Endurod metsaradadele (Harjumaa)
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
NV jäävad minu puhul välja. NV on niipalju muid asju teha,ega me ei pea ju alati 500 km metsas läbima.Tähtis on ,et oleks fun ja actionfotek kirjutas:edaspidi peaks sellised sõidud planeerima nädalavahetusse, algusega hommikul.
siis oleks päevavalgust ka natuke
sellist trikki, et puude latvadesse näitava esitulega ja ILMA tagatuleta kottpimedas ja vihmas maantel, enam ei kavatse korrata. fear factory.
Raigo kirjutas:NV jäävad minu puhul välja. NV on niipalju muid asju teha,ega me ei pea ju alati 500 km metsas läbima.Tähtis on ,et oleks fun ja actionfotek kirjutas:edaspidi peaks sellised sõidud planeerima nädalavahetusse, algusega hommikul.
siis oleks päevavalgust ka natuke
sellist trikki, et puude latvadesse näitava esitulega ja ILMA tagatuleta kottpimedas ja vihmas maantel, enam ei kavatse korrata. fear factory.
raigo, kuida oma tänavakummiga siis tundsid, raskema rattaga annab poiste jälgedes püsida?
Endurod metsaradadele
Võimas.
Rattaid oli seinast seina, sama lugu oli ka rehvide ja kogemustepagasiga.
Seetõttu esines osadele üliraskeid katsumusi, mis siiski mõningase abiga ületati, aga õppustel peabki raske olema, onju!
Kindel see et erikõvad mehed olid kõik, keegi ei loobunud ega keeranud poolelt teelt ära. retsept vms
Vihm. Eile õhtul koju jõudes olid närvid päris katki, nüüdseks külm ja märg meelest läinud ning loodan et ka teist keegi mingit külmetushaigust ei saanud. Ja ülepeakaela oli ju vihm ilgelt popp asi, äkki panite tähele et tolmu polnud
Tänud Sulle mella!! Olid väga suureks abiks viimasena sõites, nii aukudest väljaaitajana, kui ka kinnitusena, et "viimane kohal"!
ps. huvitav kas atv oma purunenud rehviga sai ka ilusti koju?
..ja loomulikult pilte pärnakas, anna teistele ka näha.
Rattaid oli seinast seina, sama lugu oli ka rehvide ja kogemustepagasiga.
Seetõttu esines osadele üliraskeid katsumusi, mis siiski mõningase abiga ületati, aga õppustel peabki raske olema, onju!
Kindel see et erikõvad mehed olid kõik, keegi ei loobunud ega keeranud poolelt teelt ära. retsept vms
Vihm. Eile õhtul koju jõudes olid närvid päris katki, nüüdseks külm ja märg meelest läinud ning loodan et ka teist keegi mingit külmetushaigust ei saanud. Ja ülepeakaela oli ju vihm ilgelt popp asi, äkki panite tähele et tolmu polnud
Tänud Sulle mella!! Olid väga suureks abiks viimasena sõites, nii aukudest väljaaitajana, kui ka kinnitusena, et "viimane kohal"!
ps. huvitav kas atv oma purunenud rehviga sai ka ilusti koju?
..ja loomulikult pilte pärnakas, anna teistele ka näha.
Kordaminekuid soovides
jUHO @ 1200gs, 300exc
MC IronButt Estonia
Reis imedemaale
Harju Ära 2012
MÜÜA rikkaliku lisavarustusega BMW enduro
jUHO @ 1200gs, 300exc
MC IronButt Estonia
Reis imedemaale
Harju Ära 2012
MÜÜA rikkaliku lisavarustusega BMW enduro
ATV joudis ka ilusti koju ja eile ohtul otsis juba uusi rehve ja oli ysna vihane et ei saanud lopuni soita
http://moto.iceman.ee
IZ Planeta Sport, IZ Jupiter4, Kawasaki AR125, Kawasaki KZ400, Kawasaki KZ500, Yamaha FZR600, Honda SLR650, Yamaha TT600, Suzuki Bandit 400 ,KTM Duke II, BMW F650GS, BMW R1150GS, Buell xb12xt.
IZ Planeta Sport, IZ Jupiter4, Kawasaki AR125, Kawasaki KZ400, Kawasaki KZ500, Yamaha FZR600, Honda SLR650, Yamaha TT600, Suzuki Bandit 400 ,KTM Duke II, BMW F650GS, BMW R1150GS, Buell xb12xt.
Esituld peaks ju regullida saama ja selliseks puhuks pista taskusse jalgratta LEDIDEGA ja patareidega tagatuli koos teibirulliga, siis tõesti vähem eluohtlik!fotek kirjutas:edaspidi peaks sellised sõidud planeerima nädalavahetusse, algusega hommikul.
siis oleks päevavalgust ka natuke
sellist trikki, et puude latvadesse näitava esitulega ja ILMA tagatuleta kottpimedas ja vihmas maantel, enam ei kavatse korrata. fear factory.
Aga üritus oli tõesti lahe, tänud korraldajatele ja kõigile osalejatele!
Mull jope ja püksid tilguvad nagis siiamaani...
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Oli tore jahh, ning kondid täitsa terved. Ega vihm suurt ei seganudki, vaid lisas asjale vürtsi, segas vilets nähtavus Tagasi sõites maanteel vaatasin vaid autode ja hiljem Juho tagatuld, sest muud ei näinud. Oleks Juho kraavi sõitnud, oleks 99% kindlusega talle sinna järgnenud. Transalp pidas ka vahvalt vastu, kuigi esipidur ei taha millegipärast enam eriti oma funktsiooni täita.
Enne Juhoga arutasime, et ilm vilets ja hea kui peale meie veel mõned ratturid tuleksid - aga 14 tsiklit ja 1 ATV-d ei osanud küll oodata .
Isand Pärnakas ajas mul küll suu ammuli oma slikkide ja bikeenduuroga.
Enne Juhoga arutasime, et ilm vilets ja hea kui peale meie veel mõned ratturid tuleksid - aga 14 tsiklit ja 1 ATV-d ei osanud küll oodata .
Isand Pärnakas ajas mul küll suu ammuli oma slikkide ja bikeenduuroga.
Oli täitsa mõnus kruiis. Tagantotsast tundus nagu kroomiballi rongkäik metsa vahel - lihtsalt nii palju rattaid korraga pole veel metsas näinud (erinevail andmeil 16-17tk)
Sõidu lõpuks oli kuiv vaid kiivrialune ning saapasisu ning pimedas enam hästi ei saanud maastiku reljeefsusele pihta.
Aga tore tõdeda, et baigihullus hakkab asenduma praktilisema ja rohkem oskust nõudvate distsipliinidega Seega RETSEPT kõigile, kes osa võtsid. Eriti SUURE topcasega tsikli juhile, kes oskusi ja rasket tsiklit sel ülilibedal rajal trotsides lõpuni jõudis.
Kuigi teinekord on mõistlik kast koju jätta ja sellise libedusega võiks peeglid ka maha keerata - on pärast vähem lappida.
Fotek - LC4 esituli on täiesti reguleeritav ja tagatule saab ka lihtsate vahenditega tööle
JA kes tahab ennast rajal kiiremaks saada, pangu äkilisemad rehvid ning vaadake, kuidas jUHO sõidab. Tagumik ei pea alati mugavalt sadulas olema ning enamasti tuleb julgemalt peale keerata - aeglaselt liikuv tsikkel ei püsi püsti. Õppige libedaga laskumisel mootori või tagapiduriga pirurdama. Ja üle äkilisemate takistuste tuleb raskus esirattalt ära viia.
Kuidas te selle quadi sealt aia äärest läbi vedasite, ei saa ma siiani aru
PS! kas keegi teab Tallinnas või läheduses mõnda suurt loiku, kus uaz-le vesi poolde rattasse oleks ja sealt hooga saaks läbi sõita?
Sõidu lõpuks oli kuiv vaid kiivrialune ning saapasisu ning pimedas enam hästi ei saanud maastiku reljeefsusele pihta.
Aga tore tõdeda, et baigihullus hakkab asenduma praktilisema ja rohkem oskust nõudvate distsipliinidega Seega RETSEPT kõigile, kes osa võtsid. Eriti SUURE topcasega tsikli juhile, kes oskusi ja rasket tsiklit sel ülilibedal rajal trotsides lõpuni jõudis.
Kuigi teinekord on mõistlik kast koju jätta ja sellise libedusega võiks peeglid ka maha keerata - on pärast vähem lappida.
Fotek - LC4 esituli on täiesti reguleeritav ja tagatule saab ka lihtsate vahenditega tööle
JA kes tahab ennast rajal kiiremaks saada, pangu äkilisemad rehvid ning vaadake, kuidas jUHO sõidab. Tagumik ei pea alati mugavalt sadulas olema ning enamasti tuleb julgemalt peale keerata - aeglaselt liikuv tsikkel ei püsi püsti. Õppige libedaga laskumisel mootori või tagapiduriga pirurdama. Ja üle äkilisemate takistuste tuleb raskus esirattalt ära viia.
Kuidas te selle quadi sealt aia äärest läbi vedasite, ei saa ma siiani aru
PS! kas keegi teab Tallinnas või läheduses mõnda suurt loiku, kus uaz-le vesi poolde rattasse oleks ja sealt hooga saaks läbi sõita?
Häh loomulikult on kõik tuled võimalik tööle saada ja õigeks regullida.
See oli mul esimene kord selle rattaga pimeda peale jääda.
Seal Kallavere bensukas oli näha, et nüüd on viimane aeg tagasi keerata, aga seltskonna pärast otsustasin lõpuni sõita, mis iganes.
See oli mul esimene kord selle rattaga pimeda peale jääda.
Seal Kallavere bensukas oli näha, et nüüd on viimane aeg tagasi keerata, aga seltskonna pärast otsustasin lõpuni sõita, mis iganes.
mella kirjutas:Fotek - LC4 esituli on täiesti reguleeritav ja tagatule saab ka lihtsate vahenditega tööle
Siim
#609
#609
Suur tänu nii korraldajatele kui kõigile osalejatele
Ütleks nii, et see oli mu esimene korralik off-road üritus ja vähemalt esimeste kraavide läbimisel tegin ma ära kõik vead, mis antud situatsioonis võimalikud olid. Suurim viga vist oli tsikkel ise, veerand tonni saksa rauaga hakata vihmas ja poris katsetama, et mis asi see maastikusõit on, ei ole teab mis särav idee. Aga samas, Juho oli elavaks näiteks, et harjutades saab ka selle tsikli mudavurriks Nii et ma arvatavasti jätkan sellistel üritustel käimist, peaasi et piisavalt rahvast oleks, kes bemmi jõuaks mudast välja sikutada Täna hommikul ütles elukaaslane, et eilne üritus pidi tõesti hea olema, sul ikka veel nägu laia rõõmu täis
Natuke kahju oli vaid KTMi-meestest, nad vaesekesed pidid minusuguseid pühapäeva (neljapäeva )sõitjad pidevalt järgi ootama.
Et siis järgmisel neljapäeval jälle?
Ütleks nii, et see oli mu esimene korralik off-road üritus ja vähemalt esimeste kraavide läbimisel tegin ma ära kõik vead, mis antud situatsioonis võimalikud olid. Suurim viga vist oli tsikkel ise, veerand tonni saksa rauaga hakata vihmas ja poris katsetama, et mis asi see maastikusõit on, ei ole teab mis särav idee. Aga samas, Juho oli elavaks näiteks, et harjutades saab ka selle tsikli mudavurriks Nii et ma arvatavasti jätkan sellistel üritustel käimist, peaasi et piisavalt rahvast oleks, kes bemmi jõuaks mudast välja sikutada Täna hommikul ütles elukaaslane, et eilne üritus pidi tõesti hea olema, sul ikka veel nägu laia rõõmu täis
Natuke kahju oli vaid KTMi-meestest, nad vaesekesed pidid minusuguseid pühapäeva (neljapäeva )sõitjad pidevalt järgi ootama.
Et siis järgmisel neljapäeval jälle?
-
- Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
kui leiad, siis ma tuleks päästerõngaga kaldale vaatama oma valge iludusega:Pmella kirjutas:
PS! kas keegi teab Tallinnas või läheduses mõnda suurt loiku, kus uaz-le vesi poolde rattasse oleks ja sealt hooga saaks läbi sõita?
Ilusa ja punase rolleri omanik...sain kah lammaste seast huntide sekka
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
jõgisoo forellikasvanduse juures, läbi keila jõe (silla alt, jäljed näha) - päris pädev loikAlex kirjutas:kui leiad, siis ma tuleks päästerõngaga kaldale vaatama oma valge iludusega:Pmella kirjutas:
PS! kas keegi teab Tallinnas või läheduses mõnda suurt loiku, kus uaz-le vesi poolde rattasse oleks ja sealt hooga saaks läbi sõita?
aga jah, kuna doktor otsustas mu häälepaelasid uurida just sel neljapäeval, siis jäi kahjuks ära mul see lõbu - ja järgmine neljapäev sama lugu... kahju - aga samas kuna päev juba lühike, siis arutaks juba ka miskit laupäevast/pühapäevast pikemat trippi.
CRF250R
-
- Postitusi: 2021
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Ära põe! Raske õppustel, kerge lahingus. Kui raskega sõidu selgeks saad, siis kergega lausa lendad. Mina seevastu loen kibestunult foorumit ja loodan, et äkki saan kunagi enda tsikli ka sõitma. Varsti läheb juba meelest, et mul on ka motikas .sang kirjutas:Suurim viga vist oli tsikkel ise, veerand tonni saksa rauaga hakata vihmas ja poris katsetama, et mis asi see maastikusõit on, ei ole teab mis särav idee.
Teema
Oleks ka Tartus sõitmisest huvitatud.Raadil vöiks põristada küll,seal ka soppa ja mägasid.Võiks midagi kokku leppida.
Heia,
Pärnaka "slikid" ka juba sügelevad garaazis ja ootavad millal saaksid taas metsaradadele "pai" teha...
Seekord teeme nii et mina orgunnin ilusa ilma.....kellegilt aktivistilt ootaks aga konkreetset aega ja kohta!!!
Igatahes metsa!!!
Pärnaka "slikid" ka juba sügelevad garaazis ja ootavad millal saaksid taas metsaradadele "pai" teha...
Seekord teeme nii et mina orgunnin ilusa ilma.....kellegilt aktivistilt ootaks aga konkreetset aega ja kohta!!!
Igatahes metsa!!!
Süsimust Bläcku- Kas vana HONDA roostetab.... ei ta roosteta:)
Tark ei torma!!!
Tark ei torma!!!
metsa
toim,
maailmakiired ajad pragu,
aga käi kolmapäevane (homne) aeg ja koht välja ning ole teejuhiks, lähme tuulutame ajusi männimetsa võrratu lõhna ja vingugaasiga
maailmakiired ajad pragu,
aga käi kolmapäevane (homne) aeg ja koht välja ning ole teejuhiks, lähme tuulutame ajusi männimetsa võrratu lõhna ja vingugaasiga
Kordaminekuid soovides
jUHO @ 1200gs, 300exc
MC IronButt Estonia
Reis imedemaale
Harju Ära 2012
MÜÜA rikkaliku lisavarustusega BMW enduro
jUHO @ 1200gs, 300exc
MC IronButt Estonia
Reis imedemaale
Harju Ära 2012
MÜÜA rikkaliku lisavarustusega BMW enduro
ATV mees (õnnetuke kes eelmine kord oma kummist lahti sai) tegi ka yhe raja viimsi kanti lähme täna atv ja Motomehega kaema kuidas see tsiklitele on ex siis anname teada äkki teex siis millalgi seal ka yhe sõidu
http://moto.iceman.ee
IZ Planeta Sport, IZ Jupiter4, Kawasaki AR125, Kawasaki KZ400, Kawasaki KZ500, Yamaha FZR600, Honda SLR650, Yamaha TT600, Suzuki Bandit 400 ,KTM Duke II, BMW F650GS, BMW R1150GS, Buell xb12xt.
IZ Planeta Sport, IZ Jupiter4, Kawasaki AR125, Kawasaki KZ400, Kawasaki KZ500, Yamaha FZR600, Honda SLR650, Yamaha TT600, Suzuki Bandit 400 ,KTM Duke II, BMW F650GS, BMW R1150GS, Buell xb12xt.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.