Krossienduuro soetamine

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

saqu kirjutas:
See kartus on küll asjatu, kui tehnika on korralikult häälestatud, ei ole tavaliselt isegi kuumalt väljasuretatud mootoriga rohkem kui ühte korralikult sooritatud vändalaksu vaja, vähemalt minu rattal mitte.
Lõpuks pole ju suuremal osal krossiratastest e-starterit ja saavad väga hästi hakkama. :wink: Plussiks võiks lugeda: kergem kaal (pole akut, starterit, lihtsam genekas (magneeto)). Samas variant nagu DRZ, kus on e-start ja pole vänta, on starteri rikke korral liivasel rajal päris nutune teema :cry:
Palju on WR400 kaal? 450EXC on 113,5kg ja seda nii vänt-elektristarteri ja akuga race ready ilma kütuseta. Kusjuures minuteada läheb EXC ka ilma akuta käima.

LC4 on ülilihtne käima lüüa vändast. Samas eelneb sellele kukkumise korral masina püsti ajamine, liivas käigu välja saamine (ei ole just lihtne tegevus) ning käima löömine. Kokku kaotad vähemalt minuti. El. starteri puhul sidur sisse ja nuppu ;)

Kui sa seda DRZ viimast jama mõtled, mida me lükata saime, siis ei olnud viga ei akus ega starteris vaid hoopis sidurilüliti juhtmetes, mille me ka kohapeal korda saime ;)

Krossirajal on vänt õigustatud - palju sa seal ikka liiva nuusutad - profid ju koos. Aga algajal metsa vahel on neid puhkehetki päris mitmeid ;) Samas... ega ta enamasti kellaga võidu ka ei sõida.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”