Julm avarii, seekord autodega
Moderaator: Moded
Julm avarii, seekord autodega
Rumalus on enne magamaminekut uudiseid lugeda, rikub tuju aga eks homme on see deflis ja igal pool.
Karm, mina paneks selle autojuhi küll pikkadeks aastateks(või kümneteks) kinni ja ühiskondlikult kasulikku tööd tegema
Tahad kihutada-- sõida tsikliga. Vähemalt ei sõida teisi kasti ...
http://www.postimees.ee/140806/esileht/krimi/213077.php
Karm, mina paneks selle autojuhi küll pikkadeks aastateks(või kümneteks) kinni ja ühiskondlikult kasulikku tööd tegema
Tahad kihutada-- sõida tsikliga. Vähemalt ei sõida teisi kasti ...
http://www.postimees.ee/140806/esileht/krimi/213077.php
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 
-
speed fighter
- Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
pole küll auto, aga saksamaale tulles ja minnes, oli poola õnnetusi täis.
minnes. opel astra kraavis(oma 20m teeest kaugemal, katusel) tulles, fiat(no need poolakate junnid) kellegi majas diivani kõrval, nagu multikas või mis
ja siis veel 2 rekat kraavis. niiet eesti pole ainuke kus hullud on
http://www.zone.ee/sinuautoaed/rekka%202.JPG
http://www.zone.ee/sinuautoaed/rekka%203.JPG?2
lugege LE d läbi, ja kui aru ei saa, siis veel, ja veel ja veel , niikaua kui selgeks saab.
kõike paremat, ohutut liiklemist kõigile
minnes. opel astra kraavis(oma 20m teeest kaugemal, katusel) tulles, fiat(no need poolakate junnid) kellegi majas diivani kõrval, nagu multikas või mis
http://www.zone.ee/sinuautoaed/rekka%203.JPG?2
lugege LE d läbi, ja kui aru ei saa, siis veel, ja veel ja veel , niikaua kui selgeks saab.
kõike paremat, ohutut liiklemist kõigile
MBK Rocket / Aprilia SR / Gilera Runner 70ccm / MBK Nitro / Yamaha Aerox /Aprilia sr racing replica/ !!!!Aprilia Area 51!!!! / Macal
CY-50(müügiks sai ostetud) /
CY-50(müügiks sai ostetud) /
http://www.motorsport.ee/?page=3&news=1276&m=1&menu=
Niikui saatuse nöök. Hukkuda liiklusõnnetuses, ise korralikult liigeldes ja olles autospordis tegev ja seejuures saada tapetud ralliauto löögist.
Ma ei paneks pahaks, kui politsei hakkaks sellistes olukordades relva kasutama hoiatuseta.
Niikui saatuse nöök. Hukkuda liiklusõnnetuses, ise korralikult liigeldes ja olles autospordis tegev ja seejuures saada tapetud ralliauto löögist.
Ma ei paneks pahaks, kui politsei hakkaks sellistes olukordades relva kasutama hoiatuseta.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Re: Julm avarii, seekord autodega
Nüüd on aeg lugeda moraali, avaldada kaastunnet. Nõuda süüdlase hukkamist. IMHO on see täiesti mõttetu post teema algataja poolt. Mine aruta Delfis seda.stonefree kirjutas:Rumalus on enne magamaminekut uudiseid lugeda, rikub tuju aga eks homme on see deflis ja igal pool.
Karm, mina paneks selle autojuhi küll pikkadeks aastateks(või kümneteks) kinni ja ühiskondlikult kasulikku tööd tegema![]()
Tahad kihutada-- sõida tsikliga. Vähemalt ei sõida teisi kasti ...
Ning lähme kihutame kõik tsiklitega, sest reeglina tsiklimees lendab üle auto katuse või kapoti, ja 200 kilone tsikkel kaalub 200ga sõites ju ikka samapalju, ning ei tekita mingeid purustusi autole...
Royal Einfield 350 Classic
-
Movistar
Tüüpiline,kui vanematel on raha siis võsuke on lihtsalt jobu.Kinni läheb see vend nagunii selle nalja eest ja PARAS.Loodetavasti ta pärast enam rooli taha ei istu,kuna ISTUDA lihtsalt ei saayammu kirjutas:Ma olen üpriski kindel, et tean kes civicu roolis oli..
Ainuke mis ma oskan öelda, et vanemate rahakotis on palju raha ning seetõttu juhtub nende võsukestega selliseid asju.
Re: Julm avarii, seekord autodega
200 kg tsikkel kaalub 1500kg autost 7.5x vähem ja seda igal kiirusel, ka 200km/hPsychoDad kirjutas:Nüüd on aeg lugeda moraali, avaldada kaastunnet. Nõuda süüdlase hukkamist. IMHO on see täiesti mõttetu post teema algataja poolt. Mine aruta Delfis seda.stonefree kirjutas:Rumalus on enne magamaminekut uudiseid lugeda, rikub tuju aga eks homme on see deflis ja igal pool.
Karm, mina paneks selle autojuhi küll pikkadeks aastateks(või kümneteks) kinni ja ühiskondlikult kasulikku tööd tegema![]()
Tahad kihutada-- sõida tsikliga. Vähemalt ei sõida teisi kasti ...
Ning lähme kihutame kõik tsiklitega, sest reeglina tsiklimees lendab üle auto katuse või kapoti, ja 200 kilone tsikkel kaalub 200ga sõites ju ikka samapalju, ning ei tekita mingeid purustusi autole...
mitte et ma kihutamist õigustaks aga kui sa seda hiljuti postitatud rootslaste statistikat vaatad siis rohkem kui 90 % tsikliga surmaga lõppenud avariidest tapab tsiklimees ainult iseenda ja/või kaassõitja, vähemalt mulle jäi selline suhe meelde.
Tsiklimees ohustab kihutades esimesena iseennast, turvapuuriga ralliautoga teel kihutaja aga eelkõige teisi.
Mul on ka auto aga autoga ma ei kihuta kunagi ...
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 
-
all4uan4
- Postitusi: 268
- Liitunud: 15 Mai 2006, 00:14
- Tsikkel: Yamaha SZR660
- Asukoht: Tallinn.. enamuse ajast elus..
- Kontakt:
njaaa.....tean kah kes roolis oli...liiga palju pappi ajab pea sassi neil noortel rullukatel..ja alati on nii, et saavad surma need kes lihtsalt juhtusid valel ajal olema vales kohas :S julm ja ebaõiglane!!!
kutt tule rakverre ja ma kütan su tagumiku mikk kuumaks!!!
kutt tule rakverre ja ma kütan su tagumiku mikk kuumaks!!!
SilenCe before the storm...
Born to Be (D)EVIL...
Kurjusekehastus...
SZR 660
Born to Be (D)EVIL...
Kurjusekehastus...
SZR 660
Re: Julm avarii, seekord autodega
Kõigil omakohtupooldajatel on tulevikus võimalik ilmselt ka oma sõnu tõestada. Kahjuks jääb EV-s sellise õnnetuse puhul süüdlaseks peateele ettesõitja. Paraku.stonefree kirjutas:Karm, mina paneks selle autojuhi küll pikkadeks aastateks(või kümneteks) kinni ja ühiskondlikult kasulikku tööd tegema![]()
Loodetavasti ma eksin.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Õnnetu õnnetus... juhtub! Mis te sest Honda juhist nii väga materdate?! Kutil oli elu siteim päev! Kõik me oleme ka autoga 200 sõitnud, meie õnn, et mõni lugupeetud rallisõitja, kel puuduvad igasugused kogemused teiste autode kiiruste hindamiseks, meile ette pole sõitnud...
eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. 
-
paarn
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Ei tahaks küll siia teemasse midagi kirjutada, aga inimese silm ei suuda hinnata kaugelt kõrvalt tuleva sõidkuki liikumise kiirust, seega Chryslery juht võis näha tulevat autot, aga ei osanud hinnata selle Civicu kiirust, mistõttu keeras talle ette. Kui sõiduk liigub 90 km/h (25 m/s) asemel 200 km/h (56 m/s), siis Chryslery juht võis arvata, et jõuab ületada tee, aga tegelikkusess ei jõudnud.nitse kirjutas:Teil Saaremaal peetakse peateele ette sõitmist korralikuks liiklemiseks vä?spinna kirjutas:Hukkuda liiklusõnnetuses, ise korralikult liigeldes
Sarnaseid õnnetusi on juhtunud jalgratturite ja autodega, jalgrattur ei ole samuti osanud hinnata sõiduki kiirust ja on sõitnud autojuhile teed ületades ette.
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
-
AzA
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
ja veel raskem on hinnata 200km/h sõitva tsikli kiirust 
minuga oleks juhtunud sarnane avarii ca 1 kuu tagasi, tegin linnas kõrvalteelt parem pööret peateele, millel suuna vööndid olid pideva joonega eraldatud. Ikkagi õnnestus mingil sellil hakata tegema möödasõitu umbes 50km/h kulgevast liinibussist.
Mingi ime läbi ma nägin selli silmanurgast ja vajutasin pidurit rohkem instinktiivselt kui millelegi mõldes ning matsust jäi puudu paar sentimeetrit.
Kusjuures ma vaatan alati paremale enne parempööret ning vaatasin ka seekord, paremalt tuli buss ja selle kohal oli ca 500 meetrit pidevat joont kuni ristmikuni, antud auto oli tõenäoliselt bussi varjus.
Süüdi oleks jäänud mina õnnetuse tekitamises? Oleks vist jah, kuigi loogiliselt võttes põhjustas õnnetuse lihtsalt lage temapoolne eeskirjade eiramine.
Kui keegi sõidab maanteel 200km/h 90 alas, siis on mõistuse järgi misiganes õnnetuses süüdi tema ja mott, sest kõik teised liiklejad arvestavad liiklus eeskirjade järgi toimiva liiklusega, mitte mingi vennikese omaloominguga.
Mõne mehe arvates on kiirusepiirangud, liiklusmärgid ja teekatte märgistus aga vist niisama naljapärast tehtud.
minuga oleks juhtunud sarnane avarii ca 1 kuu tagasi, tegin linnas kõrvalteelt parem pööret peateele, millel suuna vööndid olid pideva joonega eraldatud. Ikkagi õnnestus mingil sellil hakata tegema möödasõitu umbes 50km/h kulgevast liinibussist.
Mingi ime läbi ma nägin selli silmanurgast ja vajutasin pidurit rohkem instinktiivselt kui millelegi mõldes ning matsust jäi puudu paar sentimeetrit.
Kusjuures ma vaatan alati paremale enne parempööret ning vaatasin ka seekord, paremalt tuli buss ja selle kohal oli ca 500 meetrit pidevat joont kuni ristmikuni, antud auto oli tõenäoliselt bussi varjus.
Süüdi oleks jäänud mina õnnetuse tekitamises? Oleks vist jah, kuigi loogiliselt võttes põhjustas õnnetuse lihtsalt lage temapoolne eeskirjade eiramine.
Kui keegi sõidab maanteel 200km/h 90 alas, siis on mõistuse järgi misiganes õnnetuses süüdi tema ja mott, sest kõik teised liiklejad arvestavad liiklus eeskirjade järgi toimiva liiklusega, mitte mingi vennikese omaloominguga.
Mõne mehe arvates on kiirusepiirangud, liiklusmärgid ja teekatte märgistus aga vist niisama naljapärast tehtud.
Viimati muutis AzA, 14 Aug 2006, 14:23, muudetud 1 kord kokku.
Aga mulle meeldib.
-
19Martinez79
- Postitusi: 332
- Liitunud: 05 Apr 2005, 21:22
- Tänatud: 1 kord
suure tõenäosusega oli kiirus tublisti üle 200, palju iganes see civic välja võttis. 200km/h lendas ta radarisse nagu ma aru sain.
Pilte vaadates toimus ikka paras hävitustöö, Chrysler oli pooleks ...
Pilte vaadates toimus ikka paras hävitustöö, Chrysler oli pooleks ...
Viimati muutis stonefree, 14 Aug 2006, 14:32, muudetud 1 kord kokku.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole 
-
piloot
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
kiirus oli 201 sel hetkel, kui politsei kiirust mõõtis ja vaevalt, et see ainukese ajukääruga (rullnoka kandmisest tekkinud) tüüp, põgenemisplaani pidades gaasipeedaali järgi lasi ja arvatavasti see kiirus näitas kindlalt kasvutendentsi veel vahetult enne õnnetust. Peateele sõitjat ise küll ei süüdistaks, vaatas vbl. vasakule - auto kaugel, pilk paremale - pole kedagi. Muide sellise kiirusega liigeldes oleks tüüp pidanud endale ikka ses suhtes aru andma ja teiseks, et füüsikaseaduste kohalt erandeid ei tehta ja neid erandeid ja mõistust raha eest ei osta.
Tubli oled!jussuf kirjutas:Hoia oma pudrumulk kinni ja ära tee enda baasil üldistusi. Mina ei ole sõitnud 200 km/h ja ei kavatse seda ka üldkasutatavatel teedel kunagi teha.nitse kirjutas:Kõik me oleme ka autoga 200 sõitnud, meie õnn, et mõni lugupeetud rallisõitja, kel puuduvad igasugused kogemused teiste autode kiiruste hindamiseks, meile ette pole sõitnud...
Mina olen sõitnud ja ei julge lubada, et ma seda kunagi jälle ei tee, kui tuju tuleb...
Mis teid paneb üldse arvama, et seal Chrysleri roolis olnu vaatas korralikult vasakule ja siis paremale ja siis juhtus halb õnnetus. Võibolla olid ka nemad seal ülemeelikus tujus komekesi ja mõtlesid, et panevad ässa ja lipsavad eest läbi, ikkagi rallimees ju pundis?!?!? Ma ei tunne ühtegi õnnetuses osalenut ei otseselt, ega kaudselt, aga püüan lihtsalt selgitada, et maailmas ei ole kõik nii üheselt must ja valge, kui biker.ee padjaklubi seda alati arvab!
eksid sõber, sellist paska siin sadat lehte küll ei teki. 
-
Torpedo
- Postitusi: 349
- Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
- Tsikkel: Ural Solo '06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Siiski-siiski, Honda lubatud piiresse jääva kiiruse puhul oleks asjaosaliste ellujäämisvõimalused olnud tunduvalt suuremad. Vaevalt, et keegi peateele keerates eeldab, et kaugelt läheneva auto kiirus on 200+ km/h. Kuigi jah, statistika järgi vaadates tuleks seda karta küll.nitse kirjutas:Mis teid paneb üldse arvama, et seal Chrysleri roolis olnu vaatas korralikult vasakule ja siis paremale ja siis juhtus halb õnnetus. Võibolla olid ka nemad seal ülemeelikus tujus komekesi ja mõtlesid, et panevad ässa ja lipsavad eest läbi, ikkagi rallimees ju pundis?!?!? Ma ei tunne ühtegi õnnetuses osalenut ei otseselt, ega kaudselt, aga püüan lihtsalt selgitada, et maailmas ei ole kõik nii üheselt must ja valge, kui biker.ee padjaklubi seda alati arvab!
I'm not a gynecologist, but I'll take a look.
Nitse, siis tead ju isegi, et seal ettekeeramise juttu ei saagi tegelikult tõstatada. Ma olen ka 200 ja pisut sõitnud, seda küll nendel ex põllumajanduslennuväljadel, mida meie maanteedevõrgus leidub pärnu-virtsu vahel, aegviidu kandis jne. Kuivastu -kuressaare mnt. üritasin valehäire peale kole kiiresti koju kunagi jõuda. Üsna kohe sai selgeks, et sealsed olematud kurvid suudavad nähtavuse piirimaile viia ca 170kmh juures ja sealt edasi on tegu juba kohe täiesti kindlalt selle variandiga, et kurvi tagant välja lennates võib seal keegi just-just kõrvalteelt välja tulemas olla. Valisin selle variandi, et saan hädaolukorras abiks olla ainult elusa ja tervena ning suutsin ennast talitseda mõistuse piires sõitma. See ei ole tagantjäreletarkus, ma olen seda ennegi kaagutanud, et just eelkõige selle pärast ongi igasugused hüperkiirused ( sealhulgas linnaliikluses 80 ja üle) üliohtlikud et mitte keegi kurivaim ei taju adekvaatselt maanteemürsu lennukiirust ja se ei ole sugugi mitte nende viga...nitse kirjutas:Mina olen sõitnud ja ei julge lubada, et ma seda kunagi jälle ei tee, kui tuju tuleb...
see oli nii väitluse mõttes nüüd...
Aga see Nitse poolt toodud läbilipsamise variant ei ole sugugi võimatu muidugi. Nii jahtunud vihaga mõeldes.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Rauntz
Kuid siiski- süüdi jääb seaduse silmis see, kes peateele ette sõitis. Seda, et kiirust ei osatud arvestada, ei võeta enamasti vabandusena. Arvestades autode purustusi leian, et civicu juht pole jõudnud reageeridagi, seega pidi too teine vend ikka talle suht räigelt ette keerama, ka 200 km/h hoo puhul. Pidurdust pole ju toimunudki. LOOMULIKULT ei poolda ma teedel-tänavatel sellise kiirusega rallimist, need jäägu ikka suletud ralliradadele...
Igatahes pole vahet kes on süüdi või kes mitte, kahju on noortest inimestest, kes õnnetult surma saavad liikluses...
Igatahes pole vahet kes on süüdi või kes mitte, kahju on noortest inimestest, kes õnnetult surma saavad liikluses...
siis mis see kiiruseks teeb?
47,6 - 34 = 13,6 km
13,6 km / 4 min = 3,4 km/min = 204 km/h
aga mõõtmine oli 34-dal kilomeetril, seega keskmine kiirus 189 .... 220 kmh vahemikus.
EDIT: tegin "kiirusest" "keskmise kiiruse", sest AzA'l on õigus.
Viimati muutis spinna, 14 Aug 2006, 16:30, muudetud 1 kord kokku.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
AzA
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Nagu avaldatud mõõtis ment honda kiiruseks 4 minutit enne matsu 200, see mis kiirus oli enne kokkupõrget jääb vast igavesti saladuseks, isegi juhul kui seal on pisikenegi kummijutt maas. Ta võis sõita vahepeal 100ga ja lõpus 260 mnega, midaiganes.
Igatahes juht reageerib ohule ca sekundiga, seega arvestades kiiruseks 200 pidi vend ohtu märkama (kui üldse märkas) alles lähemal kui 50-75m, et mitte suuta tekitada tonksugi pidurile ega keerata rooli sisuliselt mitte kuhugi.
Näib, et peateele keerata pole enam võimalik, sest iial ei tea, kelle võime sekundis meetreid mõõta on kordades kiirem kui ntx mu 2 lidrase disla võime ca 10 sekiga sajani minna.
Selliste kiiruste puhul tehakse tavaliselt pealesõidud teedele ja nimetatakse neid kiirteedeks, just sellepärast, et ei ole võimalik nii kiiresti liikuva auto kiirust hinnata ning pole võimalik arvestada enda tranduleti võimega eest ära kimada.
Oh häda ja õnnetust kui pikal sirgel juhtub veel mõni mäeke olema, ehk siis, et turvaliselt peateele keerata, peaks olema mõlemale poole vähemalt kilomeeter tühja maad, et märgates kauguses tulesid, oleks võimalik tugeva 20 sekundiga sooritada pööre ning saavutada kiirus vähemalt sada ja 200 ga kimaja suudaks enda kiirust oluliselt vähendada. Mõlemale poole sellepärast, et iial ei tea, kes teiselt poolt 200ga möödasõitu teha keevitab.
Selliseid kohti on eestis ühe käe sõrmedel võimalik üles lugeda.
Mul Vändra kandi trakatsi meestest päris kahju, peab suisa pool päeva ootama, enne kui peateele pöörata saab.
Igatahes juht reageerib ohule ca sekundiga, seega arvestades kiiruseks 200 pidi vend ohtu märkama (kui üldse märkas) alles lähemal kui 50-75m, et mitte suuta tekitada tonksugi pidurile ega keerata rooli sisuliselt mitte kuhugi.
Näib, et peateele keerata pole enam võimalik, sest iial ei tea, kelle võime sekundis meetreid mõõta on kordades kiirem kui ntx mu 2 lidrase disla võime ca 10 sekiga sajani minna.
Selliste kiiruste puhul tehakse tavaliselt pealesõidud teedele ja nimetatakse neid kiirteedeks, just sellepärast, et ei ole võimalik nii kiiresti liikuva auto kiirust hinnata ning pole võimalik arvestada enda tranduleti võimega eest ära kimada.
Oh häda ja õnnetust kui pikal sirgel juhtub veel mõni mäeke olema, ehk siis, et turvaliselt peateele keerata, peaks olema mõlemale poole vähemalt kilomeeter tühja maad, et märgates kauguses tulesid, oleks võimalik tugeva 20 sekundiga sooritada pööre ning saavutada kiirus vähemalt sada ja 200 ga kimaja suudaks enda kiirust oluliselt vähendada. Mõlemale poole sellepärast, et iial ei tea, kes teiselt poolt 200ga möödasõitu teha keevitab.
Selliseid kohti on eestis ühe käe sõrmedel võimalik üles lugeda.
Mul Vändra kandi trakatsi meestest päris kahju, peab suisa pool päeva ootama, enne kui peateele pöörata saab.
Aga mulle meeldib.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.
