Retro´l kahtlane kala
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Retro´l kahtlane kala
tegu siis retro stiilis rolleriga. külmal mootoril pole midagi häda. sooja mootoriga hakkab nagu tagasi lööma. tuurid ülesse ja siis kui gaas maha keerata lööb sumpsast laksu välja. päris omapärane nähtus kuid nii ka jätta ei tahaks.
kas süütes asi? (peaks oleme elektrooniline.vms)
õhufiltris? (.......?vms)
karpas? (umbes?vms)
vaakumvoolikud üle vaadatud, kõik nagu ok..
nagu jõudu oleks ka vähe. minekit pole vapsee rutskat väänates..
sõitnud vaevu 10 km.
lapsehäda aga mis teha , nii töristada ja paugutada ka jama.,..
mõistvat suhtumist
-vman-
kas süütes asi? (peaks oleme elektrooniline.vms)
õhufiltris? (.......?vms)
karpas? (umbes?vms)
vaakumvoolikud üle vaadatud, kõik nagu ok..
nagu jõudu oleks ka vähe. minekit pole vapsee rutskat väänates..
sõitnud vaevu 10 km.
lapsehäda aga mis teha , nii töristada ja paugutada ka jama.,..
mõistvat suhtumist
-vman-
Viimati muutis vman, 18 Juul 2006, 16:45, muudetud 1 kord kokku.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
Kui ta paugub siis saab liiga palju pena peale, või ei suuda seda ära põletada! Asi võib vabalt ka küünlas olla! Kui ta on uus masin vii garantiise ära vaeva oma pead. Kui tahad ise nokitseda siis võta küünal maha ja vaata kas on märg, hele, kuiv või tume, see räägib kohe kõik ära: kas segu on vale saab liig palju peale vms!
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
- Asukoht: Harku
1. Miks ta segu ei muuda? Silindrisse jooksebki õhu,bensiini ja 2 taktiste puhul õli segu.KubsiK kirjutas:jah, ma kah aru ei saa, segu kruvi ei muuda segu!!!!!!! segu kruvi laseb kas rohkem pensiini ja vähem õhku, või vähem pensiini ja rohkem õhku, segu kruvil pole mingit pistmise õliga.
2. Bensiin on b-ga mitte pensiin.
3. Kes rääkis midagi õlist?
Aprilia RST 1000 Futura
No aga sa räägid ,et segukruvi ei muuda segu, muudab küll bensiini ja õhu vahekorda selles segus mis silindrisse läheb. Õli sisaldust loomulikult ei anna sul segukruvi sättimisega midagi muuta ja pealegi keegi polegi midagi õlist rääkinud!KubsiK kirjutas:hakka jh mul siin etta õbiks, mul niigi koolist villand, ja teiseks ernesti jutujärgi saab kyll nii aru, et tegu on õli seguga, ja teiseks, ega segu kruvi sul rohkem õli ei anna ju, õli on automaatne ja seda ei saa ju keerata kuskilt, kui just manuaalne ei ole :S ja kirjutan pensiin kui tahan

Aprilia RST 1000 Futura
-
Teema algataja
-
Teema algataja
nonii, kus nüüd läks aruteluks..
nimeks on XING YUE ja mototüüp on XY50QT-8. 4-taktiline mootor, õhkjahutus.. hiinakas mis hiinakas..

miks ma pean minema mõne spetsi juurde kui võin siin teie käest küsida ja ise turkida??
segukruvi muudab bensiini taset ujukiruumis. logish et se kruvi mõeldud peale antava õhu ja mootorikütuse segu reguleerimiseks.
õlist ei rääkind keegi midagi
süütes võib küll asi olla, kas neil saab süüdet reguleerida ja kui, siis mismoodi?
nimeks on XING YUE ja mototüüp on XY50QT-8. 4-taktiline mootor, õhkjahutus.. hiinakas mis hiinakas..

miks ma pean minema mõne spetsi juurde kui võin siin teie käest küsida ja ise turkida??
segukruvi muudab bensiini taset ujukiruumis. logish et se kruvi mõeldud peale antava õhu ja mootorikütuse segu reguleerimiseks.
õlist ei rääkind keegi midagi

süütes võib küll asi olla, kas neil saab süüdet reguleerida ja kui, siis mismoodi?
4T skuutritest
Venekeelses netis on neljataktiliste skuutrite sõprade kodukas.
Muuhulgas on pikem illustreeritud artikkel karburaatoritest. Ehk leiad midagi harivat sinule: http://skooterclub.h16.ru/club/index.ph ... view&id=14
-
-
Muuhulgas on pikem illustreeritud artikkel karburaatoritest. Ehk leiad midagi harivat sinule: http://skooterclub.h16.ru/club/index.ph ... view&id=14
-
-
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Soovitus nr 1- Tõmba pistikust lahti automaatne tooreklapp. Tõmba lahti enne käivitamist kui ta peaks kindlalt olema ühes asendis. Vaata mis juhtub soojenenud mootoriga. Selleks on ainult käsi vaja.
Soovitus nr 2- Kui viga ilmneb vabasta katseks karbuss õhuvõtutorust ja vaata mis juhtub - võib-olla saab siiski liiga vähe hapnikku, külma mootori jaoks piisavalt aga sooja jaoks vähe. Ka selleks on ainult käsi vaja.
Soovitus nr 3- Vaheta katseks välja CDI kontrollitud töötava isendi vastu (NB! Jälgi sobivust!!!). See etapp eeldab tagavaraosade kättesaadavust aga võimalusel soovitaksin seda esimese asjana.
Soovitus nr 4- Võimalik, et magneetos andur paigast. Sellisel juhtumil pöördu garantiisse või muidu oskaja mehe poole. Vea diagnoosimine võib vajada magneeto ajutist ümbertõstmist.
Soovitus nr 5- Kontrolli vända ja nuka asendit. Eeldab teadmisi.
Oluline oleks teada kas oled seda pilli korrektselt töötamas ise näinud või on tegemist tutikaga ja pole veel jooksma saadudki. Kui tegemist on tutikaga siis antud järjekorrast suurt tolku pole kuna tegemist võib samahästi olla nii elektroonika vingerpussi kui ka koostaja apsuga.
Ma ise kipuks kahtlustama süüteprobleemi- esmalt CDI, seejärel süütenurka, eriti kui mootorit pole käima saadud.
Soovitus nr 2- Kui viga ilmneb vabasta katseks karbuss õhuvõtutorust ja vaata mis juhtub - võib-olla saab siiski liiga vähe hapnikku, külma mootori jaoks piisavalt aga sooja jaoks vähe. Ka selleks on ainult käsi vaja.
Soovitus nr 3- Vaheta katseks välja CDI kontrollitud töötava isendi vastu (NB! Jälgi sobivust!!!). See etapp eeldab tagavaraosade kättesaadavust aga võimalusel soovitaksin seda esimese asjana.
Soovitus nr 4- Võimalik, et magneetos andur paigast. Sellisel juhtumil pöördu garantiisse või muidu oskaja mehe poole. Vea diagnoosimine võib vajada magneeto ajutist ümbertõstmist.
Soovitus nr 5- Kontrolli vända ja nuka asendit. Eeldab teadmisi.
Oluline oleks teada kas oled seda pilli korrektselt töötamas ise näinud või on tegemist tutikaga ja pole veel jooksma saadudki. Kui tegemist on tutikaga siis antud järjekorrast suurt tolku pole kuna tegemist võib samahästi olla nii elektroonika vingerpussi kui ka koostaja apsuga.
Ma ise kipuks kahtlustama süüteprobleemi- esmalt CDI, seejärel süütenurka, eriti kui mootorit pole käima saadud.
Re: Retro´l kahtlane kala
Sõbral oli sama juhtum halva küttega aga ei usu ,et sul sama,äkki karpa mingi umbes või no ma ei oska ka öelda.
Subaru Impreza WRX STI 06', BMW 325i Coupe 92'
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu. Hinnad paremad kui esinduses
.
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu. Hinnad paremad kui esinduses

-
Teema algataja
suured tänud Microgrupile. selgelt ja lühidalt suutis ära seletada mis võib olla viga. teised loomulikult ka asjalikud oma teadmistega aga spetsiaalsed tänud just Mg-le..
eks proovin viga leida ja kui muu ei aita siis tõesti kellegi targemale viia.
segukruvi oli 3 pööret lahti. sai keeratud 3/4 peale ja nüüd nagu parem aga soe mootor suurtel pööretel järsku gaas maha keerata siis ikka kergelt aevastab. püüan edasi vaadata.
eks proovin viga leida ja kui muu ei aita siis tõesti kellegi targemale viia.
segukruvi oli 3 pööret lahti. sai keeratud 3/4 peale ja nüüd nagu parem aga soe mootor suurtel pööretel järsku gaas maha keerata siis ikka kergelt aevastab. püüan edasi vaadata.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.