Oleks vaja Aprilia SR50 Ditech kere. Ootan abi...
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Oleks vaja Aprilia SR50 Ditech kere. Ootan abi...
Tere, selline küsimus et keegi teab kust saaks Aprilia SR50 Ditech mootori kere. Endal läks variaator keskelt pooleks. Proffid keevitajad ei taha sellist tööd võtta sest et ei oska öelda kui hästi see välja tuleb. Eraldi seda mootori poolt ei saa osta, peab 2 poolt ostma ehk terve kere. Aprilia esinduses öeldi et hinnaks on mingi 4.6K ei tahaks eriti nii palju maksta. Äkki keegi oskab soovitada kus saaks mootori kere?
Ette tänades...
Ette tänades...
Re: Oleks vaja Aprilia SR50 Ditech kere. Ootan abi...
Avariisse sattunud ja muidu pilbasteks roll oleks ehk odav...dekart kirjutas:...selline küsimus et keegi teab kust saaks Aprilia SR50 Ditech mootori kere. ... Aprilia esinduses öeldi et hinnaks on mingi 4.6K ei tahaks eriti nii palju maksta. Äkki keegi oskab soovitada kus saaks ...
...

Iseasi, et jää nüüd ootama seda Aprilia "pauku" ja looda siis veel, et jäänuseid just sulle soostutakse müüma.
Kuigi - just täna vist sõidetigi üks puruks (vähemalt raadio politseiuudistes nii öeldi)...
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
a) oma "kere" otsimisega sa jäädki otsima või pakutakse sulle rolleri gondlikomplekti... sulle vajaliku asja nimi on ikkagi karter.
b) karteripooli tulebki alati vahetada paarikaupa ja ei ole soovitav komplekteerida kahest eri paarist vaid konkreetsetest, mis on tehasest kokku mõeldud - vaid see garanteerib lagripesade tsentrite täpse kokkulangevuse.
c) Tõenäoliselt ei ole sul vaja mitte aprilia detaili vaid ikkagi mootoritootja oma... ei tohi unustada vaid seda, et erinevatel aastatel on kasutatud sellel masinal erinevate tootjate mootoriplatvorme.
d) kui pooleks on variaatoriosa kekskelt ja mootoripool ja reduktoripool terved, siis peaks kannatama keevitada küll. Seal vaja vaid saavutada korralik tugevus, kõik muu i olegi nii määrav, kuna see ruum mingeid mahlasid pidama ei pea ja pisikese tekkidavõiva propassetõmbe leevitamisel elab rihm ilusti üle ja mopeedi kiiruste juures ei toimu arvestatavat juhitavusekadu kah. Kui reduktoriosas, siis ei tohiks kah erilisi paikaajamisprobleeme olla. Kõige ebamugavam ja tõenäoliselt ka ebapraktiline on parandamine seljuhul, kui viga on saanud väntvõlliümbrus või laagripesad.
b) karteripooli tulebki alati vahetada paarikaupa ja ei ole soovitav komplekteerida kahest eri paarist vaid konkreetsetest, mis on tehasest kokku mõeldud - vaid see garanteerib lagripesade tsentrite täpse kokkulangevuse.
c) Tõenäoliselt ei ole sul vaja mitte aprilia detaili vaid ikkagi mootoritootja oma... ei tohi unustada vaid seda, et erinevatel aastatel on kasutatud sellel masinal erinevate tootjate mootoriplatvorme.
d) kui pooleks on variaatoriosa kekskelt ja mootoripool ja reduktoripool terved, siis peaks kannatama keevitada küll. Seal vaja vaid saavutada korralik tugevus, kõik muu i olegi nii määrav, kuna see ruum mingeid mahlasid pidama ei pea ja pisikese tekkidavõiva propassetõmbe leevitamisel elab rihm ilusti üle ja mopeedi kiiruste juures ei toimu arvestatavat juhitavusekadu kah. Kui reduktoriosas, siis ei tohiks kah erilisi paikaajamisprobleeme olla. Kõige ebamugavam ja tõenäoliselt ka ebapraktiline on parandamine seljuhul, kui viga on saanud väntvõlliümbrus või laagripesad.
hälvik
-
- Postitusi: 399
- Liitunud: 15 Juun 2005, 12:58
- Asukoht: Tartu/Aprilia area 51
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.