Aprilia pegaso

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
mx2

Aprilia pegaso

Lugemata postitus Postitas mx2 »

Tere,kas oskaksite anda infot aprilia pegaso kohta.Mis on head ja vead ning kas 25kW piiranguga tsiklilubadega saaks selle masinaga sõita?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kasutaja avatar

jami
Postitusi: 107
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:24

Lugemata postitus Postitas jami »

Esiti hakkab silma liiga kallis hind. Ca 2000€ peaks ikka oluliselt uuema aparaadi kätte saama. Mudelivahetus oli neil vist 1997. Muidugi kui sulle vanem rohkem meeldib, ei hakka õpetama.
"Das Ding an sich" on linnapeal liiklemiseks ideaalne. Hea pöörderaadius ja võtab juba madalatelt pööretelt. Kasvõi noka püsti kui soovid. Võsas sõitmiseks peab muidugi eelnev krossikogemus olema, mis mul puudub, seega tean, et ega ratas ise püsti ei püsi.
Mootor on legendaarne Rotax, mida ei pelga kasutada ka tippkvaliteedi etalon BMW. Muus osas pole samuti etteheiteid. Peale oma pauku sain kuu ajaga ebayst kõik vajaoleva kraami odava rahaga kätte. Lihtsalt sellepärast mainin, et juppe liigub.
Kui plaanid mägedesse matkama minna, siis ei julge ühesilindrilist soovitada, dünaamikat jääb väheseks. Jube käigulappamine pidevalt on tüütu.
Kiiruseks saan enda omalt 162 kätte, ega rohkem ei tahakski sellise ebaaerodünaamilise ratta otsas saavutada.
Aga jah, nagu öeldud, hind on antud aparaadil selgelt üle pingutatud.

Noja muidugi veel teeninduse kohta liiguvad jutud, et Apmoto kole koht on. Mina käin seal isegi siis kui eriti asja pole, tüübid on üpris ehedad. Peab lihtsalt aru saama, et neil on aprilia-fiiling pidevalt peal :wink:
Aprillis Pegasuses!!!

kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Tere!
Tean seda ratast ja julgen kinnitada, et sellises seisukorras ratta eest sünnib hinda küsida küll.

Teema algataja
mx2

Lugemata postitus Postitas mx2 »

Aga,kas 25kW piiranguga tsiklilubadega saaks selle masinaga sõita?

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

kui lubade järgi tohid sõita max 25 kw võimsusega rattaga, siis ei tohi.
Kui sul on täis A kat,siis anna kuuma.

Teema algataja
mx2

Lugemata postitus Postitas mx2 »

Kas ühesilindrised mootorid on paremad,kui mitmesilindrised? Mis on nende head ja vead?
Kasutaja avatar

streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

1 silindriline masin on ebaühtlasema käiguga kui 2 silindriline.Aga 1 silindrilist on lihtsam remontida kuna seal pole nii palju kuluosi vaja :P
Ise eelistaksin kindlasti 2 silindrilist.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...

t7pi
Postitusi: 202
Liitunud: 19 Aug 2004, 10:29
Tsikkel: hinges europann
Asukoht: tarbatu

Lugemata postitus Postitas t7pi »

1-sil mootor võtab ehk ka sutsu rohkem benssu. meie pere pegaso näiteks võttis nii palju, et ma kunagi ei riskinud sõita tallinnast tartusse ilma vahepeal tankimata. ma usun, et tegelikult oleks ta nibin-nabin sõitnud välja küll, kuid mul polnud kunagi aega katsetada...
aga muidu meenutan seda tsiklit ikka hea sõnaga :) mugav ja hea oli sõita, ka ca 185 kg koormaga kiirendas ja mootor ei puterdanud.
ära varastati :(

Teema algataja
mx2

Lugemata postitus Postitas mx2 »

Siis on jama jah,kui ära varastati.Kurat,saaks vaid 25 kw piiranguga sõita:D
Kasutaja avatar

Erz
Postitusi: 87
Liitunud: 02 Dets 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn / XRV750

Lugemata postitus Postitas Erz »

Sa võiksid selle müüa käest ikke küsida, kas tema arust annavad summutid nii palju juurde, aga Pegasol peaks mudu ikke 32-34 KW olema. Võibolla tal passis ikkagi 25kW ning saad vabalt sõita. Endal oli samuti 25KW Pegaso ning see lihtsalt ei lasknud üle poole gaasi keerata.
Erti aka Erz
Honda AT RD07

Teema algataja
mx2

Lugemata postitus Postitas mx2 »

Siis vaja piirang peale panna 25 kW peale.Mis erinevused juhitavuses võrreldes Honda slr 650-ga on?Pegaso vennad rääkige paar tarka sõna.
Kasutaja avatar

Kuzmitz
Postitusi: 763
Liitunud: 30 Mai 2005, 10:00
Tsikkel: Täitsa olemas.
Asukoht: Tarvanpää

Lugemata postitus Postitas Kuzmitz »

1-sil mootor võtab ehk ka sutsu rohkem benssu.
Mis jutt see nüüd on?!? Äkki on mulle sellised rattad juhtunud, kuid vaidleks avalikult vastu! Ühepotine Kawa KLR (650 ccm) võttis oluliselt vähem bensu kui sama suure kubatuuriga kahepotine Honda Transalp või samuti kahene, kuid väiksema mootoriga Kawa KLE...

PS. Vabandan Pegaso teemast väljamineku eest.
Pilt
Raibe, Rakvere Raibe.

Teema algataja
mx2

Lugemata postitus Postitas mx2 »

Mis mootorid pegasotel on?Ise arvan,et rotax.

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

jami kirjutas:
Esiti hakkab silma liiga kallis hind. Ca 2000€ peaks ikka oluliselt uuema aparaadi kätte saama. Mudelivahetus oli neil vist 1997. Muidugi kui sulle vanem rohkem meeldib, ei hakka õpetama.
"Das Ding an sich" on linnapeal liiklemiseks ideaalne. Hea pöörderaadius ja võtab juba madalatelt pööretelt. Kasvõi noka püsti kui soovid. Võsas sõitmiseks peab muidugi eelnev krossikogemus olema, mis mul puudub, seega tean, et ega ratas ise püsti ei püsi.
Mootor on legendaarne Rotax, mida ei pelga kasutada ka tippkvaliteedi etalon BMW. Muus osas pole samuti etteheiteid. Peale oma pauku sain kuu ajaga ebayst kõik vajaoleva kraami odava rahaga kätte. Lihtsalt sellepärast mainin, et juppe liigub.
Kui plaanid mägedesse matkama minna, siis ei julge ühesilindrilist soovitada, dünaamikat jääb väheseks. Jube käigulappamine pidevalt on tüütu.
Kiiruseks saan enda omalt 162 kätte, ega rohkem ei tahakski sellise ebaaerodünaamilise ratta otsas saavutada.
Aga jah, nagu öeldud, hind on antud aparaadil selgelt üle pingutatud.

Noja muidugi veel teeninduse kohta liiguvad jutud, et Apmoto kole koht on. Mina käin seal isegi siis kui eriti asja pole, tüübid on üpris ehedad. Peab lihtsalt aru saama, et neil on aprilia-fiiling pidevalt peal :wink:
Voot nii ...
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650

Teema algataja
mx2

Lugemata postitus Postitas mx2 »

Siit moraal:loe teemat!

SiD
Postitusi: 342
Liitunud: 01 Sept 2004, 20:09
Asukoht: põlva/jalamees :/
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas SiD »

mx2 kirjutas:
Siit moraal:loe teemat!
Hea et sa sellest ise aru said, lõpuks :wack:
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Kasutaja avatar

minenohh
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Juul 2005, 20:06
Asukoht: Lõuna

Lugemata postitus Postitas minenohh »

Küsiks juurde. Miks tasuks raha juurde punnida, et saada Pegaso Cube ehk see uuem? Kas vana on ka Rotax mootoriga?

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”