Mootori kuumarabandus?
Kaks kõige elementaarsemat asja kõigepealt :
1) Käik sisse ja rattast keerates veendu, kas mootor ikka ringi käib või on kinni jooksnud. Kui ongi kinni jooksnud, siis on lood muidugi halvad ja suur remont tõenäoliselt möödapääsmatu.
2) Kui mootor ringi käib, siis kas akus ikka voolu kah on või käis kuni aku suutis süütesüsteemi vooluga varustada ja siis loomulikult suri välja ning nüüd plõksib, kuna aku on lihtsalt tühi mis tühi.
Selle variandi puhul jääb aku laadimisest üksi väheks, tuleb ka põhjus üles leida : kaitse läbi, geneka harjad läbi ja laadimine puudulik, aku otsas jms
1) Käik sisse ja rattast keerates veendu, kas mootor ikka ringi käib või on kinni jooksnud. Kui ongi kinni jooksnud, siis on lood muidugi halvad ja suur remont tõenäoliselt möödapääsmatu.
2) Kui mootor ringi käib, siis kas akus ikka voolu kah on või käis kuni aku suutis süütesüsteemi vooluga varustada ja siis loomulikult suri välja ning nüüd plõksib, kuna aku on lihtsalt tühi mis tühi.
Selle variandi puhul jääb aku laadimisest üksi väheks, tuleb ka põhjus üles leida : kaitse läbi, geneka harjad läbi ja laadimine puudulik, aku otsas jms
Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.