Aprilia supermoto
Parim vastukaja on foorumis
http://www.apriliaforum.com/forums/foru ... y.php?f=50
Igatahes oleneb selle pilli "elukäik" kõvasti maaletoojast.
Variant on ka muidugi Soomes hoolduses-teeninduses käia
äkki saab kiiremini sõitma.
Ise otsutasin ka hetkel SXV selleks hooajaks VEEL ostmata jätta.
Tegemist on ikkagi veel (minu arust) arendus järgus oleva võistlus pilliga.
Probleemid siis
1. Hooratta kinnituses - uuest peast VAJA lahti võtta ja poldid uuesti keermeliimiga üle teha (tehases tegemata tööd). Kui hoolduses seda tööd ENNE ära ei tehta, siis mootor saab parandamatuid vigastusi (hooratas lendab genekasse ja jama on sellest oi-oi kui palju. Üldjuhul annab tehas koheselt uue mootori. Sõltub järjekordselt esindusest kui kiiresti selle kätte saab
2. Starteri probleemid - ilmenvad siis kui ratast süütevõtmest välja suretada - vajalik on "Kill-Switch" kasutada. (SXV ja RXV puudub kick starter). 2007 MXV (enduurokal) on ka kick-starter peale kruvitud.
Üldjuhul tehas annab koheselt uue starteri. Ka see olukorra lahendus sõltub esindusest - kui kiiresti varuosa kätte saab 
3. Õlipumba simmeri probleem. Vigase simmer tõttu satub õli "airboxi" ning karter kuivaks. Üldjuhul mootor kokku ei jõua joosta kuna kaval kaitseprogramm lülitab kohe mootori välja kui õlirõhk kaob. Probleemi lahendamine on siis vigase simmeri vahetamine, kuna minule teada olevatest andmetest pole tegemist standartse tihendiga (Aprilia omatoodang), siis peab samuti esindusest kraami ootama.
Pole küll probleem, aga linnas sõites peaks arvestama. Sumpa on istme all. Ja kuna keskonnanõuded on päris karmid (tihedad), siis kuumus mis sellest tuleneb pleegitab klepsud kiire ajaga. Lahendus - kasutada aftermarket väljalaset GPR, Arrow, Akrapovic (07 Märts) või lasta ise sumpa keevitaja-onul tühjendada.
Aga muidu on pill ikka väga RAJU - enne kõige VÕIDUSÕIDUKS.
Esindus (maaletooja) peab ainult olema viimasepeal. Keegi ei viitsi ju pool hooaega oodata ....
http://www.apriliaforum.com/forums/foru ... y.php?f=50
Igatahes oleneb selle pilli "elukäik" kõvasti maaletoojast.
Variant on ka muidugi Soomes hoolduses-teeninduses käia

äkki saab kiiremini sõitma.
Ise otsutasin ka hetkel SXV selleks hooajaks VEEL ostmata jätta.
Tegemist on ikkagi veel (minu arust) arendus järgus oleva võistlus pilliga.
Probleemid siis
1. Hooratta kinnituses - uuest peast VAJA lahti võtta ja poldid uuesti keermeliimiga üle teha (tehases tegemata tööd). Kui hoolduses seda tööd ENNE ära ei tehta, siis mootor saab parandamatuid vigastusi (hooratas lendab genekasse ja jama on sellest oi-oi kui palju. Üldjuhul annab tehas koheselt uue mootori. Sõltub järjekordselt esindusest kui kiiresti selle kätte saab

2. Starteri probleemid - ilmenvad siis kui ratast süütevõtmest välja suretada - vajalik on "Kill-Switch" kasutada. (SXV ja RXV puudub kick starter). 2007 MXV (enduurokal) on ka kick-starter peale kruvitud.


3. Õlipumba simmeri probleem. Vigase simmer tõttu satub õli "airboxi" ning karter kuivaks. Üldjuhul mootor kokku ei jõua joosta kuna kaval kaitseprogramm lülitab kohe mootori välja kui õlirõhk kaob. Probleemi lahendamine on siis vigase simmeri vahetamine, kuna minule teada olevatest andmetest pole tegemist standartse tihendiga (Aprilia omatoodang), siis peab samuti esindusest kraami ootama.
Pole küll probleem, aga linnas sõites peaks arvestama. Sumpa on istme all. Ja kuna keskonnanõuded on päris karmid (tihedad), siis kuumus mis sellest tuleneb pleegitab klepsud kiire ajaga. Lahendus - kasutada aftermarket väljalaset GPR, Arrow, Akrapovic (07 Märts) või lasta ise sumpa keevitaja-onul tühjendada.
Aga muidu on pill ikka väga RAJU - enne kõige VÕIDUSÕIDUKS.
Esindus (maaletooja) peab ainult olema viimasepeal. Keegi ei viitsi ju pool hooaega oodata ....
Viimati muutis apsik, 11 Veebr 2007, 12:46, muudetud 1 kord kokku.
APSIK
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Aprilia.SXV/RXV.550.07
Race Me APRILIA
------------------------
Aprilia.Tuono.1000.R.06
Cagiva.Raptor.1000
Honda.CBR.1100.XX
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.