ATM 50 tagumine ketihammakas
Tõesti olen mingis meeltesegaduses kahe silma vahele jätnud oma soovituse. Vabandust!g2ngster kirjutas:Mitte et ma norida tahakas aga, kas mina näen valesti või kuulub tõesti antud tekst härra saqule..saqu kirjutas:Kas te ostate neid ATM-e kiirus pärast või?Kurat, minge metsa nendega või kuskile krossirajale, mis rakkette te neist ehitada tahate, õppige sõitma maastikul või ostke endale midagi ringrajale sobivamat! Milleks seda lõppkirust vaja, kui asi ei jõua korralikult kiirendadagi? Kui tahate nii kiiresti sõita pange ZID -i mootor tavalisele alumiinium raamiga velole peale ja tuulutage nagu jaksab! Nüüd rahunesin maha ja rohkem ei sõima.
Minu arvamus on, kui üldse vahetada ülekannet, siis ainult aeglasemaks. Lõpkiirus jääb pea samaks ja FUN-i on oi oi kui palju rohkem!
Siinkohal tekkis ka küsimus, miks arvatakse et ma koguaeg täie pasaga ringi kihutan? Mina panin oma ATM-ile väikse hammaka eelkõige selle mõttega, et natuke ökonoomsemalt sõita.. kusjuures, kui keskmine kiirus sinna 40 miili kanti jääb, läheb kütet keskmiselt 1.5L/100km... Ilma tühjendatud sumpsi, koonuse ja väiksema hakkamaga võtis ta vähemalt minul sama kiiruse juures umbes 3L/100km...
Koonuse paigaldamise ja sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] puhastamise idee seisnes selles, et kiirendust natuke parandada...

Kõvemal pinnasel on võimalik täiesti sõita, kuid loomulikult ei ole ta millegi muuga konkurentsivõimeline.
Kuid kuidas nimetada sõitmist, kus keskmine kiirus on 40 mph ehk 64 km/h? Kui eeldada, et max kiirus on praegu 85 km/h ja keskmine kiirus on 75% sellest ehk siis 64 km/h. Siis võiks öelda jämedalt, et kolmveerand ajast sõidad maksimum kiirusega! Kütusekulu vähenemine 2 korda ei ole usutav, peab olema mingi muu põhjus. Võrdluseks olgu minu auto keskmine kiirus kompuutri järgi 45 km/h. Ja seal sees on ka maanteesõidud. Max kiirus on olnud LE-ga lubatud +10..15 km/h.
Jõudu lenduritele ja loodan, et võtad ka piduritega midagi ette, kui juba nii kiiresti sõidad.
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.