STC eagle 125 cc Arvamused? vol2


Microgrupp
Postitusi: 145
Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Microgrupp »

No sain siis mina kah lõpuks arvuti ligi. Kogu selle võrdlemisejutu kokkuvõtteks ütlen lihtsalt: poiss sõidab mul stock 125-sega ja ütleb, et on pannud tunnistajate juuresolekul oma 4t pilli joonele 50-se 2t Aprilia SR50-ga ja tegi ära. Vahe ei olnud suur, aga tegi ära. Mõlemad olid ca 1000 km-i sõitnud tuunimata pillid.


Eelmise hooaja kogemustest: Huvitav fenomen on see, et see mis mingil rolleril (tegelikult käib ikka jutt siin omanikust) laguneb, see laguneb sellel rolleril tihti mitu korda. Kes kiige ära kõveraks murrab, see väidab, et sõitnud peaaegu pole, roller ise suisa olevat seistes viltu vajunud. Paned siis uue alla, kasseerid jupi ja tööraha (lõhkumise parandamine on igal pool tasuline!!!), loed sõnad peale, et ära turni äärekive ja kõrgeid servi pidi ja aidaa. Ja mõne aja pärast kutt jälle kohal. Ja jälle väidab nagu partisan ülekuulamisel, et tema pole midagi teinud. Ükskord jälle nõudsid tatid kõveraks sõidetud valuvelje asemele uut, garantii ikkagi. Alles peale pikemat arutelu tuli jutu sees välja, et pani ise piki äärekivi ja siis taipas ka ise, et oma lollused tuleb ikka ise kinni maksta. Sellega tahan öelda seda, et rolleri veermiku lagunemise probleemid on väga suures osas tingitud kasutaja sõidukultuurist. Loomulikult on ka tehnika enda apsakaid, mida me siis ka oleme garantiina tasuta remontinud, aga esmajoones on veermikuprobleemid tingitud ikkagi sõitjast endast. Kui keegi tuleb uksest sisse ja esimese asjana hakkab seletama sellest kuidas tema pole rollerit kasutanudki aga juba näe katki, siis suure tõenäosusega koorub ruttu välja tegelik põhjus- kas rumalus, hoolimatus või suisa lauslollus. Aga vat need asjad ei lähe garantii alla. Ka ainult ühe hooaja juhtumitest võiks siia pika ja pead vangutama paneva jutu kirjutada.

Brain ATM Taaber´ile: palun räägi konkreetsemalt millisest pillist jutt käib (soovitav VIN) ja mis tal siis niimoodi laguneb, saan mina kah teada.

Oldmoped, kõik tagavaraosad on mul riiulil. Lisaks on mul rohkem müüdud mudelitest eraldatud eksemplarid doonoriteks, ehk siis äärmisel juhtumil võtan asja kohe doonorilt maha kui vaja on.

Pahadeplaneet, 125-sed on võrreldes 50-stega konstrueeritud tunduvalt suurematele jõududele vastu pidama, 50-ste konstruktsioon on lihtsamalt lahendatud nii, et nende võrdlemine pole päris objektiivne kuigi nad mõlemad on samas "kehas". Ei saa ju samastada nt BMW 520 ja 530 või siis MB C180 ja C270.
Viimati muutis Microgrupp, 11 Mär 2007, 22:43, muudetud 1 kord kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”