nos rollerile..kas tasub?


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Räägime nüüd sellest, et kui palju Eestis elavatest autoturbotajatest on käinud kuskil võõral maal dünorullil mõõtmas?

Turbo õlituse kohapealt mainiksin veelkord seda, et minu mõttes oli ainult 4 taktiline isend... Arvan et ka vesijahutusega kahetaktilisele saaks kuidagi turbo õlituse juurde pookida...

Kes progeb aju paika eestis turbostatud autodele?

Segukella ei pea ilmtingimatta poest ostma.. Kui on elektroonikaalast kogemust, saab selle väga edukalt ka ise valmis teha..

Minski ja Jawa venna kohta ütleks ainult seda, et võrreldes rolleriga on nad ikka sootuks erinevad...
hai,siin jutus on ka natukene pointi,millele inimese kombel vastu vaielda...kuigi,ära võta perset kaitsvat hoiakut sisse,ennem kui keegi seda kraapima on hakanud :D

et eestis väljas tuleb (ilmselt soome pool kõige mõistlikum) käia dünomas sellest ajast saati,kui Eero ja Kaimo dünovärk isiklikke lahkhelide tõttu rupsikusse jooksis...sest liguri rull karksis on suht veeuputuse aegne ja keegi,kes veel tallinas teeb,vastas minu uurimise peale,et ta ei suuda summuti sondi andmeid läbi pöörete vahemiku välja printida (mis teeb peenhäälestamise võimatuks,või?),ainult hj/nm...bensurõhku hüdroscandist ostetud manomeetriga suudan ise ka jälgida läbi peenestustsüklite...aga parima saamiseks on vaja just teada,mis sel hetkel mootoris toimub!

kes progreb eestis aju paika turbo autole?põhimõtteliselt mitte keegi,selle pärast ei ole ka ühtegi korraliku turboauto alla 10sek tulemust veerandmiili näha olnud!!arvate,et asi on rahas?ei,asi on ikka knowhows kinni :)
isegi Indrek Ando 325ix turbobuumerit käidi viimastel andmetel Riias dünomas,et mingig ettekujutus saada mootoris toimuvas...mis sest,et poolteljed nagu kõrsikud murduvad...Maksimi suprast ei räägigi parem,sama raha eest oleks 3 alla 10sek suprat usast kokku ostnud :D

see,et sa segukella lambda anduri andmetel dioodidega ise valmis teed,see on suur samm edasi...erinevalt sannust,kellel ainult H2O külmumispunkt füüsikatunnist meelde on jäänud :D
aga "persedüno" abil sa mingit peenhäälestust sellega küll ei tee...lihtsalt turvatunne,et liigne kütus detonatsiooni väldib?

jaah,õlipumba saab kindalsti mootorile monteerida,põhimõtteliselt suvaline pump,rihm või elekterkäitusega,mis õlile 3+ bari rõhku suudab sisse ajada...aga see just ongi jälle see ettearvestamata $$$,mille teemaks tõin optimistliku 10k projekti juures

ahjaaa...rääkides Minskist või Jawast...mul on küll praegu roller,mille augustikuise 2200km ls näidu asemel on nüüd juba 6200km...ja kui talverehvid supermotost kätte saan,siis jõuludeks lõpetame hooaja 10000km näiduga...aga ma ise küll lootsin juba,et 2takt ratastega mootorsaag on unustatud teema....vähemalt peale seda kui tagarattal sõit on selge nii 500 tänavasuzuga kui 250 võistluskorras krossirattaga :D

EDIT:kõikidele teistele,kelle ainukeseks sõnumiks:mootor jookseb kokku,mootor ei jookse kokku...mõned argumendid?kui detailid vastava varuga ja justnimelt seadistus õige,siis miks peaks?selge see,et varem või hiljem saab iga pidu otsa...aga mõned argumendid või vihjed siis ka siia juurde,miks just nii ja mitte teisiti?
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”