Julm avarii, seekord autodega
-
AzA
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Nagu avaldatud mõõtis ment honda kiiruseks 4 minutit enne matsu 200, see mis kiirus oli enne kokkupõrget jääb vast igavesti saladuseks, isegi juhul kui seal on pisikenegi kummijutt maas. Ta võis sõita vahepeal 100ga ja lõpus 260 mnega, midaiganes.
Igatahes juht reageerib ohule ca sekundiga, seega arvestades kiiruseks 200 pidi vend ohtu märkama (kui üldse märkas) alles lähemal kui 50-75m, et mitte suuta tekitada tonksugi pidurile ega keerata rooli sisuliselt mitte kuhugi.
Näib, et peateele keerata pole enam võimalik, sest iial ei tea, kelle võime sekundis meetreid mõõta on kordades kiirem kui ntx mu 2 lidrase disla võime ca 10 sekiga sajani minna.
Selliste kiiruste puhul tehakse tavaliselt pealesõidud teedele ja nimetatakse neid kiirteedeks, just sellepärast, et ei ole võimalik nii kiiresti liikuva auto kiirust hinnata ning pole võimalik arvestada enda tranduleti võimega eest ära kimada.
Oh häda ja õnnetust kui pikal sirgel juhtub veel mõni mäeke olema, ehk siis, et turvaliselt peateele keerata, peaks olema mõlemale poole vähemalt kilomeeter tühja maad, et märgates kauguses tulesid, oleks võimalik tugeva 20 sekundiga sooritada pööre ning saavutada kiirus vähemalt sada ja 200 ga kimaja suudaks enda kiirust oluliselt vähendada. Mõlemale poole sellepärast, et iial ei tea, kes teiselt poolt 200ga möödasõitu teha keevitab.
Selliseid kohti on eestis ühe käe sõrmedel võimalik üles lugeda.
Mul Vändra kandi trakatsi meestest päris kahju, peab suisa pool päeva ootama, enne kui peateele pöörata saab.
Igatahes juht reageerib ohule ca sekundiga, seega arvestades kiiruseks 200 pidi vend ohtu märkama (kui üldse märkas) alles lähemal kui 50-75m, et mitte suuta tekitada tonksugi pidurile ega keerata rooli sisuliselt mitte kuhugi.
Näib, et peateele keerata pole enam võimalik, sest iial ei tea, kelle võime sekundis meetreid mõõta on kordades kiirem kui ntx mu 2 lidrase disla võime ca 10 sekiga sajani minna.
Selliste kiiruste puhul tehakse tavaliselt pealesõidud teedele ja nimetatakse neid kiirteedeks, just sellepärast, et ei ole võimalik nii kiiresti liikuva auto kiirust hinnata ning pole võimalik arvestada enda tranduleti võimega eest ära kimada.
Oh häda ja õnnetust kui pikal sirgel juhtub veel mõni mäeke olema, ehk siis, et turvaliselt peateele keerata, peaks olema mõlemale poole vähemalt kilomeeter tühja maad, et märgates kauguses tulesid, oleks võimalik tugeva 20 sekundiga sooritada pööre ning saavutada kiirus vähemalt sada ja 200 ga kimaja suudaks enda kiirust oluliselt vähendada. Mõlemale poole sellepärast, et iial ei tea, kes teiselt poolt 200ga möödasõitu teha keevitab.
Selliseid kohti on eestis ühe käe sõrmedel võimalik üles lugeda.
Mul Vändra kandi trakatsi meestest päris kahju, peab suisa pool päeva ootama, enne kui peateele pöörata saab.
Aga mulle meeldib.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.