nos rollerile..kas tasub?


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas Loadära »

g2ngster kirjutas:
oldmoped kirjutas:
g2ngster kirjutas:
Ahjaa, arvatavasti tuleb turbotamiseks leida selline kahe taktiline isend, millel karpa on silindri küljes, mitte karteri küljes...
Karteri küljes on parem variant, kuna ajastus on paremini ja konkreetsemalt juhitav, aga mittemingiljuhul ei sobi reedvalve vaid kindlasti peab olema pöördklappsisselase
Huvi pakub just see, et kui surt survet kannataks tavalise rollerile karter välja, ennem kui kuskilt "lekkima" hakkab...?
hai,

ma arvan,et kui sa mõtled karterist "õue" lekkimist..siis see on ilmselt kõige väiksem probleem?
tänapäeval "loctite" ja "würth" jne... valikus igasugu metalli liime,millega kindlasti pole seda vaja karta!
parimaks näiteks kasvõi meie radadel 9,xx sek aegu sõitnud Ville Oksaneni superhüperturbo Mosse,millel kaanetihendi asemel just mootoripooled kokku liimitud...ja ma ei julge pakkuda,palju seal pajas ülelaaderõhk võiks küll olla... :D

aga muidu kui rääkida nn"ajust" või "powercommanderist" vms ja selle häälestamisest...kas siis turboprojekti puhul peaks vist kõige olulisem olema rõhuanduri liitmise (autodel vist MAP ehk manifold air pressure...?)võimalus?kuna turbo erinevalt kompressorist või muust tuuningust ei kasvata oma rõhku lineaarselt läbi pööretevahemiku,vaid võib gaasiga mängides erinevatel pööretel erinevaid rõhke toota?sry,kui segane lause sai...aga vast saate aru,mida silmas pean :)
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”