Sachs Madass → paagist ja muust
-
Teema algataja
paagist ja muust
- Interface: sellest küljest pole ma kunagi mõelnud. Ma sõidan küllaltki pikki otsi ja alati on igaks juhuks 1,5 l pudel kaasas.
Ühel korral on bensiin ka tõeliselt otsa saanud (paagitäis). Reservi peale keerates ja tanklani jõudes (u 8 km) selgus, et u 0,7 l on veel sees. Oleks kohale küll jõudnud.
Üldiselt, mu suureks hämmastuseks, võtabki MA nagu Sachs lubab u 2 l 100-peale ja mida sissesõidetumalt seda vähem. Muidugi, sõltuvalt kus sõita.
Samas, paagiandur ei ole tänapäeval kallis asi ja see võiks küll olla (tähendab seda, et seda pole). Paagivaist tuleb küll üpris ruttu, kuid kõik kokku on tüütu. Suured tanklad ei müü alla 5-liitri (MA paagitäis).
Sellega seoses algab madaldatud meeleolu lõik (mille koostamiseks pole eelnevalt aega olnud).
Sachs, nagu kõik suured tootjad, on otsustanud ühtäkki lambist mingite asjade pealt kokku hoida ja nagu tavaliselt selgub on need ülinähtaval ja üpris olulised.
- plastmassist porilauad. Ma pidin pikali kukkuma, kui pärast ostmist selgus et ülihästi alumiiniumi jäljendavad porilauad on plastmassist. Ühtlasi on porilauad niivõrd madalal ja reguleerimisvõimalus puudub (ilmselt lepingu tõttu disainifirmaga), et nt kruusateel sõites tekkis algul hirm, et ega rehvimustrisse kinnjäänud kivi ei blokeeri. Hääl on jube.
- samas seda muret pole. Porilauad on niivõrd pehmest materjalist, et ma avastasin oma õuduseks et spido ja esipiduri kaabel on õõnestanud esiporilauda tõelise õõnsuse. Teipi peale.
- Kogu kaablisüsteem on kinnitatud veidrate lõtvade plastaasadega. Pärast 2-t nädalat sõitu avastasin, et enamus on kadunud ning esihargi peakaablipundar on lahti, isolatsiooniteip maha söödud ja juhtmeisolatsioon juba käigus.
- tehase-kaabliisolatsiooniteip koorub ja murdub ülilõbusalt.
Ma olen kuulnud erinevaid arvamusi koostepaiga kohta (rattal:Nürnberg) ja kuigi on üldlevinud arvamus, et Sachs on tootmisliini viinud Hiinasse ja robot seltsimehi ligi ei lase, on nood suutnud võib-olla oma panuse siiski anda odava plastmassi näol.
Vähehaaval teibin üle ix-strong tõeliselt veekindla tekstiil-teibiga.
Aga muus osas olen nii rahul, et seda on võimatu kirjeldada.
Fireblade - sadul vajab harjumist, kuid seal on piisavalt ruumi asendit vahetada.
Üldiselt tundub, et teema hakkab ennast ammendama.
Kavas oli lihtne vastus, kuid välja tuli peaaegu et essee.
Maus.
Ühel korral on bensiin ka tõeliselt otsa saanud (paagitäis). Reservi peale keerates ja tanklani jõudes (u 8 km) selgus, et u 0,7 l on veel sees. Oleks kohale küll jõudnud.
Üldiselt, mu suureks hämmastuseks, võtabki MA nagu Sachs lubab u 2 l 100-peale ja mida sissesõidetumalt seda vähem. Muidugi, sõltuvalt kus sõita.
Samas, paagiandur ei ole tänapäeval kallis asi ja see võiks küll olla (tähendab seda, et seda pole). Paagivaist tuleb küll üpris ruttu, kuid kõik kokku on tüütu. Suured tanklad ei müü alla 5-liitri (MA paagitäis).
Sellega seoses algab madaldatud meeleolu lõik (mille koostamiseks pole eelnevalt aega olnud).
Sachs, nagu kõik suured tootjad, on otsustanud ühtäkki lambist mingite asjade pealt kokku hoida ja nagu tavaliselt selgub on need ülinähtaval ja üpris olulised.
- plastmassist porilauad. Ma pidin pikali kukkuma, kui pärast ostmist selgus et ülihästi alumiiniumi jäljendavad porilauad on plastmassist. Ühtlasi on porilauad niivõrd madalal ja reguleerimisvõimalus puudub (ilmselt lepingu tõttu disainifirmaga), et nt kruusateel sõites tekkis algul hirm, et ega rehvimustrisse kinnjäänud kivi ei blokeeri. Hääl on jube.
- samas seda muret pole. Porilauad on niivõrd pehmest materjalist, et ma avastasin oma õuduseks et spido ja esipiduri kaabel on õõnestanud esiporilauda tõelise õõnsuse. Teipi peale.
- Kogu kaablisüsteem on kinnitatud veidrate lõtvade plastaasadega. Pärast 2-t nädalat sõitu avastasin, et enamus on kadunud ning esihargi peakaablipundar on lahti, isolatsiooniteip maha söödud ja juhtmeisolatsioon juba käigus.
- tehase-kaabliisolatsiooniteip koorub ja murdub ülilõbusalt.
Ma olen kuulnud erinevaid arvamusi koostepaiga kohta (rattal:Nürnberg) ja kuigi on üldlevinud arvamus, et Sachs on tootmisliini viinud Hiinasse ja robot seltsimehi ligi ei lase, on nood suutnud võib-olla oma panuse siiski anda odava plastmassi näol.
Vähehaaval teibin üle ix-strong tõeliselt veekindla tekstiil-teibiga.
Aga muus osas olen nii rahul, et seda on võimatu kirjeldada.
Fireblade - sadul vajab harjumist, kuid seal on piisavalt ruumi asendit vahetada.
Üldiselt tundub, et teema hakkab ennast ammendama.
Kavas oli lihtne vastus, kuid välja tuli peaaegu et essee.
Maus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.