malossi 70 ccm sport?
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Äkki mõtled korra uuesti! Ennem annavad vv laagrid alla kui keps, kui need ei anna siis läheb ta ennem kõveraks. Keps on tehtud igavene, va. siis kui on juhtuned tehase praak või mõni muu mehhaaniline viga mis põhjustab kepsu purunemise.rallypoiss kirjutas:Stock väntvölli peksab pooleks ülekoormus, mille 70ccm kolb tekitab suuremate pöörete,töötemperatuuri ja millegagi veel mis mul meelde ei tulnud...--DogFood-- kirjutas:Mis jõud selle kepsu siis kohe nii tükkideks peksab. Mõelge ka selle peale ,et SPORT väntvõllid on palju kergemad kui originaalis, ning mille arvelt vänta kergendatakse? Loomulikult metalli arvlet.![]()
SPORT väntvöllid on jah kergemad, sest nad on tehtud spets metallisulamist , mis on ERITI TUGEV,KERGE ja KALLIS. Tänu sellele viimasele ei panda ka sportväntvölle stock masinatele.
Äkki ütleksid mis tugevamast ja kergemast sulamist nad tehtud on. Nende puhul on kasutatud vähem metalli ja natuke parem karastustase. Teatavasti, mida suurem on karastus seda vähem talub metall painutamist, vaid see puruneb nagu klaas.
Kui kasutada kepsu mis on massiivsema ülesehitusega kui sport ja orig. ja selle külge panna 70ccm kolb,silinder siis ei ole temast mittemingit kasu ( Tänu inertsile on teda raskem pöördesse ajada)
Ma tahtsin tõestada seda ,et väntvõllid purunevad ikka samamoodi, olgu ta kas sport või originaal.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.