FZR600
Moderaator: Moded
Ma seda kyll ei järeldaks, on kyllalt nähtud tagarattal sõitjaid kyll kes rajal sõita ei oska ja vastupidi .. Kyll võib siit järeldada, et tagarattal sõiduoskus jätab soovida.Suzumen kirjutas:Selleks EI pea vedrustust seadma vaid hammakaid vahetama. Kristjan Faifer sõidab 600 Apriljaga. Ainult hammakad on tal taga 60-ne ja ees 13. Kui aga sa ei oska siduriga tagarattasse minna, siis järelikult jätab sinu sõiduoskus soovida.loodusevingerpuss kirjutas:äkki oskab siis keegi pädevam öelda kuidas peaks vedrustust seada, et nina kergemini lendu läheks.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ei ole mingi kunst siduri-gaasiga nokka püsti saada aga sidurist on kahju.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
- Tsikkel: 1190
- Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 5 korda
Ok, rehvide laius laiuseks, aga kas need 150 jne rehvid on teil orig velgedele tõmmatud.
90' FZR näiteks 3.5" lai velg, sinna vist ei kannatagi üle 150 peale tõmmata???
Originaal mõõte suudan ise ka leida, huvitab just, mis reaalselt all ja kui laiade velgede peal.
90' FZR näiteks 3.5" lai velg, sinna vist ei kannatagi üle 150 peale tõmmata???
Originaal mõõte suudan ise ka leida, huvitab just, mis reaalselt all ja kui laiade velgede peal.
FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S
-
Teema algataja
-
Teema algataja
tänks mees. hammakate peale poleks küll tulnudSuzumen kirjutas:Selleks EI pea vedrustust seadma vaid hammakaid vahetama. Kristjan Faifer sõidab 600 Apriljaga. Ainult hammakad on tal taga 60-ne ja ees 13. Kui aga sa ei oska siduriga tagarattasse minna, siis järelikult jätab sinu sõiduoskus soovida. Ja et seda trennida EI ole vaja 100+ kiirusel harjutada tagarattas sõitu. See lihtsalt võib kujuneda nii sinule kui baigile vääga valusaks. Vaheta hammakad ja hakka harjutama väiksematel kiirustel. Ja nagu vanasõnagi: iga harjutamine teeb lõpuks meistriks. Jõudu sulleloodusevingerpuss kirjutas:äkki oskab siis keegi pädevam öelda kuidas peaks vedrustust seada, et nina kergemini lendu läheks.
http://public.fotki.com/martin/stuntrid ... 04516.html
Vasakult esimene Faifer (maailma meister, euroopa meister), tema taga Venemaa stunt Riding klubi esimees Aleksei, siis Piiteri klubi risk Sergei ja mina.
95a. FZR-l saab tagaamorti ( mitte vedrut)regullida, amordi allotsas on mutter(võimalik käega keerata) sai seda kruvidut ja kui tagaotsa jäigaks keerasin siis kiirendada oli päris jama kuna maru kergelt tahtis nina üles kerida aga ka teelpüsivus andis soovida ( kolkis täiega) Aga kui amort keerata normaali peale siis teelpüsivus ideaalne aga jah nina kohe raskem!Suzumen kirjutas:Selleks EI pea vedrustust seadma vaid hammakaid vahetama. Kristjan Faifer sõidab 600 Apriljaga. Ainult hammakad on tal taga 60-ne ja ees 13. Kui aga sa ei oska siduriga tagarattasse minna, siis järelikult jätab sinu sõiduoskus soovida. Ja et seda trennida EI ole vaja 100+ kiirusel harjutada tagarattas sõitu. See lihtsalt võib kujuneda nii sinule kui baigile vääga valusaks. Vaheta hammakad ja hakka harjutama väiksematel kiirustel. Ja nagu vanasõnagi: iga harjutamine teeb lõpuks meistriks. Jõudu sulleloodusevingerpuss kirjutas:äkki oskab siis keegi pädevam öelda kuidas peaks vedrustust seada, et nina kergemini lendu läheks.
http://public.fotki.com/martin/stuntrid ... 04516.html
Vasakult esimene Faifer (maailma meister, euroopa meister), tema taga Venemaa stunt Riding klubi esimees Aleksei, siis Piiteri klubi risk Sergei ja mina.
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
- Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Tekkis küsimus ,et kuidas teil need fzri d muidu vastu peavad, just mootorilt , isegi vaatan siin 91 ja edasi aasta masinaid, kuid kui ikka aastas oma 6000 km sõidad, siis kas mootor vajab palju hooldust ?
Pole küll mingi matkabike , kuid ega teine vist väga sportbike kah ole, kuna selles veel FZR R kah olemas.
Terv.
Andre
Pole küll mingi matkabike , kuid ega teine vist väga sportbike kah ole, kuna selles veel FZR R kah olemas.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Terv.
Andre
varustus selga !
Mootor nagu 600-l ikka aga minu 95a-l on kolvijahuttus õliga altpoolt,seega mootor ikka suht sportlik!!Rocvamux kirjutas:Tekkis küsimus ,et kuidas teil need fzri d muidu vastu peavad, just mootorilt , isegi vaatan siin 91 ja edasi aasta masinaid, kuid kui ikka aastas oma 6000 km sõidad, siis kas mootor vajab palju hooldust ?
Pole küll mingi matkabike , kuid ega teine vist väga sportbike kah ole, kuna selles veel FZR R kah olemas.![]()
Terv.
Andre
Kambas sõitesisegi püsib isegi üle 1000cc-l kannul,kes ei kipu kiirust alla 200km/h laskma!
vau, mis loom see kolvijahutus õliga altpoolt on, mis selle mootori sportlikuks teeb? Ehk selgitad täpsemalt, mida silmas pead?mina kirjutas:Mootor nagu 600-l ikka aga minu 95a-l on kolvijahuttus õliga altpoolt,seega mootor ikka suht sportlik!!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
- Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
ei no eks ta ole suh sportlik jah, seda on ju näha juba piduritest ja sõiduomadustest ,kuid kas see mootor peab vastu kah normaalselt ja Fzr R´i omaniud võiks kah sõna sekka öelda, et kuidas neil on see vastupidavus.
Sest noh noorel inimesel päris raske mingit väga sportliku ratast üleval hoida ning kui ikka korralikult sõidad kah iga kuu ,et kas on see ratas selleks vale , kõik matkabiked jäävad hinnaga natuke kalliks, ninig GsxF on natuke liiga nadi. Samas Fzr il on mootorit ja välimust küllaga, lihtsalt vastupidavus on küsimuseks endiselt.
Sest noh noorel inimesel päris raske mingit väga sportliku ratast üleval hoida ning kui ikka korralikult sõidad kah iga kuu ,et kas on see ratas selleks vale , kõik matkabiked jäävad hinnaga natuke kalliks, ninig GsxF on natuke liiga nadi. Samas Fzr il on mootorit ja välimust küllaga, lihtsalt vastupidavus on küsimuseks endiselt.
varustus selga !
Rocva, mida sa selle vastupidavuse ja 6000kmga silmas pead? Mille jaoks sa ratast vajad, mis sul plaanis on?
kui vaatad 15a vanu rattaid, siis selle 6k läbisõiduga aastas(väheusutav!), peaks nende rataste reaalne läbisõit olema ca 90k+ vana ratas on vana ratas ja sellise omamisel on alati mingi risk et midagi võib rikki minna.
Btw, tänapäeva mõistes pole need pidurid enam mingi näitaja ja julgen kahelda ka sõiduomadustes.
kui vaatad 15a vanu rattaid, siis selle 6k läbisõiduga aastas(väheusutav!), peaks nende rataste reaalne läbisõit olema ca 90k+ vana ratas on vana ratas ja sellise omamisel on alati mingi risk et midagi võib rikki minna.
Btw, tänapäeva mõistes pole need pidurid enam mingi näitaja ja julgen kahelda ka sõiduomadustes.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Bullshit indeedKommionu kirjutas:Pullikakk.... Minu läbisõit oleks tänavarattal ~6000km 10 aastaga...CB500 kirjutas:siis selle 6k läbisõiduga aastas(väheusutav!)
Tavakasutaja sõidab keskmiselt ~2000km aastas... vat sedasi....
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
CB500 kirjutas:Bullshit indeedKommionu kirjutas:Pullikakk.... Minu läbisõit oleks tänavarattal ~6000km 10 aastaga...CB500 kirjutas:siis selle 6k läbisõiduga aastas(väheusutav!)
Tavakasutaja sõidab keskmiselt ~2000km aastas... vat sedasi....Läheb teemaväliseks, 2000km sõidab vist küll ainult see kel ratas Moskva ees käimiseks ja kordagi linna piirest ei lahku.
või siis rinka tsikkel, mis alati käruga kohale veetakse. Sel juhul tegelt on 2000km juba päris palju.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
- Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
ei ma mõtlen , kui mina läbin keskmiselt aastas 6000 km , tavasõiduks , ei ole küll mingi pikamaa matkaja , kuid sõidan palju ja järgmine hooaeg kavatsen rohkemgi sõita, et tavasõiduks ja selliseks igapäevaseks kasutuseks, põhiliselt maanteel ja linnas , ning kindlasti jääb ka kruusateid ette.
varustus selga !
Rocvamux kirjutas:ei no eks ta ole suh sportlik jah, seda on ju näha juba piduritest ja sõiduomadustest ,kuid kas see mootor peab vastu kah normaalselt ja Fzr R´i omaniud võiks kah sõna sekka öelda, et kuidas neil on see vastupidavus.
Sest noh noorel inimesel päris raske mingit väga sportliku ratast üleval hoida ning kui ikka korralikult sõidad kah iga kuu ,et kas on see ratas selleks vale , kõik matkabiked jäävad hinnaga natuke kalliks, ninig GsxF on natuke liiga nadi. Samas Fzr il on mootorit ja välimust küllaga, lihtsalt vastupidavus on küsimuseks endiselt.
Minu oma on 10000km vastupidanud,vahetanud ainult kuluosi.
Selle mootori teeb see sportlikuks ,oht,et kolvid sisse ära sulavad on väiksem kuna turbo mootoritele pannakse kolvijahutust,et siis kolvid ära ei sulaks! Nii,et mootor peaks kanatama pikemat valu!CB500 kirjutas:vau, mis loom see kolvijahutus õliga altpoolt on, mis selle mootori sportlikuks teeb? Ehk selgitad täpsemalt, mida silmas pead?mina kirjutas:Mootor nagu 600-l ikka aga minu 95a-l on kolvijahuttus õliga altpoolt,seega mootor ikka suht sportlik!!
Kui ei meeldi mis ma kirjutan siin ära loe!!Suzumen kirjutas:Ja järjest hullemaks lähebmina kirjutas:Lihtsalt võrdlesin FZR-i mootorit mõne turbotatud mootoriga. Ja kui 600cc-le turbot panna siis FZR-i mootor peaaegu ideaalne ainuke probleem on karpad, mida peaaegu võimatu ülelaadida!CB500 kirjutas:FZR 600 on turboga?see on mulle küll uudis..
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Slap (slap)](./images/smilies/slap.gif)
Ja mismoodi sinuarust nn. tavamootoritel kolvigrupi õlitus teostatud on?mina kirjutas:Selle mootori teeb see sportlikuks ,oht,et kolvid sisse ära sulavad on väiksem kuna turbo mootoritele pannakse kolvijahutust,et siis kolvid ära ei sulaks! Nii,et mootor peaks kanatama pikemat valu!CB500 kirjutas:vau, mis loom see kolvijahutus õliga altpoolt on, mis selle mootori sportlikuks teeb? Ehk selgitad täpsemalt, mida silmas pead?mina kirjutas:Mootor nagu 600-l ikka aga minu 95a-l on kolvijahuttus õliga altpoolt,seega mootor ikka suht sportlik!!
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Wow... Ei no ei taha solvata kuid...kas sa oled loll või mängid lolli?mina kirjutas:Kui ei meeldi mis ma kirjutan siin ära loe!!Suzumen kirjutas:Ja järjest hullemaks lähebmina kirjutas:Lihtsalt võrdlesin FZR-i mootorit mõne turbotatud mootoriga. Ja kui 600cc-le turbot panna siis FZR-i mootor peaaegu ideaalne ainuke probleem on karpad, mida peaaegu võimatu ülelaadida!CB500 kirjutas:FZR 600 on turboga?see on mulle küll uudis..
aga olemas endal mul nii 600cc-ne turbokas kui ka 600FZR
Miks on karpaga mootorit raskem või võimatu ülelaadida?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ja nüüd tuleb välja et sul on 600FZR ja turbotsikkel?
Aprilia RST 1000 Futura
Kõigepealt uuri kuidas turbotamine käib ja siis uuri mis karbad on FZR-l peal ja siis proovi järgi kas neid konkreetseid karpasi saab ülelaadida siis tule seletama mida on kerge või raske ülelaadida!!nm5 kirjutas:Wow... Ei no ei taha solvata kuid...kas sa oled loll või mängid lolli?mina kirjutas:Kui ei meeldi mis ma kirjutan siin ära loe!!Suzumen kirjutas:Ja järjest hullemaks lähebmina kirjutas:Lihtsalt võrdlesin FZR-i mootorit mõne turbotatud mootoriga. Ja kui 600cc-le turbot panna siis FZR-i mootor peaaegu ideaalne ainuke probleem on karpad, mida peaaegu võimatu ülelaadida!aga olemas endal mul nii 600cc-ne turbokas kui ka 600FZR
Miks on karpaga mootorit raskem või võimatu ülelaadida?![]()
Ja nüüd tuleb välja et sul on 600FZR ja turbotsikkel?
Ma arvan,et seda turbotamise teemat ( kui huvi ) võib jätkata http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ight=turbo või http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... light=bike
See teema ometi FZR-le pühendatud.
Kommionu kirjutas:Pullikakk.... Minu läbisõit oleks tänavarattal ~6000km 10 aastaga...CB500 kirjutas:siis selle 6k läbisõiduga aastas(väheusutav!)
Tavakasutaja sõidab keskmiselt ~2000km aastas... vat sedasi....
defineeri palun kes on "Tavakasutaja" ja kes seda ei ole? -lihtsalt tekkis huvi
DON`T PANIC.....
-
Teema algataja
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.