izh sport
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
izh sport
probleem selles et hakkab paukuma umbes poolest gaasist ja paugu kuni välja sureb! Süüde peaks õige olema sest ühest hoobist läheb käima! mis teha?
-
- Postitusi: 73
- Liitunud: 08 Sept 2006, 13:07
- Tsikkel: KTM 300EXC, Kawasaki kxf700
- Asukoht: Saverna
Re: izh sport
kui sul on kontaktsüüde siis võivad kontaktid näkku panna.konar kirjutas:probleem selles et hakkab paukuma umbes poolest gaasist ja paugu kuni välja sureb! Süüde peaks õige olema sest ühest hoobist läheb käima! mis teha?
Puurija Tšäkkkkk!!!!
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 22 Mai 2005, 14:03
- Tsikkel: Jawa Style
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Tsekka, kas kontakti vahe õige, kas kontaktid vahepeal ikka kokku saavad minna(liiga suur vahe),kas kontaktid on puhtad(seismisega oksüdeeruvad), kas kõik juhtmete ühendused on tõesti korralikud ja puhtad. Pistik ühendused soovitav korraks lahti tõmmata, kontrollida puhtust ja kokku. Plärtsuma hakkab ka rikkis kondeka puhul. Nuhi esmalt madalpinge osa üle.
Jõudu!
Tsekka, kas kontakti vahe õige, kas kontaktid vahepeal ikka kokku saavad minna(liiga suur vahe),kas kontaktid on puhtad(seismisega oksüdeeruvad), kas kõik juhtmete ühendused on tõesti korralikud ja puhtad. Pistik ühendused soovitav korraks lahti tõmmata, kontrollida puhtust ja kokku. Plärtsuma hakkab ka rikkis kondeka puhul. Nuhi esmalt madalpinge osa üle.
Jõudu!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
oled sa karpaga midagi teinud lisaks koonusfiltri installile?koonusfilter on
Värk selles, et koonusfilter laseb rohkem õhku läbi. Et mootori võimsus suureneks, ei ole vaja mitte ainult rohkem õhku vaid ka rohkem benssu sinna õhu sisse ehk siis karpa peaks hõredama filtri kasutamisel rohkem bensu välja ajama. Selle saavutamiseks pead regullima/vahetama a)segukruvi b)nõela asendit c)segudüüsi. Igaüks neist regullib teatud pööretevahemikku.
Kui mootor paugub, siis selle üheks põhjuseks on kas liiga rikas või liiga lahja segu, mis mõlemad põlevad aeglaselt ja seega põlemine jätkub väljalaskes. Segu koostise saad umbmääraselt määrata süüteküünla abil: kui küünal on must, siis segu rikas, kui küünal valkjas, siis segu lahja, õige segu puhul on küünal kohvipruun (uuematel tsiklitel ka heledam pruun, "kohv piimaga").
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.