malossi 70 ccm sport?

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

malossi 70 ccm sport?

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

kysimus siis selline, kui ma ostan endale selle mootor kiti, kas siis peab karpa ja väntvõlli ära vahetama?? ise arvan et ei pea, piisab dyysist ja väntvõlli laagrist, aga mõned sõbrad räägivad et peab ikka suurema karpa ostama, ja väntvõlli peaks kh mingi tuuningu ostma.

mis te arvate?+ kas stock väntvõll ei pea vastu ve?
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt
Kasutaja avatar

avenger
Postitusi: 160
Liitunud: 09 Veebr 2006, 18:25
Asukoht: tabasalu

Lugemata postitus Postitas avenger »

oleneb mis masin sul on nt aeroxil on tehase sport v2ntvõll teistel masinatel nagu minuarust ei ole ja peaks 2ra vahetama kuna nad ei kannata niisuurt jõudu ja lahevad pooleks... ilma karpata hakkab turtsuma...
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane :D/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
Kasutaja avatar

SFX
Postitusi: 365
Liitunud: 21 Nov 2003, 23:34
Asukoht: Tartu/Yamaha Aerox

Lugemata postitus Postitas SFX »

avenger kirjutas:
oleneb mis masin sul on nt aeroxil on tehase sport v2ntvõll teistel masinatel nagu minuarust ei ole ja peaks 2ra vahetama kuna nad ei kannata niisuurt jõudu ja lahevad pooleks... ilma karpata hakkab turtsuma...
tehase sportväntvõll?
kust sa seda kuulnud oled? :shock:
30cccmine Yamaha Aerox
Kasutaja avatar

speed fighter
Postitusi: 399
Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

Lugemata postitus Postitas speed fighter »

kui inimene ostab stock masina piirajatega, miks siis peaks seal sportväntvõll olema? järsku on koonus ka peal juba? :lol:
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /

BmwVsAerox

Lugemata postitus Postitas BmwVsAerox »

no kuhu see tänapäeva noorus on jõudnud, inimesed end puhta lolliks joonud:D, ma ei tea, mis mõttega siis üldse tuuning lehtedel aeroxile sport väntvõlli müüakse? :D mõtle ennem mida kirjutad mees..
Kasutaja avatar

avenger
Postitusi: 160
Liitunud: 09 Veebr 2006, 18:25
Asukoht: tabasalu

Lugemata postitus Postitas avenger »

v2ntvõll on aeroxil tunduvalt tugevam kui teistel tehasest tulnuna kuna aeroxit tuunitakse niipalju...... saksamaa foorumites on ileval sellised teemad......




SELLE P2RAST ET NEED ON VEEL TUGEVAMAD VÄNTVÕLLID.
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane :D/cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
Kasutaja avatar

Al-Kharid
Postitusi: 490
Liitunud: 23 Mai 2005, 15:54
Asukoht: Elva/Sr 50 DiTech

Re: malossi 70 ccm sport?

Lugemata postitus Postitas Al-Kharid »

KubsiK kirjutas:
kysimus siis selline, kui ma ostan endale selle mootor kiti, kas siis peab karpa ja väntvõlli ära vahetama?? ise arvan et ei pea, piisab dyysist ja väntvõlli laagrist, aga mõned sõbrad räägivad et peab ikka suurema karpa ostama, ja väntvõlli peaks kh mingi tuuningu ostma.

mis te arvate?+ kas stock väntvõll ei pea vastu ve?
oleneb ka sellest mitmene karpa sul on...
DiTech :ner:
Pilt
Kasutaja avatar

speed fighter
Postitusi: 399
Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

Lugemata postitus Postitas speed fighter »

SELLE P2RAST ET NEED ON VEEL TUGEVAMAD VÄNTVÕLLID.[/quote]


ega tugevam väntvõll temast kohe sporti tee 8)
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
Kasutaja avatar

Teema algataja
KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

tegelt ma ei tea kui suur mul karpa on, kust seda vaadata saab :D siis on kyll jama kui pean veel väntvõlli kah ära vahetama :S
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt
Kasutaja avatar

miku00
Postitusi: 211
Liitunud: 13 Sept 2005, 13:56
Asukoht: Põlva/yamaha aerox

Lugemata postitus Postitas miku00 »

vaata kuskilt netist ringi seal peaks olema vast karpa suurus ega ta väga suur ei tohiks sul olla!
Kasutaja avatar

Teema algataja
KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

mingi 12-16 on vast.
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt

Paul
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Mär 2005, 16:57
Asukoht: Harju Kose/Honda X8R-s

Lugemata postitus Postitas Paul »

loe karpa pealt :?
Kasutaja avatar

Red´Bull
Postitusi: 156
Liitunud: 12 Dets 2005, 20:41
Asukoht: Rannu

Lugemata postitus Postitas Red´Bull »

stockis peaks olema 12-14. Minu aeroxil on 12-nene karpa.

cpipower
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Okt 2004, 21:46
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas cpipower »

Sõber pani Pgo T-Rex-ile 70ccm polini sport silindri komplekti ja siiani pole midagi juhtunud :roll: . Karpa on sellel 12mm ja minek on väga hea.
Sõitnud on sellega 2000+ km , talvel kavatseb ka tugevama väntvõlli panna sest just sellise läbisõdu juures pidi originaal väntvõll üles ütlema.
Muidu ei soovita küll originaal väntvõllile 70ccm komplekti panna , sest täisgaasil tulevad sealt alt ikka jubedad hääled.
Teine sõber :) pani enda täistuuninguga rollerile sport väntvõlli ja peale seda pole mootor ka üle kuumenenud ( orininaal väntvõlliga kuumenes pidevalt üle ).
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Mis jõud selle kepsu siis kohe nii tükkideks peksab. Mõelge ka selle peale ,et SPORT väntvõllid on palju kergemad kui originaalis, ning mille arvelt vänta kergendatakse? Loomulikult metalli arvlet.
Kasutaja avatar

rallypoiss
Postitusi: 114
Liitunud: 02 Juul 2005, 22:57
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas rallypoiss »

--DogFood-- kirjutas:
Mis jõud selle kepsu siis kohe nii tükkideks peksab. Mõelge ka selle peale ,et SPORT väntvõllid on palju kergemad kui originaalis, ning mille arvelt vänta kergendatakse? Loomulikult metalli arvlet.
Stock väntvölli peksab pooleks ülekoormus, mille 70ccm kolb tekitab suuremate pöörete,töötemperatuuri ja millegagi veel mis mul meelde ei tulnud... :oops:
SPORT väntvöllid on jah kergemad, sest nad on tehtud spets metallisulamist , mis on ERITI TUGEV,KERGE ja KALLIS. Tänu sellele viimasele ei panda ka sportväntvölle stock masinatele.
Kasutaja avatar

Hyper
Postitusi: 241
Liitunud: 14 Mai 2004, 14:27
Asukoht: Võru

Lugemata postitus Postitas Hyper »

mul on 70 ccm ja ramos pandi originaal väntvõll sisse ning midagi pole juhtunud.. Ainult siis võib minna, kui paned sportsumpa, koos kergete rullide ja jäikade vedrudega(pöörded laes ja siis hakkab vb alles väntvõll rolli mängima)
Malaguti Firefox F-15 70 ccm ;)
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

rallypoiss kirjutas:
--DogFood-- kirjutas:
Mis jõud selle kepsu siis kohe nii tükkideks peksab. Mõelge ka selle peale ,et SPORT väntvõllid on palju kergemad kui originaalis, ning mille arvelt vänta kergendatakse? Loomulikult metalli arvlet.
Stock väntvölli peksab pooleks ülekoormus, mille 70ccm kolb tekitab suuremate pöörete,töötemperatuuri ja millegagi veel mis mul meelde ei tulnud... :oops:
SPORT väntvöllid on jah kergemad, sest nad on tehtud spets metallisulamist , mis on ERITI TUGEV,KERGE ja KALLIS. Tänu sellele viimasele ei panda ka sportväntvölle stock masinatele.
Äkki mõtled korra uuesti! Ennem annavad vv laagrid alla kui keps, kui need ei anna siis läheb ta ennem kõveraks. Keps on tehtud igavene, va. siis kui on juhtuned tehase praak või mõni muu mehhaaniline viga mis põhjustab kepsu purunemise.

Äkki ütleksid mis tugevamast ja kergemast sulamist nad tehtud on. Nende puhul on kasutatud vähem metalli ja natuke parem karastustase. Teatavasti, mida suurem on karastus seda vähem talub metall painutamist, vaid see puruneb nagu klaas.

Kui kasutada kepsu mis on massiivsema ülesehitusega kui sport ja orig. ja selle külge panna 70ccm kolb,silinder siis ei ole temast mittemingit kasu ( Tänu inertsile on teda raskem pöördesse ajada)

Ma tahtsin tõestada seda ,et väntvõllid purunevad ikka samamoodi, olgu ta kas sport või originaal.
Kasutaja avatar

Teema algataja
KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

nuh, aga sissesõidu saab ära teha selle originaal väntvõlliga ju, sest siis nagu ei ole mingi mega kiirust, kuigi panen sport sumpa kerged rullid, ning jäigemad vedrud.

kas 70 ccm spordil on vastupidavus kh suurem kui originaal 70-nel ve?
Viimati muutis KubsiK, 19 Juul 2006, 10:45, muudetud 1 kord kokku.
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt
Kasutaja avatar

speed fighter
Postitusi: 399
Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

Lugemata postitus Postitas speed fighter »

no suurem ei ole ta kohe kindlalt. kui on ikka tehase 70ccm siis sinu tehtud 70ccmiga ei ole se elusees võrdne.
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
Kasutaja avatar

Teema algataja
KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

no suurem ei ole ta kohe kindlalt. kui on ikka tehase 70ccm siis sinu tehtud 70ccmiga ei ole se elusees võrdne.

No siis ei ole ju 70 ccm originaalil ja 70 ccm spordil midagi vahet ju su jutu järgi :S
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt

ummy90
Postitusi: 262
Liitunud: 30 Okt 2005, 22:33

Lugemata postitus Postitas ummy90 »

KubsiK kirjutas:
no suurem ei ole ta kohe kindlalt. kui on ikka tehase 70ccm siis sinu tehtud 70ccmiga ei ole se elusees võrdne.

No siis ei ole ju 70 ccm originaalil ja 70 ccm spordil midagi vahet ju su jutu järgi :S
sry ot, aga milliseid masinaid toodetaks 70ccm stockis? pole nagu ühtegi kuulnud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

nuh, aga on ju mingid 70 standardid ja säänsed, ise kh ei tea yhtegi, panin võssa nats eelmises postis, aga ikkagi kas siis ple spordil ja standardil midagi vahet ve?
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

avenger kirjutas:
v2ntvõll on aeroxil tunduvalt tugevam kui teistel tehasest tulnuna kuna aeroxit tuunitakse niipalju...... saksamaa foorumites on ileval sellised teemad......




SELLE P2RAST ET NEED ON VEEL TUGEVAMAD VÄNTVÕLLID.
Nimesid ei nimeta aga ühe sõbra Aeroxi väntvõll väsis VÄGA ära peale 2000km-i 70ccmi all ;) Väga loll üldistus. Karpa osta uus ja siis pööretepiiraja, kui paned 11000 peale piiraja ei tohiks midagi juhtuda.

kalew
Postitusi: 120
Liitunud: 18 Aug 2004, 16:42

Lugemata postitus Postitas kalew »

xzburnoutzx kirjutas:
avenger kirjutas:
v2ntvõll on aeroxil tunduvalt tugevam kui teistel tehasest tulnuna kuna aeroxit tuunitakse niipalju...... saksamaa foorumites on ileval sellised teemad......




SELLE P2RAST ET NEED ON VEEL TUGEVAMAD VÄNTVÕLLID.
Nimesid ei nimeta aga ühe sõbra Aeroxi väntvõll väsis VÄGA ära peale 2000km-i 70ccmi all ;) Väga loll üldistus. Karpa osta uus ja siis pööretepiiraja, kui paned 11000 peale piiraja ei tohiks midagi juhtuda.
minu oma we??? :D:D:D: tglt ei väsind midagi keps värk kõik normaalne aga variaatori poolsed nuuudid olid kadunud aint :D

burner

Lugemata postitus Postitas burner »

Kas Seda Malossi 70cm3 sporti tehakse ka vesijahutusega SRile?
Ja mis hind võiks olla?
Kasutaja avatar

Teema algataja
KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

oleneb mis sr sul on? anna infi ma võin otsida.
Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt

pang
Postitusi: 211
Liitunud: 20 Apr 2006, 22:25
Asukoht: Lõuna

Lugemata postitus Postitas pang »

KubsiK kirjutas:
oleneb mis sr sul on? anna infi ma võin otsida.
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=1 ... ht=#148632
Pilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
KubsiK
Postitusi: 363
Liitunud: 18 Mai 2005, 15:49
Asukoht: põlva/peugeot zenith.

Lugemata postitus Postitas KubsiK »

Peugeot Zenith (Y)
Tuula kolmekas 175ccm
Proud Member of SpeedClutch!!
Pilt

Robskar
Postitusi: 307
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:31

Lugemata postitus Postitas Robskar »

KubsiK kirjutas:
oleneb mis sr sul on? anna infi ma võin otsida.
'

Ta ju ütles,et soovib malossi 70cc VESIJAHUTUSEGA SR50-nele.
Mida ta veel ütlema peab? Aastaks on 2001
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”