liikluskindlustus...

Kasutaja avatar

Olts
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Okt 2005, 10:04

Lugemata postitus Postitas Olts »

Võtsin siis vaevaks üle lugeda dokumendi, mis kindlustusteemale kohaselt keerulist nime kannab “Liikluskindlustuse infosüsteemi tuge omav liikluskindlustuse tariifide
koostamise ja kindlustusmaksete arvutamise metoodika”. Ja selle dokumendi 18. punkt sätestab riskikoefitsendi leidmise viisi järnevas järjekorras:

1. kindlustusvõtja kehtiva riskikoefitsiendi alusel nimetatud sõiduki suhtes;
Ehk maakeeli: kui olete viimase kuue aasta jooksul omanud ja kindlustanud sama liiki sõidukit, siis võetakse kasutusele see koefitsent mis eelmise sama liiki sõiduki kindlustuslepingu lõpetamisel Teile jäi.

2. sama sõiduki liigi määratluse alusel, mis kehtib kindlustusvõtja poolt
võõrandatud sõiduki suhtes või rendilepingu alusel punktis 19 toodud
tingimustel kindlustusvõtja poolt renditud sõiduki suhtes. Kui nimetatud
määratlusi kehtib mitu või kehtib varem leitud määratluste aritmeetiline
keskmine, võetakse aluseks määratluste aritmeetiline keskmine;
See on nüüd see punkt Fantomas. Kui omad mitut erineva koefitsendiga sama liiki sõidukit, siis võetakse nende sõidukite koefitsentide aritmeetiline keskmine. Kui Teil "hoiul olevat" koefitsenti pole, juhul kui Te pole viimase kuue aasta jooksul sama liiki sõidukit kindlustanud, siis liigume järgmise punkti juurde.

3.kindlustusvõtja omandis olevate mitte välja renditud sõidukite ja
kindlustusvõtja poolt renditavate sõidukite suhtes kehtivate riskikoefitsientide keskmisena. See punkt aitas siis minul autole ratta koefitsent saada. Kui Te pole enne omanud sama liiki sõidukit (näiteks mootorratas) mida Te nüüd esmakordselt kidlustada soovite, siis võetakse Teie teiste sõidukite koefitsentide aritmeetiline keskmine. Kui Teil teisi sõidukeid on üks siis aritmeetiline keskmine ühest on teadagi mis.

Kui Teil üldse pole sõidukit olnud viimase kuue aasta jooksul, siis ei aita muud kui punkt 4
4. omistatakse kindlustusvõtja riskikoefitsiendiks nimetatud sõiduki suhtes 1,2.


Kuna ma jurist pole siis ei tasu seda puhta kullana võtta. Tõlgendasin määrust oma kogemuste ja loogika järgi.

Piiks, mis järjekorras su sõidukid tekkisid? Siis saaks vaadata kas mu arusaam sellest paragrahvist paika peab.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”