ja kõige lihtsamini lahendatav probleem. Probleemne, mis puudutab otseselt mootorit on hoopis klapid ja nukkvõll(id) ning muu sinna juurde kuuluv. Kestvuse suhtes on väike mootor selles suhtes hoopis parem sest klapid ise on kergemad ja muu mehhanism samuti. Seega mõjuvad neile hoopis väiksemad jõud. Võrrelge kahe 60 aastase inimese liigeseid kellest üks on olnud tublis ülekaalus terve elu ja teine väike "maratonijooksja" mõõtu tüüp. Täpselt sama toimub ka mootoris, mida suurem kubatuur seda suuremad on enamasti ka kõik asjad seal sees. Seda suuremad jõud neile mõjuvad ja rohkem väsitavad materjale.
Põhiline mootori "surm" on muidugi võimsus. Kuid ka siin on oma agad...
Kui nüüd selline loll näide tuua, et keskmine cruiseri mootor tegi kümme aastat tagasi mingi 55-60 heppa ja sellega sõitis õllekõhuga vennike kes proovis ikka gaasi ka keerata ja samas on 10 aastat vana bike mingi 100hp 1000 gixxer ja sellega sõitis ka õllekõhuga vend kes ka üritas vahepeal gaasi keerata siis üsna kindel on et bike on paremas olukorras sest suure kõhuga vend seal seda resurssi ära ei kasuta. See et 15 korda kuskil kiirteel peal 250 km/h lasi ei muuda midagi, sest muu aeg lasi kolmandik resurssiga. Samas kui sellesamale cruiserile võib 15 korda kiirtee proovimist olla lihtalabane suitsiid
Arutada kas miski asi kestab rohkem või vähem on mõtetu. Tuleb vaadata alati konktreetset juhtumit ning arvestada seda kui kalliks läheb mingi asja remont.
Suurel kubatuuril on oma miinused. Kuna kõik on raskem ja võimsam siis sellevõrra on raam, käigukast, sidur rohkem vatti saanud.
Kui nüüd lüüa rahasse ümber kas vahetada kulunud kolb ja panna uus keps või osta pihutäis käigukastihammasrattaid siis esimene variant on iga kell odavam.
Kolvi kulumine ja ka vahetamine on neljataktilise mootori juures kõige väiksem ja kõige lihtsamini lahendatav probleem. Probleemne, mis puudutab otseselt mootorit on hoopis klapid ja nukkvõll(id) ning muu sinna juurde kuuluv. Kestvuse suhtes on väike mootor selles suhtes hoopis parem sest klapid ise on kergemad ja muu mehhanism samuti. Seega mõjuvad neile hoopis väiksemad jõud. Võrrelge kahe 60 aastase inimese liigeseid kellest üks on olnud tublis ülekaalus terve elu ja teine väike "maratonijooksja" mõõtu tüüp. Täpselt sama toimub ka mootoris, mida suurem kubatuur seda suuremad on enamasti ka kõik asjad seal sees. Seda suuremad jõud neile mõjuvad ja rohkem väsitavad materjale.
Põhiline mootori "surm" on muidugi võimsus. Kuid ka siin on oma agad...
Kui nüüd selline loll näide tuua, et keskmine cruiseri mootor tegi kümme aastat tagasi mingi 55-60 heppa ja sellega sõitis õllekõhuga vennike kes proovis ikka gaasi ka keerata ja samas on 10 aastat vana bike mingi 100hp 1000 gixxer ja sellega sõitis ka õllekõhuga vend kes ka üritas vahepeal gaasi keerata siis üsna kindel on et bike on paremas olukorras sest suure kõhuga vend seal seda resurssi ära ei kasuta. See et 15 korda kuskil kiirteel peal 250 km/h lasi ei muuda midagi, sest muu aeg lasi kolmandik resurssiga. Samas kui sellesamale cruiserile võib 15 korda kiirtee proovimist olla lihtalabane suitsiid
Arutada kas miski asi kestab rohkem või vähem on mõtetu. Tuleb vaadata alati konktreetset juhtumit ning arvestada seda kui kalliks läheb mingi asja remont.
-
kris.
- Postitusi: 2416
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 26 korda
Racerx -i jutt on teoreetiliselt ilus ja korrektne, paraku praktikas on millegipärast ikka nii et suure mootoriga asjad sõidavad kauem ja rohkem ning seda ilma kapitaalse remondita. Juu siis on väikeste mootorite omanikud nii lollid, et ei viitsi remontida ning esimese rikke peale asja nurka viskavad ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
Faustinna
Teema algataja
Hmm, ei maksa kõiki väikeste mootorite omanikke ühte patta panna, nurka pole ükski ratas vist kauaks jäänud...kris. kirjutas:Racerx -i jutt on teoreetiliselt ilus ja korrektne, paraku praktikas on millegipärast ikka nii et suure mootoriga asjad sõidavad kauem ja rohkem ning seda ilma kapitaalse remondita. Juu siis on väikeste mootorite omanikud nii lollid, et ei viitsi remontida ning esimese rikke peale asja nurka viskavad ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Aga ma arvan, et igaüks peaks ostma endale ratta vastavalt võimetele, soovidele ja võimalustele. Ratta kestvus oleneb ikka konkreetsest rattast ka, kuidas sellega sõidetud ja kuidas hoitud. Kui ratas tõesti meeldib ja tunned, et sellist mudelit tahaksid ja sõita on sellega mugav , siis katseta ära. Kui ei sobi, siis saab ju alati midagi muud soetada...
Faustinna@tulihingeline chopperi pooldaja
-
Faustinna
Teema algataja
-
Faustinna
Teema algataja
Olen sõitnud bikega, kuid chopperiga on minu jaoks mugavam sõita. Ps, kui tähelepanelikult lugesid, siis pole kellegile chopperit soovitanud. See on minu arvamus ja kellelegi ma seda peale ei ole surunud
Ps, kuna teema juba offtopic, siis teema algatajale niipalju, et kui sulle Vulcan meeldib, siis neid peaks päris palju müügis olema saksas. Vaata ja võrdle erinevaid variante ja siis vali endale sobivaim. Jõudu!
Ps, kuna teema juba offtopic, siis teema algatajale niipalju, et kui sulle Vulcan meeldib, siis neid peaks päris palju müügis olema saksas. Vaata ja võrdle erinevaid variante ja siis vali endale sobivaim. Jõudu!
Üsna õige. Suur tsikkel on tavaliselt ühe omaniku käes. Ja omanik kipub enamusel juhtudest olema üsna mõtlemisvõimeline kodanik. Kui veel cruiseritest rääkida siis nii kasutamise stiil kui ka omaniku keskmine vanus on enamikel juhtudel üsna tehnikasõbralik.kris. kirjutas:Racerx -i jutt on teoreetiliselt ilus ja korrektne, paraku praktikas on millegipärast ikka nii et suure mootoriga asjad sõidavad kauem ja rohkem ning seda ilma kapitaalse remondita. Juu siis on väikeste mootorite omanikud nii lollid, et ei viitsi remontida ning esimese rikke peale asja nurka viskavad ...
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Väikse mootoriga pilli ostavad aga 70% juhtudest värskelt juhiloa saanud noorukid, teadmised hooldusest on pea olematud , samuti kaasneb sügav annus pohhuismi sest pill on niikuinii ostetud vanemate raha eest ja burnout jne on igapäevane nähtus korda kümme
Kui nüüd üks 1200cc V2 "chopparimootor" panna samasuguse koormuse ja hooldusvälbaga igapäevaselt tööle siis kestvustesti tulemus tuleb üsna kehvake, kui mitte olematu.
Korraliku kasutusega on kestvus tegelikult sama. Kulumisest tingitud jõupuudus annab lihtsalt väiksemal mootoril rohkem tunda, kui suurel mootoril 5 heppa kaob ei pruugi arugi saada. Väikesel on aga kahe-kolme hobuse jalgalaskmisel juba üsna õnnetu seis.
Seega kõik õige, suured mootorid kestavad paremini, kuid mitte sellepärast, et nad suured on, vaid sellepärast, et neil on paremad omanikud või pigem isegi omanik.
-
Julge
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Ma arvan, et lisaks omanikule mängib suurt rolli just see ressursiküsimus, mida sa RacerX ka mainisid. Lihtsalt chopperiga, sõltumata omanikust, ilmselt ressursipiiril ei sõida (2l supercruiserid lähevad pealt 200 km/h välja, kuid sellise hooga ei suuda isegi Saksa kiirteedel üle 2 km sõita, sest tuul viib seljast maha ja kui klaas ees on, läheb esiots väga kergeks...). Samas kui bike'iga ei ole samades teeoludes 200+ kiirused mingi probleem ja pigem tava.
Kui aga see kruiser täispöördel kohapeal burnouti lasta, siis on ilmselt tõesti lõpp palju kiirem tulema, kui bike'idel. Ja siin on tõesti see omanikuküsimus vägagi paikapidav
Aga küsimus chopper vs. bike (ok, naked) on ka minule praegu peavalu valmistamas. Linnavahel on mõnus bike'iga tiirutada ja autodest "ette jõuda", vahel tagarattasse proovida ja kurvides mõnuga kallutada. Samas oli matkal koos kruiseritega väga igav 100 km/h grupis "venida" eriti kui tegemist mõnusate kurviliste mägiteedega, kus endal enne kurvi iseenesest parem ranne juurde keerab, ja siis kruiserid hoo maha võtavad, et kallid aftermarket sumpsid sädemeid ei pilluks...
Aga peale esimest sada hakkasin mina juba vaikselt nihelema sadulas, samal ajal kui kruiserimehed jalad laibakatele sirgeks lükkasid ja klaasi taga suitsud põlema panid...
Ja tagaistmetest ei hakka üldse rääkimagi...
Nii et ilmselt on parimaks variandiks 2 ratast
Kui vahel kruusal ka sõita, siis isegi 3. Aga tegelikult tuleks ikka endale kõigepealt selgeks teha, millisel sihtotstarbel ratast PÕHILISELT kasutatakse.
Fazer@hing ihkab kruiserit, kui ei taha nakedist lahti lasta...
Kui aga see kruiser täispöördel kohapeal burnouti lasta, siis on ilmselt tõesti lõpp palju kiirem tulema, kui bike'idel. Ja siin on tõesti see omanikuküsimus vägagi paikapidav
Aga küsimus chopper vs. bike (ok, naked) on ka minule praegu peavalu valmistamas. Linnavahel on mõnus bike'iga tiirutada ja autodest "ette jõuda", vahel tagarattasse proovida ja kurvides mõnuga kallutada. Samas oli matkal koos kruiseritega väga igav 100 km/h grupis "venida" eriti kui tegemist mõnusate kurviliste mägiteedega, kus endal enne kurvi iseenesest parem ranne juurde keerab, ja siis kruiserid hoo maha võtavad, et kallid aftermarket sumpsid sädemeid ei pilluks...
Aga peale esimest sada hakkasin mina juba vaikselt nihelema sadulas, samal ajal kui kruiserimehed jalad laibakatele sirgeks lükkasid ja klaasi taga suitsud põlema panid...
Nii et ilmselt on parimaks variandiks 2 ratast
Fazer@hing ihkab kruiserit, kui ei taha nakedist lahti lasta...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.