izh sport

Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

koonusfilter on
oled sa karpaga midagi teinud lisaks koonusfiltri installile?

Värk selles, et koonusfilter laseb rohkem õhku läbi. Et mootori võimsus suureneks, ei ole vaja mitte ainult rohkem õhku vaid ka rohkem benssu sinna õhu sisse ehk siis karpa peaks hõredama filtri kasutamisel rohkem bensu välja ajama. Selle saavutamiseks pead regullima/vahetama a)segukruvi b)nõela asendit c)segudüüsi. Igaüks neist regullib teatud pööretevahemikku.

Kui mootor paugub, siis selle üheks põhjuseks on kas liiga rikas või liiga lahja segu, mis mõlemad põlevad aeglaselt ja seega põlemine jätkub väljalaskes. Segu koostise saad umbmääraselt määrata süüteküünla abil: kui küünal on must, siis segu rikas, kui küünal valkjas, siis segu lahja, õige segu puhul on küünal kohvipruun (uuematel tsiklitel ka heledam pruun, "kohv piimaga").

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”