Milline touring ratas oleks mugav......

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
rubrich

Milline touring ratas oleks mugav......

Lugemata postitus Postitas rubrich »

Sõitsin siin vahepeal GSX600F-ga 96a liiga bikelik minu jaoks... ehk siis mitte et jõudu oleks liiga palju, aga ei viitsi kõhuli otsas istuda.
... Kas on kellegitel kogemusi, et milline ratas oleks särtsakas aga sõiduasend suht sirgem... ei tea kas uuem GSX 750 F on sirgemini istutav või mitte.
Tahaks teada milline on mugav ja särtsakalt liikuv/juhitav ratas

Teema algataja
cl

Lugemata postitus Postitas cl »

Honda VFR 750/800
Kasutaja avatar

Tarmo
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
Tsikkel: BMW R1100GS 2000
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Milline touring ratas oleks mugav......

Lugemata postitus Postitas Tarmo »

rubrich kirjutas:
milline on mugav ja särtsakalt liikuv/juhitav ratas
Yamaha TDM850/900
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8876
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 381 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

noh ma ei tea, kui 600-ne gixxef on sinu jaoks liiga kõhuli, siis sa peaks tõepoolest mingit allroad/matkaenduro asja vaatama.

mul seisab garaazhis üks 2000 aasta 600-ne gixxef, tahad äkki üle tsekata? vist on natuke mugavam asend...
Viimati muutis Piipz, 17 Mai 2006, 12:52, muudetud 1 kord kokku.

diio2
Postitusi: 88
Liitunud: 23 Apr 2006, 22:32
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas diio2 »

Yamaha FJ 1200. (minu eelmine ratas). Kannatab nii matkata kui ka kihutada. Ainus, mis mind häiris oli liigne 100 kg (kokku 278kg )
... life begins @ 1000 cm3 (996cm3)

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

kui gixxef on "kõhuli", siis peaksid ilmselt midagi sellist ostma :)
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

Säga
Postitusi: 914
Liitunud: 14 Juul 2005, 17:03
Tsikkel: HYBRID- POLTAA BENSAA JA KUMIA
Asukoht: Tallinn. Varese tn.
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Säga »

eks iga mees kiidab ikka oma hobust :)
SYLB
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas tali »

FJ ei ole "kõhuli", Pan European ja Deauville ka ei ole, suurtest purjekatest rääkimata (Gold-Wing näiteks).
18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

Kawasaki ZZ-R 1100, 1200, 1400 - kõik piisavalt särtsakad (ikkagi 150 hobust vedamas).
Natuke huvitamatest ja isikupärasematest - Triumph Sprint ST, Ducati ST2, ST3, ST4, Aprilialt RST.
Kõikidel eelmainituted minekut küllaga (ja jääb veel ülegi). Ja märkusena juurde, et tegu siis sport touring klassiga.

Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rein »

Yamaha FJ on sellest hea, et sõiduasendi saad valida just sõidu maneerile. Kui tahad pikka sirget kimada, siis saab pea klaasitaha peita, ja kõhuli paagil ka olla. Kui pikka otsa vaikselt tiksuda, on iste asend piisavalt klassikaline.
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

Kui Sa mugavust otsid, siis siin juba mainitud Pan Eurpoeani peal oled nagu ema süles. Minu meelest on see ka piisavalt särtsakas (väga subjektiivne arvamus). Selle tsikli kohta leiad siit foorumist hulga infot.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!


Teema algataja
huligaan

Lugemata postitus Postitas huligaan »

no naed juba pakuti valja zzr1200,
vihane pill
on muua 2002, hobe

alar
Postitusi: 88
Liitunud: 22 Juul 2004, 10:50
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas alar »

Säga kirjutas:
eks iga mees kiidab ikka oma hobust :)
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html Väga mugav ratas:) Ja jõudu puudu pole jäänud
Kasutaja avatar

Karutapja
Postitusi: 157
Liitunud: 26 Apr 2006, 22:03
Tsikkel: EuroPannoonia
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Karutapja »

Nüüd julgen usinalt ka oma kahurit kiita - Honda Deauville on matkarattana väga mugava istumisega (mul, tõsi küll, on ka spetsiaalne matkasadul, mis annab ilmselgelt mugavust juurde) ning kui just nädalaid kestvat matkamist ette ei võta (hetkel mul puudub veel vastav kogemus), siis kõik Eestisisesed vahemaad saab üüratult mugavalt läbistatud. Ja matka sihtpunktis tuled rattalt maha ning ei pea tegema ühtegi võimlemisharjutust seljale, kätele, põlvedele või muudele organitele.
Ning jahedama ilmaga väääga abiks peaopesasoojendus (ehk kuumad rullid).
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 777
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Nongrata
Postitusi: 374
Liitunud: 19 Juul 2005, 10:25
Tsikkel: Kawasaki ZZR1100
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Nongrata »

Sai suvel ZZR1100-ga Belgia ja Prantsusmaa teid mõõdetud. Laidaks isteasendit- suht kõhuli ja sellest johtuvalt kippusid käed (peopesad) ära väsima, peale pikki otsi oli ikka selline tunne nagu oleks kolm päeva puid lõhkunud. Keti määrimine on ka tüütu tegevus. Lisaks madal klaas tekitas päris tugevat tuulemüra, eriti 140+ kiiruste juures.
Kokkuvõtlikult oleks ideaalne matkaratas minu jaoks kardaaniga, püstise isteasendiga ja kõrge klaasiga.
Maitseasi, kellele ema, kellele tütar.
Kasutaja avatar

tommy
Postitusi: 41
Liitunud: 20 Dets 2004, 10:55
Tsikkel: Yamaha FZR100,Kawasaki Tengai

Lugemata postitus Postitas tommy »

Ise oma 2001 aasta Suzu GSX750F. Nädalavahetusel sõitsime maha 1100km (eesti-läti), no ei väsinud mitte üks koht ära, gaasikeeramisest oli parem õlavarrelihas pisut tuim, aga see oli ka kõik. Minu meelest on uuemal GSXF väga hea sõiduasend pikemate matkade tegemiseks. Samuti on mootoril piisavalt võimas, paak suur ja kütusekulu normaalne.
Yamaha TDM 850
Kawasaki Tengai
Izh Planeta Sport
Kasutaja avatar

henri
Postitusi: 336
Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 36 korda

Lugemata postitus Postitas henri »

Kui sa püstisemat asendit tahad kui Gsx-f oma siis igatahes CBR1100 peale ära liialt panusta.
Honda CBR 1000 -90

Teema algataja
Kellogg's

Lugemata postitus Postitas Kellogg's »

Üks minu sõber sõidab sellisega: Pilt

Sõiduasend on püstine, pea-aegu nagu krossikal, ja pikematel sõitudel ei väsi käed ka ära.

Teema algataja
Credo

Lugemata postitus Postitas Credo »

hakakem pihta siinkohal siis sellest, et mis on touring-sport ja mis on sport ja mis on supersport-touring rattad.
kellogg's > oma 600'se kawa er6'f'iga võid sa minna pelduku taha raketti lihvima, see ei ole touring ratas selle sõna otseses tähenduses.
yamaha fazer ja r6 kasutavad sama tehnoloogiat ja komponente, kuid ometigi on nad erineva klassi masinad. ja isegi naked fazer ei kuulu touring ratta klassi kuigi tegemist on ilma fazeriga, millel on gondel ära võetud - been there, done that..
ise sõidan cbr1100xx nimelise aparaadiga - erinevalt busast ja zzr'ist on võimalik ka suhteliselt sige seljaga istuda ning seda ka suurtel kiirustel. ja vajadusel ennast vastu paaki suruda ning kiiver klaasi taha peita ja kõvasti üle kaherublaseid kiiruseid arendada. ja nagu madone armastab öelda: bike with hi-tech shit and stuff - ja see töötab.
fjr ja deauville on esimesed kaks mis kohe meelde tulevad. peale seda vstrom, mis on siis sinna allterrain kategooriasse minev koos tdm'ga.
Kasutaja avatar

Üllar
Postitusi: 124
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Lugemata postitus Postitas Üllar »

Karutapja kirjutas:
Nüüd julgen usinalt ka oma kahurit kiita - Honda Deauville on matkarattana väga mugava istumisega (mul, tõsi küll, on ka spetsiaalne matkasadul, mis annab ilmselgelt mugavust juurde) ning kui just nädalaid kestvat matkamist ette ei võta (hetkel mul puudub veel vastav kogemus), siis kõik Eestisisesed vahemaad saab üüratult mugavalt läbistatud. Ja matka sihtpunktis tuled rattalt maha ning ei pea tegema ühtegi võimlemisharjutust seljale, kätele, põlvedele või muudele organitele.
Ning jahedama ilmaga väääga abiks peaopesasoojendus (ehk kuumad rullid).
ÕIGE JUTT,PÄEVAGA 500..600KM POLE PROBLEEM.
SHVEITSIS 400KM,SELLEST 75% MÄGITEEDEL JA KL.9-18-NI LÄKS AEGA.
KIIRTEEL SOBIB KA 120-GA PIKEMAT AEGA SÕITA.
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 777
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Kas on huvi just touring või sport touring ratta vastu?
Kui mõtled just touringut, siis saad hea ülevaate nendest ratastest siit:
http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 5-2006.jpg
http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 5-2006.jpg
http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 5-2006.jpg
http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 5-2006.jpg

Sport touring`utest on aga hea artikkel MOTO 08.2006 ajakirjas kuid kahjuks pole seda veel sellel leheküljel üleval.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Üllar kirjutas:
ÕIGE JUTT,PÄEVAGA 500..600KM POLE PROBLEEM.
SHVEITSIS 400KM,SELLEST 75% MÄGITEEDEL JA KL.9-18-NI LÄKS AEGA.
KIIRTEEL SOBIB KA 120-GA PIKEMAT AEGA SÕITA.
Võibolla on "viga" minus, aga selliseid distantse kannatab imho ka tänavarattaga sõita, kuskil 700km on minu taluvuspiir, oluliselt rohkem pole päevaga sõitnud. Olen vist natuke masohhist, aga point lihtne, linnas sõidan ma pidevalt, aga pikas sõidus käin ~kord aastas.
Saladuskatte all nüüd küll tunnistan, et sellekevadisel matkal (6300km) hakkasin küll natuke sihtotstarbelisemast rattast puudust tundma.. vanadus vist. :?
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 777
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 777
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Ise enesest väga head ja põhjalikud artiklid. Kuid huvitab mind paljud oskavad sellisel tasemel vene keelt, et nendest artiklitest aru saada. Endal sellega probleeme pole, kuna vene keel vabalt suus. Kuid noorem põlvkond vist jääb hätta?
Kellel selle keelega probleeme kuid artikkel siiski huvitab, siis see võib minu juurde pöörduda ning läbirääkimiste teel võib kujuneda mingisugune summa millise eest olen nõus selle või mõned muud artiklid ära tõlkida.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Ja teenimatult peaaegu tähelepanuta on jäänud itaaliarauad. Ja just selle ongi rubrich vist enda jaoks vahepeal jõudnud avastada ;) Vähemalt paistab allkirjast selline ratas, mis katab küsitud mured väga hästi.

MotoGuzzi GT1200 Norge lisaks mugavust veelgi ja võlusõnaks on kardaan.
Hind.......
Suzuki GSX 750 Inazuma
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”