yamaha 1100A drag star classic

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
spencer

yamaha 1100A drag star classic

Lugemata postitus Postitas spencer »

plaan endale selline ratas muretseda, kas kellelgi on kogemusi, teab kiita laita, äkki on mingi lisa mille peaks kohe sellise motikaga kaasa ostma ?

Teema algataja
Martin

Lugemata postitus Postitas Martin »

Eelkõige pead siiski usaldama oma silma ja maitsemeelt. Sellisele rattale on lisasi võimalik piiramatus koguses. Kindlasti soovitan küljekotid ja esiklaasi.....dragile sobivad need minumeelest väga hästi!
Nael kummi sulle!
Kasutaja avatar

Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

tere spencer,

ise sõidan yamu dragstar 650-ga. Kiidan nii oma ratta kui ka sinu valiku täiega heaks. Sa oma ostetavale 1100 classicule võiksid kaasa osta kindlasti sadulakotid ja esiklaasi. Klaas sellepärast, et klaasi taga on soojem ja parem sõita. Oma rattal oli ka alguses klaas ees.... püüdis kõik sitikad ja suure osa vihma ning muu kujutletava sodi mis eessõitja rataste alt lendu võib minna kinni.

5+ otsus :D


motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

ural
Postitusi: 418
Liitunud: 05 Aug 2003, 15:17
Tsikkel: Bläku
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ural »

Ma ei ole küll päris pädev hindama, kui ühesugused on drag star ja wild star, kuid viimane sai Tehnikamaailma (10/2002) nelja suure testis viimase koha.
"Ehki see on väga klassikalise olemusega, on ta siiski mõnusalt mitmekülgne,"arvas eakam proovisõitja Yamaha sadulast tõustes. Ja misk ei. Ehkki Yamaha massivne custom pole päris sama stiili esindaja kui konkurendid, on ta omas kategoorias arvestatav alternatiiv.
Paar aastat tagasi esitletud Yamaha Wild Starist pidasid lugu rahulikumat sõidustiili hindavad sõitjad. Üks põhjusi on mugav ja ruumikas juhi "töökoht". Oma pitseri jätavad ka astmelauad ja toe&heel tüüpi käiguvahetaja hoob. Yamahas on üllataval kombel rohkem kallutamise ruumi - isegi kogukamad astmelauad ei kippunud nii kergesti asfalti kui konkurentide jalatoed.
Madala raskuskeskme ja piisava kallutusvaru tõttu on Yamaha maanteel mõnus sõiduriist. Tasasel teel mõnus pehmepoolen vedrustus võiks siiski olla pisut jaksukam - nigelamal asfaldil ei suutnud amortisaatorid oma ülesannetega päris tasemel olla, lubades tärinat ja resonatse.
Käsitavuse poolest on Yamaha tüüpiline suus custom. Maanteel j akiirteel stabiilne, ent järsematel pööretel pisut ettearvamatu. Lisaks venitab lai kõrge juhtraud juhi "purjeks", nii et sõitutuule surve on tunda juba maantekiirustelgi.
Kõige enam sai Yamaha hurjutada pidurite tundetuse pärast. Esipidur nõudis kasutamisel tõsist jõudu.
Dünaamikalt ei pidanud Yamaha teistega päriselt sammu. Mootori loomisel on selgesti panustatud pöördemomendi, mitte võimsusnäitajatesse. Mõnusat ja pingevaba sõidustiili soosiva jõuallika janu on üsna pisike.


Eelnev tekst oli võetud Tehnikamaailma 10/2002 numbrist ja käis Wildstari kohta. Ehk on ühist midagi ka Drag Stariga.
Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Lugemata postitus Postitas kmx »

olen kuulnud selle kohta paljugi head...pidi olema vastu pidav ja mega ratas... 8) 8) 8)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”