yamaha 1100A drag star classic
Moderaator: Moded
-
spencer
Teema algataja
yamaha 1100A drag star classic
plaan endale selline ratas muretseda, kas kellelgi on kogemusi, teab kiita laita, äkki on mingi lisa mille peaks kohe sellise motikaga kaasa ostma ?
-
Martin
Teema algataja
-
Laisaar
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
tere spencer,
ise sõidan yamu dragstar 650-ga. Kiidan nii oma ratta kui ka sinu valiku täiega heaks. Sa oma ostetavale 1100 classicule võiksid kaasa osta kindlasti sadulakotid ja esiklaasi. Klaas sellepärast, et klaasi taga on soojem ja parem sõita. Oma rattal oli ka alguses klaas ees.... püüdis kõik sitikad ja suure osa vihma ning muu kujutletava sodi mis eessõitja rataste alt lendu võib minna kinni.
5+ otsus
motopaks
ise sõidan yamu dragstar 650-ga. Kiidan nii oma ratta kui ka sinu valiku täiega heaks. Sa oma ostetavale 1100 classicule võiksid kaasa osta kindlasti sadulakotid ja esiklaasi. Klaas sellepärast, et klaasi taga on soojem ja parem sõita. Oma rattal oli ka alguses klaas ees.... püüdis kõik sitikad ja suure osa vihma ning muu kujutletava sodi mis eessõitja rataste alt lendu võib minna kinni.
5+ otsus
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Ma ei ole küll päris pädev hindama, kui ühesugused on drag star ja wild star, kuid viimane sai Tehnikamaailma (10/2002) nelja suure testis viimase koha.
"Ehki see on väga klassikalise olemusega, on ta siiski mõnusalt mitmekülgne,"arvas eakam proovisõitja Yamaha sadulast tõustes. Ja misk ei. Ehkki Yamaha massivne custom pole päris sama stiili esindaja kui konkurendid, on ta omas kategoorias arvestatav alternatiiv.
Paar aastat tagasi esitletud Yamaha Wild Starist pidasid lugu rahulikumat sõidustiili hindavad sõitjad. Üks põhjusi on mugav ja ruumikas juhi "töökoht". Oma pitseri jätavad ka astmelauad ja toe&heel tüüpi käiguvahetaja hoob. Yamahas on üllataval kombel rohkem kallutamise ruumi - isegi kogukamad astmelauad ei kippunud nii kergesti asfalti kui konkurentide jalatoed.
Madala raskuskeskme ja piisava kallutusvaru tõttu on Yamaha maanteel mõnus sõiduriist. Tasasel teel mõnus pehmepoolen vedrustus võiks siiski olla pisut jaksukam - nigelamal asfaldil ei suutnud amortisaatorid oma ülesannetega päris tasemel olla, lubades tärinat ja resonatse.
Käsitavuse poolest on Yamaha tüüpiline suus custom. Maanteel j akiirteel stabiilne, ent järsematel pööretel pisut ettearvamatu. Lisaks venitab lai kõrge juhtraud juhi "purjeks", nii et sõitutuule surve on tunda juba maantekiirustelgi.
Kõige enam sai Yamaha hurjutada pidurite tundetuse pärast. Esipidur nõudis kasutamisel tõsist jõudu.
Dünaamikalt ei pidanud Yamaha teistega päriselt sammu. Mootori loomisel on selgesti panustatud pöördemomendi, mitte võimsusnäitajatesse. Mõnusat ja pingevaba sõidustiili soosiva jõuallika janu on üsna pisike.
Eelnev tekst oli võetud Tehnikamaailma 10/2002 numbrist ja käis Wildstari kohta. Ehk on ühist midagi ka Drag Stariga.
"Ehki see on väga klassikalise olemusega, on ta siiski mõnusalt mitmekülgne,"arvas eakam proovisõitja Yamaha sadulast tõustes. Ja misk ei. Ehkki Yamaha massivne custom pole päris sama stiili esindaja kui konkurendid, on ta omas kategoorias arvestatav alternatiiv.
Paar aastat tagasi esitletud Yamaha Wild Starist pidasid lugu rahulikumat sõidustiili hindavad sõitjad. Üks põhjusi on mugav ja ruumikas juhi "töökoht". Oma pitseri jätavad ka astmelauad ja toe&heel tüüpi käiguvahetaja hoob. Yamahas on üllataval kombel rohkem kallutamise ruumi - isegi kogukamad astmelauad ei kippunud nii kergesti asfalti kui konkurentide jalatoed.
Madala raskuskeskme ja piisava kallutusvaru tõttu on Yamaha maanteel mõnus sõiduriist. Tasasel teel mõnus pehmepoolen vedrustus võiks siiski olla pisut jaksukam - nigelamal asfaldil ei suutnud amortisaatorid oma ülesannetega päris tasemel olla, lubades tärinat ja resonatse.
Käsitavuse poolest on Yamaha tüüpiline suus custom. Maanteel j akiirteel stabiilne, ent järsematel pööretel pisut ettearvamatu. Lisaks venitab lai kõrge juhtraud juhi "purjeks", nii et sõitutuule surve on tunda juba maantekiirustelgi.
Kõige enam sai Yamaha hurjutada pidurite tundetuse pärast. Esipidur nõudis kasutamisel tõsist jõudu.
Dünaamikalt ei pidanud Yamaha teistega päriselt sammu. Mootori loomisel on selgesti panustatud pöördemomendi, mitte võimsusnäitajatesse. Mõnusat ja pingevaba sõidustiili soosiva jõuallika janu on üsna pisike.
Eelnev tekst oli võetud Tehnikamaailma 10/2002 numbrist ja käis Wildstari kohta. Ehk on ühist midagi ka Drag Stariga.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.