ATM 50 tagumine ketihammakas
Moderaator: Moded
ATM 50 tagumine ketihammakas
Kas keegi oskab ütleda, millisest poest Tallinas (ja lähiümbruses) saaks osta ATM-le taha väiksema hammasratta?
Päris lampi ei oska ka poode läbi helistada... Ei tea kas viga on minus aga miskipärast üsna tihti müüad ei mõista mida ma täpselt soovin...
Selline küsimus veel, et need inimesed kes on taha väiksema hammasratta ostnud, kas te ostsite ka uue keti?
Päris lampi ei oska ka poode läbi helistada... Ei tea kas viga on minus aga miskipärast üsna tihti müüad ei mõista mida ma täpselt soovin...
Selline küsimus veel, et need inimesed kes on taha väiksema hammasratta ostnud, kas te ostsite ka uue keti?
Käisin siis mõni aeg tagasi kloostrimetas ja küsisin müüa käest vene mini mopi väikest tagumist hammakat (29 hammast, originaalis peaks ATM-il olema 37)... Hind oli miski 125.- Võtisn veel 1m ketti (60.- meeter) ja ühe ketiluku (10.- vist)
Paigaldamisest niipalju, et mini hammasratas 1:1 ei sobinud... Keskmine auk on tunduvalt suurem kui originaalil... Võtsin viili ja viilisin keskmisele augule kolm "sälku" sisse (poltide kinnitused) ja külge ta sobiski... Igatahes mini hammakas on tunduvalt kergem kui originaal.
Tunde järgi tundub, et nüüd liigub kolmanda käiguga sama kiiresti kui neljandaga...
Tippkiirust mõõtnud ei ole, sest natuke künkliku teepeal on teda üsna rakse taltsutada...
Paigaldamisest niipalju, et mini hammasratas 1:1 ei sobinud... Keskmine auk on tunduvalt suurem kui originaalil... Võtsin viili ja viilisin keskmisele augule kolm "sälku" sisse (poltide kinnitused) ja külge ta sobiski... Igatahes mini hammakas on tunduvalt kergem kui originaal.
Tunde järgi tundub, et nüüd liigub kolmanda käiguga sama kiiresti kui neljandaga...
Tippkiirust mõõtnud ei ole, sest natuke künkliku teepeal on teda üsna rakse taltsutada...
mis kiirendusega juhtus... läks palju sitemaks?g2ngster kirjutas:Käisin siis mõni aeg tagasi kloostrimetas ja küsisin müüa käest vene mini mopi väikest tagumist hammakat (29 hammast, originaalis peaks ATM-il olema 37)... Hind oli miski 125.- Võtisn veel 1m ketti (60.- meeter) ja ühe ketiluku (10.- vist)
Paigaldamisest niipalju, et mini hammasratas 1:1 ei sobinud... Keskmine auk on tunduvalt suurem kui originaalil... Võtsin viili ja viilisin keskmisele augule kolm "sälku" sisse (poltide kinnitused) ja külge ta sobiski... Igatahes mini hammakas on tunduvalt kergem kui originaal.
Tunde järgi tundub, et nüüd liigub kolmanda käiguga sama kiiresti kui neljandaga...
Tippkiirust mõõtnud ei ole, sest natuke künkliku teepeal on teda üsna rakse taltsutada...
Kas te ostate neid ATM-e kiirus pärast või?
Kurat, minge metsa nendega või kuskile krossirajale, mis rakkette te neist ehitada tahate, õppige sõitma maastikul või ostke endale midagi ringrajale sobivamat! Milleks seda lõppkirust vaja, kui asi ei jõua korralikult kiirendadagi? Kui tahate nii kiiresti sõita pange ZID -i mootor tavalisele alumiinium raamiga velole peale ja tuulutage nagu jaksab! Nüüd rahunesin maha ja rohkem ei sõima.
Minu arvamus on, kui üldse vahetada ülekannet, siis ainult aeglasemaks. Lõpkiirus jääb pea samaks ja FUN-i on oi oi kui palju rohkem!

Minu arvamus on, kui üldse vahetada ülekannet, siis ainult aeglasemaks. Lõpkiirus jääb pea samaks ja FUN-i on oi oi kui palju rohkem!

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
noniih... paistab et mind tembeldatakse lolliks ja uritatakse ühtlasesse halli massi tagasi tampida...
Ilmselt ununstasin ma mainida, et minu ATM-il on peal koonusfilter ja sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] on üleliigsest sodist puhtaks roogitud...
ATM oleks küll viimane asi millega krossirajale minna...
Kiirendus iseenesest minu aparaadil on sellie tippkiiruse kohta üllatavalt hea...
Siinkohal esitaks härra Saqule küsimuse et, mida sina soovitad siis "ringirajapüssiks"? Arvestades seda, et antud aparaat maksab uuena 10 000.-
Ilmselt ununstasin ma mainida, et minu ATM-il on peal koonusfilter ja sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] on üleliigsest sodist puhtaks roogitud...
ATM oleks küll viimane asi millega krossirajale minna...
Kiirendus iseenesest minu aparaadil on sellie tippkiiruse kohta üllatavalt hea...
Siinkohal esitaks härra Saqule küsimuse et, mida sina soovitad siis "ringirajapüssiks"? Arvestades seda, et antud aparaat maksab uuena 10 000.-
Krossirajale ei ole ma soovitanudki minna. 8 tolliste ratastega ja ma ei tea täpselt kui väikse teljevahege (alla meetri vist, ei viitsi mõõtma minna) riistaga sõita 80 ja rohkem km/h on lollakate ja potentsiaalsete enesetapjate pärusmaa. Rohkem pole mul küll midagi öelda. 

SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Mitte et ma norida tahakas aga, kas mina näen valesti või kuulub tõesti antud tekst härra saqule..saqu kirjutas:Kas te ostate neid ATM-e kiirus pärast või?Kurat, minge metsa nendega või kuskile krossirajale, mis rakkette te neist ehitada tahate, õppige sõitma maastikul või ostke endale midagi ringrajale sobivamat! Milleks seda lõppkirust vaja, kui asi ei jõua korralikult kiirendadagi? Kui tahate nii kiiresti sõita pange ZID -i mootor tavalisele alumiinium raamiga velole peale ja tuulutage nagu jaksab! Nüüd rahunesin maha ja rohkem ei sõima.
Minu arvamus on, kui üldse vahetada ülekannet, siis ainult aeglasemaks. Lõpkiirus jääb pea samaks ja FUN-i on oi oi kui palju rohkem!
Siinkohal tekkis ka küsimus, miks arvatakse et ma koguaeg täie pasaga ringi kihutan? Mina panin oma ATM-ile väikse hammaka eelkõige selle mõttega, et natuke ökonoomsemalt sõita.. kusjuures, kui keskmine kiirus sinna 40 miili kanti jääb, läheb kütet keskmiselt 1.5L/100km... Ilma tühjendatud sumpsi, koonuse ja väiksema hakkamaga võtis ta vähemalt minul sama kiiruse juures umbes 3L/100km...
Koonuse paigaldamise ja sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] puhastamise idee seisnes selles, et kiirendust natuke parandada...
Tõesti olen mingis meeltesegaduses kahe silma vahele jätnud oma soovituse. Vabandust!g2ngster kirjutas:Mitte et ma norida tahakas aga, kas mina näen valesti või kuulub tõesti antud tekst härra saqule..saqu kirjutas:Kas te ostate neid ATM-e kiirus pärast või?Kurat, minge metsa nendega või kuskile krossirajale, mis rakkette te neist ehitada tahate, õppige sõitma maastikul või ostke endale midagi ringrajale sobivamat! Milleks seda lõppkirust vaja, kui asi ei jõua korralikult kiirendadagi? Kui tahate nii kiiresti sõita pange ZID -i mootor tavalisele alumiinium raamiga velole peale ja tuulutage nagu jaksab! Nüüd rahunesin maha ja rohkem ei sõima.
Minu arvamus on, kui üldse vahetada ülekannet, siis ainult aeglasemaks. Lõpkiirus jääb pea samaks ja FUN-i on oi oi kui palju rohkem!
Siinkohal tekkis ka küsimus, miks arvatakse et ma koguaeg täie pasaga ringi kihutan? Mina panin oma ATM-ile väikse hammaka eelkõige selle mõttega, et natuke ökonoomsemalt sõita.. kusjuures, kui keskmine kiirus sinna 40 miili kanti jääb, läheb kütet keskmiselt 1.5L/100km... Ilma tühjendatud sumpsi, koonuse ja väiksema hakkamaga võtis ta vähemalt minul sama kiiruse juures umbes 3L/100km...
Koonuse paigaldamise ja sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] puhastamise idee seisnes selles, et kiirendust natuke parandada...

Kõvemal pinnasel on võimalik täiesti sõita, kuid loomulikult ei ole ta millegi muuga konkurentsivõimeline.
Kuid kuidas nimetada sõitmist, kus keskmine kiirus on 40 mph ehk 64 km/h? Kui eeldada, et max kiirus on praegu 85 km/h ja keskmine kiirus on 75% sellest ehk siis 64 km/h. Siis võiks öelda jämedalt, et kolmveerand ajast sõidad maksimum kiirusega! Kütusekulu vähenemine 2 korda ei ole usutav, peab olema mingi muu põhjus. Võrdluseks olgu minu auto keskmine kiirus kompuutri järgi 45 km/h. Ja seal sees on ka maanteesõidud. Max kiirus on olnud LE-ga lubatud +10..15 km/h.
Jõudu lenduritele ja loodan, et võtad ka piduritega midagi ette, kui juba nii kiiresti sõidad.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.