Julm avarii, seekord autodega

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Julm avarii, seekord autodega

Lugemata postitus Postitas stonefree »

Rumalus on enne magamaminekut uudiseid lugeda, rikub tuju aga eks homme on see deflis ja igal pool.
Karm, mina paneks selle autojuhi küll pikkadeks aastateks(või kümneteks) kinni ja ühiskondlikult kasulikku tööd tegema :evil:
Tahad kihutada-- sõida tsikliga. Vähemalt ei sõida teisi kasti ...

http://www.postimees.ee/140806/esileht/krimi/213077.php
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

yammu
Postitusi: 422
Liitunud: 10 Juun 2004, 10:36
Tsikkel: Tuono
Asukoht: Pärnu

Lugemata postitus Postitas yammu »

Ma olen üpriski kindel, et tean kes civicu roolis oli :? ..
Ainuke mis ma oskan öelda, et vanemate rahakotis on palju raha ning seetõttu juhtub nende võsukestega selliseid asju.
Fighting online is like racing in the Special Olympics,
even if you win, you're still retarded.

madmax
Postitusi: 251
Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 16 korda

Lugemata postitus Postitas madmax »

yammu kirjutas:
Ma olen üpriski kindel, et tean kes civicu roolis oli :? ..
Ainuke mis ma oskan öelda, et vanemate rahakotis on palju raha ning seetõttu juhtub nende võsukestega selliseid asju.
et, kui raha vähe, siis sõiduoskused paremad või?
allways mad!
Kasutaja avatar

speed fighter
Postitusi: 399
Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
Asukoht: Tartu/Aprilia area 51

Lugemata postitus Postitas speed fighter »

pole küll auto, aga saksamaale tulles ja minnes, oli poola õnnetusi täis.
minnes. opel astra kraavis(oma 20m teeest kaugemal, katusel) tulles, fiat(no need poolakate junnid) kellegi majas diivani kõrval, nagu multikas või mis :lol: ja siis veel 2 rekat kraavis. niiet eesti pole ainuke kus hullud on :twisted: http://www.zone.ee/sinuautoaed/rekka%202.JPG
http://www.zone.ee/sinuautoaed/rekka%203.JPG?2

lugege LE d läbi, ja kui aru ei saa, siis veel, ja veel ja veel , niikaua kui selgeks saab.


kõike paremat, ohutut liiklemist kõigile :wink:
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

http://www.motorsport.ee/?page=3&news=1276&m=1&menu=


Niikui saatuse nöök. Hukkuda liiklusõnnetuses, ise korralikult liigeldes ja olles autospordis tegev ja seejuures saada tapetud ralliauto löögist.
Ma ei paneks pahaks, kui politsei hakkaks sellistes olukordades relva kasutama hoiatuseta.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

deadend
Postitusi: 350
Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: tartu
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas deadend »

haige

kahjuks LE korrutamisest sellistele debiilikutele kasu pole, nagu see civicu juht.
järjekordne vend kes on liialt kiireid ja vihaseis vaadanud..
:evil:
Kasutaja avatar

kais
Postitusi: 141
Liitunud: 12 Juun 2006, 16:13
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kais »

Honda juhi nime võiks avalikustada :twisted:
www.motorsport.ee - Where the action is, we're there!
Kasutaja avatar

PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Re: Julm avarii, seekord autodega

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

stonefree kirjutas:
Rumalus on enne magamaminekut uudiseid lugeda, rikub tuju aga eks homme on see deflis ja igal pool.
Karm, mina paneks selle autojuhi küll pikkadeks aastateks(või kümneteks) kinni ja ühiskondlikult kasulikku tööd tegema :evil:
Tahad kihutada-- sõida tsikliga. Vähemalt ei sõida teisi kasti ...

Nüüd on aeg lugeda moraali, avaldada kaastunnet. Nõuda süüdlase hukkamist. IMHO on see täiesti mõttetu post teema algataja poolt. Mine aruta Delfis seda.

Ning lähme kihutame kõik tsiklitega, sest reeglina tsiklimees lendab üle auto katuse või kapoti, ja 200 kilone tsikkel kaalub 200ga sõites ju ikka samapalju, ning ei tekita mingeid purustusi autole...
Royal Einfield 350 Classic

Movistar

Lugemata postitus Postitas Movistar »

yammu kirjutas:
Ma olen üpriski kindel, et tean kes civicu roolis oli :? ..
Ainuke mis ma oskan öelda, et vanemate rahakotis on palju raha ning seetõttu juhtub nende võsukestega selliseid asju.
Tüüpiline,kui vanematel on raha siis võsuke on lihtsalt jobu.Kinni läheb see vend nagunii selle nalja eest ja PARAS.Loodetavasti ta pärast enam rooli taha ei istu,kuna ISTUDA lihtsalt ei saa :lol: :lol:

Teema algataja
stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Re: Julm avarii, seekord autodega

Lugemata postitus Postitas stonefree »

PsychoDad kirjutas:
stonefree kirjutas:
Rumalus on enne magamaminekut uudiseid lugeda, rikub tuju aga eks homme on see deflis ja igal pool.
Karm, mina paneks selle autojuhi küll pikkadeks aastateks(või kümneteks) kinni ja ühiskondlikult kasulikku tööd tegema :evil:
Tahad kihutada-- sõida tsikliga. Vähemalt ei sõida teisi kasti ...

Nüüd on aeg lugeda moraali, avaldada kaastunnet. Nõuda süüdlase hukkamist. IMHO on see täiesti mõttetu post teema algataja poolt. Mine aruta Delfis seda.

Ning lähme kihutame kõik tsiklitega, sest reeglina tsiklimees lendab üle auto katuse või kapoti, ja 200 kilone tsikkel kaalub 200ga sõites ju ikka samapalju, ning ei tekita mingeid purustusi autole...
200 kg tsikkel kaalub 1500kg autost 7.5x vähem ja seda igal kiirusel, ka 200km/h :roll:
mitte et ma kihutamist õigustaks aga kui sa seda hiljuti postitatud rootslaste statistikat vaatad siis rohkem kui 90 % tsikliga surmaga lõppenud avariidest tapab tsiklimees ainult iseenda ja/või kaassõitja, vähemalt mulle jäi selline suhe meelde.

Tsiklimees ohustab kihutades esimesena iseennast, turvapuuriga ralliautoga teel kihutaja aga eelkõige teisi.

Mul on ka auto aga autoga ma ei kihuta kunagi ...
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

all4uan4
Postitusi: 268
Liitunud: 15 Mai 2006, 00:14
Tsikkel: Yamaha SZR660
Asukoht: Tallinn.. enamuse ajast elus..
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas all4uan4 »

njaaa.....tean kah kes roolis oli...liiga palju pappi ajab pea sassi neil noortel rullukatel..ja alati on nii, et saavad surma need kes lihtsalt juhtusid valel ajal olema vales kohas :S julm ja ebaõiglane!!!

kutt tule rakverre ja ma kütan su tagumiku mikk kuumaks!!!
SilenCe before the storm...
Born to Be (D)EVIL...
Kurjusekehastus...
SZR 660
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Re: Julm avarii, seekord autodega

Lugemata postitus Postitas scryth »

stonefree kirjutas:
Karm, mina paneks selle autojuhi küll pikkadeks aastateks(või kümneteks) kinni ja ühiskondlikult kasulikku tööd tegema :evil:
Kõigil omakohtupooldajatel on tulevikus võimalik ilmselt ka oma sõnu tõestada. Kahjuks jääb EV-s sellise õnnetuse puhul süüdlaseks peateele ettesõitja. Paraku.
Loodetavasti ma eksin.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema

Kristoferr

Lugemata postitus Postitas Kristoferr »

Honda juhi nime võiks avalikustada
Läheks Haiglasse teda "õlale patsutama"
Kasutaja avatar

nitse
Postitusi: 695
Liitunud: 05 Dets 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas nitse »

Õnnetu õnnetus... juhtub! Mis te sest Honda juhist nii väga materdate?! Kutil oli elu siteim päev! Kõik me oleme ka autoga 200 sõitnud, meie õnn, et mõni lugupeetud rallisõitja, kel puuduvad igasugused kogemused teiste autode kiiruste hindamiseks, meile ette pole sõitnud...
eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. :mrgreen:
Kasutaja avatar

nitse
Postitusi: 695
Liitunud: 05 Dets 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas nitse »

spinna kirjutas:
Hukkuda liiklusõnnetuses, ise korralikult liigeldes
Teil Saaremaal peetakse peateele ette sõitmist korralikuks liiklemiseks vä? :twisted:
eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. :mrgreen:
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

nitse kirjutas:
Teil Saaremaal peetakse peateele ette sõitmist korralikuks liiklemiseks vä? :twisted:
Ei kindlasti mitte! Aga ikkagi usun, et 90...120 kmh puhul ei oleks kogu seda jama olnud ja ettekeeramine ei oleks kah ettekeeramisena klassifitseerunud.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

paarn
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas paarn »

nitse kirjutas:
spinna kirjutas:
Hukkuda liiklusõnnetuses, ise korralikult liigeldes
Teil Saaremaal peetakse peateele ette sõitmist korralikuks liiklemiseks vä? :twisted:
Ei tahaks küll siia teemasse midagi kirjutada, aga inimese silm ei suuda hinnata kaugelt kõrvalt tuleva sõidkuki liikumise kiirust, seega Chryslery juht võis näha tulevat autot, aga ei osanud hinnata selle Civicu kiirust, mistõttu keeras talle ette. Kui sõiduk liigub 90 km/h (25 m/s) asemel 200 km/h (56 m/s), siis Chryslery juht võis arvata, et jõuab ületada tee, aga tegelikkusess ei jõudnud.

Sarnaseid õnnetusi on juhtunud jalgratturite ja autodega, jalgrattur ei ole samuti osanud hinnata sõiduki kiirust ja on sõitnud autojuhile teed ületades ette.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

ja veel raskem on hinnata 200km/h sõitva tsikli kiirust :(
minuga oleks juhtunud sarnane avarii ca 1 kuu tagasi, tegin linnas kõrvalteelt parem pööret peateele, millel suuna vööndid olid pideva joonega eraldatud. Ikkagi õnnestus mingil sellil hakata tegema möödasõitu umbes 50km/h kulgevast liinibussist.
Mingi ime läbi ma nägin selli silmanurgast ja vajutasin pidurit rohkem instinktiivselt kui millelegi mõldes ning matsust jäi puudu paar sentimeetrit.
Kusjuures ma vaatan alati paremale enne parempööret ning vaatasin ka seekord, paremalt tuli buss ja selle kohal oli ca 500 meetrit pidevat joont kuni ristmikuni, antud auto oli tõenäoliselt bussi varjus.

Süüdi oleks jäänud mina õnnetuse tekitamises? Oleks vist jah, kuigi loogiliselt võttes põhjustas õnnetuse lihtsalt lage temapoolne eeskirjade eiramine.
Kui keegi sõidab maanteel 200km/h 90 alas, siis on mõistuse järgi misiganes õnnetuses süüdi tema ja mott, sest kõik teised liiklejad arvestavad liiklus eeskirjade järgi toimiva liiklusega, mitte mingi vennikese omaloominguga.

Mõne mehe arvates on kiirusepiirangud, liiklusmärgid ja teekatte märgistus aga vist niisama naljapärast tehtud.
Viimati muutis AzA, 14 Aug 2006, 14:23, muudetud 1 kord kokku.
Aga mulle meeldib.

19Martinez79
Postitusi: 332
Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 19Martinez79 »

Kurb lugu. Vanemad kaotasid kaks poega. Minu kaastunne.
Bakuhatsu! Bosozoku!

Teema algataja
stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

suure tõenäosusega oli kiirus tublisti üle 200, palju iganes see civic välja võttis. 200km/h lendas ta radarisse nagu ma aru sain.
Pilte vaadates toimus ikka paras hävitustöö, Chrysler oli pooleks ...
Viimati muutis stonefree, 14 Aug 2006, 14:32, muudetud 1 kord kokku.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

jussuf
Postitusi: 133
Liitunud: 15 Veebr 2005, 03:01

Lugemata postitus Postitas jussuf »

 
Viimati muutis jussuf, 30 Juun 2008, 21:58, muudetud 1 kord kokku.

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot »

kiirus oli 201 sel hetkel, kui politsei kiirust mõõtis ja vaevalt, et see ainukese ajukääruga (rullnoka kandmisest tekkinud) tüüp, põgenemisplaani pidades gaasipeedaali järgi lasi ja arvatavasti see kiirus näitas kindlalt kasvutendentsi veel vahetult enne õnnetust. Peateele sõitjat ise küll ei süüdistaks, vaatas vbl. vasakule - auto kaugel, pilk paremale - pole kedagi. Muide sellise kiirusega liigeldes oleks tüüp pidanud endale ikka ses suhtes aru andma ja teiseks, et füüsikaseaduste kohalt erandeid ei tehta ja neid erandeid ja mõistust raha eest ei osta.
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

nitse
Postitusi: 695
Liitunud: 05 Dets 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas nitse »

jussuf kirjutas:
nitse kirjutas:
Kõik me oleme ka autoga 200 sõitnud, meie õnn, et mõni lugupeetud rallisõitja, kel puuduvad igasugused kogemused teiste autode kiiruste hindamiseks, meile ette pole sõitnud...
Hoia oma pudrumulk kinni ja ära tee enda baasil üldistusi. Mina ei ole sõitnud 200 km/h ja ei kavatse seda ka üldkasutatavatel teedel kunagi teha.
Tubli oled! (w)

Mina olen sõitnud ja ei julge lubada, et ma seda kunagi jälle ei tee, kui tuju tuleb...

Mis teid paneb üldse arvama, et seal Chrysleri roolis olnu vaatas korralikult vasakule ja siis paremale ja siis juhtus halb õnnetus. Võibolla olid ka nemad seal ülemeelikus tujus komekesi ja mõtlesid, et panevad ässa ja lipsavad eest läbi, ikkagi rallimees ju pundis?!?!? Ma ei tunne ühtegi õnnetuses osalenut ei otseselt, ega kaudselt, aga püüan lihtsalt selgitada, et maailmas ei ole kõik nii üheselt must ja valge, kui biker.ee padjaklubi seda alati arvab! :twisted:
eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. :mrgreen:
Kasutaja avatar

Torpedo
Postitusi: 349
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
Tsikkel: Ural Solo '06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Torpedo »

nitse kirjutas:
Mis teid paneb üldse arvama, et seal Chrysleri roolis olnu vaatas korralikult vasakule ja siis paremale ja siis juhtus halb õnnetus. Võibolla olid ka nemad seal ülemeelikus tujus komekesi ja mõtlesid, et panevad ässa ja lipsavad eest läbi, ikkagi rallimees ju pundis?!?!? Ma ei tunne ühtegi õnnetuses osalenut ei otseselt, ega kaudselt, aga püüan lihtsalt selgitada, et maailmas ei ole kõik nii üheselt must ja valge, kui biker.ee padjaklubi seda alati arvab! :twisted:
Siiski-siiski, Honda lubatud piiresse jääva kiiruse puhul oleks asjaosaliste ellujäämisvõimalused olnud tunduvalt suuremad. Vaevalt, et keegi peateele keerates eeldab, et kaugelt läheneva auto kiirus on 200+ km/h. Kuigi jah, statistika järgi vaadates tuleks seda karta küll.
I'm not a gynecologist, but I'll take a look.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

nitse kirjutas:
Mina olen sõitnud ja ei julge lubada, et ma seda kunagi jälle ei tee, kui tuju tuleb...
Nitse, siis tead ju isegi, et seal ettekeeramise juttu ei saagi tegelikult tõstatada. Ma olen ka 200 ja pisut sõitnud, seda küll nendel ex põllumajanduslennuväljadel, mida meie maanteedevõrgus leidub pärnu-virtsu vahel, aegviidu kandis jne. Kuivastu -kuressaare mnt. üritasin valehäire peale kole kiiresti koju kunagi jõuda. Üsna kohe sai selgeks, et sealsed olematud kurvid suudavad nähtavuse piirimaile viia ca 170kmh juures ja sealt edasi on tegu juba kohe täiesti kindlalt selle variandiga, et kurvi tagant välja lennates võib seal keegi just-just kõrvalteelt välja tulemas olla. Valisin selle variandi, et saan hädaolukorras abiks olla ainult elusa ja tervena ning suutsin ennast talitseda mõistuse piires sõitma. See ei ole tagantjäreletarkus, ma olen seda ennegi kaagutanud, et just eelkõige selle pärast ongi igasugused hüperkiirused ( sealhulgas linnaliikluses 80 ja üle) üliohtlikud et mitte keegi kurivaim ei taju adekvaatselt maanteemürsu lennukiirust ja se ei ole sugugi mitte nende viga...

see oli nii väitluse mõttes nüüd...

Aga see Nitse poolt toodud läbilipsamise variant ei ole sugugi võimatu muidugi. Nii jahtunud vihaga mõeldes.
Suzuki GSX 750 Inazuma

Rauntz

Lugemata postitus Postitas Rauntz »

Kuid siiski- süüdi jääb seaduse silmis see, kes peateele ette sõitis. Seda, et kiirust ei osatud arvestada, ei võeta enamasti vabandusena. Arvestades autode purustusi leian, et civicu juht pole jõudnud reageeridagi, seega pidi too teine vend ikka talle suht räigelt ette keerama, ka 200 km/h hoo puhul. Pidurdust pole ju toimunudki. LOOMULIKULT ei poolda ma teedel-tänavatel sellise kiirusega rallimist, need jäägu ikka suletud ralliradadele...
Igatahes pole vahet kes on süüdi või kes mitte, kahju on noortest inimestest, kes õnnetult surma saavad liikluses...
Kasutaja avatar

PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

Kuulge matemaatikud, lihtsalt naiselikust uudishimust:
Kui õnnetus juhtus 47,6. kilomeetril, ja 4 minutit varem mõõtis auto kiiruseks 201 km/h 34. kilomeetril olnud politseipatrull, siis mis see kiiruseks teeb?

Jubedalt tahaks teada.
Royal Einfield 350 Classic
Kasutaja avatar

sverchik
Postitusi: 96
Liitunud: 26 Juul 2006, 18:36
Tsikkel: FZS 600
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas sverchik »

no on ikka selliseid keisse ka olnud, kus just kiiruse pärast on peateel sõitja süüdi jäänud
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

siis mis see kiiruseks teeb?

47,6 - 34 = 13,6 km

13,6 km / 4 min = 3,4 km/min = 204 km/h

aga mõõtmine oli 34-dal kilomeetril, seega keskmine kiirus 189 .... 220 kmh vahemikus.

EDIT: tegin "kiirusest" "keskmise kiiruse", sest AzA'l on õigus.
Viimati muutis spinna, 14 Aug 2006, 16:30, muudetud 1 kord kokku.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

Nagu avaldatud mõõtis ment honda kiiruseks 4 minutit enne matsu 200, see mis kiirus oli enne kokkupõrget jääb vast igavesti saladuseks, isegi juhul kui seal on pisikenegi kummijutt maas. Ta võis sõita vahepeal 100ga ja lõpus 260 mnega, midaiganes.
Igatahes juht reageerib ohule ca sekundiga, seega arvestades kiiruseks 200 pidi vend ohtu märkama (kui üldse märkas) alles lähemal kui 50-75m, et mitte suuta tekitada tonksugi pidurile ega keerata rooli sisuliselt mitte kuhugi.

Näib, et peateele keerata pole enam võimalik, sest iial ei tea, kelle võime sekundis meetreid mõõta on kordades kiirem kui ntx mu 2 lidrase disla võime ca 10 sekiga sajani minna.

Selliste kiiruste puhul tehakse tavaliselt pealesõidud teedele ja nimetatakse neid kiirteedeks, just sellepärast, et ei ole võimalik nii kiiresti liikuva auto kiirust hinnata ning pole võimalik arvestada enda tranduleti võimega eest ära kimada.
Oh häda ja õnnetust kui pikal sirgel juhtub veel mõni mäeke olema, ehk siis, et turvaliselt peateele keerata, peaks olema mõlemale poole vähemalt kilomeeter tühja maad, et märgates kauguses tulesid, oleks võimalik tugeva 20 sekundiga sooritada pööre ning saavutada kiirus vähemalt sada ja 200 ga kimaja suudaks enda kiirust oluliselt vähendada. Mõlemale poole sellepärast, et iial ei tea, kes teiselt poolt 200ga möödasõitu teha keevitab.

Selliseid kohti on eestis ühe käe sõrmedel võimalik üles lugeda.

Mul Vändra kandi trakatsi meestest päris kahju, peab suisa pool päeva ootama, enne kui peateele pöörata saab.
Aga mulle meeldib.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”