638 sõrm

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
layr
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Aug 2004, 00:07
Asukoht: Tartumaa

638 sõrm

Lugemata postitus Postitas layr »

Jawale sai tellitud uued kolvid ja sõrmed. Kuid viimased on minu noore silma jaoks ennenägematud - ühest otsast kinnised. Mida tuleb selliste puhul (paigaldamisel) silmas pidada? Tasakaalutus ei tule probleemiks?

tsiklivendd
Postitusi: 104
Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas tsiklivendd »

uued ongi selliseid, neid tühjade otstega ei toodetagi enam
Kasutaja avatar

Sadness
Postitusi: 304
Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
Tsikkel: Mutt
Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 7 korda

638 sõrm

Lugemata postitus Postitas Sadness »

Paigaldamisel tuleb silmas pidada, et nõellaagrid karterisse ei pudeneks, kui vapsik püksisäärde lendab, kintsu nõela sisse lööb ja sa valust ja ehmatusest võpatad...

:?
----
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 739
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 113 korda
Tänatud: 72 korda

Re: 638 sõrm

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Sadness kirjutas:
Paigaldamisel tuleb silmas pidada, et nõellaagrid karterisse ei pudeneks, kui vapsik püksisäärde lendab, kintsu nõela sisse lööb ja sa valust ja ehmatusest võpatad...

:?
Kõlab, nagu räägitaks kogemustest :lol: , ettevaatlik nokitseja võtab aga kaltsu või teibi appi, et saaks karteri isoleerida, kuni nõelad lahti. Kunagi olid saadaval ka mingi parapenni sisse fikseeritud nõelad, mida vahetati siis koos selle kestaga.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Jawa puhul on mõistlik üks vana sõrm pooleks lõigata ja kepsu otsa kinni teipida koos nõeltega seks ajaks kui kolb maas.. jääb see mängimine nendega ära, kui just nõelte vahetus muidugi tööks pole.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Lugemata postitus Postitas Kirs »

CB500 kirjutas:
Jawa puhul on mõistlik üks vana sõrm pooleks lõigata ja kepsu otsa kinni teipida
Lihtsam lahendus on lõigata sobilike mõõtmetega puupulk. Vähe lihtsam lõigata, kui sõrme ennast. Läbiproovitud, töötab.
Kasutaja avatar

agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

vana sõrmega on ikka väheke lihtsam... ta on kulunud ja käib suht hästi seal sees. Esimese kolvivahetus oli mul 2h, siis mõtlesin, et nahhui siin peaks nagu mingi nipi välja mõtlema. Nüüd vahetan kuskil 15min:P
Kasutaja avatar

Teema algataja
layr
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Aug 2004, 00:07
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas layr »

kuid kinnise poole asukoht ei oma tähtsust? (st kummale poole jääb)
Kasutaja avatar

Dimitri
Postitusi: 184
Liitunud: 12 Nov 2004, 20:53
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Dimitri »

mul olid kqikidel mootoritel sqrmede kinnised kohad suunatud sissepoole
Suzuki TL1000R
Yamaha R6
Suzuki Intruder 1800R

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

nõellaagreid olen paigaldanud sobivas mõõdus kummikuuli abil , mis hoiab nõelu sõrme paigaldamise ajal oma kohal.
Kasutaja avatar

agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

Dimitri kirjutas:
mul olid kqikidel mootoritel sqrmede kinnised kohad suunatud sissepoole
Aga miks just sissepoole?
Kasutaja avatar

Hotrod
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
Tsikkel: vs750 chopper
Asukoht: Ääsmäe

Lugemata postitus Postitas Hotrod »

kummikuuli asemel võib kasutada ja kummivoolikut, mis kellelgi käepärast leidub..

Ei ole oluline kuhu poole jäävad kinnised sõrmede otsad.
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.

zod
Postitusi: 123
Liitunud: 16 Jaan 2006, 14:47
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 7 korda

Re: 638 sõrm

Lugemata postitus Postitas zod »

sai kah paar-kolm nädalat tagasi sõrme vahetatud ja võttis täitsa nõutuks.
krt ajasin kolvid kenasti +-0,007g kaalu ja nüüd mingi ühestotsast kinnine... ei viitsi ju kohe teist poolt lahti kiskuda ja seal kah vahetada eriti kui teist kinnist sõrme pole käepärast ning järgmine päev vaja tööle saada.
aga hääle ja persejärgi vahet pole kas mõnikümmend grammi siia-sinna.
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

Mul õnnestus seesttühjad sõrmed saada.
Muidu selles kinnises otsas on paisumine erinev kui teises otsas.

joel
Postitusi: 1806
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 110 korda

Re: 638 sõrm

Lugemata postitus Postitas joel »

zod kirjutas:
krt ajasin kolvid kenasti +-0,007g kaalu
Yeah, right (slap)
Joel

zod
Postitusi: 123
Liitunud: 16 Jaan 2006, 14:47
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 7 korda

Re: 638 sõrm

Lugemata postitus Postitas zod »

joel kirjutas:
zod kirjutas:
krt ajasin kolvid kenasti +-0,007g kaalu
Yeah, right (slap)
oh sind uskumatut. tule kaalu üle:P

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Pagan, ma ka kahtlen selles tuhandikgrammi täpsuses. Sellist analüütilist kaalu, millega nii kaaluda saab, leidub vast kusagil laboris ainult. Eriti selles valguses, kui ütled, et tühja sellest mõnekümnegrammisest kaaluvahest (mõnikümmend grammi vahet on aga minu meelest jälle ropult palju).
Ka tekib küsimus - milleks üldse selline täpsus. Rõngaid sa ju ei rihi, sõrmi samuti. Isegi tekkiv nõgi kaalub paar suurusjärku rohkem. Väntvõll ise ei ole nii täpselt valmistatud.
Minu arvamus muidugi.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

zod
Postitusi: 123
Liitunud: 16 Jaan 2006, 14:47
Asukoht: Harjumaa
Tänanud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas zod »

Tsikkelröövel kirjutas:
Pagan, ma ka kahtlen selles tuhandikgrammi täpsuses. Sellist analüütilist kaalu, millega nii kaaluda saab, leidub vast kusagil laboris ainult.
tipi keemialaboris.

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ok, siis ei kahtle. Aga sisulist tähtsust sellel niikuinii ei ole. Supertäpsusest ei ole "silma järgi" - maailmas kasu.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Torpedo
Postitusi: 349
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:24
Tsikkel: Ural Solo '06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Torpedo »

agent007 kirjutas:
vana sõrmega on ikka väheke lihtsam... ta on kulunud ja käib suht hästi seal sees. Esimese kolvivahetus oli mul 2h, siis mõtlesin, et nahhui siin peaks nagu mingi nipi välja mõtlema. Nüüd vahetan kuskil 15min:P
t*** minu haistmismeel tuvastab siin ilmselge roti. Viisteist minutit?? Selle ajaga saab napilt viis õlut joodud - ja Kotkapojad enne kümnendat riistvara kallale ei lähe. Mingisugunegi respekt peab ju olema...
I'm not a gynecologist, but I'll take a look.
Kasutaja avatar

randmevääne2
Postitusi: 187
Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Lugemata postitus Postitas randmevääne2 »

mina kasutasin nõelte paigalhoidmiseks veidi tavotti ja vana jawa sõrme(15mm läbim.)
Kasutaja avatar

Teema algataja
layr
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Aug 2004, 00:07
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas layr »

Sõrme vahetamisel ilmnes uus probleem. Vana sõrme ja kolvi sain probleemideta kätte. Uut sõrme ei anna aga peale panna. Et sõrme kepsu sisse lüüa, peab ta ju eelnevalt laagrite sisse istuma. Seepärast peab eelnevalt sõrm otsapidi kolvis sees olema(st ots on kolvi seestpoolt vaadates kergelt väljas). Seda tehes ei mahu aga kolb kepsu peale, kuna sõrme ots jääb ette. Sai keeruline kirjeldus, ma tean.
Kasutaja avatar

agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

No aga lõika vana sõrm täpselt kepsu laiuseks. Jätad selle sisse. Lööd uue sõrme kolvi sisse üheltpoolt. Natuke rohkem, et see stopper peale jääks. siis paned kolvi peale ja lükkad selle stopperrõnga kepsu sisse, samas ettevaatlikult, et nõelu välja ei lükka. Ning siis üritan teisele poole ka stopperrõnga ära panna. Ning siis anna haamriga vaikselt tuld ja löö uus sõrm kolvi sisse. Vana tuleb välja.

Mina teen nii. Ehk on abi sellest.
Kasutaja avatar

Teema algataja
layr
Postitusi: 23
Liitunud: 18 Aug 2004, 00:07
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas layr »

Natuke rohkem, et see stopper peale jääks.
Saaksid sa täpsustada, millist stopperit Sa mõtled? Sõrmestopperid peavad ju igal juhul maas olema.
Kasutaja avatar

agent007
Postitusi: 420
Liitunud: 17 Apr 2005, 20:28
Tsikkel: Honda CB400T ´80
Asukoht: -- Tartumaa -- Tel: 58454535

Lugemata postitus Postitas agent007 »

Nõeltele lähevad ju mõlemale poole sellised stopperrõngad.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”