Käikude vahetamine


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Kuskil foorumis sel teemal juba arutati. Aga asi on ikka segane. Minu aparaadil tegelikult automaatsidurit ei ole, kui aga käigu vahetamisel mitte molutada, võib nii üles kui alla vahetada kiirelt ja probleemideta. Kui kast protestihääli ei tee, ei tee see ka talle midagi kahju. Kui aga molutada, st pöörded langevad vahepeal ära, on vaja sidurit. Tähtis on, et käiguvahetuse hetkel ei oleks hammasrattad pinges, st ei tohi olla ei kiirendust ega mootorpidurdust. Ma sõidan ka autodega ilma sidurit eriti kasutamata, naine küll sõimab, aga mis mul sellest. Reeglina ei saa ta arugi. Ka tundub mulle tsikli juures, et sellised vihased kiirendused on võimalikud just sidurita vahetades. Lisaks, vana Jawamehena ei saagi ma lahti harjumusest käsisidurit mitte kasutada.
Kui kellelgi on aga kasutaja (mitte remondi-) manuaal, võiks mind ka valgustada, kas tootja sihukest asja ikka ette näeb.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”