Suzuki GS500e õlipunni võti.

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
attrs
Postitusi: 178
Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
Tsikkel: 790 adv
Asukoht: Laagri
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Suzuki GS500e õlipunni võti.

Lugemata postitus Postitas attrs »

Terv.
Sai vaevaks võetud väike õlivahetuse plaan ja sellega seoses oleks vaja kuskist (soovitavalt tallinnast) laenata sellist omapärast 4-ja kandilist võtit mille abil saaks lahti keerata karteri all asuva punnikese millest omakorda on võimalik mootorist õli välja lasta.


Tõnis@uus õli ja filter garaazis ootamas!
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

neljakandilise peaga polt??? :shock: aga mis mõõtu on, kas tavalise lehtvõtmega ei saa ligi?
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

tsiklimees
Postitusi: 84
Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
Asukoht: Ida-Virumaa

Lugemata postitus Postitas tsiklimees »

Osadel on jah kandilised poldid, sinna läheb tavaliselt 21 või 24 lehtvõti, mingit spetsiaalvõtit pole tarvis, kui siis natuke jõudu, et lahti saada :)
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Ja kui on sisenelikant, siis mina näiteks olen muruniitja jaoks ise teinud betooniarmatuurist ja lauakäia abil otsa 4kandiliseks käianud, seejärel ära painutanud. Kuna iga kord peale kasutamist kipub selline samkompunn võti ära kaduma, siis olen neid peaaegu iga õlivahetuse ajal teinud :)
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

ma olen selliste hädadekoral sageli leidnud abi padrunvõtmete komplektidest, kuna nende pikendussabad kipuvad olema 4 kandilised.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

Teema algataja
attrs
Postitusi: 178
Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
Tsikkel: 790 adv
Asukoht: Laagri
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas attrs »

padrunite pikendused ei sobi, üks liiga suur ja teine liiga väike. Samuti ei saa seal lehtvõtmega midagi teha, sest punni väline sein on täiesti ümmargune.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

siis nagu spinna kirjutas, käi appi. :D
olen ise ümaratest võtmesabadest neid viilinud.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi
Kasutaja avatar

Teema algataja
attrs
Postitusi: 178
Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
Tsikkel: 790 adv
Asukoht: Laagri
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas attrs »

Tänud kõigile, kes vastasid, aga asja lahendas ära ukselink 1 :wink:
Nüüd aga järgmine mure. Kui hakkasin õlifiltri kaant lahti keerama kostus roosteemaldusõli kasutamisest vaatamata prõks ja üks kolmest õlifiltri kaant kinnihoidvast poldist läks pooleks. Sellega seoses oleks vaja vastava ratta repair manuali. Ette tänades........... :cry:
Kasutaja avatar

Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

Lugemata postitus Postitas Stern »

Manuaal on mul olemas aga katkiste kruvide kohta ei leia sa sealt midagi. Või tahad midagi muud teha?
Kasutaja avatar

Teema algataja
attrs
Postitusi: 178
Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
Tsikkel: 790 adv
Asukoht: Laagri
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas attrs »

Mul on vaja vaadata kas seal taga ka midagi olulist on. Mudu puuriks sinna augu ja keeraks sinna vindi. Aga need poldid nagu käheksid veel kuhugi edasi.... Samas on peas mõlkunud idee, et teeks mingi pikenduse, mis läheb vanale poldile peale ja selle murdunud otsa keeraks teisepoolt peale.... Millalgi tööpäeval sooviks seda manuali korra laenata. Tõmban väikse koopia teisest.
Kasutaja avatar

tsiklimees
Postitusi: 84
Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
Asukoht: Ida-Virumaa

Lugemata postitus Postitas tsiklimees »

Kui polt väga sügaval ei ole, siis on võimalik ka veel välja keerata. Samamoodi puuritakse auk ette ja keeratakse välja taolise asjaga, nagu keermepulk, kuid tagurpidi vindiga. Endal ka paar taolist juhust olnud.
Kasutaja avatar

Teema algataja
attrs
Postitusi: 178
Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
Tsikkel: 790 adv
Asukoht: Laagri
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas attrs »

seda välja keerata ei saa, sest tagumisel poolel puudub vint...ometigi on näha, et see polt seal ei lõppe. Uurisin asja natuke kainema pilguga ja üritan kasutusele võtta siiski selle pikenduse idee...ehk ühesõnaga topin sinna murdunud juure peale mingi peenikese torujupi millel seespool samasugune vint nagu poldil ja siis kruvin teise poole sellest murdunud poldist nn pikenduse teiselt poolt sisse. Eks vaatan. Kõik teised ideed teretulnud.


Tõnis@mõnda_aega_gs_vedelikuvaba.ee
Kasutaja avatar

Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

Lugemata postitus Postitas Stern »

Ma arvan et seda peaks tõesti ennem proovima.
Aga kas sa oled juba kaane maha võtnud, et oled veendunud et see kruvi läheb edasi. Minu mäletamist mõõda ta sealt palju kaugemale ei läinud. (ei anna oma pead).
Kasutaja avatar

Teema algataja
attrs
Postitusi: 178
Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
Tsikkel: 790 adv
Asukoht: Laagri
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas attrs »

siin paar pilti ka
http://www.hot.ee/defenders/gs.JPG
http://www.hot.ee/defenders/gs1.JPG

sealt oleks nagu näha, et need poldid tulevad kusagilt seest. Loodan, et pikenduse idee toimib. Ex üritan pilte ka teha protsessist. Murdunud polt on nimelt see ülemine mida kõige paremini näha.
Kasutaja avatar

Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

Lugemata postitus Postitas Stern »

Kasutaja avatar

Teema algataja
attrs
Postitusi: 178
Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
Tsikkel: 790 adv
Asukoht: Laagri
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas attrs »

krt....see poldi murdumine gs-i standardviga?

elgringo

murdunud poldi eemaldamine

Lugemata postitus Postitas elgringo »

keevita murdunud poldile mutter peale ja keera välja,siis uus tikkpolt asemele ja korras
Kasutaja avatar

Stern
Postitusi: 217
Liitunud: 04 Aug 2003, 08:55
Asukoht: Lasnamägi GSX600F, CBR929

Lugemata postitus Postitas Stern »

Aga sa lihtsalt puuri polt välja, keera auku uus vint ja pane selle pulga asemele vajaliku pikkusega polt.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

ma kasutaks elgringo varianti, kuni veel võimalik. Keevitus kärsatab ehk keermeliimi kah lahti ja tuleb kergemalt välja. Puurimine ikka siis appi, kui enam otsa kätte ei saa.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Teema algataja
attrs
Postitusi: 178
Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
Tsikkel: 790 adv
Asukoht: Laagri
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas attrs »

leidsin mingi jätkumutri nimelise tegelase ja hakkan seda hetkel parajaks tegema.....
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”