APRILIA RXV 450 (twin)

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

APRILIA RXV 450 (twin)

Lugemata postitus Postitas saqu »

Kas kellelgi bikerlastest on selline Aprilia, millel on piirajad mahavõetud? Siis võiks kommenteerida ka kuidas on lood tegelikkuses, reklaamijutt on hea, aga tahaks kuulda ka midagi kellegi omast kogemusest. Välimus on kahtlemata ilus, kuid sadula kõrgus 996 mm :shock: on küll vist pikakoivalistele sobiv. :D Pilt
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Miks sa üldse arvad, et tal peaks piiraja peal olema??
Kasutaja avatar

Teema algataja
saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

mx77 kirjutas:
Miks sa üldse arvad, et tal peaks piiraja peal olema??
Et registreerida saaks (EORO2 norm) on 450 mootor piiratud mingi 14 KW peale :shock: , seljuhul kehtib garantii 2a. kui piirajad maas, siis 3 kuud :D Piiratud on väljalase, segusiibri käik (pritsung) ja ka CDI ja pritseprogramm :shock:
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.

AndrusFJR

Lugemata postitus Postitas AndrusFJR »

Kõlab väga kummaliselt, ma ei kujuta ette, et sellise raju rattaga peaks 2 aastat garantii nimel piirajate ja 14kW-ga sõitma. Ilmselt läheksin peast segi. Alternatiiv on siis sõidumõnu ja 3 kuud garantiid...
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

veel kummalisem on, et eesti maaletoojal pole kirjas ei hinda ega võimsust, millega masinat müüakse.

kirja son, et tänavakasutusse müüakse piirajatega, kuid märgitakse ainult piirajateta võimsus.

vääne on ka ilmselt riiklik saladus.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ametlikul kodulehel ei ole ka võimsust ega väänet.
Kas eestis peab ratas ka EURO2-le vastama??

Muidu peaks hinnaguliselt 450 olema 55 hj ja 550 ca 67 hj (lugesin USA ajakirja testist, mõõdetud dynos)
Kasutaja avatar

Rennes
Postitusi: 893
Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rennes »

Kui mina küsisin, siis pakuti teda mulle 123 tuhandega minu teada. Ja piirajad lahkelt maha müügi hetkel.
Rennes aka Pröksuga Mülka
Kasutaja avatar

Teema algataja
saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Rennes kirjutas:
Kui mina küsisin, siis pakuti teda mulle 123 tuhandega minu teada. Ja piirajad lahkelt maha müügi hetkel.
Praegu pakkumine 115 K ja garantii jutt sama, 2a. piirajatega ja 3 k ilma.

http://www.aprilia.com/upload/modelli/o ... _00085.pdf

Broshure ka.

EURO 2 -mina ei tea, kas peab Eestis vastama, kuid pajekas ka :D
Kui sellline asi osta, siis piirajad maas ikka, ega Ülevaatusel dynopinki pole ju, ja CO-d pole ka kunagi minu rattal mõõdetud.
Summuti on tal omapärase kostruktsiooniga, üks suur pütt, kiige peal ratta raadiusega (natuke küll suurem vist), millest tulevad välja kaks toru tagaporika servast.

Üks huvitav detail, SM variandil on vedava ketiratta võll pikem, et taga laiemat ratast kasutada, et ketijooks viltu ei jääks. Ma pole kursis, kuid kas teistel SM ratastel on ka enduroga võrreldes sama teema või?

EDIT: Hea lleht teemasse süvenemiseks ja ka paar videot keda huvitab.
http://slorider.com/Aprilia/
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

hakkab tulema :P

hooldevälp hobikasutuses 20h
kolbide vahetus 9000km
peaülekande ketiliugur 45h

väga muretu ratas just pole.
Kasutaja avatar

wumwum
Postitusi: 101
Liitunud: 31 Okt 2004, 01:36
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas wumwum »

iste kõrgus pole hullu , sest sellel on hästi pehme amort ja ta vajub ikka mõnusalt alla poole kui peal oled ;)
Delta->Aprilia SR 50 DiTech[2001]->Aprilia RS 125 [2006]
Pilt
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Amordi läbivajumisel koos juhiga on oma reeglistik, mis minuteada on enamusel korraliku amordiga enduromootoratastel samasse suurusjärku.
Kasutaja avatar

tsiklonaut
Postitusi: 249
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas tsiklonaut »

mella kirjutas:
hooldevälp hobikasutuses 20h
kolbide vahetus 9000km
peaülekande ketiliugur 45h
See on hind, mis tuleb maksta ülekompaktifitseeritud V-Twinni eest. :)

Cross Country seerias kah vist saeti seda pilli, Lars Nonn peal, see aasta mõned sõidud (s.o. 2h per kestvussõit), kuuldus küll, et mootori absoluutne kap. remont peale igat sõitu eranditult.

Enduuroratta kaal on endiselt riiklik saladus.
.::: R1100 boGSer :::.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

eesti lehel oli minu mäletamist mööda 118kg.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8460
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 342 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tegelikult sellised hooldevälbad on täiesti normaalsed sellise forsseeringuga rataste juures ja korraliku, st. otstarbekohase kasutamisega :)

Näiteid mõningatelt muudelt markidelt: KTM RFS - 15h, kolvi kontroll 90h;
Honda - 5h, kolvivahetus 15 h (sic!)
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

mella kirjutas:
hooldevälp hobikasutuses 20h
kolbide vahetus 9000km
peaülekande ketiliugur 45h

väga muretu ratas just pole.
Seleta rumalale terminit hobikasutus. Ega see hooldusvälp ometigi selles nn tänavaksutuses ja 14kW piiratuna ei kehti?
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Teema algataja
saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

mella kirjutas:
eesti lehel oli minu mäletamist mööda 118kg.
Saksa lehel oli datasheet'is sellised andmed:

Gewicht*: 126 kg
Tankinhalt: 7,5 Liter +/- 0,5 Liter
* Leergewicht = Krad fahrfertig, vollgetankt, 100 % gefüllte Systeme für andere Flüssigkeiten

Ma saan aru, et kõik süsteemid vedelikku täis ja ka tangitud?

Link: http://www.goos-funbikes.de/pdfs/76.pdf ... 0450%20%22
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

spinna kirjutas:
mella kirjutas:
hooldevälp hobikasutuses 20h
kolbide vahetus 9000km
peaülekande ketiliugur 45h

väga muretu ratas just pole.
Seleta rumalale terminit hobikasutus. Ega see hooldusvälp ometigi selles nn tänavaksutuses ja 14kW piiratuna ei kehti?
Tundub, et kehtib. Sest võistluskasutuses on hooldevälp veel lühem.
Samas öeldi ka, et piirajaga masinaga pole nagu eriti midagi teha ;) Niiet seda lootust ei maksa hellitada, et ostan masina ja lendab 14kw-ga nagu rakett või ostan piirajatega ja keeran piirajad maha ning hooldust teen 14kw järgi :P


Küll ilus ratas ag aneid andmeid vaadates ma küll ei leia põhjust kolmetähelise margi pealt ringi kolida.
Ka on selle masina puhul teadmata tema kukkumisvastupidavus. Igasugu lingid, heeblid, lenksutoru jne.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”