Suzuki GS500e õlipunni võti.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 178
- Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
- Tsikkel: 790 adv
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Suzuki GS500e õlipunni võti.
Terv.
Sai vaevaks võetud väike õlivahetuse plaan ja sellega seoses oleks vaja kuskist (soovitavalt tallinnast) laenata sellist omapärast 4-ja kandilist võtit mille abil saaks lahti keerata karteri all asuva punnikese millest omakorda on võimalik mootorist õli välja lasta.
Tõnis@uus õli ja filter garaazis ootamas!
Sai vaevaks võetud väike õlivahetuse plaan ja sellega seoses oleks vaja kuskist (soovitavalt tallinnast) laenata sellist omapärast 4-ja kandilist võtit mille abil saaks lahti keerata karteri all asuva punnikese millest omakorda on võimalik mootorist õli välja lasta.
Tõnis@uus õli ja filter garaazis ootamas!
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
- Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
- Asukoht: Ida-Virumaa
Ja kui on sisenelikant, siis mina näiteks olen muruniitja jaoks ise teinud betooniarmatuurist ja lauakäia abil otsa 4kandiliseks käianud, seejärel ära painutanud. Kuna iga kord peale kasutamist kipub selline samkompunn võti ära kaduma, siis olen neid peaaegu iga õlivahetuse ajal teinud 

Suzuki GSX 750 Inazuma
-
Teema algataja - Postitusi: 178
- Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
- Tsikkel: 790 adv
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Tänud kõigile, kes vastasid, aga asja lahendas ära ukselink 1
Nüüd aga järgmine mure. Kui hakkasin õlifiltri kaant lahti keerama kostus roosteemaldusõli kasutamisest vaatamata prõks ja üks kolmest õlifiltri kaant kinnihoidvast poldist läks pooleks. Sellega seoses oleks vaja vastava ratta repair manuali. Ette tänades...........

Nüüd aga järgmine mure. Kui hakkasin õlifiltri kaant lahti keerama kostus roosteemaldusõli kasutamisest vaatamata prõks ja üks kolmest õlifiltri kaant kinnihoidvast poldist läks pooleks. Sellega seoses oleks vaja vastava ratta repair manuali. Ette tänades...........

-
Teema algataja - Postitusi: 178
- Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
- Tsikkel: 790 adv
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Mul on vaja vaadata kas seal taga ka midagi olulist on. Mudu puuriks sinna augu ja keeraks sinna vindi. Aga need poldid nagu käheksid veel kuhugi edasi.... Samas on peas mõlkunud idee, et teeks mingi pikenduse, mis läheb vanale poldile peale ja selle murdunud otsa keeraks teisepoolt peale.... Millalgi tööpäeval sooviks seda manuali korra laenata. Tõmban väikse koopia teisest.
-
- Postitusi: 84
- Liitunud: 21 Mär 2004, 21:07
- Tsikkel: Honda SLR650 / Honda XL1000
- Asukoht: Ida-Virumaa
-
Teema algataja - Postitusi: 178
- Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
- Tsikkel: 790 adv
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
seda välja keerata ei saa, sest tagumisel poolel puudub vint...ometigi on näha, et see polt seal ei lõppe. Uurisin asja natuke kainema pilguga ja üritan kasutusele võtta siiski selle pikenduse idee...ehk ühesõnaga topin sinna murdunud juure peale mingi peenikese torujupi millel seespool samasugune vint nagu poldil ja siis kruvin teise poole sellest murdunud poldist nn pikenduse teiselt poolt sisse. Eks vaatan. Kõik teised ideed teretulnud.
Tõnis@mõnda_aega_gs_vedelikuvaba.ee
Tõnis@mõnda_aega_gs_vedelikuvaba.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 178
- Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
- Tsikkel: 790 adv
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
siin paar pilti ka
http://www.hot.ee/defenders/gs.JPG
http://www.hot.ee/defenders/gs1.JPG
sealt oleks nagu näha, et need poldid tulevad kusagilt seest. Loodan, et pikenduse idee toimib. Ex üritan pilte ka teha protsessist. Murdunud polt on nimelt see ülemine mida kõige paremini näha.
http://www.hot.ee/defenders/gs.JPG
http://www.hot.ee/defenders/gs1.JPG
sealt oleks nagu näha, et need poldid tulevad kusagilt seest. Loodan, et pikenduse idee toimib. Ex üritan pilte ka teha protsessist. Murdunud polt on nimelt see ülemine mida kõige paremini näha.
murdunud poldi eemaldamine
keevita murdunud poldile mutter peale ja keera välja,siis uus tikkpolt asemele ja korras
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.