Piaggio Typhoon 70ccm-ks..
Ei oska. See oleneb sinu sõidustiilist ka ikka.
Mul tuttaval on rolleriks pegout zenith, 18000 km pealt pani endale ka paar lisa juppi: Malossi 70cc silinder, Multivari, leovince ZX, 12mm karpale suurema düüsi, ning Koonuse. Vahepeal ikka kiirendab kõvemini, ja suvel harjutas ikka wheeliet ka korralikult, ning pikemaid otsi lasi ~65km/h-70km/h ..Ja minu arust on täitsa hea kiirendus/kiirus sellel masinal.Kiirust on spido järgi mingi 110-120km/h, jookseb spido lõpust kõvasti edasi. Reaalselt vast mingine 95km/h Max. Praegu sõitnud 70cc juba ~5000km, performance langust annab tunda aint kahekesi sõites,ja siis ka mitte oluliselt.
Praegu LS 23000 km ja tal on isegi üksainus rihm peal, mis on 23000km sõitnud.
Samas, "teine" tuttav ostis ühe kokkujooksnud wallaroo. Tegi korda, pani 70cc polini silindri( mitte mingi jõhkra, tavalise suht). Sissesõidu sõitis Originaal sumpaga, tipp jkiirus sai siis midagi 60km/h. Siis ostis koonuse, suurema düüsi, ja mingise doppleri sport sumpa. Tipp kiirus oli ikkagi nadi, kiirendus paranas kõvasti. Siis proovis selle sama pegout zenithi originaal variaatorit, ja siis hakkas asi edenema. Aga, see wallaroo oli ka selline masin,et enne läks ikka suht pöörde, kui minema läks. Noh, tema sõidustiil on ikka hoopis teine, SÕidab ta ka hästi palju. Peale ~3000km hakkas tal juba performance langema, aga see oli laagrite pärast. Siis mingi aeg tuli tal hirmus tirin sisse, ja performance langes tohutult. MIngi aeg läks tal kolb katki, ja nüüd seisab , varsti jalul jälle, laagrid juba uued.
Vb. nende samade rõngastega oleks veel kestnud tohutult, aga ikkagi, performance langes suht kiiruga. muidugi võib see tulla ka koonusest. Tal oli see metall võrega, suht juustune.
Iagtahes, nonde jubinatega usun,et ikka haigelt rebib. Typhoon suht väike ka, 10" velgedega ka vist? ..
Mul tuttaval on rolleriks pegout zenith, 18000 km pealt pani endale ka paar lisa juppi: Malossi 70cc silinder, Multivari, leovince ZX, 12mm karpale suurema düüsi, ning Koonuse. Vahepeal ikka kiirendab kõvemini, ja suvel harjutas ikka wheeliet ka korralikult, ning pikemaid otsi lasi ~65km/h-70km/h ..Ja minu arust on täitsa hea kiirendus/kiirus sellel masinal.Kiirust on spido järgi mingi 110-120km/h, jookseb spido lõpust kõvasti edasi. Reaalselt vast mingine 95km/h Max. Praegu sõitnud 70cc juba ~5000km, performance langust annab tunda aint kahekesi sõites,ja siis ka mitte oluliselt.
Praegu LS 23000 km ja tal on isegi üksainus rihm peal, mis on 23000km sõitnud.
Samas, "teine" tuttav ostis ühe kokkujooksnud wallaroo. Tegi korda, pani 70cc polini silindri( mitte mingi jõhkra, tavalise suht). Sissesõidu sõitis Originaal sumpaga, tipp jkiirus sai siis midagi 60km/h. Siis ostis koonuse, suurema düüsi, ja mingise doppleri sport sumpa. Tipp kiirus oli ikkagi nadi, kiirendus paranas kõvasti. Siis proovis selle sama pegout zenithi originaal variaatorit, ja siis hakkas asi edenema. Aga, see wallaroo oli ka selline masin,et enne läks ikka suht pöörde, kui minema läks. Noh, tema sõidustiil on ikka hoopis teine, SÕidab ta ka hästi palju. Peale ~3000km hakkas tal juba performance langema, aga see oli laagrite pärast. Siis mingi aeg tuli tal hirmus tirin sisse, ja performance langes tohutult. MIngi aeg läks tal kolb katki, ja nüüd seisab , varsti jalul jälle, laagrid juba uued.
Vb. nende samade rõngastega oleks veel kestnud tohutult, aga ikkagi, performance langes suht kiiruga. muidugi võib see tulla ka koonusest. Tal oli see metall võrega, suht juustune.
Iagtahes, nonde jubinatega usun,et ikka haigelt rebib. Typhoon suht väike ka, 10" velgedega ka vist? ..
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.