kahetaktilise väljalaskeklapi põhimõte??

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
juhe
Postitusi: 73
Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
Asukoht: Saverna

kahetaktilise väljalaskeklapi põhimõte??

Lugemata postitus Postitas juhe »

Et siis krossikatele on millegipärast tehtud mingisugune väljalaskeklapi süsteem.Mina küll selle põhimõttest ja vajalikkusest aru ei saa.Mismoodi see üldse töötab?Neljataktilisel saan aru,seal liigub klapp koguaeg kinni- lahti aga kahel taktil ta nagu osaliselt sulgeb väljalaskeava.Põhimõtteliselt võib selle vahelt ära võtta ja töötab samamoodi edasi ju? :?
Puurija Tšäkkkkk!!!!
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

et jõumomenti madalamele viia ja osa põlemata/põlenud kütust tagasi mootorisse suruda, et ökom oleks ning surve suurem.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

2T mootoril on korralikuks tööks õige summuti ülioluline. Samas pole võimalik teha summutit, mis on korraga hea kõrgel ja madalal pöördel.

Klapp kompenseerib, st mängib kõrgepöörde summutile madalal pöördel takistust, mistõttu käitub madalal pöördel nagu madalpöördesummuti.

see oli nüüd hästi lihtsalt seletatud ;)
Kasutaja avatar

Teema algataja
juhe
Postitusi: 73
Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
Asukoht: Saverna

Lugemata postitus Postitas juhe »

mella kirjutas:
2T mootoril on korralikuks tööks õige summuti ülioluline. Samas pole võimalik teha summutit, mis on korraga hea kõrgel ja madalal pöördel.

Klapp kompenseerib, st mängib kõrgepöörde summutile madalal pöördel takistust, mistõttu käitub madalal pöördel nagu madalpöördesummuti.

see oli nüüd hästi lihtsalt seletatud ;)
on jah nati keeruline lause :).aga kas see siis tähendab seda et madalamatel pööretel on klapp rohkem kinni ja siis kõrgematel pööretel avaneb, või vastupidi.silku seina sees on isegi üks ülipeene keermega polt millega siis saab ilmselt reguleerida tühikäigul klapi avatust.mingit hooba ta lükkab igatahes.Huvitav on aga see et millepärast selle poldi keere on mega väikese sammuga.nagu aetaks selle regullimisega mingit ülitäpsust taga. :?
Puurija Tšäkkkkk!!!!

Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

Tühikäigul on klapp kinni, konkreetse tsikli kohta ei oska õelda, aga tavaliselt ainuke asi mis on sätitav on pöörded mille juures klapp avaneb, peaks see olema sätitud niimoodi, et üleminek oleks sujuv, ehk siis nii et ei tunneks järsku võimsuse tõusu. Põhimõtteliselt aitab väljalaskeklapp tõsta madala pöörde võimsust ilma kaotamata võimsust kõrgetel pööretel. Näiteks kui sa sätid väljalaskeklapi nii, et see oleks koguaeg lahti siis madalatel pööretel pole jõudu peagu et üldse, aga nii umbes 9000 pöörde juures tuleb kogu jõud järsku taha, halvemal juhul võid sa koos tsikliga selili olla.

Väljalaskeklapp on selline asi mis vajab suhteliselt palju hoolt, seda peaks aegajalt puhastama, et see kinni ei kiiluks, muidu on sisuliselt mootoril jõudu poole vähem.
Kasutaja avatar

Aerox70
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Apr 2005, 21:48
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aerox70 »

Kämbu kirjutas:
Tühikäigul on klapp kinni, konkreetse tsikli kohta ei oska õelda, aga tavaliselt ainuke asi mis on sätitav on pöörded mille juures klapp avaneb, peaks see olema sätitud niimoodi, et üleminek oleks sujuv, ehk siis nii et ei tunneks järsku võimsuse tõusu. Põhimõtteliselt aitab väljalaskeklapp tõsta madala pöörde võimsust ilma kaotamata võimsust kõrgetel pööretel. Näiteks kui sa sätid väljalaskeklapi nii, et see oleks koguaeg lahti siis madalatel pööretel pole jõudu peagu et üldse, aga nii umbes 9000 pöörde juures tuleb kogu jõud järsku taha, halvemal juhul võid sa koos tsikliga selili olla.

Väljalaskeklapp on selline asi mis vajab suhteliselt palju hoolt, seda peaks aegajalt puhastama, et see kinni ei kiiluks, muidu on sisuliselt mootoril jõudu poole vähem.
Paranadan natukene:
Klapp on tühikäigul lahti et mitte tahmata klappi ja kuski 2500 pöörde juures läheb klappi kinni ning avaneb jälle seal 8-9k juures
Hobi: Porilaua illustreerimine/modifitserimine/töötlemine asfalti abiga :D
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Kasutaja avatar

Teema algataja
juhe
Postitusi: 73
Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
Asukoht: Saverna

Lugemata postitus Postitas juhe »

Aerox70 kirjutas:
Kämbu kirjutas:
Tühikäigul on klapp kinni, konkreetse tsikli kohta ei oska õelda, aga tavaliselt ainuke asi mis on sätitav on pöörded mille juures klapp avaneb, peaks see olema sätitud niimoodi, et üleminek oleks sujuv, ehk siis nii et ei tunneks järsku võimsuse tõusu. Põhimõtteliselt aitab väljalaskeklapp tõsta madala pöörde võimsust ilma kaotamata võimsust kõrgetel pööretel. Näiteks kui sa sätid väljalaskeklapi nii, et see oleks koguaeg lahti siis madalatel pööretel pole jõudu peagu et üldse, aga nii umbes 9000 pöörde juures tuleb kogu jõud järsku taha, halvemal juhul võid sa koos tsikliga selili olla.

Väljalaskeklapp on selline asi mis vajab suhteliselt palju hoolt, seda peaks aegajalt puhastama, et see kinni ei kiiluks, muidu on sisuliselt mootoril jõudu poole vähem.
Paranadan natukene:
Klapp on tühikäigul lahti et mitte tahmata klappi ja kuski 2500 pöörde
juures läheb klappi kinni ning avaneb jälle seal 8-9k juures
Olge tänatud siis mehed.sain päris hea ülevaate selle klapi tööst.
Puurija Tšäkkkkk!!!!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”