ATM 50 tagumine ketihammakas

Moderaator: Moded


Teema algataja
g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

ATM 50 tagumine ketihammakas

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Kas keegi oskab ütleda, millisest poest Tallinas (ja lähiümbruses) saaks osta ATM-le taha väiksema hammasratta?

Päris lampi ei oska ka poode läbi helistada... Ei tea kas viga on minus aga miskipärast üsna tihti müüad ei mõista mida ma täpselt soovin...


Selline küsimus veel, et need inimesed kes on taha väiksema hammasratta ostnud, kas te ostsite ka uue keti?
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Ketti annab lühemaks ka teha!

Jozeph

Lugemata postitus Postitas Jozeph »

Mine käi Tallinna juures seal Kloostrimetsa motopoes.Seal pidi olema nii hammakaid kui ka väiksemaid kette.

Teema algataja
g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Oskab keegi miskit hindade kohapealt ka mainida?

Jozeph

Lugemata postitus Postitas Jozeph »

Vaata äkki leiad sealt : http://www.hot.ee/motopood

puukas
Postitusi: 9
Liitunud: 06 Dets 2004, 18:29

Lugemata postitus Postitas puukas »

Saku kandis on kõik pannud stella/mini mopeedi/delta tagumised hammakad, teist ketti pole vaja panna, vaja aind vana lühemaks teha.

Teema algataja
g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Käisin siis mõni aeg tagasi kloostrimetas ja küsisin müüa käest vene mini mopi väikest tagumist hammakat (29 hammast, originaalis peaks ATM-il olema 37)... Hind oli miski 125.- Võtisn veel 1m ketti (60.- meeter) ja ühe ketiluku (10.- vist)

Paigaldamisest niipalju, et mini hammasratas 1:1 ei sobinud... Keskmine auk on tunduvalt suurem kui originaalil... Võtsin viili ja viilisin keskmisele augule kolm "sälku" sisse (poltide kinnitused) ja külge ta sobiski... Igatahes mini hammakas on tunduvalt kergem kui originaal.

Tunde järgi tundub, et nüüd liigub kolmanda käiguga sama kiiresti kui neljandaga...
Tippkiirust mõõtnud ei ole, sest natuke künkliku teepeal on teda üsna rakse taltsutada...

Qontroller

Lugemata postitus Postitas Qontroller »

g2ngster kirjutas:
Käisin siis mõni aeg tagasi kloostrimetas ja küsisin müüa käest vene mini mopi väikest tagumist hammakat (29 hammast, originaalis peaks ATM-il olema 37)... Hind oli miski 125.- Võtisn veel 1m ketti (60.- meeter) ja ühe ketiluku (10.- vist)

Paigaldamisest niipalju, et mini hammasratas 1:1 ei sobinud... Keskmine auk on tunduvalt suurem kui originaalil... Võtsin viili ja viilisin keskmisele augule kolm "sälku" sisse (poltide kinnitused) ja külge ta sobiski... Igatahes mini hammakas on tunduvalt kergem kui originaal.

Tunde järgi tundub, et nüüd liigub kolmanda käiguga sama kiiresti kui neljandaga...
Tippkiirust mõõtnud ei ole, sest natuke künkliku teepeal on teda üsna rakse taltsutada...
mis kiirendusega juhtus... läks palju sitemaks?

Teema algataja
g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Kui segu korralikult paika panin, on kiirendus täiesti talutav...
Ahjaa, pikemate käikudega meelduib minule rohkem sõita...

Ernst
Postitusi: 143
Liitunud: 05 Juul 2005, 21:24

Lugemata postitus Postitas Ernst »

mõõda mingi päev tippkiirus ka ära ja räägi siis palju paremaks läks :wink:
Aprilia 05 Street

Teema algataja
g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Tippkiirusest niipalju, et tagant tuulega teeb spidomeetri nool kolmveerand pööret ;)

ahjaa, künklitul teel on teda juba natuke keerukas taltsutada..

Teema algataja
g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Täna mõõtsin auto kõrval sõites kiiruse ära... Tagant tuulega sain auto spiodomeetri järgi 105km/h :twisted: ....
Kasutaja avatar

AN-400
Postitusi: 448
Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
Tsikkel: Suzuki 650
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas AN-400 »

g2ngster kirjutas:
Täna mõõtsin auto kõrval sõites kiiruse ära... Tagant tuulega sain auto spiodomeetri järgi 105km/h :twisted: ....
kuram, kuidagi nagu ei tahaks uskuda seda 105-te... :roll:
Suzuki 650 K7
Kasutaja avatar

Alpss
Postitusi: 311
Liitunud: 29 Dets 2005, 16:21
Asukoht: Tartu/ Yamaha Aerox 50 Race Replica
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alpss »

Ongi. ATMiga 105km/h :? :shock: :?:
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Kas te ostate neid ATM-e kiirus pärast või? :evil: Kurat, minge metsa nendega või kuskile krossirajale, mis rakkette te neist ehitada tahate, õppige sõitma maastikul või ostke endale midagi ringrajale sobivamat! Milleks seda lõppkirust vaja, kui asi ei jõua korralikult kiirendadagi? Kui tahate nii kiiresti sõita pange ZID -i mootor tavalisele alumiinium raamiga velole peale ja tuulutage nagu jaksab! Nüüd rahunesin maha ja rohkem ei sõima.
Minu arvamus on, kui üldse vahetada ülekannet, siis ainult aeglasemaks. Lõpkiirus jääb pea samaks ja FUN-i on oi oi kui palju rohkem! :D
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Robskar
Postitusi: 307
Liitunud: 25 Sept 2005, 21:31

Lugemata postitus Postitas Robskar »

Alpss kirjutas:
Ongi. ATMiga 105km/h :? :shock: :?:
Keegi väitis,et pisema hammaka, korraliku koonuse, suurema düüsiga saadi Atmiga gpsi 110km/h.
raadil oli see, kui ma ei eksi.

Teema algataja
g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

noniih... paistab et mind tembeldatakse lolliks ja uritatakse ühtlasesse halli massi tagasi tampida...

Ilmselt ununstasin ma mainida, et minu ATM-il on peal koonusfilter ja sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] on üleliigsest sodist puhtaks roogitud...


ATM oleks küll viimane asi millega krossirajale minna...
Kiirendus iseenesest minu aparaadil on sellie tippkiiruse kohta üllatavalt hea...


Siinkohal esitaks härra Saqule küsimuse et, mida sina soovitad siis "ringirajapüssiks"? Arvestades seda, et antud aparaat maksab uuena 10 000.-
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Krossirajale ei ole ma soovitanudki minna. 8 tolliste ratastega ja ma ei tea täpselt kui väikse teljevahege (alla meetri vist, ei viitsi mõõtma minna) riistaga sõita 80 ja rohkem km/h on lollakate ja potentsiaalsete enesetapjate pärusmaa. Rohkem pole mul küll midagi öelda. :twisted:
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

Teema algataja
g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

saqu kirjutas:
Kas te ostate neid ATM-e kiirus pärast või? :evil: Kurat, minge metsa nendega või kuskile krossirajale, mis rakkette te neist ehitada tahate, õppige sõitma maastikul või ostke endale midagi ringrajale sobivamat! Milleks seda lõppkirust vaja, kui asi ei jõua korralikult kiirendadagi? Kui tahate nii kiiresti sõita pange ZID -i mootor tavalisele alumiinium raamiga velole peale ja tuulutage nagu jaksab! Nüüd rahunesin maha ja rohkem ei sõima.
Minu arvamus on, kui üldse vahetada ülekannet, siis ainult aeglasemaks. Lõpkiirus jääb pea samaks ja FUN-i on oi oi kui palju rohkem! :D
Mitte et ma norida tahakas aga, kas mina näen valesti või kuulub tõesti antud tekst härra saqule..

Siinkohal tekkis ka küsimus, miks arvatakse et ma koguaeg täie pasaga ringi kihutan? Mina panin oma ATM-ile väikse hammaka eelkõige selle mõttega, et natuke ökonoomsemalt sõita.. kusjuures, kui keskmine kiirus sinna 40 miili kanti jääb, läheb kütet keskmiselt 1.5L/100km... Ilma tühjendatud sumpsi, koonuse ja väiksema hakkamaga võtis ta vähemalt minul sama kiiruse juures umbes 3L/100km...
Koonuse paigaldamise ja sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] puhastamise idee seisnes selles, et kiirendust natuke parandada...
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

g2ngster kirjutas:
saqu kirjutas:
Kas te ostate neid ATM-e kiirus pärast või? :evil: Kurat, minge metsa nendega või kuskile krossirajale, mis rakkette te neist ehitada tahate, õppige sõitma maastikul või ostke endale midagi ringrajale sobivamat! Milleks seda lõppkirust vaja, kui asi ei jõua korralikult kiirendadagi? Kui tahate nii kiiresti sõita pange ZID -i mootor tavalisele alumiinium raamiga velole peale ja tuulutage nagu jaksab! Nüüd rahunesin maha ja rohkem ei sõima.
Minu arvamus on, kui üldse vahetada ülekannet, siis ainult aeglasemaks. Lõpkiirus jääb pea samaks ja FUN-i on oi oi kui palju rohkem! :D
Mitte et ma norida tahakas aga, kas mina näen valesti või kuulub tõesti antud tekst härra saqule..

Siinkohal tekkis ka küsimus, miks arvatakse et ma koguaeg täie pasaga ringi kihutan? Mina panin oma ATM-ile väikse hammaka eelkõige selle mõttega, et natuke ökonoomsemalt sõita.. kusjuures, kui keskmine kiirus sinna 40 miili kanti jääb, läheb kütet keskmiselt 1.5L/100km... Ilma tühjendatud sumpsi, koonuse ja väiksema hakkamaga võtis ta vähemalt minul sama kiiruse juures umbes 3L/100km...
Koonuse paigaldamise ja sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] puhastamise idee seisnes selles, et kiirendust natuke parandada...
Tõesti olen mingis meeltesegaduses kahe silma vahele jätnud oma soovituse. Vabandust! :oops:
Kõvemal pinnasel on võimalik täiesti sõita, kuid loomulikult ei ole ta millegi muuga konkurentsivõimeline.
Kuid kuidas nimetada sõitmist, kus keskmine kiirus on 40 mph ehk 64 km/h? Kui eeldada, et max kiirus on praegu 85 km/h ja keskmine kiirus on 75% sellest ehk siis 64 km/h. Siis võiks öelda jämedalt, et kolmveerand ajast sõidad maksimum kiirusega! Kütusekulu vähenemine 2 korda ei ole usutav, peab olema mingi muu põhjus. Võrdluseks olgu minu auto keskmine kiirus kompuutri järgi 45 km/h. Ja seal sees on ka maanteesõidud. Max kiirus on olnud LE-ga lubatud +10..15 km/h.
Jõudu lenduritele ja loodan, et võtad ka piduritega midagi ette, kui juba nii kiiresti sõidad.
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

antikas

Lugemata postitus Postitas antikas »

Minul oli ennem üldse taga terve mini mopi ratas selle sain turult 100krooniga, siis sõitsin auto kõrval sain ka 105km/h nüüd on orginaalratas ja sellega saan 85 kätte. Mini hammasratas atmi orginaalrattale ei lähe. Aga kas siis see delta oma läheb. Kas nad pole mitte samasuurused ? :o

Teema algataja
g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Nagu ma eelpool mainisin, pidin ma seda hammikat ümber disainima, et ta atm-i külge sobiks!

antikas

Lugemata postitus Postitas antikas »

Oot aga mis sa siis täpsemalt tegid seal ?

Brain ATM Taaber

Lugemata postitus Postitas Brain ATM Taaber »

loe g2ngsteri postitusi eespool! :D

Brain ATM Taaber

Lugemata postitus Postitas Brain ATM Taaber »

loe g2ngsteri postitusi eespool! :D

Teema algataja
g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

g2ngster kirjutas:
Paigaldamisest niipalju, et mini hammasratas 1:1 ei sobinud... Keskmine auk on tunduvalt suurem kui originaalil... Võtsin viili ja viilisin keskmisele augule kolm "sälku" sisse (poltide kinnitused) ja külge ta sobiski... Igatahes mini hammakas on tunduvalt kergem kui originaal.

antikas

Lugemata postitus Postitas antikas »

Kui sügavad need sälgud tulid umbes ? Mitu cm/mm ?
Ma hakkan homme ka tegema. ;p

Teema algataja
g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Sälkude sügavus on umbes 0.5cm


Kuigi, ma ei ole täiesti kindel, et sul samasugune hammakas on..

antikas

Lugemata postitus Postitas antikas »

g2ngster kirjutas:
Sälkude sügavus on umbes 0.5cm


Kuigi, ma ei ole täiesti kindel, et sul samasugune hammakas on..
Vb jah erinev, aga palju hammasratta läbimõõt ?

Teema algataja
g2ngster
Postitusi: 248
Liitunud: 03 Mär 2005, 22:35
Asukoht: Põnevad multifilmid

Lugemata postitus Postitas g2ngster »

Kuna hetkel ei viitsi supleriga mõõtma minna, ütlen ainult niipalju, et läbimõõt on umbes 1.5cm suurem kui originaalil


EDIT: täna mõõtes, selgus et väiksema hammaka augu läbimõõt on 47mm (originaalil 30mm)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”