Kymco super fever zx tuunimine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Kymco super fever zx tuunimine
et siis kas keegi veel omab siit siukest rollerit?
t2na vaatas yks vend yle selle ja ytles et see ei ole varikas piirajat ... aga j6udu ja minekut on tohhujaa
ja plaan alustada selle tuunimist ... ma tuunimises suhkoht algaja ... tean kyll mootorit ypris h2sti aga jah
ja masina andmeid mul kah ei ole , seega ei tea mis stock osad tal on
ja 2kki keegi teab aidata mis selle kylge panna ja palju sellega v6ib l6puks v2lja saada!
ette t2nades
t2na vaatas yks vend yle selle ja ytles et see ei ole varikas piirajat ... aga j6udu ja minekut on tohhujaa
ja plaan alustada selle tuunimist ... ma tuunimises suhkoht algaja ... tean kyll mootorit ypris h2sti aga jah
ja masina andmeid mul kah ei ole , seega ei tea mis stock osad tal on
ja 2kki keegi teab aidata mis selle kylge panna ja palju sellega v6ib l6puks v2lja saada!
ette t2nades
vali jupid ise
http://shop.racingplanet.de/catalog/kym ... 6_405.html
võib isegi 100kmh teha, aga raam on selleks nõrk ja seda vaja juba tugevaks teha
http://shop.racingplanet.de/catalog/kym ... 6_405.html
võib isegi 100kmh teha, aga raam on selleks nõrk ja seda vaja juba tugevaks teha
-
Teema algataja
nojah mul kodus keevitus olemas raami tugendamine ei oleks probleem ...
aga kui suur on sellel masinal stock dyys ja mis dyys panna ... kah 70nene?
ja siis kus sellel piiraja on ... yks vend vaatas vario yle ytles et eal on yks seib aga seda ei tohi 2ra v6tta . et see polnud piiraja ... j2relikult CDI?
ja kuidas saab cdilt v6tta piiraja maha ilma arvutita?
aga kui suur on sellel masinal stock dyys ja mis dyys panna ... kah 70nene?
ja siis kus sellel piiraja on ... yks vend vaatas vario yle ytles et eal on yks seib aga seda ei tohi 2ra v6tta . et see polnud piiraja ... j2relikult CDI?
ja kuidas saab cdilt v6tta piiraja maha ilma arvutita?
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Kymco-d kasutavad palju mitte seibi vaid astmega variaatoripuksi, mis tuleb asendada ilma astmeta puksi vastu. http://www.zzip.de/zipshop/images/mediu ... gleich.jpgTreax kirjutas:nojah mul kodus keevitus olemas raami tugendamine ei oleks probleem ...
yks vend vaatas vario yle ytles et eal on yks seib aga seda ei tohi 2ra v6tta . et see polnud piiraja ... j2relikult CDI?
ja kuidas saab cdilt v6tta piiraja maha ilma arvutita?
Selle parempoolse vastu tuleb vahetada.
CDI minuteada ei programmeerita. Sissepritsega apriliate pärusmaa see rohkem(neil ECU) CDI juhul kui piirab teise(mis kõrgemaid pöördeid lubab) vastu vahetatakse.
Kui roller on 2003a või vanem (mitte EURO2) siis on lihtsam seda teha.
Isegi CDI pole vaja vahetada.
Ja veel lisan üks näidenimekikri ZX-le, mis annab ca 115kmh spido jargi (ca 100 real)
Toru Tecnigas Next-R - TG0609161R -
Malossi sidurivedrud - M299605 -
Polini survevedru - P243020 -
Karp Arreche 17.5 - CA51754 -
Düüs AMAL - nr 80
Vario Polini speed control - P241480 (sobivad kergemaid rullid komplektist, sinised vist, ca 5,8 gr)
Doppler õhufilter - TX324536 -
Polini sport 70cc (toode nr ei määleta)
Uus originaal rihm (kevlar ei sovi - sööb vario taldrik ära)
See kõik maksab palju raha...
Ja benzu roller pärast ei säästa ja vaikne ta enam ei ole ka...
Isegi CDI pole vaja vahetada.
Ja veel lisan üks näidenimekikri ZX-le, mis annab ca 115kmh spido jargi (ca 100 real)
Toru Tecnigas Next-R - TG0609161R -
Malossi sidurivedrud - M299605 -
Polini survevedru - P243020 -
Karp Arreche 17.5 - CA51754 -
Düüs AMAL - nr 80
Vario Polini speed control - P241480 (sobivad kergemaid rullid komplektist, sinised vist, ca 5,8 gr)
Doppler õhufilter - TX324536 -
Polini sport 70cc (toode nr ei määleta)
Uus originaal rihm (kevlar ei sovi - sööb vario taldrik ära)
See kõik maksab palju raha...
Ja benzu roller pärast ei säästa ja vaikne ta enam ei ole ka...
-
Teema algataja
ega ta preagugi palju ei s22sta ... mul kadus segukruvi 2ra ... s6ites ei tea kuhu -.- nyyd aretasime ise yhe aga ega see palju aita ..
siis piibul kulus peale auk sealt l6i yle ja cdi p6les l2bi ... mul ei ole original cdi ...
... aga noh see ongi plaan 2ra vahetada kuna uue cdiga tekkis selline viga et nii kui kiirus yle 50 l2heb siis nagu gaas enam ei t66ta ja mingi 10-15km juures saab j2lle p66rded yless
no 70nene silinder ei ole mul plaaniski v2ga pea panna , aga siuke nipetn2pet v2rk et nagu dyys , surve-, sidurivedru, sport sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] , õhufilter, ja siis viimasena ka karpa ja vaatab kui siis j22b ikka lahjaks siis hakkan silindri jaoks raha teenima ...
ja muidugi v2ike probleem on ka see et ma elan hiiumaal :/
siis piibul kulus peale auk sealt l6i yle ja cdi p6les l2bi ... mul ei ole original cdi ...

no 70nene silinder ei ole mul plaaniski v2ga pea panna , aga siuke nipetn2pet v2rk et nagu dyys , surve-, sidurivedru, sport sumbuti [Motobot: õige on "summuti"] , õhufilter, ja siis viimasena ka karpa ja vaatab kui siis j22b ikka lahjaks siis hakkan silindri jaoks raha teenima ...
ja muidugi v2ike probleem on ka see et ma elan hiiumaal :/
-
Teema algataja
1 ei teaTreax kirjutas:BUMP
mis on kymcol originaal dyysi suurus?
mis mootorit kasutab kymco zx?
kuidas ma saan talle next ri peale panna kui selle leegitoru on vapsee teistsugune?
ja mingit puksi ma varios ei n2inud ...teen täna pildi kah variost!
2 mootori mudel on GR1, peaaegu nagu honda dio
3 mul on pandnudm kõik sobib - aga ma ei võta next-r mis on yamahale tehtud - vaata katalog
4 puks alati on, ilma seleta ei sõida, aga kas seal on piiraja - se on küsimus
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
niih süüteblock on mingi boatian mz 50 ja sellega tekib siuke viga et jah 50ne juures kaob säde ...
siis veel sai jamatud varikaga ... sidrui vedrud on mingid kollased huinjaad ... aga mai saanud lahti ei kumbaggi esimest mutrit ei siduri ega ka selle mis on väntvõlli kyljes ... midagi olen lugenud ka siin surveõhu püssist aga kuidas see ka peaks t66tama kui kogu värk käib sees ringi ...
ja süüteblockiga jamades avastasin et seal yks juhe et kui yhendatud siis keerad syyte sisse ja l2hed k2ima keerada v2lla jääb seisma ... võtsin yhe juhtme ära ja siis vahet polnud kas syyde sees v6i v2ljas k2ima l2ks ikka
siis veel sai jamatud varikaga ... sidrui vedrud on mingid kollased huinjaad ... aga mai saanud lahti ei kumbaggi esimest mutrit ei siduri ega ka selle mis on väntvõlli kyljes ... midagi olen lugenud ka siin surveõhu püssist aga kuidas see ka peaks t66tama kui kogu värk käib sees ringi ...
ja süüteblockiga jamades avastasin et seal yks juhe et kui yhendatud siis keerad syyte sisse ja l2hed k2ima keerada v2lla jääb seisma ... võtsin yhe juhtme ära ja siis vahet polnud kas syyde sees v6i v2ljas k2ima l2ks ikka

Re: Kymco super fever zx tuunimine
kuidas sa siis sellele tulid,et sõidupealt kadus düüs ära??Treax kirjutas:ja plaan alustada selle tuunimist ... ma tuunimises suhkoht algaja ... tean kyll mootorit ypris h2sti aga jah

-
Teema algataja
no mul oli see peal ... mai tea s6itsin ja yhekorraga tundsin et masin kuidagi uimuks j22nd ... m6tlesin et pikk teekond l2bitud ja noh ei jahuta korralikult vms ... ja siis yhekorraga avastasin et seda kruvikest pole karbussi kyljes millega segu nõpid ... ja ma kuskilt kuulsin et see sama mis dyys ... 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.