Aprilia rs 125

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
kaubamaja

Aprilia rs 125

Lugemata postitus Postitas kaubamaja »

Tere, et selline küsimus kas A1 lubadega tohib sõita Aprilia rs 125-ga?
Ja selline asi veel, et kui talle on peale pandud 160cc mootor kas siis passis muudetakse ka kohe ära?

Palun vastake normaalselt! Mitte kohe "KASUTA OTSINGUT :twisted: "


Aitäh
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1783
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

muidu peaks ju tohtima KUID selle 160cc mootoriga on niimoodi et mootori nr on passis üks ja rattal teine...

Teema algataja
kaubamaja

Lugemata postitus Postitas kaubamaja »

Aga kas muidu kontrollitakse palju siis nii rattalt kui ka passist ?

caribba
Postitusi: 46
Liitunud: 09 Sept 2005, 23:46
Asukoht: viljandi

Lugemata postitus Postitas caribba »

Selle masinaga on võimalik sõita siis A1 lubadega kui ta on passis alla 125cc ja alla 11kW, mida ta uuena ka tavaliselt on. Kuid see, et talle 160cc pähe on istutatud ei tähenda suurt midagi. See kas ta passis on ära muudetud, sõltub selle silindri vahetajast. Kas ta ka on selle ära vormistanud. Seaduslikult peab sellised asjad koheselt tehnilises passis ära muutma ja ümberehitus loa taotlema. Kuid senikaua kui sul on passis 11kW ja 125 cc ei tohiks sind keegi väga kiusata, muidugi juhul, kui sa normaalselt sõidad.
Aprilia Atlantic--> Suzuki gsx 600f--> Kawasaki ZZR 600--> Kawasaki ZZR 1100

Teema algataja
kaubamaja

Lugemata postitus Postitas kaubamaja »

Okei aitäh!

asdf123
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Juun 2005, 01:34

Lugemata postitus Postitas asdf123 »

Noo kui mõni onu kipub mootori nr võrdlema passi omaga siis on kuri kaelas :)

Miks 160cc? Tahad juppe tihedalt vahetada? :lol: see 170km/h mis ilma piirajateta rs tagab on täitsa piisav ju :) in my opinion.
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

:D

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

Kui on plaan tõsiselt osta sellist siis pane rõhk sellele, et see silinder on pandud 125se karteri poolte peale ja arvatavasti on jäetud väntvõll samaks !!. See tähendab, et väntvõll ei pea kaua vastu suurema võimsusega ja nii samuti käigukast ja nõrgemad lülid mootoris !! Soovitan soojalt enem 125 osta pole mõtet selle 160 se mootoriga jännata, kui ta juba niikuinii sõelapõhi ostes !!

Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

ainult 160cc silindri komplekti panna on suht mõtetu, see mootor ei kesta peagu üldse, ja ilma sidurit oluliselt ringi tegemata libiseb sidur lihtsalt läbi.
soovitaks alustuseks vforce 3 klappi, ja madalamat silindripead, võibolla lasta mõnel asjatundjal ka silindrit natuke "viilida".
Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

160cc keerab vända peeti. Maksimaalsed läbisõidud 150cc või 160cc silindriga mida mina olen kuulnud on 5000km. Ei soovita seda silindrit kohe kindlasti mitte. Parem jah, v-force 3, 34mm karbuss, pea madalamaks, silinder ümber teha.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”