Piaggio Typhoon 70ccm-ks..

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded


Teema algataja
Myxer

Piaggio Typhoon 70ccm-ks..

Lugemata postitus Postitas Myxer »

On plaan teha oma 2006 aasta piaggio typhoon 70ccm-ks. Hetke seisuga on tal all tecnigas next-r ja maha võetud kõik piirajad. Sooviks teada mis juppe vaja läheks ja palju see maksma võib minna.
Siin sooviks ka ära mainida et ei soovi panna k6ige kallemaid juppe, ütleme nii et arvestage hinna ja kvaliteedi suhet. Ehk siis midagi head ja normaalse hinnaga.
Samuti mis sumbutajat talle vaja läheks siis kui ta juba on 70ccm-ne ja kui kellelgi on ideed mis oleks ta umbkaudne tippkiirus.
Ette tänades Trevor.
Kasutaja avatar

Alpss
Postitusi: 311
Liitunud: 29 Dets 2005, 16:21
Asukoht: Tartu/ Yamaha Aerox 50 Race Replica
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Alpss »

Palju sul see piir on, et palju sa kõige rohkem alla saad panna ? :roll:
Yamaha Bw's 50 1996a. -> Yamaha Aerox R 50 2003a. -> Yamaha Aerox 70 2001a. -> Yamaha Aerox 70 Race Replica 2006a. -> Gilera Runner 70 DD 2004a. <-

Teema algataja
Myxer

Lugemata postitus Postitas Myxer »

10-15k

RUNNER
Postitusi: 341
Liitunud: 16 Mai 2005, 12:36
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas RUNNER »

www.scootercenter.de vaata ja uuri..

Teema algataja
Myxer

Lugemata postitus Postitas Myxer »

enda peaga ma küll mingit listi kokku ei oska panna teades mis millega sobib jne. Heal juhul rikun ainult ära midagi..
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Myxer kirjutas:
enda peaga ma küll mingit listi kokku ei oska panna teades mis millega sobib jne. Heal juhul rikun ainult ära midagi..
Kas oled kindel, et suudad foorumist tulevaid postitusi piisavalt kriitiliselt hinnata ja viitsid iga postituse tegija kohta tema vanasid poste arhiivist piisvalt lugeda, et tema soovituste adekvaatsust hinnata?
Arvesta, et 75-90% siit tulevatest soovitustest on lambist pakutud lihtsalt kuulsate firmade ja nimede järgi või sellepärast, et naabripoisi aeroxil on selline ja tal pidavalt "vingelt liikuma"
hälvik

Teema algataja
K-1

Lugemata postitus Postitas K-1 »

Ma siis soovitan! :wink:

Silinder - Athena(Stage6), Malossi, Top Performance(DR), Polini...
Väntvöll - vaata ülevalt
Väntvöllilaagrid - SKF C4
Karburaator - DellOrto, Arrache vms 19mm.
Öhufilter - mingi koonus. Malossi E5 ntx.
Variaator - Malossi Multivar vöi Polini Speedcontrol
Rihm - Malossi Kevlar , Polini..
Sidur - Malossi Delta/Fly , Polini G1/G2..
Siduritrummel - Malossi reinforced/speedbell
Küünal - TNT racing, NGK R, NGK competition..
Klapid - Malossi/BGM/Polini vms carbon
Sisselaske kollektor - karbuga sobiv
Rullikud - proovimise värk ( 4.5 - 6g)
Sidurivedrud - proovimise värk (rohelised)
Düüs - proovimise värk ( 70 - 100)
Survevedru - proovimise värk

Kontakteeru kasutaja Gert250-ga, ta oskab soovitada ja tellib sulle need köik ka koju ära.

Teema algataja
Myxer

Lugemata postitus Postitas Myxer »

aga mis sumpsi soovitaks?
Kasutaja avatar

Timmo
Postitusi: 195
Liitunud: 17 Juun 2006, 11:40

Lugemata postitus Postitas Timmo »

Yasuni R peaks vast sobima küll :)
Pilt
Pilt

Teema algataja
Myxer

Lugemata postitus Postitas Myxer »

teeme nii, see on normaalse hinnaga ka (H) aga kui panna peale siuke set nagu rallypoiss ütles. Siis palju tuleks rollerile Kw kokku
Kasutaja avatar

Timmo
Postitusi: 195
Liitunud: 17 Juun 2006, 11:40

Lugemata postitus Postitas Timmo »

Oleneb silindrist , mingi 6-9 kw arvatavasti.
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar

non-smoking
Postitusi: 382
Liitunud: 07 Veebr 2006, 22:15
Asukoht: Harku

Lugemata postitus Postitas non-smoking »

Racing sindritega up to 16hp (max. kuni 10kw) aga no see suht ebareaalne ilma profi käeta! (N: athena racing, stage6, top performance)
lahjemate sport silindritega kuni 6kw

Teema algataja
Myxer

Lugemata postitus Postitas Myxer »

sain juba gerti abiga listi kokku

Stage6 racing silinder 70cc 2550.-
Doppler racing väntvõll 2000.-
Dellorto 21mm karburaator 1300.-
Racing väntvõlli laagrid 600.-
DMP sidur 1100.-
Polini speed control kit variaator ( vario, rihm, kaks survekat, kaks paari rulle) 1500.-
Polini evo klapid 1000.-
Stage6 r1200summuti 3700.-
Malossi e13 koonus 700.-
Malossi ülekanne 1150.-
Sigma spido 400.-

Kokku: 16 000.-
Kasutaja avatar

hellish
Postitusi: 463
Liitunud: 06 Juul 2005, 23:22

Lugemata postitus Postitas hellish »

klappide hind on küll veits kõrge.
Tõsine jalamees, st pole masinat, mis näo naerule viiks :D

Teema algataja
Myxer

Lugemata postitus Postitas Myxer »

mingi 100 krooni max ma ei usu et seal rohkem vahet on eks ma kuidagi räägin ja nihverdan veel :wink:
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Huvitav, kas tõesti on saatekulud sellisel pakil Eestisse ~2500 eek, et selline lõpphind on saavutatud?
hälvik

Teema algataja
Myxer

Lugemata postitus Postitas Myxer »

No kes soovib selle pakkumise üle pakkuda siis kõik pakkumised on teretulnud ei saa väga vastu olla :roll:
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1782
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

oldmoped kirjutas:
Huvitav, kas tõesti on saatekulud sellisel pakil Eestisse ~2500 eek, et selline lõpphind on saavutatud?
aga alati võib ju veits odavamalt läbi ajada kui plaanitud?:)

Teema algataja
Myxer

Lugemata postitus Postitas Myxer »

Ei no see set tundub igati hea olevat aga kes suudaks selle hinna alla poole kruvida ja samad jupid kohale toimetada, miks mulle see siis sobima ei peaks :wink:
Kasutaja avatar

Timmo
Postitusi: 195
Liitunud: 17 Juun 2006, 11:40

Lugemata postitus Postitas Timmo »

Kui väga võimast ei taha , siis sobib Yasuni R ka sellele. Mis maksab 700.- vähem kui stage 6 r1200 :roll:
Pilt
Pilt

Teema algataja
Myxer

Lugemata postitus Postitas Myxer »

ei ma sellesmõttes ei taha odavamaks teda. Ma usun et yasuni r käib küll aga ta jääb ikka liiga lahjaks talle. Ma mõtlesin odavamaks sellesmõttes et sama set aga odavamalt :D
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Milleks üldse selline imelik kooslus on tekitatud - väntvõll, silinder ja sumpa ja karpa lõõrimõõt on suht kurjad (isegi natuke ülepakutud igapäevaliikurile) samas aga sidur ja vario on "säästukomplektid"?
hälvik

Teema algataja
Myxer

Lugemata postitus Postitas Myxer »

gert pani siukse kokku, arvad et osad asjad liiga lahjad?
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

Kõik ainult selleks, et oleks ägedam tõmme ja suurem lõppkiirus.
Ja ei midagi juhitavuse ega pidurite ja üldse ohutuse parandamiseks??!!
Aga pidurid? Vedrustus? Amordid? Rehvid? Tuled? ...
???
-
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1782
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

Mix kirjutas:
Kõik ainult selleks, et oleks ägedam tõmme ja suurem lõppkiirus.
Ja ei midagi juhitavuse ega pidurite ja üldse ohutuse parandamiseks??!!
Aga pidurid? Vedrustus? Amordid? Rehvid? Tuled? ...
???
-
aga see kõik on pohhui ju peaasi et kiiremini läheks ja põhjaall valgust oleks ta TÜMMI SEE ON KÕIGE TÄHTSAM!
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

Myxer kirjutas:
arvad et osad asjad liiga lahjad?
Ma ei arva, et osad asjad on liiga lahjad. Lihtsalt tekitas minus imestust see, et valik oli väga seinast-seina: osad vidinad on peale topitud "racing" osad aga "alumine ots".
Kas ei oleks targem valida igapäevaliikurile kõigi asjade puhul selline üldine keskmine konfiguratsioon. St mitte hakata niivõrd neid lahjemaid detaile vingemateks vahetama vaid tõmmata ennast natukene silindri, karpa ja väljalaske osas hoopis tagasi. Vastasel korral saavutad oma mineku küll... aga tavaliikuriks jääb masin suht kõlbmatuks, kuis sa just vaid streetracega ei tegele... ja selle eluiga kah lühikeseks.
Lisaks eeldab selline masina järgiaitamine ka kindlasti minimaalselt pidurivoolikute ja amortide normaalsete vastu vahetamist. Ja antud masina tehaserehvid ei ole oma isloomult ja mustrilt just kah kõige kiirusesõbralikumad...
hälvik
Kasutaja avatar

Gert250
Postitusi: 217
Liitunud: 05 Juul 2005, 13:42
Asukoht: elva
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Gert250 »

Se list mis ma tegin on väga hea kooslus. Sellele silindrile on mõttetu osta sellest doppleri väntvõllist mingi 1000.- kallim väntvõll nime pärast licalt. Doppleril kaks väntvõlli rolleritele, odavam on max mid racele ja se kallim, mis temalegi lähex on juba mhr, evo jne teema. Firma nimi maksab. Nt se sidur on malossi delta koopia kuid 300.- odavam viimasest. Hellishile, piaggiole on evo klapid kallimad, kui nt. minarellile, sellele u 750.- . Sumpast niipalju, et stage6 racingule se yasuni r liiga lahja. R1200 selle silindri jaoks täpselt. Karburaator ka täpselt paras suurus.
MBK Nitro 70cc (w)
tuuningjupid odavalt!
Kasutaja avatar

xzburnoutzx
Postitusi: 1256
Liitunud: 26 Aug 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn/Dragster
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas xzburnoutzx »

See R1200 sumpa pole just tänavasõiduks väga hea selle silindriga, kuna on natuke liiga kõrgete pöörete jaoks ja kohvistab rõngad kiirelt ära. Hollandlaste väitel üle 2000km ei mängi ühtede rõngastega välja selle sumpa ja silindri kooslusega.

Doppleri Reinforced Racing väntvõlli kohta niipalju, et hind ei = kvaliteet. Suur osa ringrajasõitjaid Saksamaal ja Hollandis kasutavad enda MHR ja MHR Team setupitega seda väntvõlli. Üleni karastatud vänt ning väga tugev keps selle põhjuseks. Teinekord olevat ainult probleeme, et on liiga ära karastatud ning esimestel kilomeetritel millal masin korraliku hj arendab, lööb kepsu pooleks. See ka kõigest 1:1000 võimalus. Enda Piaggio oli, Sinisalo Aeroxil ja Kalevi Aeroxil on. Julgeks soovitada.

Constant Overrevv/But massive performance - nii ütles ta S6r/R1200 kohta.

Teema algataja
Myxer

Lugemata postitus Postitas Myxer »

No eks sissesõitu peab ju nii või naa tegema, kui kohe pöörded põhjas sõitma hakata loogiline et millegi lõhki lööb. Jupid pole ju paika veel õieti läind, selleks ju sissesõit mõeldud ongi.

stage6
Postitusi: 229
Liitunud: 03 Jaan 2006, 13:46

Lugemata postitus Postitas stage6 »

oldmoped kirjutas:
Huvitav, kas tõesti on saatekulud sellisel pakil Eestisse ~2500 eek, et selline lõpphind on saavutatud?
Ega Gert ka õhust ja armastusest ei ela :lol:
Teinekord olevat ainult probleeme, et on liiga ära karastatud ning esimestel kilomeetritel millal masin korraliku hj arendab, lööb kepsu pooleks
No eks sissesõitu peab ju nii või naa tegema, kui kohe pöörded põhjas sõitma hakata loogiline et millegi lõhki lööb. Jupid pole ju paika veel õieti läind, selleks ju sissesõit mõeldud ongi.
Mitte esimestel uue silindri töötamise kilomeetritel vaid paigalt startides ja nii...kui mootor pööresse läheb arendav ka korralikku hj. Vähemalt nii sain mina aru....
Pilt

"Tee Oma Aeroxist Pesumasin!"
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”