Julm avarii, seekord autodega

Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

Minu arust on LE ikkagi tehtud selleks, et liiklejad oskaksid aimata kaasliiklejate käitumist sh. eeldavad, et teised täidavad samuti LE-d.
Võib ju tuua mitmeid näiteid, kus ühe liikleja rikkumine põhjustab avariiohtliku olukorra. Näiteks sõidetakse ühesuunalisel teel vastassuunas. Kõrvalteel liikleja paneb talle aga täiega ette, kuna ta ei oska arvatagi, et sealt mõni 'master' võib tulla. Kes jääb siis süüdlaseks?
Samamoodi on kiiruse ületamisega. On ju palju 'pimedaid' ristmikke, kus on kiirusepiirang peateel liikujale. See on enamasti selleks, et kõrvalteel olijad saaks ka ohutult peateele sõita. Kui aga keegi 'master' arvab, et teda see piirang ei koti ja sõidab... antud tragöödias ei olnud piirangut, aga oli meeletu kiirus, mida kõrvalteel liikuja ei osanud oodatagi.
Kahju, et sellised asjad juhtuvad, aga autod lähevad kiiremaks, teed paremaks. Mõistust kipub ainult nappima.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”