nos rollerile..kas tasub?
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
hai,g2ngster kirjutas:Huvi pakub just see, et kui surt survet kannataks tavalise rollerile karter välja, ennem kui kuskilt "lekkima" hakkab...?oldmoped kirjutas:Karteri küljes on parem variant, kuna ajastus on paremini ja konkreetsemalt juhitav, aga mittemingiljuhul ei sobi reedvalve vaid kindlasti peab olema pöördklappsisselaseg2ngster kirjutas:Ahjaa, arvatavasti tuleb turbotamiseks leida selline kahe taktiline isend, millel karpa on silindri küljes, mitte karteri küljes...
ma arvan,et kui sa mõtled karterist "õue" lekkimist..siis see on ilmselt kõige väiksem probleem?
tänapäeval "loctite" ja "würth" jne... valikus igasugu metalli liime,millega kindlasti pole seda vaja karta!
parimaks näiteks kasvõi meie radadel 9,xx sek aegu sõitnud Ville Oksaneni superhüperturbo Mosse,millel kaanetihendi asemel just mootoripooled kokku liimitud...ja ma ei julge pakkuda,palju seal pajas ülelaaderõhk võiks küll olla...

aga muidu kui rääkida nn"ajust" või "powercommanderist" vms ja selle häälestamisest...kas siis turboprojekti puhul peaks vist kõige olulisem olema rõhuanduri liitmise (autodel vist MAP ehk manifold air pressure...?)võimalus?kuna turbo erinevalt kompressorist või muust tuuningust ei kasvata oma rõhku lineaarselt läbi pööretevahemiku,vaid võib gaasiga mängides erinevatel pööretel erinevaid rõhke toota?sry,kui segane lause sai...aga vast saate aru,mida silmas pean

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks 

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.