kahetaktilise väljalaskeklapi põhimõte??
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
juhe
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
- Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
- Asukoht: Saverna
kahetaktilise väljalaskeklapi põhimõte??
Et siis krossikatele on millegipärast tehtud mingisugune väljalaskeklapi süsteem.Mina küll selle põhimõttest ja vajalikkusest aru ei saa.Mismoodi see üldse töötab?Neljataktilisel saan aru,seal liigub klapp koguaeg kinni- lahti aga kahel taktil ta nagu osaliselt sulgeb väljalaskeava.Põhimõtteliselt võib selle vahelt ära võtta ja töötab samamoodi edasi ju? 
Puurija Tšäkkkkk!!!!
2T mootoril on korralikuks tööks õige summuti ülioluline. Samas pole võimalik teha summutit, mis on korraga hea kõrgel ja madalal pöördel.
Klapp kompenseerib, st mängib kõrgepöörde summutile madalal pöördel takistust, mistõttu käitub madalal pöördel nagu madalpöördesummuti.
see oli nüüd hästi lihtsalt seletatud
Klapp kompenseerib, st mängib kõrgepöörde summutile madalal pöördel takistust, mistõttu käitub madalal pöördel nagu madalpöördesummuti.
see oli nüüd hästi lihtsalt seletatud
-
juhe
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
- Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
- Asukoht: Saverna
on jah nati keeruline lausemella kirjutas:2T mootoril on korralikuks tööks õige summuti ülioluline. Samas pole võimalik teha summutit, mis on korraga hea kõrgel ja madalal pöördel.
Klapp kompenseerib, st mängib kõrgepöörde summutile madalal pöördel takistust, mistõttu käitub madalal pöördel nagu madalpöördesummuti.
see oli nüüd hästi lihtsalt seletatud
Puurija Tšäkkkkk!!!!
Tühikäigul on klapp kinni, konkreetse tsikli kohta ei oska õelda, aga tavaliselt ainuke asi mis on sätitav on pöörded mille juures klapp avaneb, peaks see olema sätitud niimoodi, et üleminek oleks sujuv, ehk siis nii et ei tunneks järsku võimsuse tõusu. Põhimõtteliselt aitab väljalaskeklapp tõsta madala pöörde võimsust ilma kaotamata võimsust kõrgetel pööretel. Näiteks kui sa sätid väljalaskeklapi nii, et see oleks koguaeg lahti siis madalatel pööretel pole jõudu peagu et üldse, aga nii umbes 9000 pöörde juures tuleb kogu jõud järsku taha, halvemal juhul võid sa koos tsikliga selili olla.
Väljalaskeklapp on selline asi mis vajab suhteliselt palju hoolt, seda peaks aegajalt puhastama, et see kinni ei kiiluks, muidu on sisuliselt mootoril jõudu poole vähem.
Väljalaskeklapp on selline asi mis vajab suhteliselt palju hoolt, seda peaks aegajalt puhastama, et see kinni ei kiiluks, muidu on sisuliselt mootoril jõudu poole vähem.
Paranadan natukene:Kämbu kirjutas:Tühikäigul on klapp kinni, konkreetse tsikli kohta ei oska õelda, aga tavaliselt ainuke asi mis on sätitav on pöörded mille juures klapp avaneb, peaks see olema sätitud niimoodi, et üleminek oleks sujuv, ehk siis nii et ei tunneks järsku võimsuse tõusu. Põhimõtteliselt aitab väljalaskeklapp tõsta madala pöörde võimsust ilma kaotamata võimsust kõrgetel pööretel. Näiteks kui sa sätid väljalaskeklapi nii, et see oleks koguaeg lahti siis madalatel pööretel pole jõudu peagu et üldse, aga nii umbes 9000 pöörde juures tuleb kogu jõud järsku taha, halvemal juhul võid sa koos tsikliga selili olla.
Väljalaskeklapp on selline asi mis vajab suhteliselt palju hoolt, seda peaks aegajalt puhastama, et see kinni ei kiiluks, muidu on sisuliselt mootoril jõudu poole vähem.
Klapp on tühikäigul lahti et mitte tahmata klappi ja kuski 2500 pöörde juures läheb klappi kinni ning avaneb jälle seal 8-9k juures
Hobi: Porilaua illustreerimine/modifitserimine/töötlemine asfalti abiga 
-
juhe
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
- Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
- Asukoht: Saverna
Olge tänatud siis mehed.sain päris hea ülevaate selle klapi tööst.Aerox70 kirjutas:Paranadan natukene:Kämbu kirjutas:Tühikäigul on klapp kinni, konkreetse tsikli kohta ei oska õelda, aga tavaliselt ainuke asi mis on sätitav on pöörded mille juures klapp avaneb, peaks see olema sätitud niimoodi, et üleminek oleks sujuv, ehk siis nii et ei tunneks järsku võimsuse tõusu. Põhimõtteliselt aitab väljalaskeklapp tõsta madala pöörde võimsust ilma kaotamata võimsust kõrgetel pööretel. Näiteks kui sa sätid väljalaskeklapi nii, et see oleks koguaeg lahti siis madalatel pööretel pole jõudu peagu et üldse, aga nii umbes 9000 pöörde juures tuleb kogu jõud järsku taha, halvemal juhul võid sa koos tsikliga selili olla.
Väljalaskeklapp on selline asi mis vajab suhteliselt palju hoolt, seda peaks aegajalt puhastama, et see kinni ei kiiluks, muidu on sisuliselt mootoril jõudu poole vähem.
Klapp on tühikäigul lahti et mitte tahmata klappi ja kuski 2500 pöörde
juures läheb klappi kinni ning avaneb jälle seal 8-9k juures
Puurija Tšäkkkkk!!!!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.