Yamaha XT660X vs. Honda FMX650
Moderaator: Moded
Yamaha XT660X vs. Honda FMX650
Tervist,
Sooviks siis teada, mida teadjad mehed nendest masinatest arvavad. Mõlemad Supermotod, olen suht dilemma ees, et millist valida. Saksa turgu vaadates on Honda peris palju odavam, kui yamaha.
Sooviks siis teada, mida teadjad mehed nendest masinatest arvavad. Mõlemad Supermotod, olen suht dilemma ees, et millist valida. Saksa turgu vaadates on Honda peris palju odavam, kui yamaha.
Alla 100kg on juba väga rajud SM-d, kui me ikka 400+ mootoreid vaatame. Pigem jääb korralik SM 100-115kg vahemikku.madone kirjutas:Mina arvan et need mõlemad on suhteliselt sellised.... nö. poes käigu supermotod.
Kui ikka supermotot tahad siis vaata mingi korralikum alla 100 kg.
Ise olen varsti varsti XT 660 R-i omanik. R oli ta alguses ja selleks ka jääb
Mad, sa XT-ga sihid rohkem maanteed ja kruusateed, nagu ma aru saan? 170+ kg kaalu igatahes muud ei võimalda.
XT SM kohta võib Domingolt uurida.
Aga teemaalgatajale - sa ikka ise nende tehnilisi andmeid võrdlesid enne kui küsimuse esitasid? FMX kasutab vana nn. dominaatori mootorit - õhkjahutus ja väike võimsus. Samas on suht lollikindel jõuallikas.
Supermotod on need mõlemad ainult välimuse poolest (nagu matka/linnaenduuro on enduuro)
FMX-ga olen ma ca 500km sõitnud. Juhitavus oli küll väga mõnusalt neutraalne. Aga tol hetkel polnud millegagi võrrelda.
Viimati muutis mella, 28 Jaan 2007, 12:32, muudetud 1 kord kokku.
[quote="mella"]
Aga teemaalgatajale - sa ikka ise nende tehnilisi andmeid võrdlesid enne kui küsimuse esitasid? FMX kasutab vana nn. dominaatori mootorit - õhkjahutus ja väike võimsus. Samas on suht lollikindel jõuallikas.
[quote]
Olen küll tutvunud aga kas selle hinnavahe tekitabki see (pea 1000€), et parem mootor ja ka yamaha nimi?
Ning lisaks, millised Te veel soovitate uurimaks? Ka nendest kõvematest pillidest, ise arvan, et nende hulka kuulub ka 450 / 550 aprilia.?.
Tänud,
BM
Aga teemaalgatajale - sa ikka ise nende tehnilisi andmeid võrdlesid enne kui küsimuse esitasid? FMX kasutab vana nn. dominaatori mootorit - õhkjahutus ja väike võimsus. Samas on suht lollikindel jõuallikas.
[quote]
Olen küll tutvunud aga kas selle hinnavahe tekitabki see (pea 1000€), et parem mootor ja ka yamaha nimi?
Ning lisaks, millised Te veel soovitate uurimaks? Ka nendest kõvematest pillidest, ise arvan, et nende hulka kuulub ka 450 / 550 aprilia.?.
Tänud,
BM
-
davidsoniharald
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Suvaline 110-120kg endurokas või selle supermoto konversioon. Aga arvesta, et need masinad tahavad juba tihedat õlivahetust. Välja arvatud DRZ-E-l baseeruv ja LC4 põhjal mootorid, kuid need kipuvad sinna 130kg peale minema. KTM 625SMC on raskemas klassis masin, mida ma küll poekäigumasinaks ei nimetaks. Samas 146kg ei lase ka rada mõnuga võtta.Bikemees kirjutas:Ning lisaks, millised Te veel soovitate uurimaks? Ka nendest kõvematest pillidest, ise arvan, et nende hulka kuulub ka 450 / 550 aprilia.?.
Aprilia V2 mootoriga pilli ostes uuri kõigepealt selle hooldevajadust. Jutud käivad, et kõvemad mehed vahetavad mootori sisu iga sõidu takka. Aga see on NSR jutt.
Kindlasti on Aprilia kõva pill, kui vaadata AMA supermoto sarjas kasutamist. Samas on Eestis hoolduse ja teenindusega VÄGA pahasti.
paar posti tagasi sa ju kirjutasid, et oled tutvunud. Tasub mälu treenida või vähem valetadaBikemees kirjutas:Kas keegi teab head linki, kus olemas masina pildid ja andmed, mäletasin ühte aga enam mitte, kus iga ratta kohta palju infot.
http://www.motorbike-search-engine.co.u ... mx650.html
keegi ei hakka sinu eest lehtedel kolama ja võrdlusi otsima. Internet on olemas, võid seda ise ka teha.Bikemees kirjutas:Ma olen nende masinatega tutvunud, kodulehed on ka olemas
Aga üldse supermotodega tutvuks, teiste markidega
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=28506
-
errorcode12
- Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
Selle ingliskeelne oli vist www.xt660.com.
Aga janise antud lingil oli kohe esilehel päris asjalik:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... %20198.htm
Kuigi välimus ei ole just parim..
Aga janise antud lingil oli kohe esilehel päris asjalik:
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/ ... %20198.htm
Kuigi välimus ei ole just parim..
XT660X
Ma ütleks ka sõna sekka. XT660X on ainult nime poolest Yamu , mootori poolest itaallane (Minarelli) veermikgi vististi kuskil Euroopas tehtud. Mootor käib alt jõuliselt aga lõpeb keskmiste poorete lõpus ära. Sõita on hea kuni kiirusteni 100-120, kui on plaanis huligaanitseda , siis jääb lahjaks. Möödasõidud suurel kiirusel maanteel ei ole sellele 1 pütisele meeldivad, tahaks kiiremini mööda saada, aga ei saa.Ratta kaal on mootorile (37 kw) liiast , raskusjaotus samas ei soodusta tagarattale kerkimist. Suurel kiirusel on vibra küllaltki suur sestap pikemat otsa tüütu ja vibreeriv sõita. Minu pikim järjest 220 km , siis vaja tankida-paak 15 l. Linnas liiklemiseks tasakaaluka närvikavaga sportlikult tugevale inimesele väga sobilik, sest juhitavus on hea kui jõud üle käib. Suhteliselt raske ca. 175kg kaal tagab stabiilse juhitavuse. Sõiduasend on minule kui 178 cm juhile mugavalt ergonoomiline (selg ja õlad ei väsi ka pikemal sõidul). Lühemale või ja ebakindlale juhile võib isteasend olla liialt kõrge (mõlema jala kannad maha ei ulatu). Maanteesõidul krossikiivriga kergitab kiivrit ja puhub rinnale tuult , sest tuult suunav klaas on väga madal ( välimuse mõttes oleks jällegi mõeldamatu sinna kõrgemat toppida). Ka minu valiku tegemisel oli FMX üks kandidaat, kuid minule jättis väga mänguasjaliku mulje ja järelturul on Yamaha kindlasi hinnatum. Uuena Ca 100 kilo eest normaalne valik. Kui on huvi rohkem küsida või ratast näppida , siis aitan meeleldi. e-post gymtrainer@hotmail.com
Eelkõnelejaga põhimõtteliselt nõus. Lisan ka ühe lingi, kus on
sünnilugu lahtiseletatud.
http://www.motoring.co.za/index.php?fAr ... fSetId=381
Yamaha XT660X – tarmac terrorist with French flair.
sünnilugu lahtiseletatud.
http://www.motoring.co.za/index.php?fAr ... fSetId=381
Yamaha XT660X – tarmac terrorist with French flair.
Siiani piirdub minu kogemus xtR-ga talvel sõites ja tõepoolest vibra hakkab üle 130 päris mõnusalt ja pikaajaliselt seda taluda ei taha
samas on selleks puhuks roxrisers ja flexx bar aga ma arvan, et 130 kmh + sõitmiseks tuleb juba vähekese teise ratta poole vaadata.
Mis kõige parem.. load jäävad alles
Kaal pole minujaoks probleemiks kuigi olen ise kergekaallane... rohkem vast oskuste teema.
Siiamaani harkujärvel suuremaid kiiruseid proovind... üle 140 hakkas liiga kõhe, korralikult slaidida pole mingi probleem ja kui vähe käest kipub minema siis jalga maha pannes ei ole apsull raske.
Metsas mütates ja turnides on kah ratas väga kuulekas.. seal on võibolla tõesti sutsukene rohkem musklit vaja kui külili hakkad vajuma aga üldselt saab hakkama.
ps. täna tegin kahe hirvega tutvust, mingid kohalikud vennad vist..
Mis kõige parem.. load jäävad alles
Kaal pole minujaoks probleemiks kuigi olen ise kergekaallane... rohkem vast oskuste teema.
Siiamaani harkujärvel suuremaid kiiruseid proovind... üle 140 hakkas liiga kõhe, korralikult slaidida pole mingi probleem ja kui vähe käest kipub minema siis jalga maha pannes ei ole apsull raske.
Metsas mütates ja turnides on kah ratas väga kuulekas.. seal on võibolla tõesti sutsukene rohkem musklit vaja kui külili hakkad vajuma aga üldselt saab hakkama.
ps. täna tegin kahe hirvega tutvust, mingid kohalikud vennad vist..
Re: XT660X
Jah, eks ta ole. Neid Minarelli kloone on päris mitu.....Funduro kirjutas:Ma ütleks ka sõna sekka. XT660X on ainult nime poolest Yamu , mootori poolest itaallane (Minarelli) veermikgi vististi....
Yamaha XT660...
Aprilia Pegaso 650 Strada
http://www.motocicliste.net/moto/pegasostrada.asp
Derbi Mulhacén 659
http://mulhacen.derbi.com/english/mulhacen_eng.html
"Maitse asi"-ütles Muki ja noolis oma m..e edasi.
Olen arvatavasti sama pilli nn. offroadi versiooni h'sti natukene proovinud ja selle järgi oli tegu tänavasõidutsikliga, millega metsas kihutamine väga nupukas tegu just pole. Mootor tundus jah olevat jube lühikese käiguga ehk siis tegelikult jõuetu sest sellele väiksele laksule mis alt tuleb midagi peale ei kasva ja pakun et paras käikudelõgistamine on kui tahaks kiiremalt sõita.
Pluss ehk need plastikud jne pole just kõike nupukamalt tehtud kuigi ilusad.
Supermotona võib muidugi täitsa teine pill olla ja linnavahel tuuritada ajab asja ära. Välimuse järgi oleks paremat pilli oodanud, sõita oli täpselt sama tunne nagu mingi klikiaegse XT600. Ei mingit ohhoo efekti.
Jutt siis Yamust.
FMX pole kahjuks proovinud seega vaikin
Tegelt ei taha ka proovida sest olen oma lemmikmargi peale solvunud, imehea xr650r mootor vedeleb nö. nurgas, saaks väga raju raketi teha aga näed...selle asemel pannakse ma ei tea mis mootor vahele. Tore ja töökindel, pakun kolm selle xt eluaega elab kindlasti üle vaadates neid tuhandeid dominatoreid mis ringi sõidavad. Kuid milleks kõik see kui nalja ei saa.
sellest hinnaklassist kui natukenegi kodanik kaldub spordipoole ja mingi väikegi laienemiseplaan (plaankunagi teised rattad osta ja metsa keerata või siis supermoto hobiklassi proovida, või mis iganes seiklemisesoov)
on vist ainuke valik DRZ400. Kontakt sõnaga supermoto või enduro eksole on täiesti reaalne.
Mitte mingi extra feature mida enamus kodanikke ei oska kasutada ja neid kes oskaks näeme me ainult nende piltide peal mis müügiletil vedelevad.
Pluss ehk need plastikud jne pole just kõike nupukamalt tehtud kuigi ilusad.
Supermotona võib muidugi täitsa teine pill olla ja linnavahel tuuritada ajab asja ära. Välimuse järgi oleks paremat pilli oodanud, sõita oli täpselt sama tunne nagu mingi klikiaegse XT600. Ei mingit ohhoo efekti.
Jutt siis Yamust.
FMX pole kahjuks proovinud seega vaikin
sellest hinnaklassist kui natukenegi kodanik kaldub spordipoole ja mingi väikegi laienemiseplaan (plaankunagi teised rattad osta ja metsa keerata või siis supermoto hobiklassi proovida, või mis iganes seiklemisesoov)
on vist ainuke valik DRZ400. Kontakt sõnaga supermoto või enduro eksole on täiesti reaalne.
Mitte mingi extra feature mida enamus kodanikke ei oska kasutada ja neid kes oskaks näeme me ainult nende piltide peal mis müügiletil vedelevad.
Yamu kohta ei oska rääkida, aga FMX on tegelikult edasiarendus sellisest rattast nagu SLR. Sama mootor, väga palju ka muid sarnaseid (et mitte öelda samu) detaile. Välimust on loomulikult muudetud, tagurpidi amort ees, plastikud, rattad jne. Vähemalt SLR-i sõiduasend oli hea, mootor küll väiksema võimsusega kui XTX pritsungiga variant, kuid peaaegu sama väändega. Need RD09 nn. Dominatori mootorid on kõikidel markidel piiratud minuarust liiga madalatele max. pööretele, ju siis vastupidavuse huvides, kuigi oleks suutelised palju rohkem KW arendama. Kuid praktiliselt on ikkagi tegemist aegunud tehnikaga (kuigi väga vastupidav). Peaks sobima rahulikuma sõidustiiliga inimesele, kes ei taha väga kiirustada ja ise ka mitte midagi ratta juures näppida. (pole vajadust lihtsalt):D
SAQU
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
StreetMoto
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Eks vastupidavuse huvides piiratakse väga paljusid asju ja mugavuse huvides pannakse igasugu detaile juurde, mis muudavadki tsikli raskeks. Rääkides XT660-st, siis vaadates mootorit näeb see välja väga sarnane 1991 aasta XTZ660 omaga. Ja oma dünaamikaltki tundub see suht sarnane olevat. Seega julgeks arvata, et tühipaljas summutite vahetus annab XT-l päääris palju teravust juurde. Oli mul endal ju mingi aeg Yamu XTZ660 mootoriga (2005 a mudel) Baghira ning seal sai vahetatud sumps ja veidi ümber ehitatud karpa, mille tulemus oli üsna terav edasiminek võrreldes "default"-iga. Ja hullamise osas on raskete ratastega lugu tõesti selline, et nende kolakatega trikitamiseks peab tõesti olema veits kogemusi või pigem ütleks isegi julgust.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.