Suzuki 1200 Bandit

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
bns

Suzuki 1200 Bandit

Lugemata postitus Postitas bns »

Kes oskab sellest rattast rääkida?
Plussid/miinused?
Saksast paar isendit välja vaadatud, kuid teeks enne pisut taustauuringut kuidas vastupidavusega seda tüüpi isenditel on. :?: :roll:


Kasutaja avatar

Tihver
Postitusi: 368
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Tiskre/Haapsalu
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Väga hea ratas on, aga kui mingit klaasi ette ei pane, siis maantee sõit tuule pärast paras piin.

Husqvarna 701 Enduro

Kõik lihtsad probleemid on juba lahendatud...


Teema algataja
Keedup

Lugemata postitus Postitas Keedup »

Mul on teist aastat Bandit 1200 (1998), kusjuures läbisõit on üle 65000 km. Toodud Saksamaalt ja ise olen sõitnud u. 4000 km. Mingit probleemi pole olnud, kuigi alguses põdesin, et esimene käik läheb jube kõva kolksuga sisse, aga no las läheb - Suzukidel pidigi käigutäpsus väiksem olema. Konarlikul teel esiosas, nagu enamasti kõigil tsiklitel, midagi plagiseb, aga lenksulaager see vist pole (seistes pidurit hoides esiotsaga koogutades mingit häält ei tee.) Ühesõnaga - minu sõidetud tuhandete kiltide jooksul pole ükski esialgu kardetud viga süvenenud, ainult tagarehv tuli vahetada, sest lolli peaga ei mõõtnud rõhku, mis oli liiga madal ja seetõttu kulus kumm ruttu.
Ratas on raske ja sööb seetõttu sportliku sõidu korral piduriklotse. Bensuluku linnas u. 6 l. Mootori vääne on imetlusväärne ja normaalse sõidu puhul kasutan umbes samu pöördeid, mis tavalisel sõiduautol. Kui aga vaja pöördesse ajada, läheb nagu baik. Sõiduasend on püstine, aga mul on nn. poolgondliga modifikatsioon ja kuni 110 km/h tuul väga ei tapa. Suuremal kiirusel istun tahapoole ja lasen pea madalamale. Sõbrad, kes sõidavad teiste suurekubatuuriliste ratastega on kiitnud Banditi lihtsat juhitavust.
Peeglid on ümmargused ja üsna värdjaliku reguleerimissüsteemiga, aga selle eest ei vibreeri ja pilt on alati selge. Netist olen lugenud, et sidur pidi olema suurte Banditite nõrgim lüli, aga seda vist ainult nende jaoks, kes rasket tsiklit pidevalt siduriga nokka tõstma meelitavad. Seda ratast kasutab ka kohalik politsei ning paljud asjatundjad on kinnitanud, et suure Banditi ostmine on sõltumata läbisõidust üsna kindlapeale minek. Negatiivse poole pealt ei oskagi midagi esile tuua, sest Bandit on mul alles teine tsikkel. Räägitakse, et see õhk-õli jahutusega masin ei tahtvat külma ilmaga hästi käia, aga vähemalt nullilähedasel temperatuuril tiksub küll, tahab vaid rohkem soendamist.

Teema algataja
bns

Lugemata postitus Postitas bns »

tänud neile, kes viitsisid oma kogemusi jagada.
nüüd vaid tuleb puhkus ära oodata ja saksa tooma :D

Teema algataja
dumka

Lugemata postitus Postitas dumka »

bns kirjutas:
tänud neile, kes viitsisid oma kogemusi jagada.
nüüd vaid tuleb puhkus ära oodata ja saksa tooma :D
Oled juba Saksas käinud? Millised hinnad seal on, et kavatsed sinna?
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

dumka kirjutas:
Oled juba Saksas käinud? Millised hinnad seal on, et kavatsed sinna?
www.mobile.de ja sucheni alt vali motorräderid ;)
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

PsychoDad
Postitusi: 319
Liitunud: 25 Nov 2003, 11:12
Asukoht: Kloostri taga metsas.

Lugemata postitus Postitas PsychoDad »

hästi kaval oled siis mobile.de saab lugeda ka inglise keeles
Royal Einfield 350 Classic

Teema algataja
SigSauer

Lugemata postitus Postitas SigSauer »

mul ka 1200 Suzuki Bandit ja pean kohe ütlema, et väga hea ratas, see valik on tõepoolest igati OK. Keedup-i jutt jumala õige kuigi jah, sellise bensukuluga vist küll hakkama ei saa, sõltub muidugi ka sõidustiilist.

bns - on tsikkel ostetud ?

Teema algataja
bns

Lugemata postitus Postitas bns »

2 nädalat veel puhkuseni ... 8)
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

Enda suurde huviorbiiti on ka just 1200 Bandit sattunud. Küsimus neile kes seda ratast omavad. Kas 1200 Bandit on pritsungiga või karpaga. Kui pritsungi siis millise aasta omal.

Tänu
Kasutaja avatar

loonik
Postitusi: 163
Liitunud: 25 Dets 2004, 19:26
Asukoht: Aruküla,TLN / Husqvarna FE350

Lugemata postitus Postitas loonik »

riksx kirjutas:
Enda suurde huviorbiiti on ka just 1200 Bandit sattunud. Küsimus neile kes seda ratast omavad. Kas 1200 Bandit on pritsungiga või karpaga. Kui pritsungi siis millise aasta omal.

Tänu
Kuni 2005 aasta on karburaator.

kYbb
Postitusi: 8
Liitunud: 07 Dets 2005, 15:53
Tsikkel: Speed Triple & Daytona
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas kYbb »

Hea vääne, mugav asend, kaassõitjal lai iste, 2006 oma näeb ka esikondliga hea välja... aga linnas/rajal sõitmiseks võiks natuke kergem olla. Samas on kaalust kasu maanteel, kus iga väiksema tuule/lohu peale rapsima ei hakka. Uute puhul positiivne, et saab ABS-iga.

Ise valisin ka selle järgi, et riista toodetud juba aegade hämarusest ja negatiivset tagasisidet vähe.

Kui enamus ajast linnas kõvatad, soovitaksin kergemat ratast.
Triumph Daytona 955i Centennial
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

kYbb kirjutas:
Hea vääne, mugav asend, kaassõitjal lai iste.

Ise valisin ka selle järgi, et riista toodetud juba aegade hämarusest ja negatiivset tagasisidet vähe.

Kui enamus ajast linnas kõvatad, soovitaksin kergemat ratast.
Need on omadused, mida rattalt ootan.

Aga jahh raskus võib takistuseks saada, mitte seda, et ma nõrk olen, vaid see, et kui ratas on nõmedalt raske või raskuskese asub kõrgel, siis pehmemal pinnasel on sellega ikka tükk tegu. Natuke kaldub ära, siis peeru saatel punnitad silmad peast välja ratast sirgeks.

Palju see 1200 Bandit kaalub, vist oli miski 230kg.
Pull selles, ega see kaal niipalju loe, kui raskuskeskme kõrgus. Juhtusin miskil aastal MotoExsotikal BMW F 650 GS Dakar ratast imetlema. Raskust asjal 175kg aga täitsa hapnik. Külje jalapealt andis punnitada ratast sirgeks.

Kui mõnus selle banditiga manööverdada on. Linnas, maastikul. Seda tean, et maanteel on väga hea.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

riksx kirjutas:
kYbb kirjutas:
Hea vääne, mugav asend, kaassõitjal lai iste.

Ise valisin ka selle järgi, et riista toodetud juba aegade hämarusest ja negatiivset tagasisidet vähe.

Kui enamus ajast linnas kõvatad, soovitaksin kergemat ratast.
Need on omadused, mida rattalt ootan.
Samad omadused, aga kergema kaalu ja sissepritse saad 900 Hornetiga.. :P
Ok, olgem aus, mugav asend on vaieldav ja personaalne mõiste.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas riksx »

CB500 kirjutas:

Samad omadused, aga kergema kaalu ja sissepritse saad 900 Hornetiga.. :P
Ok, olgem aus, mugav asend on vaieldav ja personaalne mõiste.

Tõsi.. igal mehel oma maitse.
Kui aus olla siis 900 Honda Hornet on väga edev ja hea ratas, kuid hetkel hind mängib oma rolli..
Normaalse Horneti naljalt alla 4000 jevra dollari eest ei saa... :(
Kasutaja avatar

rinks
Postitusi: 78
Liitunud: 24 Mai 2005, 14:19

Lugemata postitus Postitas rinks »

Kas keegi oskab öelda mis tähendab tähis GV 75 (A). Olen märganud seda 1200-ste banditite müügikulutustel. On see mingi täiendav mudelitähis uuematel või mingi ümberehituse vidin mis ära märgitakse?
Kondid kasvavad ju kokku ja tsikkidele meeldivad armid.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

mul oli gixxefil GV72C ja see tähendas mudelinumbrit. üks asi on see et ratas on Bandit 1200, teine asi on see, et mis variant ta sellest 1200-sest banditist on, (aasta, kw jne)
  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

rinks
Postitusi: 78
Liitunud: 24 Mai 2005, 14:19

Lugemata postitus Postitas rinks »

uuemate mudelite eritamine on vist (S)K1,2,3,4 ...
oksab keegi veel omaltpoolt midagi lisada? saaks pildi selgemaks.
Kondid kasvavad ju kokku ja tsikkidele meeldivad armid.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

siin on muidu kõik mudelid üleval:
http://www.ronayers.com/fiche/getdesc.cfm?man=su

ja ka orig. varuosade koodid
  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Laur
Postitusi: 377
Liitunud: 18 Nov 2005, 18:37
Tsikkel: VTX1800R
Asukoht: Muhv nõudmiseni
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Laur »

Piipz kirjutas:
siin on muidu kõik mudelid üleval:
http://www.ronayers.com/fiche/getdesc.cfm?man=su

ja ka orig. varuosade koodid
OT: aga kas sealt poest keegi midagi tellinud ka on? Saadavad nad Eestisse? Hinnad seal head muidu.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans

Amox
Postitusi: 67
Liitunud: 09 Juun 2006, 17:29
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Amox »

Nii ja naa, aga "international shippingut" nad hetkel ei tee.
KTM 150 EXC 2T, 2023

Teema algataja
KUMM

Lugemata postitus Postitas KUMM »

Vabandan vaheletrügimise pärast teise teemaga aga mida arvate Bandit 600-s (2004.a) kohta. Endal plaan soetada ja kuna eelnev ratas oli Jawa siis arvan, et lahjaks ei tohiks kohe algul jääda ja kuna liigun rohkem Tallinna vahel siis sutsu kergem ka. Muidu Bandit 1200 ja 600 enamvähem samad väljaarvatud mootorid?
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Eks ta linnavahel käib küll, kasuta otsingut, 600cc Banditist on varemgi juttu olnud. Näiteks :arrow:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... 00&t=21257
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

kYbb
Postitusi: 8
Liitunud: 07 Dets 2005, 15:53
Tsikkel: Speed Triple & Daytona
Asukoht: TLN

Lugemata postitus Postitas kYbb »

CB500 kirjutas:
riksx kirjutas:
kYbb kirjutas:
Hea vääne, mugav asend, kaassõitjal lai iste.

Ise valisin ka selle järgi, et riista toodetud juba aegade hämarusest ja negatiivset tagasisidet vähe.

Kui enamus ajast linnas kõvatad, soovitaksin kergemat ratast.
Need on omadused, mida rattalt ootan.
Samad omadused, aga kergema kaalu ja sissepritse saad 900 Hornetiga.. :P
Ok, olgem aus, mugav asend on vaieldav ja personaalne mõiste.
Uuel Banditil on ka sissepritse.
Sai vaadatud naked, mis oleks klaasiga, sest enne sai Marauderiga tuule käes loperdatud küll.
Hind on 2 rattal uuena täiesti erinev.
Hornetit ei tea, aga Banditit võin pikkadele soovitada (192 pikk olen), sealt tuligi see minule sobiv hea asend.

Aga kiidetud ratas on nyyd müüa: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Triumph Daytona 955i Centennial
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

KUMM kirjutas:
Muidu Bandit 1200 ja 600 enamvähem samad väljaarvatud mootorid?
Bandit 1200 mootor mahub otse Bandit 600 raami sisse.

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

kiige ei sobi ainult imho.
100% kindel ei ole aga kui panna 600 GSXF-le 1100 mootorit,tuleb kasutada 750-se GSXF-i kiiget.

Äkki on sama ka banditiga

aga minupoolt kõik offtopicuga :)
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

Raigo kirjutas:
kiige ei sobi ainult imho.
100% kindel ei ole aga kui panna 600 GSXF-le 1100 mootorit,tuleb kasutada 750-se GSXF-i kiiget.

Äkki on sama ka banditiga

aga minupoolt kõik offtopicuga :)
kiige sobib ka, 600 kiige on küll rauast (1200 oma alumiiniumist) kuid see pole probleemiks.

Miks tuleb sinu arvates vahetada kiiget gsxf600 puhul?

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Sry minu viga, 600-se ja 750-se kiige erinevus seisneb ainult pikkuses :shock:
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

kYbb kirjutas:
Uuel Banditil on ka sissepritse.
Hornetit ei tea, aga Banditit võin pikkadele soovitada (192 pikk olen), sealt tuligi see minule sobiv hea asend.
uue all sa mõtled 2007? 2006 ja sinu oma on veel karpadega ikka?
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

Teema algataja
GSF650

Lugemata postitus Postitas GSF650 »

Alles alates 2007 on Bandit sissepritsega. Muuseas, alates 2007 on tegemist siis 1250 mootoriga senise 1200 asemel.
http://www.suzuki-gb.co.uk/bikes/tech.p ... =on_street

650 ne kah pritsega alates 2007
http://www.suzuki-gb.co.uk/bikes/tech.p ... =on_street
Auto 24 müügikuulutuses olev pill on karpadega.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”