UUE ratta omanikule: mootori sissesõit!
no vot. kui sa nüüd hoolikalt loed seda Motomani teooriat, siis leiad, et üks põhiline asi, mida ta tahab (mootorit sisse sõites) vältida, on 4-taktilise mootori õlis emulgeerunud alumiiniumiosakeste ladestumine silindriseintele.simp kirjutas:aga seal ei ole kirjas et 2t-l midagi perse keeraks or smth...errorcode12 kirjutas:Suht lehe alguses:
Although the examples shown here are motorcycle engines,
these principles apply to all 4 stroke engines:
seal lihtsalt pole käsitletud 2t rattaid...
või sain mina millestgi valesti aru?
kui sul on juhtumisi olemas märja karteriga 2-taktiline
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
samuti kolvirõngaste täpseks soveldamiseks sissesõidul - oleks vaja kasutada nii kiirendamise ajal põlemiskambris tekkivat rõhku, kui mootorpidurdusel sealsamas kolvi peal tekkivat hõrendust... millest esimene on ka 2-taktilisel kindlasti enam kui olemas... kuid 2-taktilise ehituspõhimõttest tulenevalt selles hõrenduse jõus mina isiklikult ei ole sugugi kindel... seega tubli osa (mainit' teooria kohaselt) kolvirõngaste sissetöötamiseks vajalikust jõust on kah justkui olemata...
siit ehk koorusidki välja vastused küsimusele, miks antud teooria looja seda nimelt vaid 4-taktilistel töötavat väidab. parandatagu mind, kui olen valesti aru saanud.
cheers,
KJ
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
The truth is somewhere out there!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.