Aprilia pegaso
Moderaator: Moded
-
mx2
Teema algataja
Aprilia pegaso
Tere,kas oskaksite anda infot aprilia pegaso kohta.Mis on head ja vead ning kas 25kW piiranguga tsiklilubadega saaks selle masinaga sõita?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Esiti hakkab silma liiga kallis hind. Ca 2000€ peaks ikka oluliselt uuema aparaadi kätte saama. Mudelivahetus oli neil vist 1997. Muidugi kui sulle vanem rohkem meeldib, ei hakka õpetama.
"Das Ding an sich" on linnapeal liiklemiseks ideaalne. Hea pöörderaadius ja võtab juba madalatelt pööretelt. Kasvõi noka püsti kui soovid. Võsas sõitmiseks peab muidugi eelnev krossikogemus olema, mis mul puudub, seega tean, et ega ratas ise püsti ei püsi.
Mootor on legendaarne Rotax, mida ei pelga kasutada ka tippkvaliteedi etalon BMW. Muus osas pole samuti etteheiteid. Peale oma pauku sain kuu ajaga ebayst kõik vajaoleva kraami odava rahaga kätte. Lihtsalt sellepärast mainin, et juppe liigub.
Kui plaanid mägedesse matkama minna, siis ei julge ühesilindrilist soovitada, dünaamikat jääb väheseks. Jube käigulappamine pidevalt on tüütu.
Kiiruseks saan enda omalt 162 kätte, ega rohkem ei tahakski sellise ebaaerodünaamilise ratta otsas saavutada.
Aga jah, nagu öeldud, hind on antud aparaadil selgelt üle pingutatud.
Noja muidugi veel teeninduse kohta liiguvad jutud, et Apmoto kole koht on. Mina käin seal isegi siis kui eriti asja pole, tüübid on üpris ehedad. Peab lihtsalt aru saama, et neil on aprilia-fiiling pidevalt peal
"Das Ding an sich" on linnapeal liiklemiseks ideaalne. Hea pöörderaadius ja võtab juba madalatelt pööretelt. Kasvõi noka püsti kui soovid. Võsas sõitmiseks peab muidugi eelnev krossikogemus olema, mis mul puudub, seega tean, et ega ratas ise püsti ei püsi.
Mootor on legendaarne Rotax, mida ei pelga kasutada ka tippkvaliteedi etalon BMW. Muus osas pole samuti etteheiteid. Peale oma pauku sain kuu ajaga ebayst kõik vajaoleva kraami odava rahaga kätte. Lihtsalt sellepärast mainin, et juppe liigub.
Kui plaanid mägedesse matkama minna, siis ei julge ühesilindrilist soovitada, dünaamikat jääb väheseks. Jube käigulappamine pidevalt on tüütu.
Kiiruseks saan enda omalt 162 kätte, ega rohkem ei tahakski sellise ebaaerodünaamilise ratta otsas saavutada.
Aga jah, nagu öeldud, hind on antud aparaadil selgelt üle pingutatud.
Noja muidugi veel teeninduse kohta liiguvad jutud, et Apmoto kole koht on. Mina käin seal isegi siis kui eriti asja pole, tüübid on üpris ehedad. Peab lihtsalt aru saama, et neil on aprilia-fiiling pidevalt peal
Aprillis Pegasuses!!!
-
kõrtsmikumolu
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
-
mx2
Teema algataja
-
streetr6cer
- Postitusi: 329
- Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
- Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
- Asukoht: Tartu
1 silindriline masin on ebaühtlasema käiguga kui 2 silindriline.Aga 1 silindrilist on lihtsam remontida kuna seal pole nii palju kuluosi vaja
Ise eelistaksin kindlasti 2 silindrilist.
Ise eelistaksin kindlasti 2 silindrilist.
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
1-sil mootor võtab ehk ka sutsu rohkem benssu. meie pere pegaso näiteks võttis nii palju, et ma kunagi ei riskinud sõita tallinnast tartusse ilma vahepeal tankimata. ma usun, et tegelikult oleks ta nibin-nabin sõitnud välja küll, kuid mul polnud kunagi aega katsetada...
aga muidu meenutan seda tsiklit ikka hea sõnaga
mugav ja hea oli sõita, ka ca 185 kg koormaga kiirendas ja mootor ei puterdanud.
ära varastati
aga muidu meenutan seda tsiklit ikka hea sõnaga
ära varastati
Sa võiksid selle müüa käest ikke küsida, kas tema arust annavad summutid nii palju juurde, aga Pegasol peaks mudu ikke 32-34 KW olema. Võibolla tal passis ikkagi 25kW ning saad vabalt sõita. Endal oli samuti 25KW Pegaso ning see lihtsalt ei lasknud üle poole gaasi keerata.
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Honda AT RD07
-
mx2
Teema algataja
Mis jutt see nüüd on?!? Äkki on mulle sellised rattad juhtunud, kuid vaidleks avalikult vastu! Ühepotine Kawa KLR (650 ccm) võttis oluliselt vähem bensu kui sama suure kubatuuriga kahepotine Honda Transalp või samuti kahene, kuid väiksema mootoriga Kawa KLE...1-sil mootor võtab ehk ka sutsu rohkem benssu.
PS. Vabandan Pegaso teemast väljamineku eest.
Voot nii ...jami kirjutas:Esiti hakkab silma liiga kallis hind. Ca 2000€ peaks ikka oluliselt uuema aparaadi kätte saama. Mudelivahetus oli neil vist 1997. Muidugi kui sulle vanem rohkem meeldib, ei hakka õpetama.
"Das Ding an sich" on linnapeal liiklemiseks ideaalne. Hea pöörderaadius ja võtab juba madalatelt pööretelt. Kasvõi noka püsti kui soovid. Võsas sõitmiseks peab muidugi eelnev krossikogemus olema, mis mul puudub, seega tean, et ega ratas ise püsti ei püsi.
Mootor on legendaarne Rotax, mida ei pelga kasutada ka tippkvaliteedi etalon BMW. Muus osas pole samuti etteheiteid. Peale oma pauku sain kuu ajaga ebayst kõik vajaoleva kraami odava rahaga kätte. Lihtsalt sellepärast mainin, et juppe liigub.
Kui plaanid mägedesse matkama minna, siis ei julge ühesilindrilist soovitada, dünaamikat jääb väheseks. Jube käigulappamine pidevalt on tüütu.
Kiiruseks saan enda omalt 162 kätte, ega rohkem ei tahakski sellise ebaaerodünaamilise ratta otsas saavutada.
Aga jah, nagu öeldud, hind on antud aparaadil selgelt üle pingutatud.
Noja muidugi veel teeninduse kohta liiguvad jutud, et Apmoto kole koht on. Mina käin seal isegi siis kui eriti asja pole, tüübid on üpris ehedad. Peab lihtsalt aru saama, et neil on aprilia-fiiling pidevalt peal
Derbi Senda Sm X-Treme '05
Vene raudvara K-650
Vene raudvara K-650
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.
