Ratta valimisest, ära valitud V-Strom 650
Moderaator: Moded
-
ulmo
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Ratta valimisest, ära valitud V-Strom 650
Tere, kevad hakkab tasapisi saabuma ja üle pikkade aastate on finantseis selline, et saaks endale tsiklit lubada. Lugenud siit- ja sealt erinevatest ratastest aga selgeks pole saanud, et mida ma siis ikkagi tahan. Loodangi sellel teemal arutledes selles selgusele jõuda, millist ratast soetada.
1. 189 cm ja 85 kg.
2. Sõidukogemus aastatel 94-95 Voshod 3M.
3. Suvel 30.
4. A,B. 14 aastat.
5. Mida sellega mõeldakse? Ringrada ei ihalda, tahaks mugavalt ringi hulkuda nii asfaldil kui ka külavahel, mõnikor keeraks ka metsateele kuid kindlasti mitte kündmiseks
Linnas foorist-foorini eputada võiks kah tore olla. 
6. Summa summarum koos kõige varustusega mitte üle 100 000. See on põhimõtteline piir.
7. Ei tea, ei ole, ei oska öelda.
8. Enamasti üksi, mõnikord naisega. Ei oska arvata kui palju, sõltub muljetest mida rattasõit pakub, eelmistest sõitudes on nõnda palju möödunud, et tunnetki ei mäleta eriti enam. Kiusatus oleks muidugi ka kaugemale sõita...
Kõhklen kahte erinevat tüüpi rataste vahel.
1) Yamaha FZ6 Fazer
2) Yamaha BT1100 Bulldog
Jah, ma tean, et tuleb minna ja seljas istuda või leida võimalus proovisõidu tegemiseks, samas võiks siiski arutleda nende rataste plusside ja miinuste üle, mis on pikemaajalistel kasutajatel tekkinud. Samuti võib pakkuda neile ratastele sarnaseid alternatiive.
Aga siiski - kumba tüüpi ratast valida?
1. 189 cm ja 85 kg.
2. Sõidukogemus aastatel 94-95 Voshod 3M.
3. Suvel 30.
4. A,B. 14 aastat.
5. Mida sellega mõeldakse? Ringrada ei ihalda, tahaks mugavalt ringi hulkuda nii asfaldil kui ka külavahel, mõnikor keeraks ka metsateele kuid kindlasti mitte kündmiseks
6. Summa summarum koos kõige varustusega mitte üle 100 000. See on põhimõtteline piir.
7. Ei tea, ei ole, ei oska öelda.
8. Enamasti üksi, mõnikord naisega. Ei oska arvata kui palju, sõltub muljetest mida rattasõit pakub, eelmistest sõitudes on nõnda palju möödunud, et tunnetki ei mäleta eriti enam. Kiusatus oleks muidugi ka kaugemale sõita...
Kõhklen kahte erinevat tüüpi rataste vahel.
1) Yamaha FZ6 Fazer
2) Yamaha BT1100 Bulldog
Jah, ma tean, et tuleb minna ja seljas istuda või leida võimalus proovisõidu tegemiseks, samas võiks siiski arutleda nende rataste plusside ja miinuste üle, mis on pikemaajalistel kasutajatel tekkinud. Samuti võib pakkuda neile ratastele sarnaseid alternatiive.
Aga siiski - kumba tüüpi ratast valida?
Viimati muutis ulmo, 23 Apr 2007, 18:57, muudetud 1 kord kokku.
-
StreetMoto
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Selle esimese väite puhul unusta need tsiklid küll ära. Külavahel? Metsateele? ... Vaata ikka sel juhul endurorataste poole. Ja unusta ära siit abi saamine. Igaüks soovitab sulle seda, mis endale meeldib. 100 tuhhi on samuti piisav summa et soetada täiesti uhiuus 600cm3 tüüpi linnaenduro, millega saad siis kulgeda mõnuga asfaldil, kruusal, "külavahel" ja kohati metsas. Aga gondlita bike või klassik tüüpi asjad viska küll peast...tahaks mugavalt ringi hulkuda nii asfaldil kui ka külavahel, mõnikor keeraks ka metsateele kuid kindlasti mitte kündmiseks, 1) Yamaha FZ6 Fazer
2) Yamaha BT1100 Bulldog
Mina võin pakkuda näiteks, et MZ Baghira 660 on sinu soovile vastavalt ideaalne apastraat. Hetkel saab selle ka 90 tuhhiga uhiuuna kätte. Järgmises postituses pakkub sulle keegi kindlastio Hondat, Yamahat, Kawat või Suzut või, ...
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
arx805
- Postitusi: 261
- Liitunud: 02 Apr 2005, 19:03
- Tsikkel: Suzuki Hayabusa `08
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sinu valikutes on vastuolulisus. Ilmselt oled palju siin foorumit lugenud ja vaadanud , et need metsaradadel sõitjate kommentaarid on vaffad ja lõbusad olnud ja kisub sindki siis metsa poole. Samas on suvel autorooli keerates ja fooritule süttimist oodates nii mõnigi kaunis naked bike kõrvale vuranud ja sul tulukese silmis särama löönud, kui eemalduvaid tagatulesid näed.
Valikutes oled sa välja toonud siis ju naked klassi rattad. OK Yamu siis pisukese gondliga, kuid asend ikka pea sama kui nakeditel. Ma arvan, et tee enda jaoks valik ära, mida ja kus sa sõita soovid. Kas linnas ja maanteel, või metsas ja külavaheteel. 100 kilo eest on valik juba päris korralik. Kui mõte naked- või sportratta kasuks osutub siis mõtle juba tonniste klassi minna. Kuuesajased jäävad varsti väikseks. Kui aga metsarattad ette võtta, siis siin on valik juba vastavalt maitsele kas KTM, Husky, Yamu, Kawa või mis iganes vigur.
Valikutes oled sa välja toonud siis ju naked klassi rattad. OK Yamu siis pisukese gondliga, kuid asend ikka pea sama kui nakeditel. Ma arvan, et tee enda jaoks valik ära, mida ja kus sa sõita soovid. Kas linnas ja maanteel, või metsas ja külavaheteel. 100 kilo eest on valik juba päris korralik. Kui mõte naked- või sportratta kasuks osutub siis mõtle juba tonniste klassi minna. Kuuesajased jäävad varsti väikseks. Kui aga metsarattad ette võtta, siis siin on valik juba vastavalt maitsele kas KTM, Husky, Yamu, Kawa või mis iganes vigur.
-
kris.
- Postitusi: 2416
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 26 korda
Pole küll väga minu teemasse aga võtan julguse arvamust avaldada. Vaatamata teatud välisele sarnasusele on Sinu pakutud variandid üprisgi erinevad rattad. Ühiseks jooneks ehk see et maanteelt kõrvale keerates saab mõnu kiiresti otsa ja hakkad üsna pea tagasi tahtma
.
Esimene nendest on ikka tõeline püss millega saab pigem ringrajal hullata kui ilma seadust rikkumata maanteel kulgeda. Bulldog on selles suhtes natuke rahulikum isend ja alustamiseks ehk sobivam. Aga kui tunned et kisub ikka veidi metsa poole ka
, vali linnaenduuro. Tunned ennast hästi nii maanteel kui ka kruusalisel külavaheteel.
Tuginedes mitteamtelikule statistikale, soovitaks esimese ratta siiski kasutatuna osta. Nagu praktika näitab, ei kipu esimene (peale pausi) ostetud ratas üle 1 aasta püsima ning alles järgmise ostuga leitakse endale see õige. Selle aastaga oled aga uue ratta hinnas päris korralikult hävinud ning uue ostmiseks, tihtipeale kallim kui esimene, pead hakkama lisaraha hankima.
terv
Kris@testinud nii Fazerit kui Bulldogi
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Esimene nendest on ikka tõeline püss millega saab pigem ringrajal hullata kui ilma seadust rikkumata maanteel kulgeda. Bulldog on selles suhtes natuke rahulikum isend ja alustamiseks ehk sobivam. Aga kui tunned et kisub ikka veidi metsa poole ka
Tuginedes mitteamtelikule statistikale, soovitaks esimese ratta siiski kasutatuna osta. Nagu praktika näitab, ei kipu esimene (peale pausi) ostetud ratas üle 1 aasta püsima ning alles järgmise ostuga leitakse endale see õige. Selle aastaga oled aga uue ratta hinnas päris korralikult hävinud ning uue ostmiseks, tihtipeale kallim kui esimene, pead hakkama lisaraha hankima.
terv
Kris@testinud nii Fazerit kui Bulldogi
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Viimati muutis kris., 16 Veebr 2007, 15:40, muudetud 1 kord kokku.
Riding with a King!
Samas ütles, ta et metsavahel "künda" otseselt ei taha. Kui täpsemalt lahti seletaksid mis sa sellegamõtled, siis saab paremini soovitada. Sest kui see on rohkem selle jaoks, et a`la teha 10 km shortcut siis saab nakediga täitsa hakkama. Vähe korralikum rehv alla (midagi sellist nagu neemel see supermoto oma on 160 laius vist oli) ja läheb.
Ja lisakski ühe Honda
, Hornet 600 (ka 900 muidugi) on üsna selline ratas, millega kannatab linnavahel "kõvatada", tema välimust modida ja tegelt aeglasemate radade peal (rapla) rinkatki proovida, harrastada (kuigi seda sa ei taotlenud). Samas lühemat maad kruusal läbida pole hullu midagi. Loomulikult ei ole see liikumiskiirus võrreldav, milllega saaks enduroga selle tee läbida.
Ja lisakski ühe Honda
Just enjoy ... nothing less, nothing more
-
randel
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Nagu ikka, eks igaüks kiidab jah seda ratast mida ise omab. Ja eks põhjusega
Panen siis oma eelistuse ka kirja
Soovitan nimelt valikusse lisada suured matkaenduurod, ca liitrisest töömahust on võetud umbes 100hj, mis tähendab, et linnas foori tagant võid baigiga võrdselt startida (100+km/h on loomulikult vahe sees aga kaine mõistuse olemasolu korral linnas nii kiirelt ei sõida...), saab väga hästi hakkama kruusateedel ja rahuldavalt ka metsateedel, maanteel tänu püstisemale sõiduasendile on hoopis mugavam, ka kahekesi sõites. Tänu pikemale amordikäigule on ka kevadiselt auklikul tänaval hoopis valutum liikuda. Lühike nimekiri sellistest - BMW GS, Triumph Tiger, Aprilia Caponord jne.
Panen siis oma eelistuse ka kirja
-
davidsoniharald
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Lisan kah oma arvamuse asjast:
Üldiselt, kui minul oleks selline summa raha kasutada, siis ei ostaks ma selle eest ühte ja uut ratast, vaid vaataks kahe kasutatu poole. Aga siis võimalikult erinevad. Miski, millega saab korralikult mööda kruusa ja metsateid sõita ja teine, millega pikalt kannataks asfaldit mõõta.
Hetkel sa veel ei tea mille poole su hing rohkem kisub, nii et võid päris orki minna ostuga ja nagu juba ülal mainit, hakkad järgmiseks hooajaks teist ratast tahtma ja uue ratta hinnalangus on päris kiire alguses.
Samas, mina arvan, et tean juba mis tahan ja selle raha eest saaks uue ratta ja korraliku varustuse.
Üldiselt, kui minul oleks selline summa raha kasutada, siis ei ostaks ma selle eest ühte ja uut ratast, vaid vaataks kahe kasutatu poole. Aga siis võimalikult erinevad. Miski, millega saab korralikult mööda kruusa ja metsateid sõita ja teine, millega pikalt kannataks asfaldit mõõta.
Hetkel sa veel ei tea mille poole su hing rohkem kisub, nii et võid päris orki minna ostuga ja nagu juba ülal mainit, hakkad järgmiseks hooajaks teist ratast tahtma ja uue ratta hinnalangus on päris kiire alguses.
Samas, mina arvan, et tean juba mis tahan ja selle raha eest saaks uue ratta ja korraliku varustuse.
-
ulmo
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Tundub, et krossi- ja metsasõidu huvlised on kas agaramad või olen mina liigselt oma kirjas väljendanud niimoodi, et endurosid soovitatakse. Ei, endoro on minu jaoks kindlasti liiga "krossikas".bash kirjutas:Samas ütles, ta et metsavahel "künda" otseselt ei taha. Kui täpsemalt lahti seletaksid mis sa sellegamõtled, siis saab paremini soovitada.
Kiirus pole kõrvalteel kindlasti mitte eesmärk, hoopis see vaikne ja rahulik loodusega kahekesiolemise tunne. Kraavipervedele ei tõmba, sinna saab jala mindud kui huvi tekib.bash kirjutas:Ja lisakski ühe Honda, Hornet 600 (ka 900 muidugi) on üsna selline ratas, millega kannatab linnavahel "kõvatada", tema välimust modida ja tegelt aeglasemate radade peal (rapla) rinkatki proovida, harrastada (kuigi seda sa ei taotlenud). Samas lühemat maad kruusal läbida pole hullu midagi. Loomulikult ei ole see liikumiskiirus võrreldav, milllega saaks enduroga selle tee läbida.
Honda kohta olen kuulnud ütlust, et pidavat väike ratas olema. Aga eks selle saab selgeks siis kui selga istuda.
Panen "Hornet 900" kirja proovitavate rataste hulka.
-
ulmo
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Teine variant on õige. Metsavahel seni käinud autoga.arx805 kirjutas:Sinu valikutes on vastuolulisus. Ilmselt oled palju siin foorumit lugenud ja vaadanud , et need metsaradadel sõitjate kommentaarid on vaffad ja lõbusad olnud ja kisub sindki siis metsa poole. Samas on suvel autorooli keerates ja fooritule süttimist oodates nii mõnigi kaunis naked bike kõrvale vuranud ja sul tulukese silmis särama löönud, kui eemalduvaid tagatulesid näed.
-
ulmo
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Ilmselt nii tulebki teha, ma pean vit loosi viskama, et kas street või bike kui muidu otsustada ei suuda.kris. kirjutas:Tuginedes mitteamtelikule statistikale, soovitaks esimese ratta siiski kasutatuna osta. Nagu praktika näitab, ei kipu esimene (peale pausi) ostetud ratas üle 1 aasta püsima ning alles järgmise ostuga leitakse endale see õige. Selle aastaga oled aga uue ratta hinnas päris korralikult hävinud ning uue ostmiseks, tihtipeale kallim kui esimene, pead hakkama lisaraha hankima.
terv
Kris@testinud nii Fazerit kui Bulldogi
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Ulmo, otsuta ära, kus/kui palju sõita plaanid. Minule meeldib tee peal sõita ja ratas on ka vastav, kruusateid väldin sihilikult. Siiamaani ei ole huvi ka nende vastu. Tegelikult väldin auklikke tänavaid ka ja sõidan pigem ringiga head teed pidi.. jälle häda, enduroga augud ei sega eksole.. aga endurod näevad ju välja nagu koledad krokodillid

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
Raigo
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Ulmo,kui sa enduurokat otseselt ei taha ,siis pakuks sulle näiteks Yamaha TDM-i (900) ,peaks vastama sinu kirjeldustele küll
näiteks selline: http://mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich= ... 1245204160&
näiteks selline: http://mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich= ... 1245204160&
-
harrastaja
- Postitusi: 345
- Liitunud: 28 Aug 2005, 23:39
- Asukoht: Viimsi
Ise olin aasta tagasi suht-sarnases olukorras. Viimasest Misnkiga metsas kihutamisest oli ca 16 aastat möödas, linnas polnud kunagi sõitnud ega "päris" ratast proovida saanud. Ei teadnud ise ka, mida tahtsin. Nac kiskus metsa poole kuid samas meeldiks ka linnas ja maanteel kimada. Mingi sisetunde ajendil ostsin esimeseks Suzuki GSR600. Jube-hea ratas tegelikult, hea lihtne sõita, liigub hästi, näeb ok välja ka. Hind on ka väga ok. Usun, et ka Fazer ja Hornet on sama head ja samuti esimeseks rattaks mõistlik valik. Eks hiljem mõtted selginevad ja ostad nagunii midagi muud.
ZX10R '12
KX250F '14
KX250F '14
-
isakene
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Veel valikut: Honda Varadero 1000 XLV, näiteks see:
http://www.motoscout24.autoscout24.de/P ... biddikkoot
ja Yamaha XJ 900 S Diversion, näiteks see:
http://www.motoscout24.autoscout24.de/P ... biddrzkott
kõlbavad nii kruusateele kui ka linna vahel eputada.
http://www.motoscout24.autoscout24.de/P ... biddikkoot
ja Yamaha XJ 900 S Diversion, näiteks see:
http://www.motoscout24.autoscout24.de/P ... biddrzkott
kõlbavad nii kruusateele kui ka linna vahel eputada.
56 486769 isakene@gmail.com-
efendi
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
...aga endurod näevad ju välja nagu koledad krokodillid...
mismõttes?!?
mina soetasin omale just sellise - http://www.minupildid.ee/main.php/users ... 5.jpg.html
seisab hetkel köögis
, ja ei saa mitte vaiki olla, keel sügeles juba ammu pakkuma siia teemasse.
Tegemist siis Aprilia Pegaso 650 Trail nimelise mudeliga, ja see on siis mu kolmas ratas. Eelnevad Suzuki GSXR1100 ja Suzuki DR800S. Usun et selles rattas olen leidnud otsitava. Hinnaklass ka selline suts alla 100K
mismõttes?!?
mina soetasin omale just sellise - http://www.minupildid.ee/main.php/users ... 5.jpg.html
seisab hetkel köögis
Tegemist siis Aprilia Pegaso 650 Trail nimelise mudeliga, ja see on siis mu kolmas ratas. Eelnevad Suzuki GSXR1100 ja Suzuki DR800S. Usun et selles rattas olen leidnud otsitava. Hinnaklass ka selline suts alla 100K
i am not totally useless, i can be used as a bad example.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
ulmo
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Katsuks ikka teemas püsida.
Olen nüüd uurinud teste ja ülevaateid ning selle põhjal loobunud Bulldogist (liiga linnaratas ja uimane) ja mõelnud ka omamise kogukuludele. Karta on, et sõitmist tuleb suhteliselt palju esimesest vaimustusest ja seetõttu on kütusekulu oluline.
Kuskilt pole aga leidnud autode juures nii tavalist tehnilist parameetrit nagu seda on kütusekulu.
Huvitaks just FZ6 Fazer (72kW) ja TDM900A (63KW) kütusekulu.
Praegu kaldub valik TDM-i poole kui leiaks heas korras isendi, mis poleks sündinud varem kui 2004. Mis hinnaga sellise aastakäigu Fazeri või TDM-i saaks?
Kas see, et Fazeril on sumpsid üleval, muudab asja kasutamise kuidagi mugavamaks või ebamugavamaks? Kuidas on panipaikadega ja lisakottide-kohvrite kinnitamisega?
Kui keegi on pidanud nii Fazerit kui TDM-i mind huvitavatest aastakäikudest, siis loeksin huviga rataste käitumise erinevustest.
Olen nüüd uurinud teste ja ülevaateid ning selle põhjal loobunud Bulldogist (liiga linnaratas ja uimane) ja mõelnud ka omamise kogukuludele. Karta on, et sõitmist tuleb suhteliselt palju esimesest vaimustusest ja seetõttu on kütusekulu oluline.
Kuskilt pole aga leidnud autode juures nii tavalist tehnilist parameetrit nagu seda on kütusekulu.
Huvitaks just FZ6 Fazer (72kW) ja TDM900A (63KW) kütusekulu.
Praegu kaldub valik TDM-i poole kui leiaks heas korras isendi, mis poleks sündinud varem kui 2004. Mis hinnaga sellise aastakäigu Fazeri või TDM-i saaks?
Kas see, et Fazeril on sumpsid üleval, muudab asja kasutamise kuidagi mugavamaks või ebamugavamaks? Kuidas on panipaikadega ja lisakottide-kohvrite kinnitamisega?
Kui keegi on pidanud nii Fazerit kui TDM-i mind huvitavatest aastakäikudest, siis loeksin huviga rataste käitumise erinevustest.
-
kris.
- Postitusi: 2416
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 26 korda
Mnjaa ... kui kütusekulu on oluline, siis osta auto. Saat milligrammi pealt teada ning aastate peale ette ära arvestada, milline saab kütuse kulu olema
.
Võta asja veidi lõdvemalt ja unusta ära selline jura nagu kütusekulu. Praktika on näidanud et kõik võtab ära mis sisse kallatud saab
.
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Võta asja veidi lõdvemalt ja unusta ära selline jura nagu kütusekulu. Praktika on näidanud et kõik võtab ära mis sisse kallatud saab
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
Endal on 2004 a FZ6 ja hakkab sellega kolmas hooaeg. Pikim sõit oli sellega ühe päevaga 525 km. Selle ajaga eluisu ära veel ei kadunud. Vahetevahel peab ikka sirutuspeatusi tegema. Sumpsid istme all on maitse asi. Aga enda ja pükste kõrvetamise võimalusi on igatahes vähem, kui külgsumpsi puhul. Kiirusomadused on suurepärased - rull põhjas tuli tabloole 236km/h ette. Kuigi spec. ütleb max kiirus on 199.. Tabloo ise on veidike "emane". Seieriga tahhokas oleks parem. Peale paagikoti pole lisamahuteid kasutanud. Istme all on ruumi kaasasoleva tööriistakotikese ja kettaluku jaoks. TDM-il on taga kitsam rehv, FZ-l laiem. Kuidas kallutamises erinevus tekib, seda ei tea. Aravete kardirajal sain väga edukalt kuni servani kallutada.ulmo kirjutas:Katsuks ikka teemas püsida.
Huvitaks just FZ6 Fazer (72kW) ja TDM900A (63KW) kütusekulu.
Praegu kaldub valik TDM-i poole kui leiaks heas korras isendi, mis poleks sündinud varem kui 2004. Mis hinnaga sellise aastakäigu Fazeri või TDM-i saaks?
Kas see, et Fazeril on sumpsid üleval, muudab asja kasutamise kuidagi mugavamaks või ebamugavamaks? Kuidas on panipaikadega ja lisakottide-kohvrite kinnitamisega?
Kui keegi on pidanud nii Fazerit kui TDM-i mind huvitavatest aastakäikudest, siis loeksin huviga rataste käitumise erinevustest.
-
ulmo
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
ABS
Mida arvata ABS-st mootorratta puhul? On temast praktilist vajadust ja kasu? Kas ABS-ga ratta puhul võib julgelt piduri põhja vajutada kartmata kukkumist?
128000.- on Motomarketi hinnakirjas uus 2006 a mudel TDM 900A. Palju selle hind järgmisel hooajal kasutatuna olla võiks? No juhul kui ma vale valiku teen...
128000.- on Motomarketi hinnakirjas uus 2006 a mudel TDM 900A. Palju selle hind järgmisel hooajal kasutatuna olla võiks? No juhul kui ma vale valiku teen...
Viimati muutis ulmo, 19 Veebr 2007, 11:18, muudetud 1 kord kokku.
-
ulmo
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Tuhandike vastu pole ma huvi tundnud, puudub ettekujutus palju üldse tsiklid kütet rüüpavad.Soultrain kirjutas:Toetan Krisi. arvamust, kui iga milliliiter oluline, siis ei ole mõtet tsiklit üldse osta ja lisaks on suht kummaline, et tahad osta põhimõtteliselt suht uut ja kallist ratast ja nüüd läheb korda kas ratas võtab liiter vähem või rohkem bena...
-
kris.
- Postitusi: 2416
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: ABS
Kui oled näinud, millise "künnivao" ABS-ga enduurokas kruusateel pidudrades tekitab, siis hakkad samuti tahtma. Maanteesõidul võib ju ka olla aga saab ka ilma selleta pidama. Tegelikult ka kruusal aga kui küsida ei või jah, siis kindlasti jah. Nii nagu autolgi.ulmo kirjutas:Mida arvata ABS-st mootorratta puhul? On temast praktilist vajadust ja kasu? Kas ABS-ga ratta puhul võib julgelt piduri põhja vajutada kartmata kukkumist?
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
isakene
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Kiirpilk saksa tsiklimüügilehtedele näitab 2004 TDM-i hinnaskaala alguseks ca 6000 EUR ja Fazeril ca 4000 EUR. Lisa toomiskulud ja regamine...ulmo kirjutas:Praegu kaldub valik TDM-i poole kui leiaks heas korras isendi, mis poleks sündinud varem kui 2004. Mis hinnaga sellise aastakäigu Fazeri või TDM-i saaks?
56 486769 isakene@gmail.comKütusekulu tsikliga on tõesti teisejärguline, eks see kuskile sinna 6-7kanti jääb, kui sind numbrid huvitavad. Kulu jälgimine rikub funi äraulmo kirjutas:Tuhandike vastu pole ma huvi tundnud, puudub ettekujutus palju üldse tsiklid kütet rüüpavad.
Imho paak võiks olla piisav, et sellega tahtmise korral 300km ära sõita.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
-
ulmo
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Hetkel on "sõelale" jäänud:Artemide kirjutas:Aga ulmo, mis siis selle vaidluse käigus sulle silma on hakanud või mille vastu huvi tekkinud ratastest?
Yamaha FZ6S Fazer, Yamaha TDM900A, Suzuki V-Storm 650.
Jah, ma tean et Fazer on teistsugune aga las ta hetkel olla proovitavate nimekirjas.
Nüüd peaks minema ratastel seljas kõõluma, ilmselt Elumotol kui varem Tallinna ei satu.
Fazer ja V-Storm tuleks ka uutena kõne alla, TDM ainult kasutatuna.
Viimati muutis ulmo, 20 Veebr 2007, 09:54, muudetud 1 kord kokku.
-
ulmo
Teema algataja - Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Metsateedel vaikselt kulgeda (kindlasti mitte sportsumps) - sellega olen nõus. Teel kõrvale pööramise ja kündmise osas jään eriarvamusele.Siller kirjutas:Endalegi meeldib metsas möllata, sest kuskil võsas päris huvitav ringi sõita, nii et Ulmo, käi korra metsas ära, saad teada. Nõustun tõesti siinkohal väitega et looduskaitsealadel ei tohi sõita, aga et sa nüüd räägid et ratas ära võtta ja ei tea mida veel. Metsas on tore sõita.
Samasse klassi kuulub ka Suzuki Bandit. Isegi uuena peaks antud hinna sisse mahtuma.ulmo kirjutas:Hetkel on "sõelale" jäänud:
Yamaha FZ6S Fazer, Yamaha TDM900A, Suzuki V-Storm 650.
Jah, ma tean et Fazer on teistsugune aga las ta hetkel olla proovitavate nimekirjas.
Nüüd peaks minema ratastel seljas kõõluma, ilmselt Elumotol kui varem Tallinna ei satu.
Fazer ja V-Storm tuleks ka uutena kõne alla, TDM ainult kasutatuna.
-
isakene
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Modedele - kas ei oleks mõtet teema poolitada ja teha omaette offroad-teema, poolt ja vastu? Saavad mõned mehed teada, mida ja kuidas endurosõitjad tegemas käivad ja mis reegleid järgitakse. Ning poleks paha ka tutvuda neliveoliste reeglistikuga looduseskäimise kohta:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=875
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=875
56 486769 isakene@gmail.comLiitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.