FZR600

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

Suzumen kirjutas:
loodusevingerpuss kirjutas:
äkki oskab siis keegi pädevam öelda kuidas peaks vedrustust seada, et nina kergemini lendu läheks.
Selleks EI pea vedrustust seadma vaid hammakaid vahetama. Kristjan Faifer sõidab 600 Apriljaga. Ainult hammakad on tal taga 60-ne ja ees 13. Kui aga sa ei oska siduriga tagarattasse minna, siis järelikult jätab sinu sõiduoskus soovida.
Ma seda kyll ei järeldaks, on kyllalt nähtud tagarattal sõitjaid kyll kes rajal sõita ei oska ja vastupidi .. Kyll võib siit järeldada, et tagarattal sõiduoskus jätab soovida. :)
Ei ole mingi kunst siduri-gaasiga nokka püsti saada aga sidurist on kahju.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

Teema algataja
Rauntz

Lugemata postitus Postitas Rauntz »

OT väheke aga...

92 a fzr-i originaalrehvimõõdud:

Ees - 110/80-17
Taga - 150/70-18
Kasutaja avatar

qwerin
Postitusi: 180
Liitunud: 09 Juun 2005, 12:34
Tsikkel: 1190
Asukoht: Tallinn/Rapla/Vigala
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas qwerin »

Ok, rehvide laius laiuseks, aga kas need 150 jne rehvid on teil orig velgedele tõmmatud.
90' FZR näiteks 3.5" lai velg, sinna vist ei kannatagi üle 150 peale tõmmata???
Originaal mõõte suudan ise ka leida, huvitab just, mis reaalselt all ja kui laiade velgede peal.

FZR 600-> FZS 1000 Fazer-> TT 600R-> ZX600F-> DL1000-> 1190S


Teema algataja
Rauntz

Lugemata postitus Postitas Rauntz »

No sedasama mõõtu rehvid ongi all :)

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

Suzumen kirjutas:
stonefree kirjutas:
Kyll võib siit järeldada, et tagarattal sõiduoskus jätab soovida. :)
Kellel või millel jätab soovida. :shock: Ehk täpsustaksid :roll:
neil kes siduriga nokka ei oska tõsta ..
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)

Teema algataja
loodusevingerpuss

Lugemata postitus Postitas loodusevingerpuss »

ma ei usu et tagarattasse saamine kellegile raskusi peaks valmistama, kas siis siduriga või ilma. põhilaks on ikka kuidas seal asendis püsida

Teema algataja
loodusevingerpuss

Lugemata postitus Postitas loodusevingerpuss »

Suzumen kirjutas:
loodusevingerpuss kirjutas:
äkki oskab siis keegi pädevam öelda kuidas peaks vedrustust seada, et nina kergemini lendu läheks.
Selleks EI pea vedrustust seadma vaid hammakaid vahetama. Kristjan Faifer sõidab 600 Apriljaga. Ainult hammakad on tal taga 60-ne ja ees 13. Kui aga sa ei oska siduriga tagarattasse minna, siis järelikult jätab sinu sõiduoskus soovida. Ja et seda trennida EI ole vaja 100+ kiirusel harjutada tagarattas sõitu. See lihtsalt võib kujuneda nii sinule kui baigile vääga valusaks. Vaheta hammakad ja hakka harjutama väiksematel kiirustel. Ja nagu vanasõnagi: iga harjutamine teeb lõpuks meistriks. Jõudu sulle :D
http://public.fotki.com/martin/stuntrid ... 04516.html
Vasakult esimene Faifer (maailma meister, euroopa meister), tema taga Venemaa stunt Riding klubi esimees Aleksei, siis Piiteri klubi risk Sergei ja mina.
tänks mees. hammakate peale poleks küll tulnud
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Suzumen kirjutas:
loodusevingerpuss kirjutas:
äkki oskab siis keegi pädevam öelda kuidas peaks vedrustust seada, et nina kergemini lendu läheks.
Selleks EI pea vedrustust seadma vaid hammakaid vahetama. Kristjan Faifer sõidab 600 Apriljaga. Ainult hammakad on tal taga 60-ne ja ees 13. Kui aga sa ei oska siduriga tagarattasse minna, siis järelikult jätab sinu sõiduoskus soovida. Ja et seda trennida EI ole vaja 100+ kiirusel harjutada tagarattas sõitu. See lihtsalt võib kujuneda nii sinule kui baigile vääga valusaks. Vaheta hammakad ja hakka harjutama väiksematel kiirustel. Ja nagu vanasõnagi: iga harjutamine teeb lõpuks meistriks. Jõudu sulle :D
http://public.fotki.com/martin/stuntrid ... 04516.html
Vasakult esimene Faifer (maailma meister, euroopa meister), tema taga Venemaa stunt Riding klubi esimees Aleksei, siis Piiteri klubi risk Sergei ja mina.
95a. FZR-l saab tagaamorti ( mitte vedrut)regullida, amordi allotsas on mutter(võimalik käega keerata) sai seda kruvidut ja kui tagaotsa jäigaks keerasin siis kiirendada oli päris jama kuna maru kergelt tahtis nina üles kerida aga ka teelpüsivus andis soovida ( kolkis täiega) Aga kui amort keerata normaali peale siis teelpüsivus ideaalne aga jah nina kohe raskem!
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Tekkis küsimus,et mis mõõduga on fzr-l karpa peadüüs kuna mul see vist vahetatud?

Teema algataja
joosep666

Lugemata postitus Postitas joosep666 »

Mina siis ka nüüd fzri 1992 õnnelik omanik :)
Kasutaja avatar

Rocvamux
Postitusi: 104
Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Rocvamux »

Tekkis küsimus ,et kuidas teil need fzri d muidu vastu peavad, just mootorilt , isegi vaatan siin 91 ja edasi aasta masinaid, kuid kui ikka aastas oma 6000 km sõidad, siis kas mootor vajab palju hooldust ?
Pole küll mingi matkabike , kuid ega teine vist väga sportbike kah ole, kuna selles veel FZR R kah olemas. :roll:

Terv.
Andre
varustus selga !
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Rocvamux kirjutas:
Tekkis küsimus ,et kuidas teil need fzri d muidu vastu peavad, just mootorilt , isegi vaatan siin 91 ja edasi aasta masinaid, kuid kui ikka aastas oma 6000 km sõidad, siis kas mootor vajab palju hooldust ?
Pole küll mingi matkabike , kuid ega teine vist väga sportbike kah ole, kuna selles veel FZR R kah olemas. :roll:

Terv.
Andre
Mootor nagu 600-l ikka aga minu 95a-l on kolvijahuttus õliga altpoolt,seega mootor ikka suht sportlik!!
Kambas sõitesisegi püsib isegi üle 1000cc-l kannul,kes ei kipu kiirust alla 200km/h laskma!
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

mina kirjutas:
Mootor nagu 600-l ikka aga minu 95a-l on kolvijahuttus õliga altpoolt,seega mootor ikka suht sportlik!!
vau, mis loom see kolvijahutus õliga altpoolt on, mis selle mootori sportlikuks teeb? Ehk selgitad täpsemalt, mida silmas pead? ;)
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Rocvamux
Postitusi: 104
Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Rocvamux »

ei no eks ta ole suh sportlik jah, seda on ju näha juba piduritest ja sõiduomadustest ,kuid kas see mootor peab vastu kah normaalselt ja Fzr R´i omaniud võiks kah sõna sekka öelda, et kuidas neil on see vastupidavus.
Sest noh noorel inimesel päris raske mingit väga sportliku ratast üleval hoida ning kui ikka korralikult sõidad kah iga kuu ,et kas on see ratas selleks vale , kõik matkabiked jäävad hinnaga natuke kalliks, ninig GsxF on natuke liiga nadi. Samas Fzr il on mootorit ja välimust küllaga, lihtsalt vastupidavus on küsimuseks endiselt.
varustus selga !
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Rocva, mida sa selle vastupidavuse ja 6000kmga silmas pead? Mille jaoks sa ratast vajad, mis sul plaanis on?
kui vaatad 15a vanu rattaid, siis selle 6k läbisõiduga aastas(väheusutav!), peaks nende rataste reaalne läbisõit olema ca 90k+ vana ratas on vana ratas ja sellise omamisel on alati mingi risk et midagi võib rikki minna.

Btw, tänapäeva mõistes pole need pidurid enam mingi näitaja ja julgen kahelda ka sõiduomadustes.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

CB500 kirjutas:
siis selle 6k läbisõiduga aastas(väheusutav!)
Pullikakk.... Minu läbisõit oleks tänavarattal ~6000km 10 aastaga...

Tavakasutaja sõidab keskmiselt ~2000km aastas... vat sedasi....
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Kommionu kirjutas:
CB500 kirjutas:
siis selle 6k läbisõiduga aastas(väheusutav!)
Pullikakk.... Minu läbisõit oleks tänavarattal ~6000km 10 aastaga...

Tavakasutaja sõidab keskmiselt ~2000km aastas... vat sedasi....
Bullshit indeed ;) Läheb teemaväliseks, 2000km sõidab vist küll ainult see kel ratas Moskva ees käimiseks ja kordagi linna piirest ei lahku.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

stonefree
Postitusi: 542
Liitunud: 22 Mai 2004, 14:08
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas stonefree »

CB500 kirjutas:
Kommionu kirjutas:
CB500 kirjutas:
siis selle 6k läbisõiduga aastas(väheusutav!)
Pullikakk.... Minu läbisõit oleks tänavarattal ~6000km 10 aastaga...

Tavakasutaja sõidab keskmiselt ~2000km aastas... vat sedasi....
Bullshit indeed ;) Läheb teemaväliseks, 2000km sõidab vist küll ainult see kel ratas Moskva ees käimiseks ja kordagi linna piirest ei lahku.

või siis rinka tsikkel, mis alati käruga kohale veetakse. Sel juhul tegelt on 2000km juba päris palju.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole :)
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Ok-ok, edasi teemakohaselt, FZR.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

Rocvamux
Postitusi: 104
Liitunud: 02 Jaan 2004, 04:19
Tsikkel: Jawa 638, Beta Zero
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Rocvamux »

ei ma mõtlen , kui mina läbin keskmiselt aastas 6000 km , tavasõiduks , ei ole küll mingi pikamaa matkaja , kuid sõidan palju ja järgmine hooaeg kavatsen rohkemgi sõita, et tavasõiduks ja selliseks igapäevaseks kasutuseks, põhiliselt maanteel ja linnas , ning kindlasti jääb ka kruusateid ette.
varustus selga !

erkip
Postitusi: 38
Liitunud: 02 Nov 2005, 11:24
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas erkip »

Rocvamux kirjutas:
ei no eks ta ole suh sportlik jah, seda on ju näha juba piduritest ja sõiduomadustest ,kuid kas see mootor peab vastu kah normaalselt ja Fzr R´i omaniud võiks kah sõna sekka öelda, et kuidas neil on see vastupidavus.
Sest noh noorel inimesel päris raske mingit väga sportliku ratast üleval hoida ning kui ikka korralikult sõidad kah iga kuu ,et kas on see ratas selleks vale , kõik matkabiked jäävad hinnaga natuke kalliks, ninig GsxF on natuke liiga nadi. Samas Fzr il on mootorit ja välimust küllaga, lihtsalt vastupidavus on küsimuseks endiselt.

Minu oma on 10000km vastupidanud,vahetanud ainult kuluosi.
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

CB500 kirjutas:
mina kirjutas:
Mootor nagu 600-l ikka aga minu 95a-l on kolvijahuttus õliga altpoolt,seega mootor ikka suht sportlik!!
vau, mis loom see kolvijahutus õliga altpoolt on, mis selle mootori sportlikuks teeb? Ehk selgitad täpsemalt, mida silmas pead? ;)
Selle mootori teeb see sportlikuks ,oht,et kolvid sisse ära sulavad on väiksem kuna turbo mootoritele pannakse kolvijahutust,et siis kolvid ära ei sulaks! Nii,et mootor peaks kanatama pikemat valu!
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

FZR 600 on turboga? :shock: see on mulle küll uudis..
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

CB500 kirjutas:
FZR 600 on turboga? :shock: see on mulle küll uudis..
Lihtsalt võrdlesin FZR-i mootorit mõne turbotatud mootoriga. Ja kui 600cc-le turbot panna siis FZR-i mootor peaaegu ideaalne ainuke probleem on karpad, mida peaaegu võimatu ülelaadida!
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

Suzumen kirjutas:
mina kirjutas:
CB500 kirjutas:
FZR 600 on turboga? :shock: see on mulle küll uudis..
Lihtsalt võrdlesin FZR-i mootorit mõne turbotatud mootoriga. Ja kui 600cc-le turbot panna siis FZR-i mootor peaaegu ideaalne ainuke probleem on karpad, mida peaaegu võimatu ülelaadida!
Ja järjest hullemaks läheb (lol)
Kui ei meeldi mis ma kirjutan siin ära loe!! :evil: aga olemas endal mul nii 600cc-ne turbokas kui ka 600FZR (slap)
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

mina kirjutas:
CB500 kirjutas:
mina kirjutas:
Mootor nagu 600-l ikka aga minu 95a-l on kolvijahuttus õliga altpoolt,seega mootor ikka suht sportlik!!
vau, mis loom see kolvijahutus õliga altpoolt on, mis selle mootori sportlikuks teeb? Ehk selgitad täpsemalt, mida silmas pead? ;)
Selle mootori teeb see sportlikuks ,oht,et kolvid sisse ära sulavad on väiksem kuna turbo mootoritele pannakse kolvijahutust,et siis kolvid ära ei sulaks! Nii,et mootor peaks kanatama pikemat valu!
Ja mismoodi sinuarust nn. tavamootoritel kolvigrupi õlitus teostatud on?
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

nm5
Postitusi: 468
Liitunud: 27 Sept 2004, 16:21
Asukoht: Räpina

Lugemata postitus Postitas nm5 »

mina kirjutas:
Suzumen kirjutas:
mina kirjutas:
CB500 kirjutas:
FZR 600 on turboga? :shock: see on mulle küll uudis..
Lihtsalt võrdlesin FZR-i mootorit mõne turbotatud mootoriga. Ja kui 600cc-le turbot panna siis FZR-i mootor peaaegu ideaalne ainuke probleem on karpad, mida peaaegu võimatu ülelaadida!
Ja järjest hullemaks läheb (lol)
Kui ei meeldi mis ma kirjutan siin ära loe!! :evil: aga olemas endal mul nii 600cc-ne turbokas kui ka 600FZR (slap)
Wow... Ei no ei taha solvata kuid...kas sa oled loll või mängid lolli?
Miks on karpaga mootorit raskem või võimatu ülelaadida? :lol:
Ja nüüd tuleb välja et sul on 600FZR ja turbotsikkel?
Aprilia RST 1000 Futura
Kasutaja avatar

mina
Postitusi: 150
Liitunud: 21 Mai 2004, 08:58
Tsikkel: fighter VTR

Lugemata postitus Postitas mina »

nm5 kirjutas:
mina kirjutas:
Suzumen kirjutas:
mina kirjutas:
Lihtsalt võrdlesin FZR-i mootorit mõne turbotatud mootoriga. Ja kui 600cc-le turbot panna siis FZR-i mootor peaaegu ideaalne ainuke probleem on karpad, mida peaaegu võimatu ülelaadida!
Ja järjest hullemaks läheb (lol)
Kui ei meeldi mis ma kirjutan siin ära loe!! :evil: aga olemas endal mul nii 600cc-ne turbokas kui ka 600FZR (slap)
Wow... Ei no ei taha solvata kuid...kas sa oled loll või mängid lolli?
Miks on karpaga mootorit raskem või võimatu ülelaadida? :lol:
Ja nüüd tuleb välja et sul on 600FZR ja turbotsikkel?
Kõigepealt uuri kuidas turbotamine käib ja siis uuri mis karbad on FZR-l peal ja siis proovi järgi kas neid konkreetseid karpasi saab ülelaadida siis tule seletama mida on kerge või raske ülelaadida!!
Ma arvan,et seda turbotamise teemat ( kui huvi ) võib jätkata http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ight=turbo või http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... light=bike
See teema ometi FZR-le pühendatud.
Kasutaja avatar

servis
Postitusi: 33
Liitunud: 16 Mai 2005, 22:30
Asukoht: tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas servis »

Kommionu kirjutas:
CB500 kirjutas:
siis selle 6k läbisõiduga aastas(väheusutav!)
Pullikakk.... Minu läbisõit oleks tänavarattal ~6000km 10 aastaga...

Tavakasutaja sõidab keskmiselt ~2000km aastas... vat sedasi....



defineeri palun kes on "Tavakasutaja" ja kes seda ei ole? -lihtsalt tekkis huvi
DON`T PANIC.....

Teema algataja
hardo1990

Lugemata postitus Postitas hardo1990 »

Olen 199cm ja 97kg. Arvatavasti üle 205cm ja 105kg ei lähe.

Kas FZR-R6(2008) mõõtmetelt mulle sobib? Olen 17 ja arvatavasti ma esindusse proovima minna ei saa.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”