Sachs Madass → Reinhold5
-
Teema algataja
Reinhold5
Vabandust, olin ära.
Pead arvestama, et esimene 3-5m on tõesti aeglane - sõltuvalt sõidukogemusest. Rollerist jääd sa 2-4 s kiirenduses maha. Sõeluda sa kellegi ees ja vahel ei saa.
Pärast käiguvahetust on kiirendus kiire; kuid esimesed meetrid foori taga...
Siin on veel üks väike probleem - autojuhid ei saa liikluses aru millega on tegu, tundub et enamasti peetakse Madassi mootorrattaks ja oodatakse vastavat kiirendust/kiirust.
Sellega ongi linnas kõige suuremad jamad; mul on 2x ristmikul eesti-araablase auto tulnud paremalt mööda sõitma ja ühtäkki taibates et sõidab kohe äärekividesse ...
Sama efekt toimib ka maanteel - küll ainult väljapöörajate puhul. Nad on küll nõus mootorratta läbi laskma, kuid kui selgub, et tulija kiirus on madal siis sõidetakse välja, ehmutakse, pannakse pidurit ja kui äkki selgub et tegu on mopeediga (või sarnasega) sõidetakse täpselt ette, võid kindel olla. See skeem on absoluutselt täpne ja korduv.
Pärast esimest korda sõidan ainult helkurvestiga.
Ühesõnaga -
Miinused:
* Madal kiirendus (kesk)linnas;
* Väike paak (tankimiseta 200-230 km)
* 'VELT motors'ist' ostes ei ole nad suutnud märtsist mopeedi ARK-is arvele võtta (kuigi see käib pakkumise sisse). Aga nad on kenad ja korralikud inimesed ja lubavad alati helistada.
Plussid:
* Sõidan täpselt kus tahan (välja arvatud linnas).
* Veel sama teist korda.
* Ei olegi vist midagi lisada
. Kiirus tuleb valida vastavalt teeoludele 
Maus
Pead arvestama, et esimene 3-5m on tõesti aeglane - sõltuvalt sõidukogemusest. Rollerist jääd sa 2-4 s kiirenduses maha. Sõeluda sa kellegi ees ja vahel ei saa.
Pärast käiguvahetust on kiirendus kiire; kuid esimesed meetrid foori taga...
Siin on veel üks väike probleem - autojuhid ei saa liikluses aru millega on tegu, tundub et enamasti peetakse Madassi mootorrattaks ja oodatakse vastavat kiirendust/kiirust.
Sellega ongi linnas kõige suuremad jamad; mul on 2x ristmikul eesti-araablase auto tulnud paremalt mööda sõitma ja ühtäkki taibates et sõidab kohe äärekividesse ...
Sama efekt toimib ka maanteel - küll ainult väljapöörajate puhul. Nad on küll nõus mootorratta läbi laskma, kuid kui selgub, et tulija kiirus on madal siis sõidetakse välja, ehmutakse, pannakse pidurit ja kui äkki selgub et tegu on mopeediga (või sarnasega) sõidetakse täpselt ette, võid kindel olla. See skeem on absoluutselt täpne ja korduv.
Pärast esimest korda sõidan ainult helkurvestiga.
Ühesõnaga -
Miinused:
* Madal kiirendus (kesk)linnas;
* Väike paak (tankimiseta 200-230 km)
* 'VELT motors'ist' ostes ei ole nad suutnud märtsist mopeedi ARK-is arvele võtta (kuigi see käib pakkumise sisse). Aga nad on kenad ja korralikud inimesed ja lubavad alati helistada.
Plussid:
* Sõidan täpselt kus tahan (välja arvatud linnas).
* Veel sama teist korda.
* Ei olegi vist midagi lisada


Maus
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.