Yamaha XT660X vs. Honda FMX650

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Bikemees
Postitusi: 171
Liitunud: 29 Juun 2005, 11:13
Tsikkel: Husq. SM610S

Yamaha XT660X vs. Honda FMX650

Lugemata postitus Postitas Bikemees »

Tervist,

Sooviks siis teada, mida teadjad mehed nendest masinatest arvavad. Mõlemad Supermotod, olen suht dilemma ees, et millist valida. Saksa turgu vaadates on Honda peris palju odavam, kui yamaha.
Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

Mis aasta mudelitest jutt käib ?

Teema algataja
Bikemees
Postitusi: 171
Liitunud: 29 Juun 2005, 11:13
Tsikkel: Husq. SM610S

Lugemata postitus Postitas Bikemees »

04-06
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Mina arvan et need mõlemad on suhteliselt sellised.... nö. poes käigu supermotod.

Kui ikka supermotot tahad siis vaata mingi korralikum alla 100 kg.

Ise olen varsti varsti XT 660 R-i omanik. R oli ta alguses ja selleks ka jääb :P
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

madone kirjutas:
Mina arvan et need mõlemad on suhteliselt sellised.... nö. poes käigu supermotod.

Kui ikka supermotot tahad siis vaata mingi korralikum alla 100 kg.

Ise olen varsti varsti XT 660 R-i omanik. R oli ta alguses ja selleks ka jääb :P
Alla 100kg on juba väga rajud SM-d, kui me ikka 400+ mootoreid vaatame. Pigem jääb korralik SM 100-115kg vahemikku.

Mad, sa XT-ga sihid rohkem maanteed ja kruusateed, nagu ma aru saan? 170+ kg kaalu igatahes muud ei võimalda.

XT SM kohta võib Domingolt uurida.

Aga teemaalgatajale - sa ikka ise nende tehnilisi andmeid võrdlesid enne kui küsimuse esitasid? FMX kasutab vana nn. dominaatori mootorit - õhkjahutus ja väike võimsus. Samas on suht lollikindel jõuallikas.

Supermotod on need mõlemad ainult välimuse poolest (nagu matka/linnaenduuro on enduuro)

FMX-ga olen ma ca 500km sõitnud. Juhitavus oli küll väga mõnusalt neutraalne. Aga tol hetkel polnud millegagi võrrelda.
Viimati muutis mella, 28 Jaan 2007, 12:32, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Jah täpselt, krossi ega asfaldi rada ma sõitma ei hakka :D

Teema algataja
Bikemees
Postitusi: 171
Liitunud: 29 Juun 2005, 11:13
Tsikkel: Husq. SM610S

Lugemata postitus Postitas Bikemees »

[quote="mella"]
Aga teemaalgatajale - sa ikka ise nende tehnilisi andmeid võrdlesid enne kui küsimuse esitasid? FMX kasutab vana nn. dominaatori mootorit - õhkjahutus ja väike võimsus. Samas on suht lollikindel jõuallikas.
[quote]

Olen küll tutvunud aga kas selle hinnavahe tekitabki see (pea 1000€), et parem mootor ja ka yamaha nimi?

Ning lisaks, millised Te veel soovitate uurimaks? Ka nendest kõvematest pillidest, ise arvan, et nende hulka kuulub ka 450 / 550 aprilia.?.

Tänud,
BM

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Võibolla KTM Duke2?

Päris "kõvemate" hulka võiks pakkuda ka GasGas SM450FSE.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Bikemees kirjutas:
Ning lisaks, millised Te veel soovitate uurimaks? Ka nendest kõvematest pillidest, ise arvan, et nende hulka kuulub ka 450 / 550 aprilia.?.
Suvaline 110-120kg endurokas või selle supermoto konversioon. Aga arvesta, et need masinad tahavad juba tihedat õlivahetust. Välja arvatud DRZ-E-l baseeruv ja LC4 põhjal mootorid, kuid need kipuvad sinna 130kg peale minema. KTM 625SMC on raskemas klassis masin, mida ma küll poekäigumasinaks ei nimetaks. Samas 146kg ei lase ka rada mõnuga võtta.

Aprilia V2 mootoriga pilli ostes uuri kõigepealt selle hooldevajadust. Jutud käivad, et kõvemad mehed vahetavad mootori sisu iga sõidu takka. Aga see on NSR jutt.
Kindlasti on Aprilia kõva pill, kui vaadata AMA supermoto sarjas kasutamist. Samas on Eestis hoolduse ja teenindusega VÄGA pahasti.

Teema algataja
Bikemees
Postitusi: 171
Liitunud: 29 Juun 2005, 11:13
Tsikkel: Husq. SM610S

Lugemata postitus Postitas Bikemees »

Kas keegi teab head linki, kus olemas masina pildid ja andmed, mäletasin ühte aga enam mitte, kus iga ratta kohta palju infot.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Bikemees kirjutas:
Kas keegi teab head linki, kus olemas masina pildid ja andmed, mäletasin ühte aga enam mitte, kus iga ratta kohta palju infot.
paar posti tagasi sa ju kirjutasid, et oled tutvunud. Tasub mälu treenida või vähem valetada ;)

http://www.motorbike-search-engine.co.u ... mx650.html

Teema algataja
Bikemees
Postitusi: 171
Liitunud: 29 Juun 2005, 11:13
Tsikkel: Husq. SM610S

Lugemata postitus Postitas Bikemees »

:D Ma olen nende masinatega tutvunud, kodulehed on ka olemas :) Aga üldse supermotodega tutvuks, teiste markidega :)
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Bikemees kirjutas:
:D Ma olen nende masinatega tutvunud, kodulehed on ka olemas :) Aga üldse supermotodega tutvuks, teiste markidega :)
keegi ei hakka sinu eest lehtedel kolama ja võrdlusi otsima. Internet on olemas, võid seda ise ka teha.

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=28506
Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Gre »


errorcode12
Postitusi: 168
Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas errorcode12 »

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Kahju, et koolis ei viitsinud saksa k. õppida :P

joel
Postitusi: 1831
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 122 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Seal ju ingliskeelne versioon ka olemas. Vist küll mitte päris täielik ainult...
Joel
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

2 eri saiti on...

janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas janis »


Teema algataja
Bikemees
Postitusi: 171
Liitunud: 29 Juun 2005, 11:13
Tsikkel: Husq. SM610S

Lugemata postitus Postitas Bikemees »

Selle ingliskeelne oli vist www.xt660.com.

Aga janise antud lingil oli kohe esilehel päris asjalik:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... %20198.htm

Kuigi välimus ei ole just parim..
Kasutaja avatar

Funduro
Postitusi: 37
Liitunud: 25 Okt 2005, 20:45
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 4 korda

XT660X

Lugemata postitus Postitas Funduro »

Ma ütleks ka sõna sekka. XT660X on ainult nime poolest Yamu , mootori poolest itaallane (Minarelli) veermikgi vististi kuskil Euroopas tehtud. Mootor käib alt jõuliselt aga lõpeb keskmiste poorete lõpus ära. Sõita on hea kuni kiirusteni 100-120, kui on plaanis huligaanitseda , siis jääb lahjaks. Möödasõidud suurel kiirusel maanteel ei ole sellele 1 pütisele meeldivad, tahaks kiiremini mööda saada, aga ei saa.Ratta kaal on mootorile (37 kw) liiast , raskusjaotus samas ei soodusta tagarattale kerkimist. Suurel kiirusel on vibra küllaltki suur sestap pikemat otsa tüütu ja vibreeriv sõita. Minu pikim järjest 220 km , siis vaja tankida-paak 15 l. Linnas liiklemiseks tasakaaluka närvikavaga sportlikult tugevale inimesele väga sobilik, sest juhitavus on hea kui jõud üle käib. Suhteliselt raske ca. 175kg kaal tagab stabiilse juhitavuse. Sõiduasend on minule kui 178 cm juhile mugavalt ergonoomiline (selg ja õlad ei väsi ka pikemal sõidul). Lühemale või ja ebakindlale juhile võib isteasend olla liialt kõrge (mõlema jala kannad maha ei ulatu). Maanteesõidul krossikiivriga kergitab kiivrit ja puhub rinnale tuult , sest tuult suunav klaas on väga madal ( välimuse mõttes oleks jällegi mõeldamatu sinna kõrgemat toppida). Ka minu valiku tegemisel oli FMX üks kandidaat, kuid minule jättis väga mänguasjaliku mulje ja järelturul on Yamaha kindlasi hinnatum. Uuena Ca 100 kilo eest normaalne valik. Kui on huvi rohkem küsida või ratast näppida , siis aitan meeleldi. e-post gymtrainer@hotmail.com
Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Gre »

Eelkõnelejaga põhimõtteliselt nõus. Lisan ka ühe lingi, kus on
sünnilugu lahtiseletatud.

http://www.motoring.co.za/index.php?fAr ... fSetId=381

Yamaha XT660X – tarmac terrorist with French flair.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Siiani piirdub minu kogemus xtR-ga talvel sõites ja tõepoolest vibra hakkab üle 130 päris mõnusalt ja pikaajaliselt seda taluda ei taha :P samas on selleks puhuks roxrisers ja flexx bar aga ma arvan, et 130 kmh + sõitmiseks tuleb juba vähekese teise ratta poole vaadata.

Mis kõige parem.. load jäävad alles :D

Kaal pole minujaoks probleemiks kuigi olen ise kergekaallane... rohkem vast oskuste teema.

Siiamaani harkujärvel suuremaid kiiruseid proovind... üle 140 hakkas liiga kõhe, korralikult slaidida pole mingi probleem ja kui vähe käest kipub minema siis jalga maha pannes ei ole apsull raske.

Metsas mütates ja turnides on kah ratas väga kuulekas.. seal on võibolla tõesti sutsukene rohkem musklit vaja kui külili hakkad vajuma aga üldselt saab hakkama.

ps. täna tegin kahe hirvega tutvust, mingid kohalikud vennad vist..
Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Gre »

madone kirjutas:
Metsas mütates ja turnides on kah ratas väga kuulekas..
..
Ainuke mida ise kavatsen katsetada on esimese hammakaga muuta ülekannet, et teise käiguga veaks madalamalt. Lõppkiirus pole mulle metsas küll oluline.
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Jah see esimene käik tundub nagu jõu käigu mõttega, et nats tülikas on pidevalt edasi-tagasi lapata.
Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Re: XT660X

Lugemata postitus Postitas Gre »

Funduro kirjutas:
Ma ütleks ka sõna sekka. XT660X on ainult nime poolest Yamu , mootori poolest itaallane (Minarelli) veermikgi vististi....
Jah, eks ta ole. Neid Minarelli kloone on päris mitu.....

Yamaha XT660...

Aprilia Pegaso 650 Strada
http://www.motocicliste.net/moto/pegasostrada.asp

Derbi Mulhacén 659
http://mulhacen.derbi.com/english/mulhacen_eng.html

"Maitse asi"-ütles Muki ja noolis oma m..e edasi.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Olen arvatavasti sama pilli nn. offroadi versiooni h'sti natukene proovinud ja selle järgi oli tegu tänavasõidutsikliga, millega metsas kihutamine väga nupukas tegu just pole. Mootor tundus jah olevat jube lühikese käiguga ehk siis tegelikult jõuetu sest sellele väiksele laksule mis alt tuleb midagi peale ei kasva ja pakun et paras käikudelõgistamine on kui tahaks kiiremalt sõita.
Pluss ehk need plastikud jne pole just kõike nupukamalt tehtud kuigi ilusad.
Supermotona võib muidugi täitsa teine pill olla ja linnavahel tuuritada ajab asja ära. Välimuse järgi oleks paremat pilli oodanud, sõita oli täpselt sama tunne nagu mingi klikiaegse XT600. Ei mingit ohhoo efekti.
Jutt siis Yamust.
FMX pole kahjuks proovinud seega vaikin ;) Tegelt ei taha ka proovida sest olen oma lemmikmargi peale solvunud, imehea xr650r mootor vedeleb nö. nurgas, saaks väga raju raketi teha aga näed...selle asemel pannakse ma ei tea mis mootor vahele. Tore ja töökindel, pakun kolm selle xt eluaega elab kindlasti üle vaadates neid tuhandeid dominatoreid mis ringi sõidavad. Kuid milleks kõik see kui nalja ei saa.


sellest hinnaklassist kui natukenegi kodanik kaldub spordipoole ja mingi väikegi laienemiseplaan (plaankunagi teised rattad osta ja metsa keerata või siis supermoto hobiklassi proovida, või mis iganes seiklemisesoov)
on vist ainuke valik DRZ400. Kontakt sõnaga supermoto või enduro eksole on täiesti reaalne.
Mitte mingi extra feature mida enamus kodanikke ei oska kasutada ja neid kes oskaks näeme me ainult nende piltide peal mis müügiletil vedelevad.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Yamu kohta ei oska rääkida, aga FMX on tegelikult edasiarendus sellisest rattast nagu SLR. Sama mootor, väga palju ka muid sarnaseid (et mitte öelda samu) detaile. Välimust on loomulikult muudetud, tagurpidi amort ees, plastikud, rattad jne. Vähemalt SLR-i sõiduasend oli hea, mootor küll väiksema võimsusega kui XTX pritsungiga variant, kuid peaaegu sama väändega. Need RD09 nn. Dominatori mootorid on kõikidel markidel piiratud minuarust liiga madalatele max. pööretele, ju siis vastupidavuse huvides, kuigi oleks suutelised palju rohkem KW arendama. Kuid praktiliselt on ikkagi tegemist aegunud tehnikaga (kuigi väga vastupidav). Peaks sobima rahulikuma sõidustiiliga inimesele, kes ei taha väga kiirustada ja ise ka mitte midagi ratta juures näppida. (pole vajadust lihtsalt):D
SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2466
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Eks vastupidavuse huvides piiratakse väga paljusid asju ja mugavuse huvides pannakse igasugu detaile juurde, mis muudavadki tsikli raskeks. Rääkides XT660-st, siis vaadates mootorit näeb see välja väga sarnane 1991 aasta XTZ660 omaga. Ja oma dünaamikaltki tundub see suht sarnane olevat. Seega julgeks arvata, et tühipaljas summutite vahetus annab XT-l päääris palju teravust juurde. Oli mul endal ju mingi aeg Yamu XTZ660 mootoriga (2005 a mudel) Baghira ning seal sai vahetatud sumps ja veidi ümber ehitatud karpa, mille tulemus oli üsna terav edasiminek võrreldes "default"-iga. Ja hullamise osas on raskete ratastega lugu tõesti selline, et nende kolakatega trikitamiseks peab tõesti olema veits kogemusi või pigem ütleks isegi julgust.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Lugemata postitus Postitas madone »

Siinkohal tahaks lihtsalt öelda, et jätke Adventure ja enduro/cross klassid lahku :D

Muidu hakkate jälle gsxf-i ja zx9r ninjat võrdlema.................................... :lol:
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”